quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenen![]()
Oppassen wat je doet, voor je het weet wordt je gestolen, Andrea's krachten zijn sterk
Ja fuuu, gaat ze er inderdaad met mijn identiteit vandoorquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruudpuntenel had een mooie dame op zijn Ui maar die is nu verdwenen![]()
Oppassen wat je doet, voor je het weet wordt je gestolen, Andrea's krachten zijn sterk
is ook makkelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.
Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat wij toevallig beeldschoon zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nou je kan toch iemand vragen om jouw foto te posten als je heul pussy bent? Vind dat commentaar op andere mensen zo makkelijk terwijl iedereen lekker anoniem wilt blijven.
poidh!quote:Op maandag 24 februari 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat wij toevallig beeldschoon zijn.![]()
![]()
kijk die ui danquote:
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lolquote:Op maandag 24 februari 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb een Fobo, maar mijn eigen hoofdje hier posten heb ik geen problemen mee hoorDus ik stem voor.
Herkenbaar welquote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb wel schaamte dat ik Utopia streams kijk en hier op post.. Weet niet of ik daar voor uit wil komen lol
Aan tafel met Isa ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:05 schreef SailingDuck het volgende:
In bad met Ruud
Aan tafel met Isa
en nu ook bellen met Joey![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |