Ik kan het me voorstellen. Hopelijk trekt hij nu op met Emil. Samen tegen de rest.quote:
En nu cent raal affequote:
kater ?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
Wat is Paul stil momenteel, weet iemand waardoor dat misschien zou kunnen komen?
Hakim beet zijn tong af bij die laatste afscheidskus aan elkaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
Wat is Paul stil momenteel, weet iemand waardoor dat misschien zou kunnen komen?
Hij laat het in elk geval niet blijken met "oh wat heb ik een kater", zoals de rest van de loodsquote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Was het echt zo veel?Heb ik helemaal gemist.
Oh jee Billy word aan de kant gezet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Dottey het volgende:
Dat gezicht van Billy als Ruud tegen Nicolien zegt: Je bent best mijn type.. we hebben best veel gemeen!
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hakim beet zijn tong af bij die laatste afscheidskus aan elkaar.
Met een restant Krep Suzat na.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Kipfiletje met brocooli en bloemkool met een kilo aardappelen p.p.
Ook gezien, thanksquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Het verhaal was duidelijk maar had wel iets explicieter mogen zijn over het steuken enzo.
Wat over blijft gewoon straks opbakken in koekenpanquote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Krep suzat toe!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En tot die tijd, veel kumbayaaaa...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef Joezi het volgende:
Nu weer een maand wachten op de nominatie perikelen
Aardappeltjes opbakken is dan wel weer lekker, ff eitje erdoor en dan bolletjes frituren ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
[..]
Wat over blijft gewoon straks opbakken in koekenpan
Paul zou Paul niet zijn als hij gewoon blijft.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Paul eil centraal. Hij gaat aankondigen dat hij ook weg gaat.
Want dat had hij die schimmelrat beloofd.
gewoon de restjes niet wegooien creatief hergebruikenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Aardappeltjes opbakken is dan wel weer lekker, ff eitje erdoor en dan bolletjes frituren ofzo.
Dan kan hij lekker schelden over die kutloods met kut mensen enzo voortsquote:Op maandag 24 februari 2014 13:48 schreef lorrie03 het volgende:
ohw ik zou nu best een livestream willen hebben in de auto van naar huis rijdende hakim.... denk dat het niet mooi is wat hij nu aan het uitkramen is
Yup, maar blijft wel helpen als het nodig isquote:
Tja dat heb ik nou met Emil.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef lorrie03 het volgende:
snap niet dat die jim zo populair is
Ik vind het juist wel klasse hoe hij het doet. Duidelijke taal, zonder nare woorden. Daar kan Hakim nog wat van leren ... Oh wachtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef Miek37 het volgende:
Het verhaal was duidelijk maar had wel iets explicieter mogen zijn over het steuken enzo.
Emil is een jaloers pisnichtquote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten denk ik, hij ligt niet echt lekker bij Emil ...... we gaan het zien.
Ik ook niet, maar schijnbaar omdat hij zo "rustig" en "niet aanwezig is" en dan op de momenten dat hij wel in beeld is gewoon zichzelf niet voor schut zet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef lorrie03 het volgende:
snap niet dat die jim zo populair is
hoe keek rienk dan wel nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:42 schreef Dottey het volgende:
Dat gezicht van Billy als Ruud tegen Nicolien zegt: Je bent best mijn type.. we hebben best veel gemeen!
Ik heb dat ook met Andrea.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef Joezi het volgende:
Emil wil het uitpraten met Jimmy
[..]
Dat heb ik nou met die Andrea
Als jullie nu allemaal de pest krijgen aan Emil dan wordt hier mijn nieuwe favo geboren, glitterbroekiequote:Op maandag 24 februari 2014 13:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Emil is een jaloers pisnichtJim is een betere sporter. beetje mensen smijten in een glitterbroek kan ik ook
Nico zit zo niet in elkaar (denk ik) maar het zou wat zijn, als die vanavond met Ruud ging douchen e.d.quote:
Ik dacht even de lul dat zou kloppen maar bleek dat ik nul had geschreven.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:06 schreef ddww het volgende:
[..]
typisch Nederlands poldermodel-opmerking
*maar hij klopt wel, de opmerking dan*
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jullie nu allemaal de pest krijgen aan Emil dan wordt hier mijn nieuwe favo geboren, glitterbroekie
weet jij hoe spoilers werken ?quote:
Dacht dat vrouwen dit zo aantrekkelijk vonden? Ik deed het voor jullie hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dit mag best in een spoiler. Wat je al wel niet over hebt voor je five minutes of fame.
Ik neem aan dat je dat niet serieus meent.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen dit zo aantrekkelijk vonden? Ik deed het voor jullie hoor
En zonder (verdiende) rode baret. Blijf erbij dat het een faker is.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:57 schreef Burner82 het volgende:
Jimmy, rode baret zonder enige ruggengraat, humor etc etc..
Hakim er uit gestemd? dankzij haar 2 stemmen was hij gequote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef schizolientje het volgende:
wat heeft aike tnt ingebracht behalve met pen en papiertjes sjouwen
Nou mij doe je er absoluut geen plezier mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je het voor jezelf deed, hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:54 schreef dopfles1 het volgende:
Jimmy is toch de knuffelneger van Utopia?
Kom kom die hele club verteld wel vaker niet de waarheid. Behalve Rienk, maar die heeft een rare kijk op de waarheid.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:02 schreef Odaiba het volgende:
Jimmy je hebt wel met Joey over Emil gepraat. Dus ga dat gesprek niet camoufleren als een normaal gesprek...
Jimmy is altijd van het uitpraten, maar echt goed praten met iemand waarmee hij niet op 1 lijn kan hij niet, maar als het geen betrekking heeft op hem dan gaat hij lopen mediaten bij mensen die in een conflict zijn en waar hij eigenlijk niks mee te maken heeft...
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je het voor jezelf deed, hoor.
Daar is namelijk helemaal niks mis mee.
Die ligt in de kofferbak van een niet opvallende, gehuurde Slopel.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou die schimmelrat al opgepakt zijn met zijn bekentenissen van dierenmishandeling en handel in drugs?
zet hem even in de inkomstenquote:
Als je iets uit, krop je het toch juist niet op?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil kropt wel alles op hé? Jezus wat een zeikerd.
Oude koeien uit de sloot halen....
Dat wel ja, dat bedoel ik ook met alles te zwaar zien. Sommige dingen zijn door anderen allang vergeten.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Emil kropt wel alles op hé? Jezus wat een zeikerd.
Oude koeien uit de sloot halen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |