Zit Vanessa nu onder Joey z'n deken?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef SailingDuck het volgende:
In bad met Ruud
Aan tafel met Isa
en nu ook bellen met Joey![]()
[ afbeelding ]
johquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je profiel zegt dat je een man bent
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lol
Ze heeft geeneens tieten...quote:Op maandag 24 februari 2014 00:06 schreef patat het volgende:
Billy heeft harde tepels.
Waarom kijk ik daar naar.
![]()
en ik had het over de ui van baconquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je profiel zegt dat je een man bent
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Aan tafel met Isa ?
En wat ga je dan aan tafel ?
Ja was leuk ideequote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.
Moet je dat eten dan ook verplicht opeten of hoeft dat dan niet meer ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Isa kwam gisteren met het idee van "eten met" als uitbreiding van eten in Vanas haar restaurant. Dat dus een utopiaan aanschuift met een aantal fans.
Spannender dan dat geroezemoes in een buitenlandse taal van Vanessaquote:Op maandag 24 februari 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden Peun .....
Hahaha denk het ookquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die zul je wel meer zien als Hakim weg is... dan durven ze weer
He he eindelijk, en nu niet meer zo gek doen dat je op Gert wilt lijken hequote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Trap d'r schouderbladen ff naar binnen dan
Nee hoor,maar Gert heeft wel geholpen om het weer in orde te makenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He he eindelijk, en nu niet meer zo gek doen dat je op Gert wilt lijken he
Kijk zo is Gert ook wel weerquote:Op maandag 24 februari 2014 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor,maar Gert heeft wel geholpen om het weer in orde te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |