En de schuld gaf hij aan de rest.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beste uur van de afgelopen twee seizoenen denk ik. Totale controle, geen vuiltje aan de lucht totdat Mathijsen besluit om Castaignos maar alleen te laten.
Ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de schuld gaf hij aan de rest.
Ja, true. Dat viel mij ook al op. Maar je staat met 0-2 voor. Isoleer die gekke Tadic en laat dat manke Twente het spel maar maken. Veel succes daarmee met toppers als Castaignos.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ervaring, gogme, you name it. Schaken deed weer de meest debiele dingen met de bal, Immers en Mathijsen schoten elke bal blind weg. Daardoor ontstond er wat onrust, helemaal toen Twente ook paniekvoetbal ging spelen.
Daar ben ik het mee eens. Tevens vond ik het wisselbeleid van Koeman weereens om te janken. Schaken die 80 minuten speeltquote:Op zondag 23 februari 2014 21:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, true. Dat viel mij ook al op. Maar je staat met 0-2 voor. Isoleer die gekke Tadic en laat dat manke Twente het spel maar maken. Veel succes daarmee met toppers als Castaignos.
Tja, of Armenteros, lood om oud ijzer. Met Schaken heb je nog wat snelheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Tevens vond ik het wisselbeleid van Koeman weereens om te janken. Schaken die 80 minuten speelt
Ik kan me geen wat zwaardere overtreding van Pellè herinneren moet ik zeggen..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Behoorlijke overtreding. Zag het alleen live in het stadion, dus kan het niet met zekerheid zeggen
Hij kwam er wel een paar keer sterk uit vond ik.. Maar beiden zijn inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, of Armenteros, lood om oud ijzer. Met Schaken heb je nog wat snelheid.
Armenteros kan nog een bal bij zich houden en iets goed doen. Met Schaken weet je zeker dat het verkeerd gaat. Die 'voorzet' een paar seconden voor rust bijvoorbeeldquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, of Armenteros, lood om oud ijzer. Met Schaken heb je nog wat snelheid.
Eens, maar dat dacht ik ook na NAC vorige week, toen speelden ze ook prima.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt nu inderdaad een beetje vergeten en raakt wat ondergesneeuwd. Maar we moeten niet vergeten hoe goed Feyenoord speelde in met name de eerste helft. Zo vroeg pressie zetten en alles opjagen, iedereen deed zijn aandeel daarin. Je zag meteen, van Halst liet dat ook mooi in de Piero zien, dat Twente daar geen raad mee wist.
Jammer dat je op zo'n typische Feyenoordwijze de overwinning nog uit handen geeft, maar je raakt er ondertussen aan gewend. Toch heb ik vertrouwen voor volgende week
Dan win jij, want ik kan niets bewijzenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kan me geen wat zwaardere overtreding van Pellè herinneren moet ik zeggen..
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef bianconeri het volgende:
Laatste doelpunt, de 2-2, was gewoon keurig. Niets mis mee.
Ik ken hetquote:Op zondag 23 februari 2014 21:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan win jij, want ik kan niets bewijzen
In het stadion leek het een flinke overtreding. "We" waren het op de tribune over eens dat het geel was. Maar je weet hoe die dingen gaan in de beleving
Netjes ingeschoten, dat wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef bianconeri het volgende:
Jullie kwamen goed weg toen Borven de 2-2 niet maakte. Wat een kans was datquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ken het
Had persoonlijk altijd enige boosheid op de scheids als Schaken weer voor buitenspel werd afgefloten, maar inmiddels geloof ik ze wel. En vaak zien dingen er erger uit dan ze zijn inderdaad.
Maar meestal heb ik als ik op TV kijk wel eens zoiets van oef, daar komen we goed weg. Maar vandaag kan ik me niet herinneren zo'n moment te hebben gehad.
Eindelijk een realistische Feyenoorderquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef bianconeri het volgende:
Slecht dat een 0-2 nog wordt weggeven.
Ook al had Feyenoord 1 penalty en Marsman rood moeten krijgen, dan nog moet je 0-2 niet weg geven.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pelle is tenminste niet zo naïef als jou.
Volgens Gozubuyuk heeft de grensrechter ook gezien dat het geen hinderlijk buitenspel was, althans dat zei hij in dat interview. Dat vond ik erg opmerkelijk, dat je zoiets allemaal zo snel kan zien vanaf de zijkant.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grens: buitenspel/geen buitenspel
Scheids: hinderlijk/niet hinderlijk
In dit geval.
Zoals dit?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zolang je je armen gewoon langs je lichaam houdt is het geen hands.
Bedankt, deze was nog niet voorbij gekomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef Drxx het volgende:
Lekker slim ookWordt nog lastig voor Feyenoord, na de schorsing die hij gaat krijgen.
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt, deze was nog niet voorbij gekomen.
Hoe wil jij je bovenarm nog verder langs je lichaam houden?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je met je arm naar de bal gaat is het weer iets anders.
Nee, kunnen ze niet maken tegenover de supportersquote:Op zondag 23 februari 2014 21:41 schreef PIETR het volgende:
Maar iets zegt me dat Feyenoord akkoord gaat met de schikking om zo een wit voetje te halen ofzo. Zal toch zeker niet?
Welke supportersschare buiten Feyenoord zou hem bij zo'n actie verdedigen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, kunnen ze niet maken tegenover de supporters
Niet relevant, Feyenoord heeft alleen maar te maken met de eigen supportersquote:Op zondag 23 februari 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke supportersschare buiten Feyenoord zou hem bij zo'n actie verdedigen?
Maakt niet uit, voor mij is het seizoen na vandaag toch al naar de klote.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef Drxx het volgende:
Lekker slim ookWordt nog lastig voor Feyenoord, na de schorsing die hij gaat krijgen.
Waarom dat dan? Feyenoord kan toch nog prima derde worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:10 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Maakt niet uit, voor mij is het seizoen na vandaag toch al naar de klote.
Of de andere ploegen zijn iets beter dan vorig jaar. Dat klopt ergens wel natuurlijk, het ligt allemaal veel dichter bij elkaar dit seizoen. Het is veel meer zo dat iedereen kan van iedereen winnen.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben na 25 wedstrijden al bijna evenveel verliespunten als het hele vorige seizoen. Je kan dus wel zeggen dat deze vrijwel ongewijzigde spelersgroep hard gefaald heeft dit seizoen.
Met een paar zware uitwedstrijden nog voor de boeg denk ik dat je al blij mag zijn met een 4e plek. Die kneuzen van PSV lopen ook al in onze nek te hijgenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef PIETR het volgende:
Ajax is kampioen. Wij moeten ons richten op de tweede plaats, dat is nog heel goed mogelijk.
Ik vind dat we vooral nog falen in slim zijn. Zo'n laatste corner hoef je niet eens weg te geven als je normaal communiceert met je keeper. Als je hem dan toch tegen krijgt moet je goed georganiseerd staan, hoe kan de man op de 16 nu helemaal vrij staan?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
We hebben na 25 wedstrijden al bijna evenveel verliespunten als het hele vorige seizoen. Je kan dus wel zeggen dat deze vrijwel ongewijzigde spelersgroep hard gefaald heeft dit seizoen.
Mwah, wij hebben teveel punten verloren in de wedstrijden waar we grotendeels de bovenliggende partij zijn. Zo ook vandaag.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of de andere ploegen zijn iets beter dan vorig jaar. Dat klopt ergens wel natuurlijk, het ligt allemaal veel dichter bij elkaar dit seizoen. Het is veel meer zo dat iedereen kan van iedereen winnen.
Dat is toch wel HET patroon van dit seizoen.. hoe vaak hebben wij niet 2x gescoord, waarna de tegenstander weer terugkwam in de wedstrijd? De enige keer dat we er 3 hebben gemaakt was tegen NEC.. en zelfs die wonnen we niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind dat we vooral nog falen in slim zijn. Zo'n laatste corner hoef je niet eens weg te geven als je normaal communiceert met je keeper. Als je hem dan toch tegen krijgt moet je goed georganiseerd staan, hoe kan de man op de 16 nu helemaal vrij staan?
Het zijn toch iedere keer de details die het verschil maken. Daarnaast blijf het opvallend hoe zwak wij lijken te presenteren in de laaste 15-20 minuten van de wedstrijd.
Heb me afgevraagd waar het aan ligt..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
We zijn in evenveel wedstrijden als Ajax op voorsprong gekomen. Meeste van heel de Eredivisie. En toch 10 punten minder.
Gebrek aan kwaliteit?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb me afgevraagd waar het aan ligt..
1) Gebrek aan conditie?
2) Gebrek aan mentale weerbaarheid?
3) Gebrek aan voetballend vermogen?
Zij 20 goals tegen, wij 35(!). En iedere keer een andere kutsmoes hoe die goal kon vallen..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
We zijn in evenveel wedstrijden als Ajax op voorsprong gekomen. Meeste van heel de Eredivisie. En toch 10 punten minder.
Die valt onder voetballend vermogen.. Feyenoord kan bij vlagen heel aardig voetballen, maar vooral in het laatste halfuur van een wedstrijd lijkt het wel of die gasten met een hete bitterbal lopen te voetballen.. kunnen slecht op balbezit spelen.quote:
Misschien een gebrekkige verdediging. Tegenstander gaat altijd alles of niets spelen als ze met 1 of 2 doelpunten verschil achterstaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die valt onder voetballend vermogen.. Feyenoord kan bij vlagen heel aardig voetballen, maar vooral in het laatste halfuur van een wedstrijd lijkt het wel of die gasten met een hete bitterbal lopen te voetballen.. kunnen slecht op balbezit spelen.
Heel spimpel: Mulder. Hele matige keeper.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zij 20 goals tegen, wij 35(!). En iedere keer een andere kutsmoes hoe die goal kon vallen..
Ah kom op zegquote:Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef PIETR het volgende:
Heel spimpel: Mulder. Hele matige keeper.
Liever Kongolo centraal, hij is verdedigend sterker dan Indi.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:48 schreef PIETR het volgende:
Kongolo trouwens vandaagWat een baas. Had Tadic in zn broekzak. Nieuwe back wat mij betreft. En Indi centraal voor Mathijsen.
1-2 was veel meer de schuld van Mathijsen niet van Mulder.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heel spimpel: Mulder. Hele matige keeper.
Bij die eerste tegengoal stond hij helemaal verkeerd. Daarvoor ook al een aanval van Twente waarbij Mulder veel te ver uit zn goal stond.
Ligt aan het hele elftal.. ik vind alleen Pelle een speler die baas is over de bal.. de anderen raken hem al snel kwijt als ze een beetje onder druk worden gezet.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien een gebrekkige verdediging. Tegenstander gaat altijd alles of niets spelen als ze met 1 of 2 doelpunten verschil achterstaan.
Maar Indi is beter dan Mathijsen. En Kongolo is als back beter dan Indi:quote:Op zondag 23 februari 2014 22:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Liever Kongolo centraal, hij is verdedigend sterker dan Indi.
Beide. Mulder had veel meer die hoek moeten afschermen, stond helemaal verkeerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
1-2 was veel meer de schuld van Mathijsen niet van Mulder.
Kongolo idd baas, beter dan die Denswil
Nouja voor die 2-2 ontstonden er ook al een aantal aardige kansen die Mulder letterlijk na moest kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beide. Mulder had veel meer die hoek moeten afschermen, stond helemaal verkeerd.
Een betrouwbare verdediger vind ik belangrijker dan een goede linksback. Kongolo is een duidelijk betere CV dan Indi, op linksback maakt het niet zo'n groot verschil.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Maar Indi is beter dan Mathijsen. En Kongolo is als back beter dan Indi:
Janmaat - de Vrij - Indi - Kongolo
T gaat ook vaak mis op het middenveld. Daar is te weinig voetballend vermogen om ons onder de druk vandaan te voetballen. Je ziet het ook als eerste aan Clasie en Vilhena dat ze er doorheen zitten. Het treurige is dan dat je ze moet wisselen voor een Goossens of Otman Bacardi...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ligt aan het hele elftal.. ik vind alleen Pelle een speler die baas is over de bal.. de anderen raken hem al snel kwijt als ze een beetje onder druk worden gezet.
Ik moet trouwens mijn excuses aanbieden aan Janmaat..ik dacht dat hij die laatste bal in de voeten kopte van die Twente-speler, maar het was Pelle.
Wat viel Bakkal slecht in, ook al waren het maar 7 minutenquote:Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
T gaat ook vaak mis op het middenveld. Daar is te weinig voetballend vermogen om ons onder de druk vandaan te voetballen. Je ziet het ook als eerste aan Clasie en Vilhena dat ze er doorheen zitten. Het treurige is dan dat je ze moet wisselen voor een Goossens of Otman Bacardi...
Tsja..Clasie, Vilhena..Immers.. ik ben niet blij met dit middenveld, maar het is niet anders. Immers doet het naar behoren gezien zijn beperkingen, Clasie en Vilhena brengen beiden aanvallend vrijwel niets.. en als ze nou nog goed waren in ballen veroveren.. daar blijkt vrij weinig van gezien de stroom aan tegendoelpunten.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef Haringkop het volgende:
[..]
T gaat ook vaak mis op het middenveld. Daar is te weinig voetballend vermogen om ons onder de druk vandaan te voetballen. Je ziet het ook als eerste aan Clasie en Vilhena dat ze er doorheen zitten. Het treurige is dan dat je ze moet wisselen voor een Goossens of Otman Bacardi...
Zie het eerder andersom. Oke, heb Kongolo pas één keer als back gezien. Maar wel tegen de beste buitenspeler van de eredivisie en deed het uitstekend. Indi is al een paar keer door het ijs gezakt als back.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een betrouwbare verdediger vind ik belangrijker dan een goede linksback. Kongolo is een duidelijk betere CV dan Indi, op linksback maakt het niet zo'n groot verschil.
Het wordt een beetje uit elkaar getrokken omdat ze achterin naar achteren lopenquote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ligt aan het hele elftal.. ik vind alleen Pelle een speler die baas is over de bal.. de anderen raken hem al snel kwijt als ze een beetje onder druk worden gezet.
Ik moet trouwens mijn excuses aanbieden aan Janmaat..ik dacht dat hij die laatste bal in de voeten kopte van die Twente-speler, maar het was Pelle.
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:30 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
@Elan: wie is die 'Michel Jansen'? Nooit van gehoord.
Als je echt even dood wilt gaan van ergernis moet je de eerste paar minuten van Studio Neus even kijken.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Onze Turkse vriend was toch voor Ajax?
Dat viel wel mee. Vond de reactie van de Turk tenenkrommender. Die durft met open ogen te beweren dat Mulder geen last had van Castaignos bij de 2-2, en dat hij het voorval met de keeper en Immers in de 3e minuut niet goed heeft kunnen zien vanuit zijn positie (terwijl je kunt zien dat hij vrij dichtbij stond als je de beelden terugkijkt).quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je echt even dood wilt gaan van ergernis moet je de eerste paar minuten van Studio Neus even kijken.
Ik doelde op de eerste paar minuten waarin het alleen maar ging over de reactie van Pellè in plaats van over het falen van de arbitrage (daar ging het daarna wel over gelukkig).quote:Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Vond de reactie van de Turk tenenkrommender. Die durft met open ogen te beweren dat Mulder geen last had van Castaignos bij de 2-2, en dat hij het voorval met de keeper en Immers in de 3e minuut niet goed heeft kunnen zien vanuit zijn positie (terwijl je kunt zien dat hij vrij dichtbij stond als je de beelden terugkijkt).
Ik weet dat je daarop doelde. Maar daar vond ik weinig ergerlijks aan. Ze hebben gewoon gelijk dat het niet erg handig van Pellè is om op die manier je frustraties te botvieren. Nu maar hopen dat we niet nog harder genaaid worden als de KNVB een vooronderzoek gaat instellen tegen Pellè.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik doelde op de eerste paar minuten waarin het alleen maar ging over de reactie van Pellè in plaats van over het falen van de arbitrage (daar ging het daarna wel over gelukkig).
De meeste scheidsrechters reageren meestal na afloop van een wedstrijd al op gebeurtenissen die in de wedstrijd zijn voorgevallen. Je schiet er alleen zo weinig mee op. De meeste scheidsrechters blijven vaak bij hun standpunt, en als ze hun fout wel toegeven dan heeft het toch geen gevolgen.quote:Overigens vind ik dat de KNVB het zou moeten verplichten dat scheidsrechters na afloop van een wedstrijd beschikbaar zijn voor een interview met Fox (en evt met de NOS) waarin discutabele momenten met beelden worden voorgelegd, als daar om gevraagd wordt. Een foutje kan gebeuren, maar je moet wel verantwoording afleggen.
Thuis 0-2 verloren van een degradatiekandidaat.quote:
De wedstrijd zelf is het belangrijkst, de reactie van Pellè achteraf is een bijzaak. Het stoorde mij dat de aandacht meteen naar die bijzaak uitging.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet dat je daarop doelde. Maar daar vond ik weinig ergerlijks aan. Ze hebben gewoon gelijk dat het niet erg handig van Pellè is om op die manier je frustraties te botvieren. Nu maar hopen dat we niet nog harder genaaid worden als de KNVB een vooronderzoek gaat instellen tegen Pellè.
Ook het commentaar van een speler of een trainer verandert niets aan de uitslag van de wedstrijd, wij willen als fans horen wat Koeman, Pellè en Clasie van de wedstrijd vonden en we willen ook weten wat de gedachtegang van Neuzebuyuk was bij de discutabele momenten. Ik betaal 17,50 euro per maand voor Fox Sports Eredivisie, dat doen heel veel mensen en daar krijgen die scheidsrechters ook van betaald. Daar hoort ook bij dat je tekst en uitleg geeft. Ik vind dat de Nederlandse journalisten vrijwel altijd heel netjes en redelijk zijn en op een fatsoenlijke manier relevante vragen stellen. Daar moet je maar tegen kunnen als scheidsrechter in de eredivisie.quote:De meeste scheidsrechters reageren meestal na afloop van een wedstrijd al op gebeurtenissen die in de wedstrijd zijn voorgevallen. Je schiet er alleen zo weinig mee op. De meeste scheidsrechters blijven vaak bij hun standpunt, en als ze hun fout wel toegeven dan heeft het toch geen gevolgen.
Daar heeft Matthijssen wel een handje van..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de schuld gaf hij aan de rest.
1 en 2 sowieso en 3 alleen voor onze rechtsbuitenspelers ( ja, alle 3quote:Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb me afgevraagd waar het aan ligt..
1) Gebrek aan conditie?
2) Gebrek aan mentale weerbaarheid?
3) Gebrek aan voetballend vermogen?
Niet alleen vanuit onze joodse medemensen hoor, ik vind ook dat Feyenoord hem moet schorsenquote:Op maandag 24 februari 2014 01:27 schreef eight het volgende:
De hetze van onze joodsche medemensch is weer begonnen:
'Feyenoord moet uit zichzelf Graziano Pellè een schorsing opleggen' lees je nu overal
Van Gaal is gewoon bijna onmogelijk, maar rationeel wel de beste keus.quote:
Het zou ook een regelrechte aanfluiting zijn als Feyenoord geen actie zou ondernemen. Hier mag best schande van gesproken worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 06:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen vanuit onze joodse medemensen hoor, ik vind ook dat Feyenoord hem moet schorsen
Ik vind dat Feyenoord hem mag belonen met een trofee. Heerlijk man, dat soort ongecontroleerde emotiequote:Op maandag 24 februari 2014 06:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen vanuit onze joodse medemensen hoor, ik vind ook dat Feyenoord hem moet schorsen
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
En mannen, PSV gaat jullie nog voorbij?
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef heiden6 het volgende:
Wel erg knap van Kongolo om Tadic even uit te schakelen, terwijl hij niet eens op zijn eigen positie speelt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:48 schreef PIETR het volgende:
Kongolo trouwens vandaagWat een baas. Had Tadic in zn broekzak. Nieuwe back wat mij betreft. En Indi centraal voor Mathijsen.
quote:
Komt ie:quote:Op zondag 23 februari 2014 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind Kongolo een verademing, wat een talent. Heeft iemand Tadic gezien vanmiddag?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
Kongolo is een groter talent dan BMI. Letterlijk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben grotere fan van Kongolo dan van Mathijsen / BMI.
Ik vind dat jij je muil moet houden.quote:Op maandag 24 februari 2014 06:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar jij bent dan natuurlijk ook hét orakel.quote:
Klopt.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij bent dan natuurlijk ook hét orakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |