abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137090955
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik vind 128 dan wel weer krap, dat zegt de crosstrainer bij mijn sportschool al na 20 minuten. Anders neem je 200 als uitgangspunt?

Oh-em-gee. Ik had net bijna een massamoord gepleegd in de Jumbo. De Albert Heijn was deze week (en nog tm morgen) gesloten dus de Jumbo is echt überdruk. Maar dat je dan nog je drie schreeuwende rennende kinderen meeneemt en ze allemaal zo'n kinderkarretje geeft terwijl je zelf met een grote kar loopt :') Pfffff. Sowieso een hekel aan de Jumbo want hij is heel klein, ik weet nooit waar alles staat en ze hebben niet de producten die ik wil. Maar ik zal wel verwend zijn met AH.
Wacht maar tot je AH weer open is. Dan is het daar ook minimaal een week lang massahysterie :'). Hier is hij net weer open, heb weer een wedstrijdje rollator-beuken gehad....
pi_137091032
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wacht maar tot je AH weer open is. Dan is het daar ook minimaal een week lang massahysterie :'). Hier is hij net weer open, heb weer een wedstrijdje rollator-beuken gehad....
Ja, maar mijn AH was al groot en is nu nog verder verbouwd. Je kan bij de Jumbo verdorie nog niet 10 seconden kijken wat voor thee je wilt kiezen of je wordt al omver gereden door karretjes en scootmobiels :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_137091038
quote:
17s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

wedstrijdje rollator-beuken
_O-

Het wekelijkse weegmomentje was vanochtend wel errrrrrugggg vriendelijk voor me vanochtend. -10.9kg Morgen nog maar eens wegen :+ O+
pi_137091062
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:45 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

_O-

Het wekelijkse weegmomentje was vanochtend wel errrrrrugggg vriendelijk voor me vanochtend. -10.9kg Morgen nog maar eens wegen :+ O+
Huh, in een week? Of is dat je totaalscore?
pi_137091128
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:46 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Huh, in een week? Of is dat je totaalscore?
Totaal. In een week tijd zoiets zou ik gillend van vreugde uit m'n dak gaan! *O* _O- _O-
pi_137091143
Whehehe. Net mijn nieuwe telefoon binnengekregen. Nu snap ik waarom hij zo goedkoop was; hij is Pools :') Gelukkig is de taal gewoon naar Nederlands om te zetten.. :P
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_137091152
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Totaal. In een week tijd zoiets zou ik gillend van vreugde uit m'n dak gaan! *O* _O- _O-
Haha, ik schrok al :P Hoe lang ben je nu bezig? :)
pi_137091173
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha, ik schrok al :P Hoe lang ben je nu bezig? :)
Halverwege december :Y
pi_137091196
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Halverwege december :Y
Ah, netjes!
pi_137091746
Ben het vorige topic door, heb me slap gelachen :D Had me er graag in willen mengen, maar ik was zelf in de gym :P

Vanochtend wel een potje chagrijnig. Hele weekend alcoholvrij, me netjes aan mijn kcal gehouden, gesport, gewandeld en toch vanochtend +1 tov zaterdag :{ Dat zijn geen spieren lijkt me. Misschien toch vocht?

Anyhoe, lijstje:
O. Muesli met amandelmelk
L. Tosti met ham, light mozzarella, beetje pesto
T. Kwark
T2. Peer
D. Ovenrisotto met prei en spekjes
T. Iets
pi_137091762
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Braddie het volgende:
_O_ 15 kilo kwijt _O_
Gister op een verjaardag geweest, help... Taart voor m`n neus, pinda`s voor m`n neus, chips voor m`n neus. Alles afgeslagen :)
(Helaas wel 3 glazen cola naar binnen gewerkt)
Het voelt echt super chill.
Ik ben gewoon van 42 kilo overgewicht naar 27 gegaan _O_
Knop is om begrijp ik? Goed bezig.

Ik wil heel graag 5 kilo kwijtraken omdat ik dan kan zeggen dat ik 30 kilo kwijt ben in totaal. :@
pi_137092089
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef Vlinder88 het volgende:
toch vanochtend +1 tov zaterdag :{ Dat zijn geen spieren lijkt me. Misschien toch vocht?
Even inhoudelijk reageren, voor de grap.
Waterschommelingen is een fenomeen wat echt in de kg's kan gaan lopen dagelijks. Geen waarde aan hechten dus.

http://www.aworkoutroutine.com/weighing-yourself/

Zelf weeg ik volgens bovenstaande methode. Elke dag, maar ik barst niet in tranen uit als ik zomaar ineens 2kg zwaarder ben. Het gaat om de trendlijn. Beter is het nog om je vetpercentage icm met totale gewicht te benaderen zodat je ook een indicatie krijgt van je spiermassa tov je totaalgewicht.
Dit kun je simpel doen met een meetlint volgens onderstaande methode:

http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy

Sowieso is elke dag wegen een goed instrument om je dagelijks aan jezelf te verantwoorden en kan het dienen als een stok achter de deur. Zelfs mensen die niet 'bewust' op hun eten hadden gelet maar wel dagelijks moesten wegen vielen af door de tijd heen:

http://www.ergogenics.org(...)t-je-op-gewicht.html
BEASTMODE
pi_137093203
Jezus, ben ik de enige die 20+/30+ kaas niet te nassen vind? Het is net plastic man. Ik heb er een tosti van gemaakt op volkoren brood, dat gaat nog wel, maar verder: bleeeeh.

Rechtszaak is relatief goed verlopen, als verwacht. Ipv de YOUCAN'THANDLETHETRUTH-Nicholson-houding heb ik het toch maar bij onschuldige studente met de grote ogen gehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 15:54:09 ]
pi_137093364
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Knop is om begrijp ik? Goed bezig.

Ik wil heel graag 5 kilo kwijtraken omdat ik dan kan zeggen dat ik 30 kilo kwijt ben in totaal. :@
Knop is helemaal om! En ik moet je bekennen, ik heb nog nooit lekkerder in m`n vel gezeten :) Heerlijk! Word eindelijk fit, ga veranderingen zien/voelen het is heel fijn!
pi_137093448
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:19 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Even inhoudelijk reageren, voor de grap.
Waterschommelingen is een fenomeen wat echt in de kg's kan gaan lopen dagelijks. Geen waarde aan hechten dus.

http://www.aworkoutroutine.com/weighing-yourself/

Zelf weeg ik volgens bovenstaande methode. Elke dag, maar ik barst niet in tranen uit als ik zomaar ineens 2kg zwaarder ben. Het gaat om de trendlijn. Beter is het nog om je vetpercentage icm met totale gewicht te benaderen zodat je ook een indicatie krijgt van je spiermassa tov je totaalgewicht.
Dit kun je simpel doen met een meetlint volgens onderstaande methode:

http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy

Sowieso is elke dag wegen een goed instrument om je dagelijks aan jezelf te verantwoorden en kan het dienen als een stok achter de deur. Zelfs mensen die niet 'bewust' op hun eten hadden gelet maar wel dagelijks moesten wegen vielen af door de tijd heen:

http://www.ergogenics.org(...)t-je-op-gewicht.html
Ik zat juist te denken om weer terug te gaan naar 1x per week wegen, maar je link maakt wel een punt. En die ene kilo is niet direct het probleem, wel dat de totaalscore in 2 maanden op -0.8 staat ipv de verwachte 2-4 kg. Maar goed, er zaten wat fails bij, niets aan de hand.
Vetpercentage zit op 32% volgens dat rekensommetje, kan dus nog genoeg van af.
pi_137093502
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, ben ik de enige die 20+/30+ kaas niet te nassen vind? Het is net plastic man. Ik heb er een tosti van gemaakt op volkoren brood, dat gaat nog wel, maar verder: bleeeeh.

Rechtszaak is relatief goed verlopen, als verwacht. Ipv de YOUCAN'THANDLETHETRUTH-Nicholson-houding heb ik het toch maar bij onschuldige studente met de grote ogen gehouden.
Je bent niet de enige. Ik haal soms een stuk 30+, maar zodra ik het op m'n cracker gooi heb ik er vaak alweer spijt van.
pi_137093528
In 48+ zitten zoveel calorieën ;(
pi_137093633
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:59 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik zat juist te denken om weer terug te gaan naar 1x per week wegen, maar je link maakt wel een punt. En die ene kilo is niet direct het probleem, wel dat de totaalscore in 2 maanden op -0.8 staat ipv de verwachte 2-4 kg. Maar goed, er zaten wat fails bij, niets aan de hand.
Vetpercentage zit op 32% volgens dat rekensommetje, kan dus nog genoeg van af.
Zou gewoon elke dag wegen, en dan per week het gemiddelde berekenen van die zeven dagen en dit vergelijken met het wekelijkse gemiddelde van voorgaande week. Zo heb je het psychologische effect van link #3 en voorkom je dat je toevallig op een waterretentiepiek of -dal meet (wat je met 1x per week wel gauw hebt).
BEASTMODE
pi_137093665
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
In 48+ zitten zoveel calorieën ;(
Ja, maar dan maar een blokje extra om fietsen heur. Ik eet geen varkensvlees en vind vlees op boterhammen sowieso zelden een succes, vind zoet wel lekker maar ja... nutella is óók niet al te gezond, dus dan blijft er niet heel veel over.
pi_137093670
Ik zou me ook graag willen gaan opmeten, maar ik vergeet steeds een meetlint te kopen. Zo eens kijken of ze dat gewoon bij de Jumbo hebben.
My salvation lies in your love..
pi_137093854
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, maar dan maar een blokje extra om fietsen heur. Ik eet geen varkensvlees en vind vlees op boterhammen sowieso zelden een succes, vind zoet wel lekker maar ja... nutella is óók niet al te gezond, dus dan blijft er niet heel veel over.
Dit.

En blijkbaar heb ik momenteel vooral een balans gevonden, ik val niet af, maar aankomen doe ik ook niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 24 februari 2014 @ 16:20:32 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137094167
*O*
1 uur op de crosstrainer gestaan! 9km weggetrapt! *)
Nu op naar het ontbijt!

Oh, c_c, ik had laatst 20/30+ met kruiden, dat ging net, maar erg matig hoor.
30+ geitenkaas vind ik dan beter te doen, maar liever eet ik gewoon normale kaas en maak elders een andere keuzen. :Y
pi_137094312
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zou me ook graag willen gaan opmeten, maar ik vergeet steeds een meetlint te kopen. Zo eens kijken of ze dat gewoon bij de Jumbo hebben.
Als je een Action in de buurt heb: die hebben ze ook! 19 cent geloof ik *O*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_137094524
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Sandwichspread, huttenkase, philadelphia-achtige dingen, pindakaas, hummus...

Ik vind 30+ kaas lekkerder op geroosterd brood trouwens, als het een heel klein beetje smelt :D
pi_137094630
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:

Nee hoor. De enige 30+ kaas die te nassen is, is een of andere te dure overrijpe beemster van de kaasboer. De rest begin ik gewoon niet aan. Kaas :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')