Moet je dingen bij het vlees doen op je brood.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar dan maar een blokje extra om fietsen heur. Ik eet geen varkensvlees en vind vlees op boterhammen sowieso zelden een succes, vind zoet wel lekker maar ja... nutella is óók niet al te gezond, dus dan blijft er niet heel veel over.
Spinazietaartquote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Spinazietaart is klaarmaar die eet ik pas na het sporten.
Ik eet vandaag 2100 kcal en ga er dalijk 600 verbranden.
Lidl heeft grote zakken gemengde bosvruchten voor 'n prikkie.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Degenen die diepvriesfruit in de havermout doen; kopen jullie dat ook bij de AH? Ik ben het eigenlijk in geen enkele andere supermarkt tegengekomen.
He godver, die zit dan weer nergens in de buurt. Dan blijft het bij de AH.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lidl heeft grote zakken gemengde bosvruchten voor 'n prikkie.
Die zijn helaas vaker uitverkocht dan dat ze er wel zijn, heel soms zijn de zakken frambozen er nog.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben er over 5 minuten, k?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Albert
. Wat een topservice is dat toch. Zojuist zijn de boodschappen voor de komende twee weken bezorgd
.
Degenen die diepvriesfruit in de havermout doen; kopen jullie dat ook bij de AH? Ik ben het eigenlijk in geen enkele andere supermarkt tegengekomen.
Vanavond op het menu: gemarineerde entrecote, gekookte piepers, rode kool met appel. Ik ben goed geïntegreerd.
De Coop heeft ook doosjes met fruit. Framboos, bramen, aardbei en mango heb ik er vorig zomer gehaald en laatst zag ik dat ze nog wel hadden.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He godver, die zit dan weer nergens in de buurt. Dan blijft het bij de AH.
Lang niet alle Lidls hebben het in het assortiment. Ik moet ervoor naar een Duitse Lidlquote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He godver, die zit dan weer nergens in de buurt. Dan blijft het bij de AH.
Die wil ik nog steeds een keer halenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Beetje te nassen?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom de lijnzaad?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Ruby88 het volgende:
Ik doe het de avond ervoor alvast met de yoghurt en wat lijnzaad in een afgesloten bakje (even roeren) in de koelkast. Vooral omdat ik het dan gemakkelijk kan meenemen om mee te ontbijten nadat ik naar de sportschool ben geweest, onderweg naar mijn werk. Maar het wordt daardoor ook een goed gemengd roze drabje.
Niet dat ik weet eigenlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Ruby88 het volgende:
Vooral omdat ik het nog heb staan, sinds ik een tijdje terug wat smoothierecepten van een vriendin had uitgeprobeerd waarbij het op de ingrediëntenlijst stond.
Is er ook een reden om het eruit te laten eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |