Je bent niet de enige die juicht! JUICHEN!!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef ansjovissie het volgende:
Billy begint al "Het was geen slecht mens, maar eerlijk duurt wel t langst"
Dat matras kan ook meteen worden afgefikt met die doorligplekken.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet zo gek, als je zeven weken meer op de bed ligt dan werkt ....
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef blanket het volgende:
Kijk Andrea rennen met haar hernia...
1 seconde na elkaarquote:
Iedereen zei hier al: de redactie wil Happie eruit let maar op. En wat gebeurt er? Ons houden ze niet voor de gek!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef pullup het volgende:
Wat een gescripte zooi zeg. Gewoon een kandidaat er in zetten die happie er zeker uit stt en die tegelijk met de meest kansloze muts er in dien zodat het wel heel duidelijk is op wie ze haan stemmen
dat elkaar afzeiken ook steeds, echt iets mooisquote:Op maandag 24 februari 2014 12:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zeker goed te pruimen die twee samen![]()
En dan roepen dat eerlijkheid het langst duurt.. Ze durfde het niet eens recht in zijn bek te zeggen, Hoezo hypocriet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Eerst een emotioneel afscheid en nu fikt Billy Hakim alweer tot zijn schoenen af.
Hou me tegen, jonguh!!!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef livvie het volgende:
Wie er nu nog "hou me tegen" roept, sla ik met een lat op de billen!
het affikken van schoenen was gister alquote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Eerst een emotioneel afscheid en nu fikt Billy Hakim alweer tot zijn schoenen af.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen zei hier al: de redactie wil Happie eruit let maar op. En wat gebeurt er? Ons houden ze niet voor de gek!
eerst bestellen en dan gooien lijkt me leukquote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb ineens enorme trek in een oliebol!
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:44 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb ineens enorme trek in een oliebol!
Tuurlijk, anders krijg je geen goede tv-momenten.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:45 schreef rokkutsaains het volgende:
Er zullen nog wel een paar andere etterbakjes in de kaartenbak staan, mensen.
Wanhoop niet.
Dat wordt een kunstwerkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef livvie het volgende:
Wie er nu nog "hou me tegen" roept, sla ik met een lat op de billen!
Snap nog steeds niet waarom. Hij leverde de leukste beelden op samen met Paul. Wel aan aderlating dit hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen zei hier al: de redactie wil Happie eruit let maar op. En wat gebeurt er? Ons houden ze niet voor de gek!
hakim afbrandenquote:
Dat zijn ze allemaal....quote:Op maandag 24 februari 2014 12:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
Billt voelt zich dom en naief.. Nee Billy, dat ben je.
Niemand wilde Amanda erinquote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef Disana het volgende:
Toch is het verdacht hè... bijna niemand wilde Joey erin, maar hij kwam er toch in. En moet je nou eens kijken. Wat niemand verwachtte is gebeurd: Hakim eruit.
Jippie?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...
Bijzonder verdacht!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Rietens het volgende:
[..]
Niemand wilde Amanda erinJochem en Joey stonden bovenaan de polls
Nu ga ik iets heel raars zeggen ... Maar misschien is dit wel Joey's keuze. Een goeie.quote:
Het zou leuk zijn als dat een ongelovelijke tiran blijkt te zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Jian het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die Joey ; heaven, hell or nothing at all ....?
ik geloof ook niet dat het helemaal echt isquote:
je weet wat een utopia opbouwen inhoudt?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom. Hij leverde de leukste beelden op samen met Paul. Wel aan aderlating dit hoor.
Ik heb het idee dat Jochem zich heeft teruggetrokken.quote:
Jij mag denken wat je denkt, ik denk daar anders over. Klaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ga ik iets heel raars zeggen ... Maar misschien is dit wel Joey's keuze. Een goeie.
Ja ik ook!!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:48 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind die teddyberenjas van Nicoline zo leuk.
Hun afscheid is nakende, geloof me, Emil gaat zich niet laten afmaken door die dommelingen!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef itsme het volgende:
Gatver moet je die wijven horen. ja sorry maar dit zijn wijven. Aike en Billy en lot durven nu opeens hem af te branden wat een walgelijke bitches. O en die trol laura, er ook bij.
Die baalt waarom mocht ik Billy niet wegstemmen en mag Joey wel Hakim stemmen.
Ik gebruik deze niet vaak meer maar dit voor die laffe chicks/
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom. Hij leverde de leukste beelden op samen met Paul. Wel aan aderlating dit hoor.
Ja. Jij dacht tot een uur geleden ook dat Hakim zeker zou blijvenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Jij mag denken wat je denkt, ik denk daar anders over. Klaar.
Wat loop je nou te trollen muts.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Jij dacht tot een uur geleden ook dat Hakim zeker zou blijven.
Maar hij kreeg zijn uitloopje.
klaar
Eens. Zit wat in.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen dus over verdeeld.
Ik denk dat hiermee wel bewezen is dat de redactie deze stemronde niet heeft gescript. Al maak ik me geen illusies hoor. Tot 31 december zal bij elk voorval en bij elke beslissing worden geroepen dat "Huub" weer bezig is.
En soms is dat ook zo, soms wordt er gestuurd. Maar bij lange na niet op de schaal die sommigen hier in hun hoofd hebben.
Het is simpelweg ook niet nodig om álles maar te sturen en te manipuleren. Dat zou zelfs meer geld en energie kosten dan het oplevert. Wat bijvoorbeeld wèl wordt gestuurd, is het ontwikkelen en uitwerken van zaken die sponsorgeld en leuke beelden kunnen opleveren. Daarom was het zaterdag ook mooi om te zien wat er gebeurt als ze niét worden geholpen door de redactie. Wel een eye opener denk ik, voor ze.
LOL gooi er een paar blikken bier tegenaan en Paul konkelt er gewoon oplos.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef Grunge. het volgende:
Haha, afgesproken met Paul om niet te konkelen. Haha.
sommige mensen zijn slechte verliezersquote:Op maandag 24 februari 2014 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Jij dacht tot een uur geleden ook dat Hakim zeker zou blijven.
Maar hij kreeg zijn uitloopje.
klaar
Ben er bang voor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:52 schreef Toverheks het volgende:
Zo ook weer gebeurd, saai he de streams en let op wordt nog veel en veel saaier
Ik pest je met je lulverhaaltjes.quote:
Heeft niets met slecht verliezen te maken. Het is gewoon bloed jammer.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige mensen zijn slechte verliezers
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Jian het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die Joey ; heaven, hell or nothing at all ....?
Die boosheid gaat zich wel vertalen in de volgende stemronde.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:49 schreef Ransjih het volgende:
emil : er zit gewoon nog boosheid bij mij
rienk: die slaan we er ook wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |