abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137085066
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_137085103
Zo hèhè. Ik heb even de normale OP erin gepleurd, hoewel die andere wel bescheurenswaardig was. Misschien kunnen we die nog ergens een ere plekje geven? :')
pi_137085118
Superdoei!

Groetjes thuis!
BEASTMODE
pi_137085136
Zo, een heel gezellig topic gemist, zie ik!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_137085147
Wat ik mij nou wel afvraag he, gym... dan toch wel in zo'n pakje?

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zo hèhè. Ik heb even de normale OP erin gepleurd, hoewel die andere wel bescheurenswaardig was. Misschien kunnen we die nog ergens een ere plekje geven? :')
Linkje naar die OP in deze OP ja O+
pi_137085149
He he.

De afgelopen weken constant op onderhoud gegeten. Dus vanaf vandaag gedisciplineerd zijn en me gewoon aan mijn kcal houden. De knop om voor de laatste kilo's moet toch niet zo moeilijk zijn.
pi_137085383
Mag ik even klagen? Over mijn lichaam? Ondanks dat ik een mooi gewicht heb? Dankje O+

Ik baal er dus ontzettend van dat ik bottom-heavy ben. Nu met een paar kilo minder zit ik precies tussen broekmaat 40 en 38 in. Ik kan dus ook TOTAAL geen broeken vinden, omdat 40 slobbert en 38 geeft muffintop en michelinmannetjesbenen. :') Ik verwacht ook niet veel gewicht meer van mijn benen te verliezen, en ik HOOP maar dat ze niet dikker van het trainen worden. Het punt zit 'm er dus in dat mijn taille heel slank is en mijn benen best wel fors, waardoor, tegen de tijd dat broeken over mijn reet passen, hij bovenaan letterlijk zo'n 8cm te wijd zit. :')

Dus dat. En dat ik weet dat hier former fatties zitten die wel in 38 passen :'( :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137085389
ik heb zo'n eeuwige voorraadkast strijd..
initieel wilde ik geen lekkers in huis hebben omdat ik het anders allemaal op vreet..
toen dat een tijd goed ging vond ik dat ik heus wel lekkers in huis kon hebben en dat ik me maar moet leren beheersen..
maar ik zuig daar een beetje in geloof ik :o

nu dus de voorraadkast maar volledig aan het leeg eten ( ik kan geen chips weggooien en er iets overheen gieten :P )

suiker afkick-periode.. hier komen we .. weer :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_137085463
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mag ik even klagen? Over mijn lichaam? Ondanks dat ik een mooi gewicht heb? Dankje O+

Ik baal er dus ontzettend van dat ik bottom-heavy ben. Nu met een paar kilo minder zit ik precies tussen broekmaat 40 en 38 in. Ik kan dus ook TOTAAL geen broeken vinden, omdat 40 slobbert en 38 geeft muffintop en michelinmannetjesbenen. :') Ik verwacht ook niet veel gewicht meer van mijn benen te verliezen, en ik HOOP maar dat ze niet dikker van het trainen worden. Het punt zit 'm er dus in dat mijn taille heel slank is en mijn benen best wel fors, waardoor, tegen de tijd dat broeken over mijn reet passen, hij bovenaan letterlijk zo'n 8cm te wijd zit. :')

Dus dat.
hardlopen een optie?
( door duursporten te doen worden spieren langer.. en zou het kunnen dat je bovenbenen en kont slanker kunnen worden.. maaaaar.. ik ben ook geen expert ;) )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 24 februari 2014 @ 12:10:16 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137085639
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hardlopen een optie?
( door duursporten te doen worden spieren langer.. en zou het kunnen dat je bovenbenen en kont slanker kunnen worden.. maaaaar.. ik ben ook geen expert ;) )
Spieren kunnen niet langer worden meid. Aanhechtingspunten zijn genetisch bepaald die kun je niet ineens een paar centimeter verschuiven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137085705
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Spieren kunnen niet langer worden meid. Aanhechtingspunten zijn genetisch bepaald die kun je niet ineens een paar centimeter verschuiven.
Ze kunnen wel 'krimpen', dus als je dat weer omdraait worden ze effectief langer. Maar langer dan ze van nature zijn worden ze niet, lijkt me :P
  maandag 24 februari 2014 @ 12:12:52 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137085767
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ze kunnen wel 'krimpen', dus als je dat weer omdraait worden ze effectief langer. Maar langer dan ze van nature zijn worden ze niet, lijkt me :P
Je kan de boel hooguit wat oprekken dmv stretches maar dat verschil zie je niet terug in je beenomvang hoor.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_137085782
quote:

Dus dat. En dat ik weet dat hier former fatties zitten die wel in 38 passen :'( :'(
SPOILER
Dit is zo herkenbaar. Boven maat 36-38, beneden 40-42. :') Ach, heb in ieder geval een kont.
pi_137085820
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar. Boven maat 36-38, beneden 40-42. :') Ach, heb in ieder geval een kont.
Even die PUA skillz in een DM proppen, brb

edit: shit, verkeerd topic :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 12:16:17 ]
pi_137085855
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb van bovenmaat altijd een grotere maat nodig omdat ik en brede schouders heb en grote borsten. Dus een mooi smal bovenlijf krijg ik nooit, of ik moet een borstverkleining laten doen, en daar heb ik ook niet zoveel trek in...en geld voor ;)
pi_137085961
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb van bovenmaat altijd een grotere maat nodig omdat ik en brede schouders heb en grote borsten. Dus een mooi smal bovenlijf krijg ik nooit, of ik moet een borstverkleining laten doen, en daar heb ik ook niet zoveel trek in...en geld voor ;)
Dingen met knoopjes en dergelijke hoef ik met mijn borsten in die maat ook niet te proberen. Maar gewoon topjes en zo. :)
pi_137086057
_O_ 15 kilo kwijt _O_
Gister op een verjaardag geweest, help... Taart voor m`n neus, pinda`s voor m`n neus, chips voor m`n neus. Alles afgeslagen :)
(Helaas wel 3 glazen cola naar binnen gewerkt)
Het voelt echt super chill.
Ik ben gewoon van 42 kilo overgewicht naar 27 gegaan _O_
  maandag 24 februari 2014 @ 12:35:48 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137086676
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:18 schreef Awesome_ het volgende:
DAMES WAAR BLIJVEN DE LIJSTJES!!!!
O : Bak kwark, 2 boterhammen met beleg, muesli.
S : KT en cardio
L : Bak kwark, appel, 5 boterhammen met beleg, muesli, en ik flikker net broccoli in de pan om te roerbakken :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137086805
O: 2 volkoren met 20 gr pindakaas en koffie
T: handje cashews
pi_137087009
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dingen met knoopjes en dergelijke hoef ik met mijn borsten in die maat ook niet te proberen. Maar gewoon topjes en zo. :)
O ja, dan kom ik ook wel een heel eind, maar dingen met knoopjes is echt dramatisch :')
pi_137087070
O: 2 speltcrackers, 1 met gerookte zalm, 1 met rauwe ham. Glas water
B: 3 kwartier wandelen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_137087099
O: kwark, muesli, honing
T: 1 volkoren pindakaas
L: 2 tosti's ham kaas tomaat met curry
T: 2 mandarijnen, appel
S: Grit, 30 min cardio of uurtje squashen
D: Spinazietaart
pi_137087295
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Spinazie....taart? :o Zelf gemaakt?
pi_137087416
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heb je een receptje van die spinazietaart? O-)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137087633
quote:
Nee, dat is hem niet.
Ik maak eerst een standaard korstdeeg en die blind bakken.
Dan ui en knoflook bakken, verse of uitgelekte diepvriesspinazie erbij, lekkere kruiden (of zelfs nasikruiden, smaakt ook best :') ) erdoor en dan 2 eieren erdoorheen roeren. Dit wel laten garen maar oppassen dat je geen roerei krijgt. Blokjes gebakken kipfilet, geroosterde pijnboompitjes en eventueel kleine blokjes brie erdoor en daarmee het korstdeeg vullen. Dat nog een half uurtje in de oven afbakken. Echt wel lekker en vullend :9
pi_137087924
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nee, dat is hem niet.
Dan ui en knoflook bakken, verse of uitgelekte diepvriesspinazie erbij, lekkere kruiden (of zelfs nasikruiden, smaakt ook best :') ) erdoor en dan 2 eieren erdoorheen roeren. Dit wel laten garen maar oppassen dat je geen roerei krijgt. Blokjes gebakken kipfilet, geroosterde pijnboompitjes en eventueel kleine blokjes brie erdoor en daarmee het korstdeeg vullen. Dat nog een half uurtje in de oven afbakken. Echt wel lekker en vullend :9
Waar maak je die korstdeeg van? Ja sorry, ik maak dat soort dingen nooit. :@
pi_137088292
Voor smalle taille en brede heupen zijn high waistef broeken fijn. Ook anti muffintop. En broeken met een aantal procent stretch. En verder gewoon rokjes en jurkjes want veel leuker!

Ik heb net een nieuwe broek gekocht bij de C&A, ik had nog maar 2 broeken en 1 daarvan was veel te groot. Na weer een dag hijsen was ik het beu en besloot dat ik voor minder dan 20 euro een broek wilde. Gelukt bij de C&A dus. Hij is alleen niet heeeel mooi, maar mooi genoeg voor de komende 3 maanden ofzo.
pi_137088378
Speelkwartier voorbij?
Damn ik werk bijna nooit maar net nu moest ik werken.
pi_137088441
quote:

SPOILER
Ik denk dat je dan vooral op zoek moet naar een andere pasvorm toch?
Bij mij helpt het om heupbroeken te kopen (dan heeft mijn taille er al niets meer mee van doen).
pi_137088551
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan vooral op zoek moet naar een andere pasvorm toch?
Bij mij helpt het om heupbroeken te kopen (dan heeft mijn taille er al niets meer mee van doen).
Of A-lijn jurkjes en rokjes. O+
  maandag 24 februari 2014 @ 13:32:11 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137088587
Zo, het is hier 04.30, net wakker en bijgelezen, ga zo maar eens naar de gym.
Als ik mijn blaren goed afgeplakt krijg tenminste. ;)
pi_137088648
En die Levi's curve jeans Nijntje? Hoor ik ook wel goede dingen over
pi_137088659
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nee, dat is hem niet.
Klinkt goed :9 *op boodschappenlijstje zet*
pi_137088704
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of A-lijn jurkjes en rokjes. O+
Dat sowieso O+
Ook al heb ik de laatste tijd vaak broeken aan, moet eens nieuwe leggings/panty's gaan kopen.
pi_137088733
quote:
Op maandag 24 februari 2014 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar maak je die korstdeeg van? Ja sorry, ik maak dat soort dingen nooit. :@
http://www.ah.nl/allerhan(...)orstdeeg-voor-quiche

quote:
Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Zeester het volgende:[/b]
Voor smalle taille en brede heupen zijn high waistef broeken fijn. Ook anti muffintop. En broeken met een aantal procent stretch. En verder gewoon rokjes en jurkjes want veel leuker!

Ik heb net een nieuwe broek gekocht bij de C&A, ik had nog maar 2 broeken en 1 daarvan was veel te groot. Na weer een dag hijsen was ik het beu en besloot dat ik voor minder dan 20 euro een broek wilde. Gelukt bij de C&A dus. Hij is alleen niet heeeel mooi, maar mooi genoeg voor de komende 3 maanden ofzo.
Voor mij werken low waist broeken dan juist beter, omdat er dan bij mijn taille ook geen stof zit die kan flubberen..

quote:
Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
En die Levi's curve jeans Nijntje? Hoor ik ook wel goede dingen over
Daar zal ik eens naar gaan kijken als ik weer centjes heb! ^O^

En ik draag sowieso graag jurkjes :Y Maar een mooie broek, die ècht goed zit, is gewoon ook heel mooi O+
pi_137088958
Korstdeeg kun je trouwens ook met yoghurt of karnemelk maken :9
pi_137089080
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

http://www.ah.nl/allerhan(...)orstdeeg-voor-quiche

[..]

Voor mij werken low waist broeken dan juist beter, omdat er dan bij mijn taille ook geen stof zit die kan flubberen..

[..]

Daar zal ik eens naar gaan kijken als ik weer centjes heb! ^O^

En ik draag sowieso graag jurkjes :Y Maar een mooie broek, die ècht goed zit, is gewoon ook heel mooi O+
Ik heb overigens hetzelfde probleem als jij qua taille/heupen verhouding alleen dan heb ik meer een zandloper figuur. Echt een crime om broeken te kopen -O-
pi_137090344
Hallo,

Ik meld me voor de 600ste keer in korte tijd door te zeggen nu weer streng te zijn voor mezelf... Het is nu wel ongeveer gedaan met mensen die voor het eerst naar ons huis komen kijken enzo, dus geen etentjes eerst meer met extra lekkere en calorierijke gerechten(vooral toetjes) en lekkere dingen op tafel.

Net 30 minuten op de crosstrainer gestaan, 6 km in totaal. Straks op de fiets naar werk (40 minuten retour), waar ik ook weer 1,5 uur beweging heb..

Ik ben niet aangekomen afgelopen tijd, dankzij werken, alles fietsend doen ipv bus/trein en hardlopen met een vriendin(pas 3 keer, maar we houden vol :{w )

Net een excelbestandje gemaakt, waarin ik mijn gewicht ga bij houden, beweging, verbrande kcal daarmee en kcal die ik eet.

Ik heb er weer zin in ^O^
pi_137090422
Ohja, fatsecret zegt dat ik 40 minuten fietsen 522 kcal verbrand, mytracks zegt 128. Wat moet ik nu geloven?
pi_137090427
Welkom terug PatriQue *O*
pi_137090448
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, fatsecret zegt dat ik 40 minuten fietsen 522 kcal verbrand, mytracks zegt 128. Wat moet ik nu geloven?
522 is wel erg veel (sowieso rekent fatsecret altijd wel heel ruim met de verbrande kcal).
Denk dat 128 best wel kan kloppen.
  maandag 24 februari 2014 @ 14:32:22 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137090585
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo,

Ik meld me voor de 600ste keer in korte tijd door te zeggen nu weer streng te zijn voor mezelf... Het is nu wel ongeveer gedaan met mensen die voor het eerst naar ons huis komen kijken enzo, dus geen etentjes eerst meer met extra lekkere en calorierijke gerechten(vooral toetjes) en lekkere dingen op tafel.

Net 30 minuten op de crosstrainer gestaan, 6 km in totaal. Straks op de fiets naar werk (40 minuten retour), waar ik ook weer 1,5 uur beweging heb..

Ik ben niet aangekomen afgelopen tijd, dankzij werken, alles fietsend doen ipv bus/trein en hardlopen met een vriendin(pas 3 keer, maar we houden vol :{w )

Net een excelbestandje gemaakt, waarin ik mijn gewicht ga bij houden, beweging, verbrande kcal daarmee en kcal die ik eet.

Ik heb er weer zin in ^O^
Je kan ook weight tracker voor je foon downloaden. Makkelijker dan excel imho.
pi_137090639
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

522 is wel erg veel (sowieso rekent fatsecret altijd wel heel ruim met de verbrande kcal).
Ik vind 128 dan wel weer krap, dat zegt de crosstrainer bij mijn sportschool al na 20 minuten. Anders neem je 200 als uitgangspunt?

Oh-em-gee. Ik had net bijna een massamoord gepleegd in de Jumbo. De Albert Heijn was deze week (en nog tm morgen) gesloten dus de Jumbo is echt überdruk. Maar dat je dan nog je drie schreeuwende rennende kinderen meeneemt en ze allemaal zo'n kinderkarretje geeft terwijl je zelf met een grote kar loopt :') Pfffff. Sowieso een hekel aan de Jumbo want hij is heel klein, ik weet nooit waar alles staat en ze hebben niet de producten die ik wil. Maar ik zal wel verwend zijn met AH.
pi_137090690
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik vind 128 dan wel weer krap, dat zegt de crosstrainer bij mijn sportschool al na 20 minuten. Anders neem je 200 als uitgangspunt?

Maar het ging toch over fietsen? Dat is een stuk minder intensief dan op de crosstrainer.
pi_137090734
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef Sarabi het volgende:
Welkom terug PatriQue *O*
*O*
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm deceptie ;(
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je kan ook weight tracker voor je foon downloaden. Makkelijker dan excel imho.
Oeh, download ik die even.. en m'n excel bestandje hou ik dan voor mijn autistische trekjes van mooie overzichtjes :P
pi_137090764
En de crosstrainer zei 700 voor dat half uurtje.. gek ding.. :')
pi_137090822
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En de crosstrainer zei 700 voor dat half uurtje.. gek ding.. :')
Een van de crosstrainers bij ons is kapot, die zegt dat ik loop met een hartslag van 66 :')
pi_137090876
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:39 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Een van de crosstrainers bij ons is kapot, die zegt dat ik loop met een hartslag van 66 :')
Haha, ja die van ons geeft standaard 72 aan terwijl ik helemaal kapot sta te gaan :')

Oh, en het is een duits ding, en er staat geen kcal maar kjoule zie ik net... :')
pi_137090939
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha, ja die van ons geeft standaard 72 aan terwijl ik helemaal kapot sta te gaan :')

Oh, en het is een duits ding, en er staat geen kcal maar kjoule zie ik net... :')
Kjoule zou nog minder moeten zijn, oftewel 100 kjoule is maar enkele kcal.
pi_137090955
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Oh-em-gee. Ik had net bijna een massamoord gepleegd in de Jumbo. De Albert Heijn was deze week (en nog tm morgen) gesloten dus de Jumbo is echt überdruk. Maar dat je dan nog je drie schreeuwende rennende kinderen meeneemt en ze allemaal zo'n kinderkarretje geeft terwijl je zelf met een grote kar loopt :') Pfffff. Sowieso een hekel aan de Jumbo want hij is heel klein, ik weet nooit waar alles staat en ze hebben niet de producten die ik wil. Maar ik zal wel verwend zijn met AH.
Wacht maar tot je AH weer open is. Dan is het daar ook minimaal een week lang massahysterie :'). Hier is hij net weer open, heb weer een wedstrijdje rollator-beuken gehad....
pi_137091032
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wacht maar tot je AH weer open is. Dan is het daar ook minimaal een week lang massahysterie :'). Hier is hij net weer open, heb weer een wedstrijdje rollator-beuken gehad....
Ja, maar mijn AH was al groot en is nu nog verder verbouwd. Je kan bij de Jumbo verdorie nog niet 10 seconden kijken wat voor thee je wilt kiezen of je wordt al omver gereden door karretjes en scootmobiels :')
pi_137091038
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

wedstrijdje rollator-beuken
_O-

Het wekelijkse weegmomentje was vanochtend wel errrrrrugggg vriendelijk voor me vanochtend. -10.9kg Morgen nog maar eens wegen :+ O+
pi_137091062
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:45 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Het wekelijkse weegmomentje was vanochtend wel errrrrrugggg vriendelijk voor me vanochtend. -10.9kg Morgen nog maar eens wegen :+ O+
Huh, in een week? Of is dat je totaalscore?
pi_137091128
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Huh, in een week? Of is dat je totaalscore?
Totaal. In een week tijd zoiets zou ik gillend van vreugde uit m'n dak gaan! *O* _O- _O-
pi_137091143
Whehehe. Net mijn nieuwe telefoon binnengekregen. Nu snap ik waarom hij zo goedkoop was; hij is Pools :') Gelukkig is de taal gewoon naar Nederlands om te zetten.. :P
pi_137091152
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Totaal. In een week tijd zoiets zou ik gillend van vreugde uit m'n dak gaan! *O* _O- _O-
Haha, ik schrok al :P Hoe lang ben je nu bezig? :)
pi_137091173
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha, ik schrok al :P Hoe lang ben je nu bezig? :)
Halverwege december :Y
pi_137091196
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Halverwege december :Y
Ah, netjes!
pi_137091746
Ben het vorige topic door, heb me slap gelachen :D Had me er graag in willen mengen, maar ik was zelf in de gym :P

Vanochtend wel een potje chagrijnig. Hele weekend alcoholvrij, me netjes aan mijn kcal gehouden, gesport, gewandeld en toch vanochtend +1 tov zaterdag :{ Dat zijn geen spieren lijkt me. Misschien toch vocht?

Anyhoe, lijstje:
O. Muesli met amandelmelk
L. Tosti met ham, light mozzarella, beetje pesto
T. Kwark
T2. Peer
D. Ovenrisotto met prei en spekjes
T. Iets
pi_137091762
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Braddie het volgende:
_O_ 15 kilo kwijt _O_
Gister op een verjaardag geweest, help... Taart voor m`n neus, pinda`s voor m`n neus, chips voor m`n neus. Alles afgeslagen :)
(Helaas wel 3 glazen cola naar binnen gewerkt)
Het voelt echt super chill.
Ik ben gewoon van 42 kilo overgewicht naar 27 gegaan _O_
Knop is om begrijp ik? Goed bezig.

Ik wil heel graag 5 kilo kwijtraken omdat ik dan kan zeggen dat ik 30 kilo kwijt ben in totaal. :@
pi_137092089
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef Vlinder88 het volgende:
toch vanochtend +1 tov zaterdag :{ Dat zijn geen spieren lijkt me. Misschien toch vocht?
Even inhoudelijk reageren, voor de grap.
Waterschommelingen is een fenomeen wat echt in de kg's kan gaan lopen dagelijks. Geen waarde aan hechten dus.

http://www.aworkoutroutine.com/weighing-yourself/

Zelf weeg ik volgens bovenstaande methode. Elke dag, maar ik barst niet in tranen uit als ik zomaar ineens 2kg zwaarder ben. Het gaat om de trendlijn. Beter is het nog om je vetpercentage icm met totale gewicht te benaderen zodat je ook een indicatie krijgt van je spiermassa tov je totaalgewicht.
Dit kun je simpel doen met een meetlint volgens onderstaande methode:

http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy

Sowieso is elke dag wegen een goed instrument om je dagelijks aan jezelf te verantwoorden en kan het dienen als een stok achter de deur. Zelfs mensen die niet 'bewust' op hun eten hadden gelet maar wel dagelijks moesten wegen vielen af door de tijd heen:

http://www.ergogenics.org(...)t-je-op-gewicht.html
BEASTMODE
pi_137093203
Jezus, ben ik de enige die 20+/30+ kaas niet te nassen vind? Het is net plastic man. Ik heb er een tosti van gemaakt op volkoren brood, dat gaat nog wel, maar verder: bleeeeh.

Rechtszaak is relatief goed verlopen, als verwacht. Ipv de YOUCAN'THANDLETHETRUTH-Nicholson-houding heb ik het toch maar bij onschuldige studente met de grote ogen gehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 15:54:09 ]
pi_137093364
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Knop is om begrijp ik? Goed bezig.

Ik wil heel graag 5 kilo kwijtraken omdat ik dan kan zeggen dat ik 30 kilo kwijt ben in totaal. :@
Knop is helemaal om! En ik moet je bekennen, ik heb nog nooit lekkerder in m`n vel gezeten :) Heerlijk! Word eindelijk fit, ga veranderingen zien/voelen het is heel fijn!
pi_137093448
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:19 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Even inhoudelijk reageren, voor de grap.
Waterschommelingen is een fenomeen wat echt in de kg's kan gaan lopen dagelijks. Geen waarde aan hechten dus.

http://www.aworkoutroutine.com/weighing-yourself/

Zelf weeg ik volgens bovenstaande methode. Elke dag, maar ik barst niet in tranen uit als ik zomaar ineens 2kg zwaarder ben. Het gaat om de trendlijn. Beter is het nog om je vetpercentage icm met totale gewicht te benaderen zodat je ook een indicatie krijgt van je spiermassa tov je totaalgewicht.
Dit kun je simpel doen met een meetlint volgens onderstaande methode:

http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy

Sowieso is elke dag wegen een goed instrument om je dagelijks aan jezelf te verantwoorden en kan het dienen als een stok achter de deur. Zelfs mensen die niet 'bewust' op hun eten hadden gelet maar wel dagelijks moesten wegen vielen af door de tijd heen:

http://www.ergogenics.org(...)t-je-op-gewicht.html
Ik zat juist te denken om weer terug te gaan naar 1x per week wegen, maar je link maakt wel een punt. En die ene kilo is niet direct het probleem, wel dat de totaalscore in 2 maanden op -0.8 staat ipv de verwachte 2-4 kg. Maar goed, er zaten wat fails bij, niets aan de hand.
Vetpercentage zit op 32% volgens dat rekensommetje, kan dus nog genoeg van af.
pi_137093502
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, ben ik de enige die 20+/30+ kaas niet te nassen vind? Het is net plastic man. Ik heb er een tosti van gemaakt op volkoren brood, dat gaat nog wel, maar verder: bleeeeh.

Rechtszaak is relatief goed verlopen, als verwacht. Ipv de YOUCAN'THANDLETHETRUTH-Nicholson-houding heb ik het toch maar bij onschuldige studente met de grote ogen gehouden.
Je bent niet de enige. Ik haal soms een stuk 30+, maar zodra ik het op m'n cracker gooi heb ik er vaak alweer spijt van.
pi_137093528
In 48+ zitten zoveel calorieën ;(
pi_137093633
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:59 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik zat juist te denken om weer terug te gaan naar 1x per week wegen, maar je link maakt wel een punt. En die ene kilo is niet direct het probleem, wel dat de totaalscore in 2 maanden op -0.8 staat ipv de verwachte 2-4 kg. Maar goed, er zaten wat fails bij, niets aan de hand.
Vetpercentage zit op 32% volgens dat rekensommetje, kan dus nog genoeg van af.
Zou gewoon elke dag wegen, en dan per week het gemiddelde berekenen van die zeven dagen en dit vergelijken met het wekelijkse gemiddelde van voorgaande week. Zo heb je het psychologische effect van link #3 en voorkom je dat je toevallig op een waterretentiepiek of -dal meet (wat je met 1x per week wel gauw hebt).
BEASTMODE
pi_137093665
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
In 48+ zitten zoveel calorieën ;(
Ja, maar dan maar een blokje extra om fietsen heur. Ik eet geen varkensvlees en vind vlees op boterhammen sowieso zelden een succes, vind zoet wel lekker maar ja... nutella is óók niet al te gezond, dus dan blijft er niet heel veel over.
pi_137093670
Ik zou me ook graag willen gaan opmeten, maar ik vergeet steeds een meetlint te kopen. Zo eens kijken of ze dat gewoon bij de Jumbo hebben.
My salvation lies in your love..
pi_137093854
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, maar dan maar een blokje extra om fietsen heur. Ik eet geen varkensvlees en vind vlees op boterhammen sowieso zelden een succes, vind zoet wel lekker maar ja... nutella is óók niet al te gezond, dus dan blijft er niet heel veel over.
Dit.

En blijkbaar heb ik momenteel vooral een balans gevonden, ik val niet af, maar aankomen doe ik ook niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 24 februari 2014 @ 16:20:32 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137094167
*O*
1 uur op de crosstrainer gestaan! 9km weggetrapt! *)
Nu op naar het ontbijt!

Oh, c_c, ik had laatst 20/30+ met kruiden, dat ging net, maar erg matig hoor.
30+ geitenkaas vind ik dan beter te doen, maar liever eet ik gewoon normale kaas en maak elders een andere keuzen. :Y
pi_137094312
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zou me ook graag willen gaan opmeten, maar ik vergeet steeds een meetlint te kopen. Zo eens kijken of ze dat gewoon bij de Jumbo hebben.
Als je een Action in de buurt heb: die hebben ze ook! 19 cent geloof ik *O*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_137094524
quote:

[..]

Sandwichspread, huttenkase, philadelphia-achtige dingen, pindakaas, hummus...

Ik vind 30+ kaas lekkerder op geroosterd brood trouwens, als het een heel klein beetje smelt :D
pi_137094630
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:

Nee hoor. De enige 30+ kaas die te nassen is, is een of andere te dure overrijpe beemster van de kaasboer. De rest begin ik gewoon niet aan. Kaas :9
pi_137094677
Ik heb trouwens betreffende 30+ kaas de volgende policy. Als ik thuis ben eet ik gewoon 30+, en doe ik er niet moeilijk over. Eet ik een x bij iemand anders (zoals ouders ofzo), dan maak ik een heerlijke boterham met dik 48+ kaas, geniet ik er extra van en kan ik er weer ff op door ;).
pi_137094704
Ik heb voor kaas geen policy. Voor vlees wel, dat eet ik gewoon helemaal niet.
pi_137094855
quote:

[..]

Moet je dingen bij het vlees doen op je brood.
Vind persoonlijk alleen kipfilet/kalkoenfilet op brood erg droog dus eet ik het liever zonder brood, maar kipfilet met paprika en paardenrookvlees/zalm op je boterham is :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_137096420
Spinazietaart is klaar O+ maar die eet ik pas na het sporten.
Ik eet vandaag 2100 kcal en ga er dalijk 600 verbranden. :)
pi_137097321
Als actief member en officieel vertegenwoordiger van het BB en Gym topic ben ik trots op jullie dames!
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137097354
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Spinazietaart is klaar O+ maar die eet ik pas na het sporten.
Ik eet vandaag 2100 kcal en ga er dalijk 600 verbranden. :)
Spinazietaart :9 die ga ik onthouden.
Ik heb vandaag te weinig gegeten, ga ook rond de 600kcal verbranden.
pi_137097972
O+ Albert O+. Wat een topservice is dat toch. Zojuist zijn de boodschappen voor de komende twee weken bezorgd :9.

Degenen die diepvriesfruit in de havermout doen; kopen jullie dat ook bij de AH? Ik ben het eigenlijk in geen enkele andere supermarkt tegengekomen.

Vanavond op het menu: gemarineerde entrecote, gekookte piepers, rode kool met appel. Ik ben goed geïntegreerd B-).
pi_137098078
Meestal koop ik het bij de AH :Y soms bij de Lidl.
pi_137098786
Die van de AH is lekker, bij andere supermarkten hebben ze vaak alleen diepvriesframbozen. Ik vind het alleen jammer dat ze bij de AH geen doosje met alleen van die rode besjes hebben, die vind ik het lekkerst. Soms koop ik ze wel in de zomer, maar volgens mij is dat seizoen echt maar een maandje ofzo.
pi_137098824
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Degenen die diepvriesfruit in de havermout doen; kopen jullie dat ook bij de AH? Ik ben het eigenlijk in geen enkele andere supermarkt tegengekomen.
Lidl heeft grote zakken gemengde bosvruchten voor 'n prikkie.
Ja doei.
pi_137098899
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

He godver, die zit dan weer nergens in de buurt. Dan blijft het bij de AH.
pi_137099380
quote:

[..]

Die zijn helaas vaker uitverkocht dan dat ze er wel zijn, heel soms zijn de zakken frambozen er nog.
pi_137099484
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
O+ Albert O+. Wat een topservice is dat toch. Zojuist zijn de boodschappen voor de komende twee weken bezorgd :9.

Vanavond op het menu: gemarineerde entrecote, gekookte piepers, rode kool met appel. Ik ben goed geïntegreerd B-).
Ik ben er over 5 minuten, k?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_137099606
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De Coop heeft ook doosjes met fruit. Framboos, bramen, aardbei en mango heb ik er vorig zomer gehaald en laatst zag ik dat ze nog wel hadden.
pi_137100016
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lang niet alle Lidls hebben het in het assortiment. Ik moet ervoor naar een Duitse Lidl :+.
De Jumbo hier heeft ook goed diepvriesfruit, waaronder goed biologisch spul.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_137100182
Ondanks geen zin en laat.. Toch maar het geplande avondeten gemaakt. Staat nu in de over dus over 40 minuutjes kan ik lekker eten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_137103041
quote:

[..]

Die wil ik nog steeds een keer halen O+ maar mijn blender is laatst kapot gevallen dus ik kan er geen smoothies mee maken ;(

Grit ging wel ok en taart was lekker :9
  maandag 24 februari 2014 @ 20:20:08 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137103209
quote:

[..]

Beetje te nassen?

*burp* ik heb net een hele bloemkool opgegeten :9 :')
pi_137103828
Ik had rijst met kip en boontjes, met sambal en ketjap aangemaakt. Nom, lekker!
pi_137103844
Ik heb nu een doosje diepvriesframbozen voor door m'n yoghurt in de diepvries, van de Jumbo. Best prima (al weet ik niet hoe die van de AH zijn :)). Ze hadden er ook aardbeien en bosvruchten.

Over de kaas trouwens: 30+ extra rijpe van Milner vind ik best oké.
pi_137103947
Ontdooien jullie dat fruit dan eerst, of gewoon bevroren erdoor?
pi_137104748
Ik doe het de avond ervoor alvast met de yoghurt en wat lijnzaad in een afgesloten bakje (even roeren) in de koelkast. Vooral omdat ik het dan gemakkelijk kan meenemen om mee te ontbijten nadat ik naar de sportschool ben geweest, onderweg naar mijn werk. Maar het wordt daardoor ook een goed gemengd roze drabje. :)
  maandag 24 februari 2014 @ 20:51:38 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137104951
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Ruby88 het volgende:
Ik doe het de avond ervoor alvast met de yoghurt en wat lijnzaad in een afgesloten bakje (even roeren) in de koelkast. Vooral omdat ik het dan gemakkelijk kan meenemen om mee te ontbijten nadat ik naar de sportschool ben geweest, onderweg naar mijn werk. Maar het wordt daardoor ook een goed gemengd roze drabje. :)
Waarom de lijnzaad?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137105072
Vooral omdat ik het nog heb staan :'), sinds ik een tijdje terug wat smoothierecepten van een vriendin had uitgeprobeerd waarbij het op de ingrediëntenlijst stond.

Is er ook een reden om het eruit te laten eigenlijk?
  maandag 24 februari 2014 @ 21:00:33 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137105460
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Ruby88 het volgende:
Vooral omdat ik het nog heb staan :'), sinds ik een tijdje terug wat smoothierecepten van een vriendin had uitgeprobeerd waarbij het op de ingrediëntenlijst stond.

Is er ook een reden om het eruit te laten eigenlijk?
Niet dat ik weet eigenlijk.
Maar is er iets goeds aan behalve het laxerende effect?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')