EENS!!! Happie, Hapsel, Hakim of wat dat ook, ik vind het een egoistische zak, die alleen maar aan zichzelf denkt. Weg met die kloothommel!quote:
Ja kan niet anders toch, als ie nu gaat switchen vind iedereen hem onbetrouwbaarquote:Op maandag 24 februari 2014 00:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee denk dat hij echt voor hakim gaat
Laura flikte het ook 'spontaan' , de vorige keer.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja kan niet anders toch, als ie nu gaat switchen vind iedereen hem onbetrouwbaar
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja kan niet anders toch, als ie nu gaat switchen vind iedereen hem onbetrouwbaar
Ja maar toen wilde Peter er perse uit, nu wilt iedereen blijvenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura flikte het ook 'spontaan' , de vorige keer.
Ja, maar bij de vorige stemronde lag het meer voor de hand, wie er ook uit gestemd kon worden. Nu is het niet te voorspellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sommigen gaan er van uit dat ie een mindfuck doet: Hakim in de zenuwen laten en dan morgen zeggen ; grapje, jij mag blijvenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze allemaal zenuwachtig zijn. Emil, Hakim en Nicolien is logisch. Paul is bang dat zijn maatje weg gaat, maar de rest??? Zijn ze allemaal zo begaan met elkaar?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Nicolien kan ook niet slapen in misschien d'r laatste nacht
ik hoop het ben dat gezwam van haar zat... we hebben rienk helaas alquote:Op maandag 24 februari 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Niks misschien, daaaag Nico, tot nooit meer ziensquote:Op maandag 24 februari 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef SailingDuck het volgende:
Volgens mij is Joey nu vooral bang voor de stemming van volgende maand als je hem af en toe hoort over veilig enz. Zijn keuze staat verder wel behoorlijk vast zo te horen.
Trustenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook ik ga even slapen en hoop dat het niet mijn laatste nacht is![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
EENS!!! Happie, Hapsel, Hakim of wat dat ook, ik vind het een egoistische zak, die alleen maar aan zichzelf denkt. Weg met die kloothommel!
laten we het hopen, maar ik geloof er niet meer inquote:Op maandag 24 februari 2014 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks misschien, daaaag Nico, tot nooit meer ziens
staat wel redelijk vast al dat ie genomineerd wordt, gebeurde met Jimmy en Nicolien ookquote:Op maandag 24 februari 2014 00:42 schreef SailingDuck het volgende:
Volgens mij is Joey nu vooral bang voor de stemming van volgende maand als je hem af en toe hoort over veilig enz. Zijn keuze staat verder wel behoorlijk vast zo te horen.
trustequote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef patat het volgende:
Benieuwd naar wat er komen gaatSlaap lekker allemaal
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef Lenoire het volgende:
Maar Laura is toch ook niet genomineerd.
was vroegah bij BB ook altijd zo, nieuwkomers hadden weinig kans oldbies te wordenquote:Op maandag 24 februari 2014 00:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
staat wel redelijk vast al dat ie genomineerd wordt, gebeurde met Jimmy en Nicolien ook
niemand ziet dr, die isveiligquote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef Lenoire het volgende:
Maar Laura is toch ook niet genomineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |