Props voor jouquote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF is de grootste calimero van Fok!.
Een scheidsrechter fluit een kutwedstrijd, dat gebeurt nou eenmaal. Is inherent aan het fluiten zonder technologische hulpmiddelen, vanaf de plaats waar Gozubuyuk stond kon hij inderdaad moeilijk zien of het een pingel was in de situatie met Immers.
Wanneer wij een goal maken vergelijkbaar met de 2-2, vinden we het allemaal terecht en is de niet-hinderlijk buitenspelregel perfect toegepast. Die beslissing kon echt twee kanten opvallen, die beide niet fout waren.
De handssituatie was ook geen pingel in mijn optiek. Immers schoot de bal, wordt van richting verandert en die jongen krijgt hem tegen zijn hand. Geen bewussie, gewoon dom pech dus geen penalty.
Ah, onze kwaliteitsmod.quote:
Ik vind het nogal genant wanneer volwassen mensen zich zo laten gaan. Beheers jezelf eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brandslang erop. Maar ik wacht gewoon een dagje, kunnen mijn collega's er onderhevig aan zijn op maandag.
[..]
Die man moet zich trouwens schamen, ongeacht wat er met zijn scheen gebeurt. Het staat er een beetje rot. Maar ik vind het echt extreem pauper.
Al vind ik het wel weer hartverwarmend dat er tenminste één tussen zit die nog dat gevoel van "ik wil winnen" in zich heeft.
Er zijn echt veel te weinig spelers bij ons die protesteren.
Kwam lekker veel frustratie uit omdat Feyenoord voor de zoveelste keer een voorsprong verspeeldequote:
Ook, en omdat we genaaid waren.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam lekker veel frustratie uit omdat Feyenoord voor de zoveelste keer een voorsprong verspeelde
Niet specifiek tegen Feyenoord, maar gewoon in het algemeen: er zijn veelvuldig smerige acties, maar alleen degene die onder het vergrootglas liggen worden onderzocht.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet alleen de scheidsrechter en de KNVB zijn tegen Feyenoord, nu ook al de media?
Okee.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit is het domste wat ik vandaag heb gelezen.
Voor de 1000000000000000000000000000000e keer: het gaat niet alleen om bewust, het gaat met name om hinderlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Een scheidsrechter fluit een kutwedstrijd, dat gebeurt nou eenmaal. Is inherent aan het fluiten zonder technologische hulpmiddelen, vanaf de plaats waar Gozubuyuk stond kon hij inderdaad moeilijk zien of het een pingel was in de situatie met Immers.
Wanneer wij een goal maken vergelijkbaar met de 2-2, vinden we het allemaal terecht en is de niet-hinderlijk buitenspelregel perfect toegepast. Die beslissing kon echt twee kanten opvallen, die beide niet fout waren.
De handssituatie was ook geen pingel in mijn optiek. Immers schoot de bal, wordt van richting verandert en die jongen krijgt hem tegen zijn hand. Geen bewussie, gewoon dom pech dus geen penalty.
Kom op manquote:
Ok.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar. Maar het was geen eens 'hinderlijk' hands, de bal was gewoon voor de keepert geweest anders.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor de 1000000000000000000000000000000e keer: het gaat niet alleen om bewust, het gaat met name om hinderlijk.
In grote lijnen mee eens. Maar die situatie met Immers is geen discutabel foutje meer. Dat is gewoon een enorme blunder. Hij heeft toch ook gewoon assistenten.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik neem het onze spelers vandaag niet kwalijk hoor. Vorige week nog 50/50, maar vandaag totaal niet. Nog knap dat je niet verliest met zo'n scheids.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam lekker veel frustratie uit omdat Feyenoord voor de zoveelste keer een voorsprong verspeelde
Iemand die dit in het dagelijks leven doet, moet gewoon voorkomen. Sporters staan niet boven de wet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom op man
Het is toch te idioot voor woorden dat je als volwassen vent dingen kapot gaat lopen schoppen?
Je doelde op mijn reactie.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom op man
Het is toch te idioot voor woorden dat je als volwassen vent dingen kapot gaat lopen schoppen?
Tenminste, zo interpreteer ik het. Mocht je dat niet bedoelen: prima,dan denken we hetzelfde over Pelle.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het nogal genant wanneer volwassen mensen zich zo laten gaan. Beheers jezelf eens.
Dat is het zeker, maar ik kan me voorstellen dat je als scheidsrechter zo'n situatie verkeerd inschat.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In grote lijnen mee eens. Maar die situatie met Immers is geen discutabel foutje meer. Dat is gewoon een enorme blunder. Hij heeft toch ook gewoon assistenten.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand die dit in het dagelijks leven doet, moet gewoon voorkomen. Sporters staan niet boven de wet.
Op1stapeling van gebeurtenissen bij Pelle . En ja dan gaat het licht eens uitvallen en gaat die los met dat Italiaanse temperamentquote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik neem het onze spelers vandaag niet kwalijk hoor. Vorige week nog 50/50, maar vandaag totaal niet. Nog knap dat je niet verliest met zo'n scheids.
Wel, want de kans bestond nog dat Immers hem kon pakken. Dus hinderlijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij twee dingen door elkaar. Maar het was geen eens 'hinderlijk' hands, de bal was gewoon voor de keepert geweest anders.
Pats, boem, raak.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In grote lijnen mee eens. Maar die situatie met Immers is geen discutabel foutje meer. Dat is gewoon een enorme blunder. Hij heeft toch ook gewoon assistenten.
Ik had het over Pelle, niet over jou.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je doelde op mijn reactie.
[..]
Tenminste, zo interpreteer ik het. Mocht je dat niet bedoelen: prima,dan denken we hetzelfde over Pelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |