Die halen ze in de inrichting toch al weg bij dergelijke vrouwen?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Billies klapperende eierstokken
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:51 schreef zwellever het volgende:
[..]
Die halen ze in de inrichting toch al weg bij dergelijke vrouwen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]PB heeft geen verstand van mannelijk voorvocht, die geloof je toch gewoon niet
Ah ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar is verpakking van oordopjes.
Wat doe je dan hier?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef formule het volgende:
Wie van de drie gaat eruit
Geen idee boeit me niet
Geen van de driequote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef formule het volgende:
Geen idee boeit me niet
Ik ben al aan het rouwproces begonnen en net afgemaaktquote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef formule het volgende:
Geen idee boeit me niet
ja mansen geniet ar nog maar vanquote:Op zondag 23 februari 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Dat Hakim al in bed ligt? Zijn laatste nacht!
Dus Vanass wilt wel door Ruud gepompt worden maar niet door Joey?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef Luna1956 het volgende:
Hahaha Joey dacht, dat Vanessa dag schatje tegen hem zei. Vanessa zei. Dat had ik tegen mijn dochter.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ruud zei het inderdaad, of hij serieus was... Dat weet je natuurlijk nooit bij hem.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben blij dat ik de streams uit heb staan geloof ikquote:Op zondag 23 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus Vanass wilt wel door Ruud gepompt worden maar niet door Joey?
Ik stel voor dat iedereen gewoon zn eigen foto als UI gebruikt! Kunnen we ook op elkaars uiterlijk zeiken!quote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Goffer, regel eens een avatar UI joh![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik de streams uit heb staan geloof ik
billy/ruud hoef ik al niet te zien
maar wat er nu als plaatjes door mijn hoofd spoken .........................
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen gewoon zn eigen foto als UI gebruikt! Kunnen we ook op elkaars uiterlijk zeiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Daar past mijn dikke kop niet inquote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik stel voor dat iedereen gewoon zn eigen foto als UI gebruikt! Kunnen we ook op elkaars uiterlijk zeiken!
Ik zat net te denken dat, iedereen die commentaar heeft over het uiterlijk van iemand anoniem zijn foto mag posten.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe is dat 'anoniem'?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat, iedereen die commentaar heeft over het uiterlijk van iemand anoniem zijn foto mag posten.
Ja inderdaad, ik heb nu echt het gevoel dat alle vrouwen hier er uit zien als Billyquote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat, iedereen die commentaar heeft over het uiterlijk van iemand anoniem zijn foto mag posten.
Mag, dat iemand een foto van iemand post.. Liever nog, MOET, maar weet niet of jullie het daarmee eens zijn?quote:
Valt wel mee. Ging over parachute springen. Gio wil dat een keer doen. Emil heeft het al gedaan.quote:
Nope.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:59 schreef Punkman het volgende:
Heeft Ruud vannacht nu wel of geen kutklusje te doen ?
Dus niet in bedje, en nergens te bekennen op de cams?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
precies, vertrouw die twee voor geen cent
Jullie moeten zelf weten, ik deel geen moer.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag, dat iemand een foto van iemand post.. Liever nog, MOET, maar weet niet of jullie het daarmee eens zijn?
Mijn hoofd staat er altijd al, verwissel weleens de foto's zelfsquote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb nu echt het gevoel dat alel vrouwen hier er uit zien als BillyEn dat blijf ik houden tot het tegendeel bewezen is.
Ik heb een Fobo, maar mijn eigen hoofdje hier posten heb ik geen problemen mee hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb nu echt het gevoel dat alle vrouwen hier er uit zien als BillyEn dat blijf ik houden tot het tegendeel bewezen is.
Ze liggen nu juist toch kontje kontjequote:Op zondag 23 februari 2014 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Billy gaat andersom liggen wil niet kontje kontje liggen.
daar past anoniem toch niet bij lappiequote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag, dat iemand een foto van iemand post.. Liever nog, MOET, maar weet niet of jullie het daarmee eens zijn?
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar past anoniem toch niet bij lappie
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een Fobo, maar mijn eigen hoofdje hier posten heb ik geen problemen mee hoorDus ik stem voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |