Zolang je je armen gewoon langs je lichaam houdt is het geen hands.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel, want de kans bestond nog dat Immers hem kon pakken. Dus hinderlijk.
Het gaat gewoon om hinderlijk hoor, anders wordt het ook wel heel vaag, of niet. Ja, ja, maar het was PER ONGELUKokee, dan geef ik geen penalty!
De bal kan op dat moment niet op een plaats komen waar ie wellicht terecht was gekomen als er geen hands was. En dat was toch op een kansrijke positie aangezien Pelle daar klaar stond op 3 meter van de doellijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar. Maar het was geen eens 'hinderlijk' hands, de bal was gewoon voor de keepert geweest anders.
Die verdediger kan daar echt totaal niks aan doen. En Immers had die bal nooit gehaald denk ik, maar dat is niet heel erg relevant.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel, want de kans bestond nog dat Immers hem kon pakken. Dus hinderlijk.
Het gaat gewoon om hinderlijk hoor, anders wordt het ook wel heel vaag, of niet. Ja, ja, maar het was PER ONGELUKokee, dan geef ik geen penalty!
ksst, ga jij eens naar het neuzen topic, mss is dat een betere plek voor jequote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF is de grootste calimero van Fok!.
Een scheidsrechter fluit een kutwedstrijd, dat gebeurt nou eenmaal. Is inherent aan het fluiten zonder technologische hulpmiddelen, vanaf de plaats waar Gozubuyuk stond kon hij inderdaad moeilijk zien of het een pingel was in de situatie met Immers.
Wanneer wij een goal maken vergelijkbaar met de 2-2, vinden we het allemaal terecht en is de niet-hinderlijk buitenspelregel perfect toegepast. Die beslissing kon echt twee kanten opvallen, die beide niet fout waren.
De handssituatie was ook geen pingel in mijn optiek. Immers schoot de bal, wordt van richting verandert en die jongen krijgt hem tegen zijn hand. Geen bewussie, gewoon dom pech dus geen penalty.
Vergelijk het maar met een grote klant binnenhalen, je zit klaar om het contract te tekenen en je concurrent gaat ermee vandoor. Ik hoop voor je dat je dan het fatsoen hebt om flink te flippen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die dit in het dagelijks leven doet, moet gewoon voorkomen. Sporters staan niet boven de wet.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bal kan op dat moment niet op een plaats komen waar ie wellicht terecht was gekomen als er geen hands was. En dat was toch op een kansrijke positie aangezien Pelle daar klaar stond op 3 meter van de doellijn.
Die handsbal had dus gewoon 100% met een penal moeten worden bestraft. Iedere andere interpretatie van zo'n spelment kan ik niet serieus nemen.
Bij dat interview van de NOS zei hij ook dat dat een beslissing van de grensrechter was en dat die het heel scherp had gezien dat het geen hinderlijk buitenspel was.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In grote lijnen mee eens. Maar die situatie met Immers is geen discutabel foutje meer. Dat is gewoon een enorme blunder. Hij heeft toch ook gewoon assistenten.
Stijn is 12, die weet amper wat het is om een schoolexamen te halen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met een grote klant binnenhalen, je zit klaar om het contract te tekenen en je concurrent gaat ermee vandoor. Ik hoop voor je dat je dan het fatsoen hebt om flink te flippen.
Immers krijgt verschrikkelijk veel schoppen in een wedstrijd, ik vind het een wonder dat die jongen bijna nooit geblesseerd het veld moet verlaten.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pats, boem, raak.
Al heeft Immers natuurlijk ook wel een beetje de naam als ventje die bij a-l-l-e-s valt. Soort miniSuarez.
okquote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stijn is 12, die weet amper wat het is om een schoolexamen te halen.
Dat heeft die dan heel scherp verkeerd gezienquote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij dat interview van de NOS zei hij ook dat dat een beslissing van de grensrechter was en dat die het heel scherp had gezien dat het geen hinderlijk buitenspel was.
Ik zie het eigenlijk iets meer op die manier.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers krijgt verschrikkelijk veel "schoppen" in een wedstrijd
Oh, sorryquote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stijn is 12, die weet amper wat het is om een schoolexamen te halen.
Ik kan me het moment niet exact terughalen, dus ik weet niet waar Pelle stond. Maar de bal van Immers wordt van richting verandert, die verdediger kan er echt helemaal niets aan doen dat hij hands maakt. Vandaar mijn afwijkende mening.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De bal kan op dat moment niet op een plaats komen waar ie wellicht terecht was gekomen als er geen hands was. En dat was toch op een kansrijke positie aangezien Pelle daar klaar stond op 3 meter van de doellijn.
Die handsbal had dus gewoon 100% met een penal moeten worden bestraft. Iedere andere interpretatie van zo'n spelment kan ik niet serieus nemen.
Dat hele inzakken vind ik vandaag ook zo'n flauwekul. Vond het nog best aardig staan en dat gebeurt nou eenmaal als zij alles of niets spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik neem het onze spelers vandaag niet kwalijk hoor. Vorige week nog 50/50, maar vandaag totaal niet. Nog knap dat je niet verliest met zo'n scheids.
Vind ik sowieso apart dat hij vanaf de zijkant moet gaan beoordelen of het geen hinderlijk buitenspel was, daar had Gozubuyuk toch beter zicht op lijkt me. Maar de grensrechter had toch echt de beslissing genomen volgens hem.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat heeft die dan heel scherp verkeerd gezien
Ik zal je zondag eens even aan je sik trekken, kanjerzwerver.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ksst, ga jij eens naar het neuzen topic, mss is dat een betere plek voor je
Dat mag natuurlijk maar let er maar eens op. Krijgt echt 2-3 aanslagen per wedstrijd te verwerken. Ik neem hem niet kwalijk dat hij dan af en toe wat makkelijker gaat liggen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk iets meer op die manier.
Dat is wel gezegd en ja, dat is ook zo. Maar ondanks dat we achteruit gingen lopen hadden we kunnen winnen, maar daar zorgden anderen voor dat dat onmogelijk werd en het was niet de tegenstander.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef Moody het volgende:
Waarom zegt niemand hier dat Feyenoord na de 0-2 gewoon door had moeten drukken en de 0-3 hadden moeten maken? Had makkelijk gekund en was al dat gezeur achteraf niet nodig.
Ze begonnen na de 0-2 met achteruit lopen en tijd rekken. Was toch niet nodig? Wedstrijd was in the pocket.
Ik had het over de pingel. Dan heeft hij opeens geen assistenten.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij dat interview van de NOS zei hij ook dat dat een beslissing van de grensrechter was en dat die het heel scherp had gezien dat het geen hinderlijk buitenspel was.
Hmf doet aan dieet?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed. Ik ga voor het eerst in weken mijn dieet naar de tering helpen en mezelf troostvoedsel geven.
Later mensen.
Daarom geef je in zo'n geval ook alleen een penalty, en geen geel of rood.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan me het moment niet exact terughalen, dus ik weet niet waar Pelle stond. Maar de bal van Immers wordt van richting verandert, die verdediger kan er echt helemaal niets aan doen dat hij hands maakt. Vandaar mijn afwijkende mening.
Kwaliteit. Nouja, het ontbreken daarvan.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef Buitendam het volgende:
Waarom speel je de wedstrijd niet op een veel lager tempo uit? Dat is de enige vraag die er eigenlijk echt toe doet. Isoleer die Tadic en Twente moet het hebben van figuren als Castaignos om een 0-2 om te buigen in een gelijkspel. Nu bleven ze maar rennen en vliegen waardoor ze de laatste tien minuten helemaal op waren.
Ik ben benieuwd hoe jij erover denkt wanneer die verdediger een Feyenoord-shirtje aan heeft.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daarom geef je in zo'n geval ook alleen een penalty, en geen geel of rood.
Grens: buitenspel/geen buitenspelquote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind ik sowieso apart dat hij vanaf de zijkant moet gaan beoordelen of het geen hinderlijk buitenspel was, daar had Gozubuyuk toch beter zicht op lijkt me. Maar de grensrechter had toch echt de beslissing genomen volgens hem.
Hoezeer heb je kwaliteit nodig daarvoor dan? Het zijn niet zomaar 16 jarige pupilletjes op het veld.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kwaliteit. Nouja, het ontbreken daarvan.
Niet helemaal waar. Die 2-2 had al eerder kunnen vallen. Daarbij kun je die goal gewoon goedkeuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd en ja, dat is ook zo. Maar ondanks dat we achteruit gingen lopen hadden we kunnen winnen, maar daar zorgden anderen voor dat dat onmogelijk werd en het was niet de tegenstander.
Dan nog is er een grensrechter die het hoort te zienquote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef Muto het volgende:
Volgens mij had die scheidsrechter wel goed overzicht. Hij stond er ver vanaf, maar er stond niemand in de weg. De overtreding viel gewoon overduidelijk op.
Ik vind dat Castaignos vlak voor de goal zelfs een 'ontwijkbeweging' maakt. De bal ging zijn kant op, dus gewoon hinderlijk buitenspel.
Kongolo was heel erg goed ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel dat Koeman gewoon met centrum De Vrij - Kongolo blijft voetballen. Mathijsen naar het bankie toe.
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zal je zondag eens even aan je sik trekken, kanjerzwerver.
Dat wordt nu inderdaad een beetje vergeten en raakt wat ondergesneeuwd. Maar we moeten niet vergeten hoe goed Feyenoord speelde in met name de eerste helft. Zo vroeg pressie zetten en alles opjagen, iedereen deed zijn aandeel daarin. Je zag meteen, van Halst liet dat ook mooi in de Piero zien, dat Twente daar geen raad mee wist.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Niet vreemd ook dat we de voorsprong verspeelden. Spel in de eerste 65 minuten was uitstekend, maar die manier van spelen kost zoveel kracht.
In het stadion vind ik het terecht, maar als ik op maandagochtend terug krijg durf ik best toe te geven dat we dan gelukkig weg zijn gekomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe jij erover denkt wanneer die verdediger een Feyenoord-shirtje aan heeft.
Ervaring, gogme, you name it. Schaken deed weer de meest debiele dingen met de bal, Immers en Mathijsen schoten elke bal blind weg. Daardoor ontstond er wat onrust, helemaal toen Twente ook paniekvoetbal ging spelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezeer heb je kwaliteit nodig daarvoor dan? Het zijn niet zomaar 16 jarige pupilletjes op het veld.
Als iemand die pingel had moeten zien, dan was het Gozobuyuk. Die stond er echt in een lijn voor. De grensrechters konden het minder goed zien.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan nog is er een grensrechter die het hoort te zien
Waarom moet hij geel krijgen?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Die 2-2 had al eerder kunnen vallen. Daarbij kun je die goal gewoon goedkeuren.
Wel waar is dat Feyenoord een pingel in de 3e minuut had moeten hebben. Maar Pelle had ook geel moeten hebben en dan was hij er tegen Ajax niet bij. Feit is dat Feyenoord op een gegeven moment 0-2 voor stond en zichzelf dan moet belonen, slechte scheids of niet.
Hoop ik ook ja. Was weer kinderlijk die 1-2.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Muto het volgende:
Ik hoop wel dat Koeman gewoon met centrum De Vrij - Kongolo blijft voetballen. Mathijsen naar het bankie toe.
Ik vind Kongolo een verademing, wat een talent. Heeft iemand Tadic gezien vanmiddag?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Muto het volgende:
Eens. Kongoloquote:Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Muto het volgende:
Beste uur van de afgelopen twee seizoenen denk ik. Totale controle, geen vuiltje aan de lucht totdat Mathijsen besluit om Castaignos maar alleen te laten.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt nu inderdaad een beetje vergeten en raakt wat ondergesneeuwd. Maar we moeten niet vergeten hoe goed Feyenoord speelde in met name de eerste helft. Zo vroeg pressie zetten en alles opjagen, iedereen deed zijn aandeel daarin. Je zag meteen, van Halst liet dat ook mooi in de Piero zien, dat Twente daar geen raad mee wist.
Jammer dat je op zo'n typische Feyenoordwijze de overwinning nog uit handen geeft, maar je raakt er ondertussen aan gewend. Toch heb ik vertrouwen voor volgende week
Waarvoor moest Pelle geel hebben dan? Gedroeg zich de hele wedstrijd keurig. Verder wel redelijk eens, al had die elleboog op Pelle ook wel met rood eraf gemogen, die was in herhaling echt vuil.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Die 2-2 had al eerder kunnen vallen. Daarbij kun je die goal gewoon goedkeuren.
Wel waar is dat Feyenoord een pingel in de 3e minuut had moeten hebben. Maar Pelle had ook geel moeten hebben en dan was hij er tegen Ajax niet bij. Feit is dat Feyenoord op een gegeven moment 0-2 voor stond en zichzelf dan moet belonen, slechte scheids of niet.
Behoorlijke overtreding. Zag het alleen live in het stadion, dus kan het niet met zekerheid zeggenquote:
En de schuld gaf hij aan de rest.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beste uur van de afgelopen twee seizoenen denk ik. Totale controle, geen vuiltje aan de lucht totdat Mathijsen besluit om Castaignos maar alleen te laten.
Ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de schuld gaf hij aan de rest.
Ja, true. Dat viel mij ook al op. Maar je staat met 0-2 voor. Isoleer die gekke Tadic en laat dat manke Twente het spel maar maken. Veel succes daarmee met toppers als Castaignos.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ervaring, gogme, you name it. Schaken deed weer de meest debiele dingen met de bal, Immers en Mathijsen schoten elke bal blind weg. Daardoor ontstond er wat onrust, helemaal toen Twente ook paniekvoetbal ging spelen.
Daar ben ik het mee eens. Tevens vond ik het wisselbeleid van Koeman weereens om te janken. Schaken die 80 minuten speeltquote:Op zondag 23 februari 2014 21:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, true. Dat viel mij ook al op. Maar je staat met 0-2 voor. Isoleer die gekke Tadic en laat dat manke Twente het spel maar maken. Veel succes daarmee met toppers als Castaignos.
Tja, of Armenteros, lood om oud ijzer. Met Schaken heb je nog wat snelheid.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Tevens vond ik het wisselbeleid van Koeman weereens om te janken. Schaken die 80 minuten speelt
Ik kan me geen wat zwaardere overtreding van Pellč herinneren moet ik zeggen..quote:Op zondag 23 februari 2014 21:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Behoorlijke overtreding. Zag het alleen live in het stadion, dus kan het niet met zekerheid zeggen
Hij kwam er wel een paar keer sterk uit vond ik.. Maar beiden zijn inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, of Armenteros, lood om oud ijzer. Met Schaken heb je nog wat snelheid.
Armenteros kan nog een bal bij zich houden en iets goed doen. Met Schaken weet je zeker dat het verkeerd gaat. Die 'voorzet' een paar seconden voor rust bijvoorbeeldquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, of Armenteros, lood om oud ijzer. Met Schaken heb je nog wat snelheid.
Eens, maar dat dacht ik ook na NAC vorige week, toen speelden ze ook prima.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt nu inderdaad een beetje vergeten en raakt wat ondergesneeuwd. Maar we moeten niet vergeten hoe goed Feyenoord speelde in met name de eerste helft. Zo vroeg pressie zetten en alles opjagen, iedereen deed zijn aandeel daarin. Je zag meteen, van Halst liet dat ook mooi in de Piero zien, dat Twente daar geen raad mee wist.
Jammer dat je op zo'n typische Feyenoordwijze de overwinning nog uit handen geeft, maar je raakt er ondertussen aan gewend. Toch heb ik vertrouwen voor volgende week
Dan win jij, want ik kan niets bewijzenquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kan me geen wat zwaardere overtreding van Pellč herinneren moet ik zeggen..
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef bianconeri het volgende:
Laatste doelpunt, de 2-2, was gewoon keurig. Niets mis mee.
Ik ken hetquote:Op zondag 23 februari 2014 21:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan win jij, want ik kan niets bewijzen
In het stadion leek het een flinke overtreding. "We" waren het op de tribune over eens dat het geel was. Maar je weet hoe die dingen gaan in de beleving
Netjes ingeschoten, dat wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef bianconeri het volgende:
Jullie kwamen goed weg toen Borven de 2-2 niet maakte. Wat een kans was datquote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik ken het
Had persoonlijk altijd enige boosheid op de scheids als Schaken weer voor buitenspel werd afgefloten, maar inmiddels geloof ik ze wel. En vaak zien dingen er erger uit dan ze zijn inderdaad.
Maar meestal heb ik als ik op TV kijk wel eens zoiets van oef, daar komen we goed weg. Maar vandaag kan ik me niet herinneren zo'n moment te hebben gehad.
Eindelijk een realistische Feyenoorderquote:Op zondag 23 februari 2014 21:15 schreef bianconeri het volgende:
Slecht dat een 0-2 nog wordt weggeven.
Ook al had Feyenoord 1 penalty en Marsman rood moeten krijgen, dan nog moet je 0-2 niet weg geven.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pelle is tenminste niet zo naďef als jou.
Volgens Gozubuyuk heeft de grensrechter ook gezien dat het geen hinderlijk buitenspel was, althans dat zei hij in dat interview. Dat vond ik erg opmerkelijk, dat je zoiets allemaal zo snel kan zien vanaf de zijkant.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grens: buitenspel/geen buitenspel
Scheids: hinderlijk/niet hinderlijk
In dit geval.
Zoals dit?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zolang je je armen gewoon langs je lichaam houdt is het geen hands.
Bedankt, deze was nog niet voorbij gekomen.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:52 schreef Drxx het volgende:
Lekker slim ookWordt nog lastig voor Feyenoord, na de schorsing die hij gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |