SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatiedata van februari:
• MA 24-2 Exit 1 genomineerde."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Peterquote:
Dat ik morgen het merendeel hier uit lach in de COS Hakim blijftquote:
Mooi niet hequote:Op zondag 23 februari 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat ik morgen het merendeel hier uit lach in de COS Hakim blijftTeam Snuf % Snuitje en Vanessa he
En Jimmy of Andrea gaat ?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat ik morgen het merendeel hier uit lach in de COS Hakim blijftTeam Snuf % Snuitje en Vanessa he
Ja Peter was een LOOOSER, LOOOSER, JE BENT GEWOON EEN LOOOSER!quote:Op zondag 23 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
PeterZo jammer dat hij er niet meer is .
Zou goed gematcht hebben met Joey denk ik.
Die gaat nergens heen. Nooit meer naar huis!quote:Op zondag 23 februari 2014 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is een jaloerse post met Capslocksquote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja Peter was een LOOOSER, LOOOSER, JE BENT GEWOON EEN LOOOSER!
kan.ze joey beter verwennenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef zwellever het volgende:
Zie ik nou goed dat Vanas geen bovengebitje in heeft?
Dat sabbelt beterquote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef zwellever het volgende:
Aha, u bent bekend met het klappen van de zweep. En terechtquote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Oma zijn wil nog niet zeggen dat ik opgebaard lig.En ben ook ooit jong geweest, ook al is het ff geleden
Was niet een grappig moment? Nee? Vond het wel memorabel, ik zie mezelf wel naar de deur ..quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit is een jaloerse post met Capslocks
Is al gebeurd! Op het kussen van Lot.quote:
daar moet ik nog nachtje over slapen dat weet ik niet maar staat als paal boven water Hakim blijft, zo niet steek ik die kutloods in de fikquote:
Omdat Jimmy dat heeft aangegeven dat hij wil gaan voor Emil of Hakim omdat hij genoeg geleerd heeft. Hij wachtte op toestemming van achter.quote:
Misschien omdat ie het niet eens is met het "nep-geen-regels-beleid'?quote:
Aight! De pre is geweest, nu wachten we op ' the middle and post " ?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is al gebeurd! Op het kussen van Lot.![]()
Althans, PB postte dat Ruud dat zei, dus hoe waar het is weet ik niet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is al gebeurd! Op het kussen van Lot.![]()
Althans, PB postte dat Ruud dat zei, dus hoe waar het is weet ik niet.
Ohhh.... Achter zal vast geen nee zeggenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Omdat Jimmy dat heeft aangegeven dat hij wil gaan voor Emil of Hakim omdat hij genoeg geleerd heeft. Hij wachtte op toestemming van achter.
Zou best zo wel eens kunnen gaan. Hij 'offert' zich vaker op. Wil er nu ook wel eens eindelijk uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is de beveiliger, heeft nu al genoeg uren gedraaid.
Tijd voor een nieuwe.
Deze post quote ik even. Dat wil ik meemakenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moet ik nog nachtje over slapen dat weet ik niet maar staat als paal boven water Hakim blijft, zo niet steek ik die kutloods in de fik![]()
Stille tocht, en dan iedereen Huije Huije Huije Hoeje Hoeje Hoejequote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Stilte voor Andrea? Een minuutje, is ze dood?
Mja... weet niet of ik daar op ga wachten. Denk het niet eigenlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aight! De pre is geweest, nu wachten we op ' the middle and post " ?
ja dat gekraak is hinderlijk voor mijn orenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef blanket het volgende:
Billy blijf met je voorpoten van die zender af
Goede observatie, die licht te weken in de bouillon voor morgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef zwellever het volgende:
Dit gaat keer twee wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Is er dan weer wat gebeurd tussen Billy en Ruud, of was dit in de bewuste nacht?
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Deze post quote ik even. Dat wil ik meemaken
Ruud kreeg een erectie van Billy's verleidelijke woorden.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Is er dan weer wat gebeurd tussen Billy en Ruud, of was dit in de bewuste nacht?
Kloon van Sly?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit is een jaloerse post met Capslocks
quote:
Dat is Billy die met haar microfoon loopt te klotenquote:
Die halen ze in de inrichting toch al weg bij dergelijke vrouwen?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Billies klapperende eierstokken
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:51 schreef zwellever het volgende:
[..]
Die halen ze in de inrichting toch al weg bij dergelijke vrouwen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]PB heeft geen verstand van mannelijk voorvocht, die geloof je toch gewoon niet
Ah ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar is verpakking van oordopjes.
Wat doe je dan hier?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef formule het volgende:
Wie van de drie gaat eruit
Geen idee boeit me niet
Geen van de driequote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef formule het volgende:
Geen idee boeit me niet
Ik ben al aan het rouwproces begonnen en net afgemaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef formule het volgende:
Geen idee boeit me niet
ja mansen geniet ar nog maar vanquote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Dat Hakim al in bed ligt? Zijn laatste nacht!
Dus Vanass wilt wel door Ruud gepompt worden maar niet door Joey?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef Luna1956 het volgende:
Hahaha Joey dacht, dat Vanessa dag schatje tegen hem zei. Vanessa zei. Dat had ik tegen mijn dochter.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ruud zei het inderdaad, of hij serieus was... Dat weet je natuurlijk nooit bij hem.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben blij dat ik de streams uit heb staan geloof ikquote:Op zondag 23 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus Vanass wilt wel door Ruud gepompt worden maar niet door Joey?
Ik stel voor dat iedereen gewoon zn eigen foto als UI gebruikt! Kunnen we ook op elkaars uiterlijk zeiken!quote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goffer, regel eens een avatar UI joh![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik de streams uit heb staan geloof ik
billy/ruud hoef ik al niet te zien
maar wat er nu als plaatjes door mijn hoofd spoken .........................
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen gewoon zn eigen foto als UI gebruikt! Kunnen we ook op elkaars uiterlijk zeiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Daar past mijn dikke kop niet inquote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen gewoon zn eigen foto als UI gebruikt! Kunnen we ook op elkaars uiterlijk zeiken!
Ik zat net te denken dat, iedereen die commentaar heeft over het uiterlijk van iemand anoniem zijn foto mag posten.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe is dat 'anoniem'?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat, iedereen die commentaar heeft over het uiterlijk van iemand anoniem zijn foto mag posten.
Ja inderdaad, ik heb nu echt het gevoel dat alle vrouwen hier er uit zien als Billyquote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat, iedereen die commentaar heeft over het uiterlijk van iemand anoniem zijn foto mag posten.
Mag, dat iemand een foto van iemand post.. Liever nog, MOET, maar weet niet of jullie het daarmee eens zijn?quote:
Valt wel mee. Ging over parachute springen. Gio wil dat een keer doen. Emil heeft het al gedaan.quote:
Nope.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
Heeft Ruud vannacht nu wel of geen kutklusje te doen ?
Dus niet in bedje, en nergens te bekennen op de cams?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
precies, vertrouw die twee voor geen cent
Jullie moeten zelf weten, ik deel geen moer.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag, dat iemand een foto van iemand post.. Liever nog, MOET, maar weet niet of jullie het daarmee eens zijn?
Mijn hoofd staat er altijd al, verwissel weleens de foto's zelfsquote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb nu echt het gevoel dat alel vrouwen hier er uit zien als BillyEn dat blijf ik houden tot het tegendeel bewezen is.
Ik heb een Fobo, maar mijn eigen hoofdje hier posten heb ik geen problemen mee hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb nu echt het gevoel dat alle vrouwen hier er uit zien als BillyEn dat blijf ik houden tot het tegendeel bewezen is.
Ze liggen nu juist toch kontje kontjequote:Op zondag 23 februari 2014 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Billy gaat andersom liggen wil niet kontje kontje liggen.
daar past anoniem toch niet bij lappiequote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag, dat iemand een foto van iemand post.. Liever nog, MOET, maar weet niet of jullie het daarmee eens zijn?
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar past anoniem toch niet bij lappie
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een Fobo, maar mijn eigen hoofdje hier posten heb ik geen problemen mee hoorDus ik stem voor.
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenen![]()
Oppassen wat je doet, voor je het weet wordt je gestolen, Andrea's krachten zijn sterk
Ja fuuu, gaat ze er inderdaad met mijn identiteit vandoorquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenen![]()
Oppassen wat je doet, voor je het weet wordt je gestolen, Andrea's krachten zijn sterk
is ook makkelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.
Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat wij toevallig beeldschoon zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.
poidh!quote:Op maandag 24 februari 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat wij toevallig beeldschoon zijn.![]()
![]()
kijk die ui danquote:
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lolquote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een Fobo, maar mijn eigen hoofdje hier posten heb ik geen problemen mee hoorDus ik stem voor.
Herkenbaar welquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lol
Aan tafel met Isa ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef SailingDuck het volgende:
In bad met Ruud
Aan tafel met Isa
en nu ook bellen met Joey![]()
[ afbeelding ]
Zit Vanessa nu onder Joey z'n deken?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef SailingDuck het volgende:
In bad met Ruud
Aan tafel met Isa
en nu ook bellen met Joey![]()
[ afbeelding ]
johquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je profiel zegt dat je een man bent
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lol
Ze heeft geeneens tieten...quote:Op maandag 24 februari 2014 00:06 schreef patat het volgende:
Billy heeft harde tepels.
Waarom kijk ik daar naar.
![]()
en ik had het over de ui van baconquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je profiel zegt dat je een man bent
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Aan tafel met Isa ?
En wat ga je dan aan tafel ?
Ja was leuk ideequote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.
Moet je dat eten dan ook verplicht opeten of hoeft dat dan niet meer ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.
Spannender dan dat geroezemoes in een buitenlandse taal van Vanessaquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden Peun .....
Hahaha denk het ookquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die zul je wel meer zien als Hakim weg is... dan durven ze weer
He he eindelijk, en nu niet meer zo gek doen dat je op Gert wilt lijken hequote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Trap d'r schouderbladen ff naar binnen dan
Nee hoor,maar Gert heeft wel geholpen om het weer in orde te makenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He he eindelijk, en nu niet meer zo gek doen dat je op Gert wilt lijken he
Kijk zo is Gert ook wel weerquote:Op maandag 24 februari 2014 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor,maar Gert heeft wel geholpen om het weer in orde te maken
Ik hoorde het ook...quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
NEEEE JOEY DENKT AAN VEILIG STEMMEN
Loser, volgende ronde eruit..quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
Niet zo verdrietig doen hoor, ben weer compleetquote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk zo is Gert ook wel weermaar geen rare fratsen meer uitspoken he want ik herken je aan je UI en je was zo bloot de laatste tijd werd er verdrietig van
en zijn zuurstok uitdelen?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:14 schreef Flow3r het volgende:
Ruud komt snoepjes jatten
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo verdrietig doen hoor, ben weer compleet
Oké, ik ga mij definitief niet meer verheugen op een spectaculaire exit.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
Die bestaan hier niet eens meer, is nu AH-basic.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet waar want ik zie geen euroshopper blik.![]()
Knap dat je het verstaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef lorrie03 het volgende:
Joey gaat echt op Hakim stemmen zo te horen. Nicolien is een makkelijkere keuze zegt hij, maar hakim is een kopstuk dus die moet eruit
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef lorrie03 het volgende:
Joey gaat echt op Hakim stemmen zo te horen. Nicolien is een makkelijkere keuze zegt hij, maar hakim is een kopstuk dus die moet eruit
En die assie dan. Die zie ik ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bestaan hier niet eens meer, is nu AH-basic.
17 min en 25 seconden.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoelang ligt Joey al te fluisteren?
Klopt. Hier ook al.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bestaan hier niet eens meer, is nu AH-basic.
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
Ik ookquote:
past goed bij t lelijke bierquote:Op maandag 24 februari 2014 00:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt. Hier ook al.
Lelijke blikken.
Dat vond ik al vanaf de eerste keer dat ik Utopia zag: Hakim ERUIT !!!quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef lorrie03 het volgende:
.... en een peukjequote:Op maandag 24 februari 2014 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Alcopaul pakt nog maar eens een wijntje
[ afbeelding ]
Voor mij mag Joey er lekker zelf uit. Dan gaan we gewoon nog een maandje door met de oude samenstellingquote:Op maandag 24 februari 2014 00:20 schreef SailingDuck het volgende:
De nieuwe er uit gooien is ook wel het makkelijkst, niemand zou het hem kwalijk nemen alleen Rienk. Nico zou het ook snappen volgens Joey.
Volgens mij heeft Isa het meest in het laatje gebracht.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:21 schreef lorrie03 het volgende:
Joey heeft het over het zakgeld. Andrea verdiend het meest, maar krijgt netzoveel als iemand die niets verdiend
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij mag Joey er lekker zelf uit. Dan gaan we gewoon nog een maandje door met de oude samenstelling
Dat gebeurd dus al tijdens de nominatiesquote:Op maandag 24 februari 2014 00:26 schreef lorrie03 het volgende:
joey wil elke maand iemand elke maand een stem geven en dan uitleggen wat hij vervelend vindt aan haar/zijn gedrag
De ene Ruud is de andere niet hoor, ik zou er nog niet deaud op gevonden willen wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:28 schreef Flow3r het volgende:
Ruud weer buiten, ik hoop dat Billy slaapt![]()
[ afbeelding ]
Is dat zo? Ik dacht, een Ruud is een Ruudquote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De ene Ruud is de andere niet hoor, ik zou er nog niet deaud op gevonden willen worden![]()
Over wie had ze het die 'altijd de waarheid zou spreken', Rienk? Emil dus. Nico dan maarquote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef lorrie03 het volgende:
vanessa heeft het over de keuken... het is haar ding en niemand hoeft haar te vertellen hoe het beter "ken"
Blijf het ajb volgen, mijn oren gloeien en de tv wordt aangezet. Maar het gaat niet de goede richting op met Joeyquote:Op maandag 24 februari 2014 00:32 schreef lorrie03 het volgende:
stil nou ff anderen ik wil vanessa en joey horen
nee nicoquote:Op maandag 24 februari 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over wie had ze het die 'altijd de waarheid zou spreken', Rienk?
Nee Andrea ....quote:Op maandag 24 februari 2014 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over wie had ze het die 'altijd de waarheid zou spreken', Rienk?
Sailing Duck heeft het over Emilquote:
Sailing Duck ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sailing Duck heeft het over Emil
Iemand die hier ook postquote:Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sailing Duck ?
Wie is dat nu weer dan ?
Hoiquote:Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sailing Duck ?
Wie is dat nu weer dan ?
Vanas is goed bezig.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:33 schreef SailingDuck het volgende:
Vanas: Nico is eerlijk en kan je gewoon mee praten, Emil is eerlijk en heb ik nog nooit op een leugen kunnen betrappen. Dat moet je in gedachten houden...
nee denk dat hij echt voor hakim gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Klapskaats het volgende:
Zou dat schijthuis straks dan toch nog voor Nicoline gaan kiezen? Nee toch zeker? Dan is hem dat wel ingefluisterd dan of zo hoor, hoe gek kan ie zijn als ie Hakim toch laat blijven?
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:36 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Hoi![]()
Vanas zei ff subtiel dat Nico en Emil ok zijn
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sailing Duck ?
Wie is dat nu weer dan ?
EENS!!! Happie, Hapsel, Hakim of wat dat ook, ik vind het een egoistische zak, die alleen maar aan zichzelf denkt. Weg met die kloothommel!quote:
Ja kan niet anders toch, als ie nu gaat switchen vind iedereen hem onbetrouwbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 00:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee denk dat hij echt voor hakim gaat
Laura flikte het ook 'spontaan' , de vorige keer.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja kan niet anders toch, als ie nu gaat switchen vind iedereen hem onbetrouwbaar
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja kan niet anders toch, als ie nu gaat switchen vind iedereen hem onbetrouwbaar
Ja maar toen wilde Peter er perse uit, nu wilt iedereen blijvenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura flikte het ook 'spontaan' , de vorige keer.
Ja, maar bij de vorige stemronde lag het meer voor de hand, wie er ook uit gestemd kon worden. Nu is het niet te voorspellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sommigen gaan er van uit dat ie een mindfuck doet: Hakim in de zenuwen laten en dan morgen zeggen ; grapje, jij mag blijvenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze allemaal zenuwachtig zijn. Emil, Hakim en Nicolien is logisch. Paul is bang dat zijn maatje weg gaat, maar de rest??? Zijn ze allemaal zo begaan met elkaar?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Nicolien kan ook niet slapen in misschien d'r laatste nacht
ik hoop het ben dat gezwam van haar zat... we hebben rienk helaas alquote:Op maandag 24 februari 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Niks misschien, daaaag Nico, tot nooit meer ziensquote:Op maandag 24 februari 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef SailingDuck het volgende:
Volgens mij is Joey nu vooral bang voor de stemming van volgende maand als je hem af en toe hoort over veilig enz. Zijn keuze staat verder wel behoorlijk vast zo te horen.
Trustenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook ik ga even slapen en hoop dat het niet mijn laatste nacht is![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
EENS!!! Happie, Hapsel, Hakim of wat dat ook, ik vind het een egoistische zak, die alleen maar aan zichzelf denkt. Weg met die kloothommel!
laten we het hopen, maar ik geloof er niet meer inquote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks misschien, daaaag Nico, tot nooit meer ziens
staat wel redelijk vast al dat ie genomineerd wordt, gebeurde met Jimmy en Nicolien ookquote:Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef SailingDuck het volgende:
Volgens mij is Joey nu vooral bang voor de stemming van volgende maand als je hem af en toe hoort over veilig enz. Zijn keuze staat verder wel behoorlijk vast zo te horen.
trustequote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef patat het volgende:
Benieuwd naar wat er komen gaatSlaap lekker allemaal
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef Lenoire het volgende:
Maar Laura is toch ook niet genomineerd.
was vroegah bij BB ook altijd zo, nieuwkomers hadden weinig kans oldbies te wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
staat wel redelijk vast al dat ie genomineerd wordt, gebeurde met Jimmy en Nicolien ook
niemand ziet dr, die isveiligquote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef Lenoire het volgende:
Maar Laura is toch ook niet genomineerd.
verotte sfeer jaquote:Op maandag 24 februari 2014 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Gio brengt Hakim veel sfeer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |