SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Linkje naar die OP in deze OP jaquote:Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zo hèhè. Ik heb even de normale OP erin gepleurd, hoewel die andere wel bescheurenswaardig was. Misschien kunnen we die nog ergens een ere plekje geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
hardlopen een optie?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mag ik even klagen? Over mijn lichaam? Ondanks dat ik een mooi gewicht heb? Dankje
Ik baal er dus ontzettend van dat ik bottom-heavy ben. Nu met een paar kilo minder zit ik precies tussen broekmaat 40 en 38 in. Ik kan dus ook TOTAAL geen broeken vinden, omdat 40 slobbert en 38 geeft muffintop en michelinmannetjesbenen.Ik verwacht ook niet veel gewicht meer van mijn benen te verliezen, en ik HOOP maar dat ze niet dikker van het trainen worden. Het punt zit 'm er dus in dat mijn taille heel slank is en mijn benen best wel fors, waardoor, tegen de tijd dat broeken over mijn reet passen, hij bovenaan letterlijk zo'n 8cm te wijd zit.
![]()
Dus dat.
Spieren kunnen niet langer worden meid. Aanhechtingspunten zijn genetisch bepaald die kun je niet ineens een paar centimeter verschuiven.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hardlopen een optie?
( door duursporten te doen worden spieren langer.. en zou het kunnen dat je bovenbenen en kont slanker kunnen worden.. maaaaar.. ik ben ook geen expert)
Ze kunnen wel 'krimpen', dus als je dat weer omdraait worden ze effectief langer. Maar langer dan ze van nature zijn worden ze niet, lijkt mequote:Op maandag 24 februari 2014 12:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Spieren kunnen niet langer worden meid. Aanhechtingspunten zijn genetisch bepaald die kun je niet ineens een paar centimeter verschuiven.
Je kan de boel hooguit wat oprekken dmv stretches maar dat verschil zie je niet terug in je beenomvang hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ze kunnen wel 'krimpen', dus als je dat weer omdraait worden ze effectief langer. Maar langer dan ze van nature zijn worden ze niet, lijkt me
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mag ik even klagen? Over mijn lichaam? Ondanks dat ik een mooi gewicht heb? Dankje
Ik baal er dus ontzettend van dat ik bottom-heavy ben. Nu met een paar kilo minder zit ik precies tussen broekmaat 40 en 38 in. Ik kan dus ook TOTAAL geen broeken vinden, omdat 40 slobbert en 38 geeft muffintop en michelinmannetjesbenen.Ik verwacht ook niet veel gewicht meer van mijn benen te verliezen, en ik HOOP maar dat ze niet dikker van het trainen worden. Het punt zit 'm er dus in dat mijn taille heel slank is en mijn benen best wel fors, waardoor, tegen de tijd dat broeken over mijn reet passen, hij bovenaan letterlijk zo'n 8cm te wijd zit.
![]()
Dus dat. En dat ik weet dat hier former fatties zitten die wel in 38 passen![]()
Dit is zo herkenbaar. Boven maat 36-38, beneden 40-42.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, heb in ieder geval een kont.
Even die PUA skillz in een DM proppen, brbquote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar. Boven maat 36-38, beneden 40-42.Ach, heb in ieder geval een kont.
Ik heb van bovenmaat altijd een grotere maat nodig omdat ik en brede schouders heb en grote borsten. Dus een mooi smal bovenlijf krijg ik nooit, of ik moet een borstverkleining laten doen, en daar heb ik ook niet zoveel trek in...en geld voorquote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar. Boven maat 36-38, beneden 40-42.Ach, heb in ieder geval een kont.
Dingen met knoopjes en dergelijke hoef ik met mijn borsten in die maat ook niet te proberen. Maar gewoon topjes en zo.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb van bovenmaat altijd een grotere maat nodig omdat ik en brede schouders heb en grote borsten. Dus een mooi smal bovenlijf krijg ik nooit, of ik moet een borstverkleining laten doen, en daar heb ik ook niet zoveel trek in...en geld voor
O : Bak kwark, 2 boterhammen met beleg, muesli.quote:
O ja, dan kom ik ook wel een heel eind, maar dingen met knoopjes is echt dramatischquote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dingen met knoopjes en dergelijke hoef ik met mijn borsten in die maat ook niet te proberen. Maar gewoon topjes en zo.
Spinazie....taart?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
O: kwark, muesli, honing
T: 1 volkoren pindakaas
L: 2 tosti's ham kaas tomaat met curry
T: 2 mandarijnen, appel
S: Grit, 30 min cardio of uurtje squashen
D: Spinazietaart
Heb je een receptje van die spinazietaart?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef PluisigNijntje het volgende:
O: kwark, muesli, honing
T: 1 volkoren pindakaas
L: 2 tosti's ham kaas tomaat met curry
T: 2 mandarijnen, appel
S: Grit, 30 min cardio of uurtje squashen
D: Spinazietaart
Nee, dat is hem niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb er wel een gevonden:
http://www.mijnreceptenbo(...)zie-taart-16406.html
Waar maak je die korstdeeg van? Ja sorry, ik maak dat soort dingen nooit.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet.
Ik maak eerst een standaard korstdeeg en die blind bakken.
Dan ui en knoflook bakken, verse of uitgelekte diepvriesspinazie erbij, lekkere kruiden (of zelfs nasikruiden, smaakt ook best) erdoor en dan 2 eieren erdoorheen roeren. Dit wel laten garen maar oppassen dat je geen roerei krijgt. Blokjes gebakken kipfilet, geroosterde pijnboompitjes en eventueel kleine blokjes brie erdoor en daarmee het korstdeeg vullen. Dat nog een half uurtje in de oven afbakken. Echt wel lekker en vullend
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
![]()
Dus dat. En dat ik weet dat hier former fatties zitten die wel in 38 passen![]()
Ik denk dat je dan vooral op zoek moet naar een andere pasvorm toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij helpt het om heupbroeken te kopen (dan heeft mijn taille er al niets meer mee van doen).
Of A-lijn jurkjes en rokjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan vooral op zoek moet naar een andere pasvorm toch?
Bij mij helpt het om heupbroeken te kopen (dan heeft mijn taille er al niets meer mee van doen).
Klinkt goedquote:Op maandag 24 februari 2014 13:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet.
Ik maak eerst een standaard korstdeeg en die blind bakken.
Dan ui en knoflook bakken, verse of uitgelekte diepvriesspinazie erbij, lekkere kruiden (of zelfs nasikruiden, smaakt ook best) erdoor en dan 2 eieren erdoorheen roeren. Dit wel laten garen maar oppassen dat je geen roerei krijgt. Blokjes gebakken kipfilet, geroosterde pijnboompitjes en eventueel kleine blokjes brie erdoor en daarmee het korstdeeg vullen. Dat nog een half uurtje in de oven afbakken. Echt wel lekker en vullend
Dat sowiesoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of A-lijn jurkjes en rokjes.
http://www.ah.nl/allerhan(...)orstdeeg-voor-quichequote:Op maandag 24 februari 2014 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar maak je die korstdeeg van? Ja sorry, ik maak dat soort dingen nooit.
Voor mij werken low waist broeken dan juist beter, omdat er dan bij mijn taille ook geen stof zit die kan flubberen..quote:Op maandag 24 februari 2014 13:23 schreef Zeester het volgende:[/b]
Voor smalle taille en brede heupen zijn high waistef broeken fijn. Ook anti muffintop. En broeken met een aantal procent stretch. En verder gewoon rokjes en jurkjes want veel leuker!
Ik heb net een nieuwe broek gekocht bij de C&A, ik had nog maar 2 broeken en 1 daarvan was veel te groot. Na weer een dag hijsen was ik het beu en besloot dat ik voor minder dan 20 euro een broek wilde. Gelukt bij de C&A dus. Hij is alleen niet heeeel mooi, maar mooi genoeg voor de komende 3 maanden ofzo.
Daar zal ik eens naar gaan kijken als ik weer centjes heb!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
En die Levi's curve jeans Nijntje? Hoor ik ook wel goede dingen over
Ik heb overigens hetzelfde probleem als jij qua taille/heupen verhouding alleen dan heb ik meer een zandloper figuur. Echt een crime om broeken te kopenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)orstdeeg-voor-quiche
[..]
Voor mij werken low waist broeken dan juist beter, omdat er dan bij mijn taille ook geen stof zit die kan flubberen..
[..]
Daar zal ik eens naar gaan kijken als ik weer centjes heb!
En ik draag sowieso graag jurkjesMaar een mooie broek, die ècht goed zit, is gewoon ook heel mooi
![]()
522 is wel erg veel (sowieso rekent fatsecret altijd wel heel ruim met de verbrande kcal).quote:Op maandag 24 februari 2014 14:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, fatsecret zegt dat ik 40 minuten fietsen 522 kcal verbrand, mytracks zegt 128. Wat moet ik nu geloven?
Je kan ook weight tracker voor je foon downloaden. Makkelijker dan excel imho.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo,
Ik meld me voor de 600ste keer in korte tijd door te zeggen nu weer streng te zijn voor mezelf... Het is nu wel ongeveer gedaan met mensen die voor het eerst naar ons huis komen kijken enzo, dus geen etentjes eerst meer met extra lekkere en calorierijke gerechten(vooral toetjes) en lekkere dingen op tafel.
Net 30 minuten op de crosstrainer gestaan, 6 km in totaal. Straks op de fiets naar werk (40 minuten retour), waar ik ook weer 1,5 uur beweging heb..
Ik ben niet aangekomen afgelopen tijd, dankzij werken, alles fietsend doen ipv bus/trein en hardlopen met een vriendin(pas 3 keer, maar we houden vol)
Net een excelbestandje gemaakt, waarin ik mijn gewicht ga bij houden, beweging, verbrande kcal daarmee en kcal die ik eet.
Ik heb er weer zin in
Ik vind 128 dan wel weer krap, dat zegt de crosstrainer bij mijn sportschool al na 20 minuten. Anders neem je 200 als uitgangspunt?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
522 is wel erg veel (sowieso rekent fatsecret altijd wel heel ruim met de verbrande kcal).
Denk dat 128 best wel kan kloppen.
Maar het ging toch over fietsen? Dat is een stuk minder intensief dan op de crosstrainer.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik vind 128 dan wel weer krap, dat zegt de crosstrainer bij mijn sportschool al na 20 minuten. Anders neem je 200 als uitgangspunt?
quote:
Hmm deceptiequote:Op maandag 24 februari 2014 14:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
522 is wel erg veel (sowieso rekent fatsecret altijd wel heel ruim met de verbrande kcal).
Denk dat 128 best wel kan kloppen.
Oeh, download ik die even.. en m'n excel bestandje hou ik dan voor mijn autistische trekjes van mooie overzichtjesquote:Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ook weight tracker voor je foon downloaden. Makkelijker dan excel imho.
Een van de crosstrainers bij ons is kapot, die zegt dat ik loop met een hartslag van 66quote:Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
En de crosstrainer zei 700 voor dat half uurtje.. gek ding..
Haha, ja die van ons geeft standaard 72 aan terwijl ik helemaal kapot sta te gaanquote:Op maandag 24 februari 2014 14:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Een van de crosstrainers bij ons is kapot, die zegt dat ik loop met een hartslag van 66
Kjoule zou nog minder moeten zijn, oftewel 100 kjoule is maar enkele kcal.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja die van ons geeft standaard 72 aan terwijl ik helemaal kapot sta te gaan
Oh, en het is een duits ding, en er staat geen kcal maar kjoule zie ik net...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |