Aight! De pre is geweest, nu wachten we op ' the middle and post " ?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is al gebeurd! Op het kussen van Lot.![]()
Althans, PB postte dat Ruud dat zei, dus hoe waar het is weet ik niet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Is al gebeurd! Op het kussen van Lot.![]()
Althans, PB postte dat Ruud dat zei, dus hoe waar het is weet ik niet.
Ohhh.... Achter zal vast geen nee zeggenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Omdat Jimmy dat heeft aangegeven dat hij wil gaan voor Emil of Hakim omdat hij genoeg geleerd heeft. Hij wachtte op toestemming van achter.
Zou best zo wel eens kunnen gaan. Hij 'offert' zich vaker op. Wil er nu ook wel eens eindelijk uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is de beveiliger, heeft nu al genoeg uren gedraaid.
Tijd voor een nieuwe.
Deze post quote ik even. Dat wil ik meemakenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar moet ik nog nachtje over slapen dat weet ik niet maar staat als paal boven water Hakim blijft, zo niet steek ik die kutloods in de fik![]()
Stille tocht, en dan iedereen Huije Huije Huije Hoeje Hoeje Hoejequote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Stilte voor Andrea? Een minuutje, is ze dood?
Mja... weet niet of ik daar op ga wachten. Denk het niet eigenlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aight! De pre is geweest, nu wachten we op ' the middle and post " ?
ja dat gekraak is hinderlijk voor mijn orenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef blanket het volgende:
Billy blijf met je voorpoten van die zender af
Goede observatie, die licht te weken in de bouillon voor morgen.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef zwellever het volgende:
Zie ik nou goed dat Vanas geen bovengebitje in heeft?
Dit gaat keer twee wordenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Is er dan weer wat gebeurd tussen Billy en Ruud, of was dit in de bewuste nacht?
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Deze post quote ik even. Dat wil ik meemaken
Ruud kreeg een erectie van Billy's verleidelijke woorden.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef freaky40 het volgende:
Is er dan weer wat gebeurd tussen Billy en Ruud, of was dit in de bewuste nacht?
Kloon van Sly?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit is een jaloerse post met Capslocks
quote:
Dat is Billy die met haar microfoon loopt te klotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |