abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137074469
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
We zijn in evenveel wedstrijden als Ajax op voorsprong gekomen. Meeste van heel de Eredivisie. En toch 10 punten minder.
Zij 20 goals tegen, wij 35(!). En iedere keer een andere kutsmoes hoe die goal kon vallen..
#12 is not for sale!
pi_137074556
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Gebrek aan kwaliteit?
Die valt onder voetballend vermogen.. Feyenoord kan bij vlagen heel aardig voetballen, maar vooral in het laatste halfuur van een wedstrijd lijkt het wel of die gasten met een hete bitterbal lopen te voetballen.. kunnen slecht op balbezit spelen.
  Forum Admin zondag 23 februari 2014 @ 22:55:01 #253
35723 crew  GGMM
pi_137074579
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die valt onder voetballend vermogen.. Feyenoord kan bij vlagen heel aardig voetballen, maar vooral in het laatste halfuur van een wedstrijd lijkt het wel of die gasten met een hete bitterbal lopen te voetballen.. kunnen slecht op balbezit spelen.
Misschien een gebrekkige verdediging. Tegenstander gaat altijd alles of niets spelen als ze met 1 of 2 doelpunten verschil achterstaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 februari 2014 @ 22:55:19 #254
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137074598
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Zij 20 goals tegen, wij 35(!). En iedere keer een andere kutsmoes hoe die goal kon vallen..
Heel spimpel: Mulder. Hele matige keeper.

Bij die eerste tegengoal stond hij helemaal verkeerd. Daarvoor ook al een aanval van Twente waarbij Mulder veel te ver uit zn goal stond.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Forum Admin zondag 23 februari 2014 @ 22:55:57 #255
35723 crew  GGMM
pi_137074637
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef PIETR het volgende:
Ah kom op zeg :D Het is wel heel simpel om hem overal de schuld van te geevn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 22:56:22 #256
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137074658
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:48 schreef PIETR het volgende:
Kongolo trouwens vandaag _O_ Wat een baas. Had Tadic in zn broekzak. Nieuwe back wat mij betreft. En Indi centraal voor Mathijsen.
Liever Kongolo centraal, hij is verdedigend sterker dan Indi.
pi_137074771
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef PIETR het volgende:

[..]

Bij die eerste tegengoal stond hij helemaal verkeerd. Daarvoor ook al een aanval van Twente waarbij Mulder veel te ver uit zn goal stond.
1-2 was veel meer de schuld van Mathijsen niet van Mulder.
Kongolo idd baas, beter dan die Denswil :')
blablablabla
pi_137074811
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:

[..]

Misschien een gebrekkige verdediging. Tegenstander gaat altijd alles of niets spelen als ze met 1 of 2 doelpunten verschil achterstaan.
Ligt aan het hele elftal.. ik vind alleen Pelle een speler die baas is over de bal.. de anderen raken hem al snel kwijt als ze een beetje onder druk worden gezet.

Ik moet trouwens mijn excuses aanbieden aan Janmaat..ik dacht dat hij die laatste bal in de voeten kopte van die Twente-speler, maar het was Pelle.
  zondag 23 februari 2014 @ 22:59:33 #259
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137074828
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Liever Kongolo centraal, hij is verdedigend sterker dan Indi.
Maar Indi is beter dan Mathijsen. En Kongolo is als back beter dan Indi:

Janmaat - de Vrij - Indi - Kongolo _O_
pi_137074833
Wel erg knap van Kongolo om Tadic even uit te schakelen, terwijl hij niet eens op zijn eigen positie speelt. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_137074905
Ligt zeker niet alleen aan Mulder, hoewel het een matige keeper is/blijft. Zo als Mathijsen zich liet piepelen bij die 1-2 mag echt niet. Evenals de beroerde organisatie bij de laatste goal. Je leert bij de D-tjes al dat je een mannetje richting de 16 stuurt voor het duel om de afvallende bal...
#12 is not for sale!
  zondag 23 februari 2014 @ 23:01:16 #262
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137074906
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Elan het volgende:

[..]

1-2 was veel meer de schuld van Mathijsen niet van Mulder.
Kongolo idd baas, beter dan die Denswil :')
Beide. Mulder had veel meer die hoek moeten afschermen, stond helemaal verkeerd.
pi_137075071
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:

[..]

Beide. Mulder had veel meer die hoek moeten afschermen, stond helemaal verkeerd.
Nouja voor die 2-2 ontstonden er ook al een aantal aardige kansen die Mulder letterlijk na moest kijken.
Spelers horen niet zo vrij te kunnen aannemen in je 16 veel te passief verdedigd allemaal, wat denk je van die 2-2 Immers had zich er vol voor moeten gooien in plaats van relaxt aan te komen sjokken om die bal proberen af te pakken.

Gasten kregen volop tijd om aan te nemen én te schieten allemaal in of net buiten de 16.
blablablabla
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 23:04:49 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137075081
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef PIETR het volgende:

[..]

Maar Indi is beter dan Mathijsen. En Kongolo is als back beter dan Indi:

Janmaat - de Vrij - Indi - Kongolo _O_
Een betrouwbare verdediger vind ik belangrijker dan een goede linksback. Kongolo is een duidelijk betere CV dan Indi, op linksback maakt het niet zo'n groot verschil.
pi_137075119
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ligt aan het hele elftal.. ik vind alleen Pelle een speler die baas is over de bal.. de anderen raken hem al snel kwijt als ze een beetje onder druk worden gezet.

Ik moet trouwens mijn excuses aanbieden aan Janmaat..ik dacht dat hij die laatste bal in de voeten kopte van die Twente-speler, maar het was Pelle.
T gaat ook vaak mis op het middenveld. Daar is te weinig voetballend vermogen om ons onder de druk vandaan te voetballen. Je ziet het ook als eerste aan Clasie en Vilhena dat ze er doorheen zitten. Het treurige is dan dat je ze moet wisselen voor een Goossens of Otman Bacardi...
#12 is not for sale!
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 23:08:14 #266
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137075256
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef Haringkop het volgende:

[..]

T gaat ook vaak mis op het middenveld. Daar is te weinig voetballend vermogen om ons onder de druk vandaan te voetballen. Je ziet het ook als eerste aan Clasie en Vilhena dat ze er doorheen zitten. Het treurige is dan dat je ze moet wisselen voor een Goossens of Otman Bacardi...
Wat viel Bakkal slecht in, ook al waren het maar 7 minuten :')
pi_137075602
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Tsja..Clasie, Vilhena..Immers.. ik ben niet blij met dit middenveld, maar het is niet anders. Immers doet het naar behoren gezien zijn beperkingen, Clasie en Vilhena brengen beiden aanvallend vrijwel niets.. en als ze nou nog goed waren in ballen veroveren.. daar blijkt vrij weinig van gezien de stroom aan tegendoelpunten.
  zondag 23 februari 2014 @ 23:17:47 #268
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137075699
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Een betrouwbare verdediger vind ik belangrijker dan een goede linksback. Kongolo is een duidelijk betere CV dan Indi, op linksback maakt het niet zo'n groot verschil.
Zie het eerder andersom. Oke, heb Kongolo pas één keer als back gezien. Maar wel tegen de beste buitenspeler van de eredivisie en deed het uitstekend. Indi is al een paar keer door het ijs gezakt als back.
  zondag 23 februari 2014 @ 23:23:19 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137075927
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het wordt een beetje uit elkaar getrokken omdat ze achterin naar achteren lopen
pi_137076024
De wedstrijd van vandaag zal me nog wel even bijblijven.. na die 0-2 zit je een half uur enorm gespannen te kijken en als het dan net fout afloopt is er in plaats van een gevoel van opluchting een zware kater.. deed met denken aan Vitesse - Feyenoord.. toen liep het wel net goed af en dan ben je die stress snel kwijt. Zou me niet verbazen als Feyenoorders eerder doodgaan. :{
pi_137076151
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ed-voorstellen.dhtml

Zelfs de trainer van Twente vandaag was het er mee eens dat de arbitrage vandaag gefaald heeft.
blablablabla
pi_137076223

@Elan: wie is die 'Michel Jansen'? Nooit van gehoord.
pi_137076374
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:30 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]

@Elan: wie is die 'Michel Jansen'? Nooit van gehoord.
_O-

Onze Turkse vriend was toch voor Ajax?
blablablabla
pi_137076700
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:34 schreef Elan het volgende:

[..]

_O-

Onze Turkse vriend was toch voor Ajax?
Als je echt even dood wilt gaan van ergernis moet je de eerste paar minuten van Studio Neus even kijken.
pi_137076770
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je echt even dood wilt gaan van ergernis moet je de eerste paar minuten van Studio Neus even kijken.
Dat viel wel mee. Vond de reactie van de Turk tenenkrommender. Die durft met open ogen te beweren dat Mulder geen last had van Castaignos bij de 2-2, en dat hij het voorval met de keeper en Immers in de 3e minuut niet goed heeft kunnen zien vanuit zijn positie (terwijl je kunt zien dat hij vrij dichtbij stond als je de beelden terugkijkt).

:r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_137077032
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat viel wel mee. Vond de reactie van de Turk tenenkrommender. Die durft met open ogen te beweren dat Mulder geen last had van Castaignos bij de 2-2, en dat hij het voorval met de keeper en Immers in de 3e minuut niet goed heeft kunnen zien vanuit zijn positie (terwijl je kunt zien dat hij vrij dichtbij stond als je de beelden terugkijkt).

:r
Ik doelde op de eerste paar minuten waarin het alleen maar ging over de reactie van Pellè in plaats van over het falen van de arbitrage (daar ging het daarna wel over gelukkig).

Overigens vind ik dat de KNVB het zou moeten verplichten dat scheidsrechters na afloop van een wedstrijd beschikbaar zijn voor een interview met Fox (en evt met de NOS) waarin discutabele momenten met beelden worden voorgelegd, als daar om gevraagd wordt. Een foutje kan gebeuren, maar je moet wel verantwoording afleggen. :)
pi_137077122
Mario Been ontslagen bij Genk.
AFCA!
pi_137077215
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik doelde op de eerste paar minuten waarin het alleen maar ging over de reactie van Pellè in plaats van over het falen van de arbitrage (daar ging het daarna wel over gelukkig).
Ik weet dat je daarop doelde. Maar daar vond ik weinig ergerlijks aan. Ze hebben gewoon gelijk dat het niet erg handig van Pellè is om op die manier je frustraties te botvieren. Nu maar hopen dat we niet nog harder genaaid worden als de KNVB een vooronderzoek gaat instellen tegen Pellè.

quote:
Overigens vind ik dat de KNVB het zou moeten verplichten dat scheidsrechters na afloop van een wedstrijd beschikbaar zijn voor een interview met Fox (en evt met de NOS) waarin discutabele momenten met beelden worden voorgelegd, als daar om gevraagd wordt. Een foutje kan gebeuren, maar je moet wel verantwoording afleggen. :)
De meeste scheidsrechters reageren meestal na afloop van een wedstrijd al op gebeurtenissen die in de wedstrijd zijn voorgevallen. Je schiet er alleen zo weinig mee op. De meeste scheidsrechters blijven vaak bij hun standpunt, en als ze hun fout wel toegeven dan heeft het toch geen gevolgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_137077287
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Thuis 0-2 verloren van een degradatiekandidaat.

Jammer voor hem.
pi_137077501
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik weet dat je daarop doelde. Maar daar vond ik weinig ergerlijks aan. Ze hebben gewoon gelijk dat het niet erg handig van Pellè is om op die manier je frustraties te botvieren. Nu maar hopen dat we niet nog harder genaaid worden als de KNVB een vooronderzoek gaat instellen tegen Pellè.
De wedstrijd zelf is het belangrijkst, de reactie van Pellè achteraf is een bijzaak. Het stoorde mij dat de aandacht meteen naar die bijzaak uitging.

Ik heb nog nooit gehoord van een speler die een boete of schorsing heeft gekregen voor een non-verbale emotionele reactie na een wedstrijd.

quote:
De meeste scheidsrechters reageren meestal na afloop van een wedstrijd al op gebeurtenissen die in de wedstrijd zijn voorgevallen. Je schiet er alleen zo weinig mee op. De meeste scheidsrechters blijven vaak bij hun standpunt, en als ze hun fout wel toegeven dan heeft het toch geen gevolgen.
Ook het commentaar van een speler of een trainer verandert niets aan de uitslag van de wedstrijd, wij willen als fans horen wat Koeman, Pellè en Clasie van de wedstrijd vonden en we willen ook weten wat de gedachtegang van Neuzebuyuk was bij de discutabele momenten. Ik betaal 17,50 euro per maand voor Fox Sports Eredivisie, dat doen heel veel mensen en daar krijgen die scheidsrechters ook van betaald. Daar hoort ook bij dat je tekst en uitleg geeft. Ik vind dat de Nederlandse journalisten vrijwel altijd heel netjes en redelijk zijn en op een fatsoenlijke manier relevante vragen stellen. Daar moet je maar tegen kunnen als scheidsrechter in de eredivisie. :)

Trouwens wel bizar dat VI het moment met Immers en Marsman volledig negeert: http://www.vi.nl/nieuws/t(...)riomf-op-valreep.htm
pi_137077558
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
Niet iets voor Feyenoord?
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 24 februari 2014 @ 00:19:42 #282
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137077578
Liever Been of Louis?
pi_137077999
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Liever Been of Louis?
Fräser en John de Wolf
  maandag 24 februari 2014 @ 00:53:23 #284
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137078060
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Fräser en John de Wolf
Lijkt me een goede optie :). Of Bertje van Marwijk?
pi_137078158
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En de schuld gaf hij aan de rest.
Daar heeft Matthijssen wel een handje van..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137078199
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb me afgevraagd waar het aan ligt..
1) Gebrek aan conditie?
2) Gebrek aan mentale weerbaarheid?
3) Gebrek aan voetballend vermogen?
1 en 2 sowieso en 3 alleen voor onze rechtsbuitenspelers ( ja, alle 3 ;( )
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137078511
De hetze van onze joodsche medemensch is weer begonnen:
'Feyenoord moet uit zichzelf Graziano Pellè een schorsing opleggen' lees je nu overal
pi_137079544
Jaa manG ut iz allemaal de sguld van 020 want gozubuyuk komP uit Haarlam kankur jodUhh ut zyn de illimuniatiej :z
  maandag 24 februari 2014 @ 04:33:54 #289
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_137079799
Wat een volslagen idioot die Italiaan. Schorsen. Ajax gewoon 9 punten los.
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 06:52:03 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137079992
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2014 01:27 schreef eight het volgende:
De hetze van onze joodsche medemensch is weer begonnen:
'Feyenoord moet uit zichzelf Graziano Pellè een schorsing opleggen' lees je nu overal
Niet alleen vanuit onze joodse medemensen hoor, ik vind ook dat Feyenoord hem moet schorsen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137080089
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Liever Been of Louis?
Van Gaal is gewoon bijna onmogelijk, maar rationeel wel de beste keus.

Overigens wel opvallend dat mensen het als een schop tegen de schenen van Van Hanegem beschouwen, terwijl die juist aangeeft dat Van Gaal de beste keus is en ze het ook prima met elkaar kunnen vinden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_137080094
quote:
4s.gif Op maandag 24 februari 2014 06:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet alleen vanuit onze joodse medemensen hoor, ik vind ook dat Feyenoord hem moet schorsen :)
Het zou ook een regelrechte aanfluiting zijn als Feyenoord geen actie zou ondernemen. Hier mag best schande van gesproken worden.
  maandag 24 februari 2014 @ 07:48:30 #293
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137080240
Ik word wel een beetje moe van die mensen die zeggen dat Pelle geschorst moet worden, omdat Pieters dat ook is geweest. Er wordt alleen bij vergeten dat Pieters destijds een rode kaart heeft ontvangen en het ruit-incident mee is genomen in de schorsing. Niks meer, niets minder.

Los daarvan moet hij natuurlijk gewoon normaal doen, maar ik kan me de frustratie wel begrijpen. Aan de ene kant liever iemand die zich zo opwind na zo'n wedstrijd, dan een mannetje die z'n schouders ophaalt en zo snel mogelijk z'n dr. beats op z'n kop zet.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_137080337
En mannen, PSV gaat jullie nog voorbij?
  maandag 24 februari 2014 @ 08:11:17 #295
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_137080408
quote:

[..]

Ik vind dat Feyenoord hem mag belonen met een trofee. Heerlijk man, dat soort ongecontroleerde emotie O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 24 februari 2014 @ 08:11:46 #296
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_137080413
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
En mannen, PSV gaat jullie nog voorbij?
Nee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_137080498
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:59 schreef heiden6 het volgende:
Wel erg knap van Kongolo om Tadic even uit te schakelen, terwijl hij niet eens op zijn eigen positie speelt. _O_
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:48 schreef PIETR het volgende:
Kongolo trouwens vandaag _O_ Wat een baas. Had Tadic in zn broekzak. Nieuwe back wat mij betreft. En Indi centraal voor Mathijsen.
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:10 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Eens. Kongolo _O_.
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik vind Kongolo een verademing, wat een talent. Heeft iemand Tadic gezien vanmiddag?
Komt ie:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
Kongolo is een groter talent dan BMI. Letterlijk.
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben grotere fan van Kongolo dan van Mathijsen / BMI.

:7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2014 08:22:33 ]
  maandag 24 februari 2014 @ 08:24:46 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137080524
quote:

[..]

Ik vind dat jij je muil moet houden.

Meer spelers zoals Pellè graag. Totaal begrijpelijke reactie.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 februari 2014 @ 08:24:48 #299
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_137080525
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Komt ie:

[..]

[..]

:7
Maar jij bent dan natuurlijk ook hét orakel.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_137080540
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar jij bent dan natuurlijk ook hét orakel.
Klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')