quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenen![]()
Oppassen wat je doet, voor je het weet wordt je gestolen, Andrea's krachten zijn sterk
Ja fuuu, gaat ze er inderdaad met mijn identiteit vandoorquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenen![]()
Oppassen wat je doet, voor je het weet wordt je gestolen, Andrea's krachten zijn sterk
is ook makkelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.
Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat wij toevallig beeldschoon zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.
poidh!quote:Op maandag 24 februari 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat wij toevallig beeldschoon zijn.![]()
![]()
kijk die ui danquote:
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lolquote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een Fobo, maar mijn eigen hoofdje hier posten heb ik geen problemen mee hoorDus ik stem voor.
Herkenbaar welquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lol
Aan tafel met Isa ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef SailingDuck het volgende:
In bad met Ruud
Aan tafel met Isa
en nu ook bellen met Joey![]()
[ afbeelding ]
Zit Vanessa nu onder Joey z'n deken?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef SailingDuck het volgende:
In bad met Ruud
Aan tafel met Isa
en nu ook bellen met Joey![]()
[ afbeelding ]
johquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je profiel zegt dat je een man bent
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lol
Ze heeft geeneens tieten...quote:Op maandag 24 februari 2014 00:06 schreef patat het volgende:
Billy heeft harde tepels.
Waarom kijk ik daar naar.
![]()
en ik had het over de ui van baconquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je profiel zegt dat je een man bent
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Aan tafel met Isa ?
En wat ga je dan aan tafel ?
Ja was leuk ideequote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.
Moet je dat eten dan ook verplicht opeten of hoeft dat dan niet meer ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.
Spannender dan dat geroezemoes in een buitenlandse taal van Vanessaquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden Peun .....
Hahaha denk het ookquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die zul je wel meer zien als Hakim weg is... dan durven ze weer
He he eindelijk, en nu niet meer zo gek doen dat je op Gert wilt lijken hequote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Trap d'r schouderbladen ff naar binnen dan
Nee hoor,maar Gert heeft wel geholpen om het weer in orde te makenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He he eindelijk, en nu niet meer zo gek doen dat je op Gert wilt lijken he
Kijk zo is Gert ook wel weerquote:Op maandag 24 februari 2014 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor,maar Gert heeft wel geholpen om het weer in orde te maken
Ik hoorde het ook...quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
NEEEE JOEY DENKT AAN VEILIG STEMMEN
Loser, volgende ronde eruit..quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
Niet zo verdrietig doen hoor, ben weer compleetquote:Op maandag 24 februari 2014 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk zo is Gert ook wel weermaar geen rare fratsen meer uitspoken he want ik herken je aan je UI en je was zo bloot de laatste tijd werd er verdrietig van
en zijn zuurstok uitdelen?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:14 schreef Flow3r het volgende:
Ruud komt snoepjes jatten
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo verdrietig doen hoor, ben weer compleet
Oké, ik ga mij definitief niet meer verheugen op een spectaculaire exit.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
Die bestaan hier niet eens meer, is nu AH-basic.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet waar want ik zie geen euroshopper blik.![]()
Knap dat je het verstaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef lorrie03 het volgende:
Joey gaat echt op Hakim stemmen zo te horen. Nicolien is een makkelijkere keuze zegt hij, maar hakim is een kopstuk dus die moet eruit
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef lorrie03 het volgende:
Joey gaat echt op Hakim stemmen zo te horen. Nicolien is een makkelijkere keuze zegt hij, maar hakim is een kopstuk dus die moet eruit
En die assie dan. Die zie ik ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bestaan hier niet eens meer, is nu AH-basic.
17 min en 25 seconden.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoelang ligt Joey al te fluisteren?
Klopt. Hier ook al.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die bestaan hier niet eens meer, is nu AH-basic.
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef SailingDuck het volgende:
Ik ookquote:
past goed bij t lelijke bierquote:Op maandag 24 februari 2014 00:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt. Hier ook al.
Lelijke blikken.
Dat vond ik al vanaf de eerste keer dat ik Utopia zag: Hakim ERUIT !!!quote:Op maandag 24 februari 2014 00:18 schreef lorrie03 het volgende:
.... en een peukjequote:Op maandag 24 februari 2014 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Alcopaul pakt nog maar eens een wijntje
[ afbeelding ]
Voor mij mag Joey er lekker zelf uit. Dan gaan we gewoon nog een maandje door met de oude samenstellingquote:Op maandag 24 februari 2014 00:20 schreef SailingDuck het volgende:
De nieuwe er uit gooien is ook wel het makkelijkst, niemand zou het hem kwalijk nemen alleen Rienk. Nico zou het ook snappen volgens Joey.
Volgens mij heeft Isa het meest in het laatje gebracht.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:21 schreef lorrie03 het volgende:
Joey heeft het over het zakgeld. Andrea verdiend het meest, maar krijgt netzoveel als iemand die niets verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |