abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin zondag 23 februari 2014 @ 15:48:38 #1
35723 crew  GGMM
pi_137051225


Ricardo Kishna (Den Haag, 4 januari 1995) is een Nederlands voetballer. Als aanvaller komt hij uit voor AFC Ajax. Kishna heeft een Surinaams-Nederlandse afkomst. Zijn vader is Hindoestaans en zijn moeder Nederlands. Kishna heeft een jonger zusje, waarvan hij haar gezicht op zijn rechterarm heeft laten tatoeëren.

Iemand pics van z'n zusje?


quote:
Kishna, bewierookt Ajax-talent

Niet vaak werd een talent nog vóór zijn debuut zo bewierookt als Ricardo Kishna. Eindelijk weer een aanvallend toptalent bij Ajax, viel her en der te lezen. Op internet circuleerden diverse superlatieven. Meningen van volgers van Ajax, van fans, maar ook van kenners. Een bloemlezing: "Een speler met exceptionele kwaliteiten. Een type Van Persie. Buitencategorie. Een wereldvoetballer."

Donderdagavond was het dan zover. De aanvaller maakte in het Europa League-duel met Red Bull Salzburg (0-3) zijn officiële entree in het eerste van Ajax. De start wellicht van een mooie loopbaan. Op negentienjarige leeftijd, wat laat voor een verondersteld supertalent maar daar is een reden voor.

Van ADO naar Ajax

Kishna werd op 4 januari 1995 geboren in Den Haag. Zijn vader heeft een Surinaams-Hindoestaanse achtergrond en zijn moeder een Nederlandse. Hij begon met voetballen bij amateurclub VUC in Den Haag, maar stapte al op zijn zevende over naar de jeugdopleiding van ADO, waar hij speelde met onder anderen Chelsea-speler Nathan Aké.

Op zijn veertiende vond Kishna het tijd voor een stap hogerop en vertrok de Voorburger naar Ajax. Na een jaar in de C1 ging hij verder in de B1. Hij speelde in die tijd als klassieke linksbuiten. Zijn kwaliteiten: creativiteit, techniek, inzicht, passeervermogen, scorend vermogen. Kortom, alles wat een voetbalhart begeert.

Van blessure naar rentree

Buitenlandse topclubs hadden destijds al interesse, maar ook Ajax zag toekomst in de Nederlandse jeugdinternational. Hij tekende in 2011, op zestienjarige leeftijd, een driejarig contract. Datzelfde jaar sloeg ook het noodlot toe. Door knieklachten, veroorzaakt door een kraakbeendefect, kwam hij twee jaar nauwelijks in actie. Het toptalent miste een belangrijke periode in zijn ontwikkeling, maar gaf niet op.

Dit seizoen keerde hij terug, aanvankelijk in de A2. Hij bleek tijdens zijn blessureleed niet te hebben stilgezeten. Zijn techniek en inzicht waren niet verdwenen en bovendien had hij behoorlijk gewonnen aan fysieke kracht. Al snel promoveerde Kishna naar de A1 en daar was hij belangrijk met onder meer een doelpuntrijke periode als centrumspits.

Ajax wilde de aanvaller graag langer vastleggen, maar in december belandden de onderhandelingen in een impasse. Zijn zaakwaarnemer: Mino Raiola, bekend als keiharde onderhandelaar. Kishna gaf aan toch graag te blijven en spoedig werden de onderhandelingen hervat.

Van A1 naar Turkije

Het talent mocht in de winterstop met het eerste mee op trainingskamp naar Turkije en daar maakte hij een goede indruk. "Kishna kan een groot speler worden", zei De Boer.

Op 11 januari maakte hij tijdens een oefenduel met Trabzonspor zijn officieuze debuut in de hoofdmacht. Hij kwam na rust in de ploeg en nam na het 1-1 gelijkspel een van de penalty's in de strafschoppenserie. Hij miste, evenals Stefano Denswil, schoot zelfs hoog over het doel, waardoor Ajax als laatste eindigde op de Antalya Cup.

Desalniettemin had De Boer na afloop een verheugende mededeling. Kishna hoefde niet meer terug naar de A1. "Zijn juniorentijd is definitief voorbij. Hij is goed ingevallen", aldus De Boer. "Hij zal vaak bij de eerste achttien zitten, maar vaak ook niet. Ricardo gaat de komende periode pendelen tussen het eerste en de beloften."

Jong Ajax

Van pendelen kwam aanvankelijk niet veel. Kishna maakte op 17 januari tegen FC Emmen namens Jong Ajax een onopvallende entree in het profvoetbal en ook in zijn tweede Jupiler League-wedstrijd, uit tegen Telstar (3-1), kon hij zich als centrumspits niet onderscheiden. In zijn derde duel tegen VVV-Venlo (4-1) deed hij dat wel: met zijn eerste profgoal zette hij de Amsterdammers op 2-1.

"Ik was blij dat hij het maandag een keer liet zien in de Jupiler League. Daarvoor was het twee wedstrijden niet goed", zei De Boer. "Daar zat hij best wel mee. Waarom lukte het op de training bij het eerste wel en bij Jong Ajax in de Jupiler League niet?"

"Ik heb gezegd dat hij geduld moet hebben. Het gaat daar allemaal net wat sneller en het is fysieker. Daar moet je op anticiperen. Het gaat er nu om dat hij het wekelijks laat zien. Hij is nog jong. Natuurlijk zal het met vallen en opstaan gaan, maar dit is wel wat ik van hem verwacht."

Selectie

Kishna liet op zijn goal tegen VVV een treffer tegen FC Dordrecht (1-1) volgen en toen achtte De Boer de tijd rijp. Ricardo Kishna maakte voor het Europa League-duel met Salzburg voor het eerst deel uit van de selectie van het eerste. "Kishna zit er bij. Dat is een mooie beloning voor hem na zijn blessureleed", lichtte De Boer toe.

Bij binnenkomst in de kleedkamer in de Amsterdam Arena trof Kishna zijn shirt naast dat van Daley Blind. Een basisplaats had hij niet, maar zijn kansen op een invalbeurt namen al voor de wedstrijd toe door het wegvallen van de geblesseerde Lasse Schöne.

Bij het omroepen van de wisselspelers werd al duidelijk dat een deel van het publiek bekend was met het talent. "En met nummer 43, Ricardo Kishna", riep de stadionspeaker, een mededeling die werd gevolgd door een behoorlijk applaus.

Vanaf de bank zag Kishna Ajax een zwakke eerste helft afwerken. De ruststand was 3-0 in het voordeel van de Oostenrijkse gasten. Samen met Christian Poulsen en Stefano Denswil mocht hij al vroeg in de tweede helft warmlopen en na een minuut of tien gaf De Boer het teken om zijn trainingspak uit te trekken. Hij kwam in de zestigste minuut in de ploeg voor Kolbeinn Sigthórsson en trad aan als rechtsbuiten.

Ajax 1

Zijn eerste balcontact: een hakje, achter het standbeen. Daarna: wat acties, wat balverlies. Eén keer liet hij een man uit zijn rug weglopen. Verder onder meer een mooie voetbeweging en een lange opening op Blind. Dat was het wel. Echt veel was het niet. Red Bull Salzburg was dan ook geen ideale tegenstander om tegen te debuteren.

Frank de Boer erkende dat hij Kishna niet het makkelijkste debuut had gegund. "Het is nooit leuk om in te vallen bij een 3-0 achterstand", zei de coach na afloop op de persconferentie. "Ik wilde iets veranderen en daarom koos ik voor hem. Ik weet dat hij heel goed kan spelen als rechtsbuiten. Starten vond ik geen optie. Meestal gaat dat niet goed met een jonge jongen. Hij heeft het verdienstelijk gedaan. Leuk voor hem dat hij zijn debuut heeft gemaakt."

Eredivisie

Terwijl de meeste spelers de mixed zone in de Arena al waren gepasseerd, kwam Kishna tegen twaalven nog een praatje maken met enkele overgebleven journalisten. Hij had zijn shirt nog aan. "Dat ga ik zeker inlijsten, komt in mijn kamer te hangen", zei hij.

Zijn gevoel was dubbel, een mooi moment op een lelijke avond voor Ajax. "Ik wilde laten zien wat ik kan, maar er kwam niet veel uit. Het was lastig. Natuurlijk is het niet het allerleukst om nu je debuut te mogen maken, maar voor mijzelf is het een droom die uitkomt. Dit is iets waar ik lang naar heb uitgekeken."

Het was geen glansrijk debuut met een doelpunt, zoals illustere voorgangers als Johan Cruijff, Marco van Basten en Patrick Kluivert. Wellicht komt dat doelpunt of die glansrol nog wel bij zijn debuut in de eredivisie, zijn volgende doelstelling. Hij zit in ieder geval weer bij de selectie voor het duel met AZ van zondag. Of dat moment komt later. Tijd zat, want dat contract is inmiddels verlengd tot medio 2017.
Interviews;

Fox Sports - Kishna: 'Dit was ook voor mij een heel mooi doelpunt'
AT5 - Kishna gaat zijn doelpunt nog vaan terugkijken

[ Bericht 58% gewijzigd door GGMM op 23-02-2014 17:57:42 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137051247
_O_
pi_137051260
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Gramulanion het volgende:
_O_
★★★
pi_137051262
_O_
pi_137051263
Wie? :')
pi_137051268
HIER MOET IK GEPOST HEBBEN wat een EINDBAAS
pi_137051273
Heerlijke goal. 14.gif
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 23 februari 2014 @ 15:49:19 #8
206731 Mortaxx
Doomer
pi_137051276
_O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137051294
Nieuwe tattoo boi
pi_137051296
Overschat, over 2 jaar quote iedereen dit en gaat mij aanbidden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2014 15:49:51 ]
pi_137051301
  zondag 23 februari 2014 @ 15:49:48 #12
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137051304
Eens met de OP. Oh wacht.. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 23 februari 2014 @ 15:50:02 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137051314
Koning _O_
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137051323
*O* must post *O*
hardcoholic
  zondag 23 februari 2014 @ 15:50:35 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137051338
De nieuwe Pelé.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_137051340
Stormlooptopic...
  zondag 23 februari 2014 @ 15:51:02 #18
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_137051366
Over 2,5 jaar schittert hij met Oranje op het EK.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_137051375
_O_
pi_137051396
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Overschat, over 2 jaar quote iedereen dit en gaat mij uitlachen.
  Forum Admin zondag 23 februari 2014 @ 15:51:55 #21
35723 crew  GGMM
pi_137051407


Hier een foto van zijn tattoo van z'n zusje :)



Hier een foto van z'n voormalige kapsel :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137051420


Geen dank jongons.
  Forum Admin zondag 23 februari 2014 @ 15:52:28 #23
35723 crew  GGMM
pi_137051435
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]

Geen dank jongons.
Held :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137051465
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]

Geen dank jongons.
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Held :D
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 23 februari 2014 @ 15:53:12 #25
206731 Mortaxx
Doomer
pi_137051466
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:51 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Hier een foto van zijn tattoo van z'n zusje :)

[ afbeelding ]

Hier een foto van z'n voormalige kapsel :)
Had hij daar niet 10 jaar mee kunnen wachten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137051483
Dibs op z'n zusje btw.
pi_137051680
AFCAjax twitterde op zondag 23-02-2014 om 15:50:05 Scoren bij je Eredivisiedebuut: o.a. Klaassen, Riedewald, Cruijff, Van Basten, Kluivert en De Jong gingen #Kishna voor. #ajaaz reageer retweet
pi_137052773
Die duik van Esteban is wel magistraal.
Dit, dus.
pi_137053443
Z'n moeder is een milf, wat een lekker wijf
pi_137054134
AFCAjax twitterde op zondag 23-02-2014 om 16:50:52 De Boer over #Kishna: 'Fantastisch voor hem dat hij zo debuteert in de Eredivisie.' #ajaaz reageer retweet
pi_137054212
Hosanna na 1 wedstrijd. Waar hebben we dat eerder gezien?

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137054930
Wie is die Fin?
  zondag 23 februari 2014 @ 17:29:53 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137055376
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef iketurnerjr het volgende:
Z'n moeder is een milf, wat een lekker wijf
pics or didn't happen
Oh.
pi_137055827
quote:
Kishna, bewierookt Ajax-talent

Niet vaak werd een talent nog vóór zijn debuut zo bewierookt als Ricardo Kishna. Eindelijk weer een aanvallend toptalent bij Ajax, viel her en der te lezen. Op internet circuleerden diverse superlatieven. Meningen van volgers van Ajax, van fans, maar ook van kenners. Een bloemlezing: "Een speler met exceptionele kwaliteiten. Een type Van Persie. Buitencategorie. Een wereldvoetballer."

Donderdagavond was het dan zover. De aanvaller maakte in het Europa League-duel met Red Bull Salzburg (0-3) zijn officiële entree in het eerste van Ajax. De start wellicht van een mooie loopbaan. Op negentienjarige leeftijd, wat laat voor een verondersteld supertalent maar daar is een reden voor.

Van ADO naar Ajax

Kishna werd op 4 januari 1995 geboren in Den Haag. Zijn vader heeft een Surinaams-Hindoestaanse achtergrond en zijn moeder een Nederlandse. Hij begon met voetballen bij amateurclub VUC in Den Haag, maar stapte al op zijn zevende over naar de jeugdopleiding van ADO, waar hij speelde met onder anderen Chelsea-speler Nathan Aké.

Op zijn veertiende vond Kishna het tijd voor een stap hogerop en vertrok de Voorburger naar Ajax. Na een jaar in de C1 ging hij verder in de B1. Hij speelde in die tijd als klassieke linksbuiten. Zijn kwaliteiten: creativiteit, techniek, inzicht, passeervermogen, scorend vermogen. Kortom, alles wat een voetbalhart begeert.

Van blessure naar rentree

Buitenlandse topclubs hadden destijds al interesse, maar ook Ajax zag toekomst in de Nederlandse jeugdinternational. Hij tekende in 2011, op zestienjarige leeftijd, een driejarig contract. Datzelfde jaar sloeg ook het noodlot toe. Door knieklachten, veroorzaakt door een kraakbeendefect, kwam hij twee jaar nauwelijks in actie. Het toptalent miste een belangrijke periode in zijn ontwikkeling, maar gaf niet op.

Dit seizoen keerde hij terug, aanvankelijk in de A2. Hij bleek tijdens zijn blessureleed niet te hebben stilgezeten. Zijn techniek en inzicht waren niet verdwenen en bovendien had hij behoorlijk gewonnen aan fysieke kracht. Al snel promoveerde Kishna naar de A1 en daar was hij belangrijk met onder meer een doelpuntrijke periode als centrumspits.

Ajax wilde de aanvaller graag langer vastleggen, maar in december belandden de onderhandelingen in een impasse. Zijn zaakwaarnemer: Mino Raiola, bekend als keiharde onderhandelaar. Kishna gaf aan toch graag te blijven en spoedig werden de onderhandelingen hervat.

Van A1 naar Turkije

Het talent mocht in de winterstop met het eerste mee op trainingskamp naar Turkije en daar maakte hij een goede indruk. "Kishna kan een groot speler worden", zei De Boer.

Op 11 januari maakte hij tijdens een oefenduel met Trabzonspor zijn officieuze debuut in de hoofdmacht. Hij kwam na rust in de ploeg en nam na het 1-1 gelijkspel een van de penalty's in de strafschoppenserie. Hij miste, evenals Stefano Denswil, schoot zelfs hoog over het doel, waardoor Ajax als laatste eindigde op de Antalya Cup.

Desalniettemin had De Boer na afloop een verheugende mededeling. Kishna hoefde niet meer terug naar de A1. "Zijn juniorentijd is definitief voorbij. Hij is goed ingevallen", aldus De Boer. "Hij zal vaak bij de eerste achttien zitten, maar vaak ook niet. Ricardo gaat de komende periode pendelen tussen het eerste en de beloften."

Jong Ajax

Van pendelen kwam aanvankelijk niet veel. Kishna maakte op 17 januari tegen FC Emmen namens Jong Ajax een onopvallende entree in het profvoetbal en ook in zijn tweede Jupiler League-wedstrijd, uit tegen Telstar (3-1), kon hij zich als centrumspits niet onderscheiden. In zijn derde duel tegen VVV-Venlo (4-1) deed hij dat wel: met zijn eerste profgoal zette hij de Amsterdammers op 2-1.

"Ik was blij dat hij het maandag een keer liet zien in de Jupiler League. Daarvoor was het twee wedstrijden niet goed", zei De Boer. "Daar zat hij best wel mee. Waarom lukte het op de training bij het eerste wel en bij Jong Ajax in de Jupiler League niet?"

"Ik heb gezegd dat hij geduld moet hebben. Het gaat daar allemaal net wat sneller en het is fysieker. Daar moet je op anticiperen. Het gaat er nu om dat hij het wekelijks laat zien. Hij is nog jong. Natuurlijk zal het met vallen en opstaan gaan, maar dit is wel wat ik van hem verwacht."

Selectie

Kishna liet op zijn goal tegen VVV een treffer tegen FC Dordrecht (1-1) volgen en toen achtte De Boer de tijd rijp. Ricardo Kishna maakte voor het Europa League-duel met Salzburg voor het eerst deel uit van de selectie van het eerste. "Kishna zit er bij. Dat is een mooie beloning voor hem na zijn blessureleed", lichtte De Boer toe.

Bij binnenkomst in de kleedkamer in de Amsterdam Arena trof Kishna zijn shirt naast dat van Daley Blind. Een basisplaats had hij niet, maar zijn kansen op een invalbeurt namen al voor de wedstrijd toe door het wegvallen van de geblesseerde Lasse Schöne.

Bij het omroepen van de wisselspelers werd al duidelijk dat een deel van het publiek bekend was met het talent. "En met nummer 43, Ricardo Kishna", riep de stadionspeaker, een mededeling die werd gevolgd door een behoorlijk applaus.

Vanaf de bank zag Kishna Ajax een zwakke eerste helft afwerken. De ruststand was 3-0 in het voordeel van de Oostenrijkse gasten. Samen met Christian Poulsen en Stefano Denswil mocht hij al vroeg in de tweede helft warmlopen en na een minuut of tien gaf De Boer het teken om zijn trainingspak uit te trekken. Hij kwam in de zestigste minuut in de ploeg voor Kolbeinn Sigthórsson en trad aan als rechtsbuiten.

Ajax 1

Zijn eerste balcontact: een hakje, achter het standbeen. Daarna: wat acties, wat balverlies. Eén keer liet hij een man uit zijn rug weglopen. Verder onder meer een mooie voetbeweging en een lange opening op Blind. Dat was het wel. Echt veel was het niet. Red Bull Salzburg was dan ook geen ideale tegenstander om tegen te debuteren.

Frank de Boer erkende dat hij Kishna niet het makkelijkste debuut had gegund. "Het is nooit leuk om in te vallen bij een 3-0 achterstand", zei de coach na afloop op de persconferentie. "Ik wilde iets veranderen en daarom koos ik voor hem. Ik weet dat hij heel goed kan spelen als rechtsbuiten. Starten vond ik geen optie. Meestal gaat dat niet goed met een jonge jongen. Hij heeft het verdienstelijk gedaan. Leuk voor hem dat hij zijn debuut heeft gemaakt."

Eredivisie

Terwijl de meeste spelers de mixed zone in de Arena al waren gepasseerd, kwam Kishna tegen twaalven nog een praatje maken met enkele overgebleven journalisten. Hij had zijn shirt nog aan. "Dat ga ik zeker inlijsten, komt in mijn kamer te hangen", zei hij.

Zijn gevoel was dubbel, een mooi moment op een lelijke avond voor Ajax. "Ik wilde laten zien wat ik kan, maar er kwam niet veel uit. Het was lastig. Natuurlijk is het niet het allerleukst om nu je debuut te mogen maken, maar voor mijzelf is het een droom die uitkomt. Dit is iets waar ik lang naar heb uitgekeken."

Het was geen glansrijk debuut met een doelpunt, zoals illustere voorgangers als Johan Cruijff, Marco van Basten en Patrick Kluivert. Wellicht komt dat doelpunt of die glansrol nog wel bij zijn debuut in de eredivisie, zijn volgende doelstelling. Hij zit in ieder geval weer bij de selectie voor het duel met AZ van zondag. Of dat moment komt later. Tijd zat, want dat contract is inmiddels verlengd tot medio 2017.
Goed verhaal voor de OP.

Interviews;

Fox Sports - Kishna: 'Dit was ook voor mij een heel mooi doelpunt'
AT5 - Kishna gaat zijn doelpunt nog vaan terugkijken
pi_137057228
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Overschat, over 2 jaar quote iedereen dit en gaat iedereen mij uitlachen.
pi_137083314
quote:
Kishna wil bij beste spelers van wereld horen

Met een prachtig doelpunt schaarde Ricardo Kishna zich zondag tijdens de thuiswedstrijd van Ajax tegen AZ (4-0) in een rijtje met al die spelers van zijn club die ook meteen hun debuut in de eredivisie met een doelpunt bekroonden. „Hij zat er wel lekker in”, lachte de aanvaller. „Als je dan toch wil scoren, dan maar zo.”

Na een fraaie actie schoot Kishna de bal snoeihard in de bovenhoek. Veel supporters in de ArenA slaakten kreten van bewondering toen het doelpunt nog eens op de grote televisieschermen boven het doel verscheen. Het talent genoot zelf ook. „Ik denk dat ik die treffer nog wel een paar keer terug ga kijken”, bekende hij. „Ik weet het wel zeker.”

Toptalent

Kishna geldt al jaren als het een van de grootste talenten uit de opleiding van Ajax. Na de inmiddels naar Tottenham Hotspur vertrokken Christian Eriksen en Viktor Fischer hebben ze niet zo'n goede voetballer meer op de jeugdcomplex de Toekomst zien voetballen. Twee jaren met heel veel blessureleed stonden een snelle doorbraak echter in weg. „Gelukkig ben ik nu helemaal fit en mag ik laten zien wat ik kan”, aldus de aanvaller.

Kishna is duidelijk over zijn ambities. „Op korte termijn wil ik slagen bij Ajax, maar uiteindelijk wil ik een van de beste spelers van de wereld worden”, zegt hij. „Ik moet iedere dag proberen beter te worden en alles voor mijn sport over hebben. Of ik nu bij Jong Ajax of in het eerste elftal speel.”

Die woorden zullen Frank de Boer goed in de oren klinken. De trainer van Ajax is de eerste om te zeggen dat Kishna exceptionele kwaliteiten heeft. „Maar hij moet dat wel iedere wedstrijd laten zien”, mopperde hij onlangs nog na een wedstrijd van Jong Ajax. „Talent alleen is niet genoeg.”

Van Persie

Kishna heeft wel iets weg van Robin van Persie als je hem ziet voetballen. Hij is technisch vaardig en heeft een sterk linkerbeen. Hij oogt soms een beetje flegmatiek en is best lang voor een linksbuiten. Kishna kan ook in de spits of op de rechterflank uit de voeten. „Het ligt me eigenlijk allemaal wel”, zegt de aanvaller die op de pleintjes van Voorburg leerde voetballen. „Nu speelde ik op links, maar de laatste wedstrijden bij Jong Ajax was ik steeds spits.”

Bij Ajax ontbreken voorlopig de geblesseerde vleugelspelers Viktor Fischer en Lasse Schöne. En Bojan Krkic stelde tegen AZ enigszins teleur. Het zou dus zo maar kunnen dat Kishna zondag in de Kuip zijn eerste klassieker speelt. „Dat zou mooi zijn”, zei hij. „Ik moet mezelf gewoon steeds laten zien. Dan komt de rest van zelf wel.”
pi_137091369
Ik zeg: Laat die jongen voorlopig de plaats van Fischer innemen want die doet sedert zijn vorig jaar gehouden briljant optreden helemaal niets meer. Sterker nog: Hij onderbreekt het spel en loopt meer in de weg dan dat hij participeert in Ajax 1.
  maandag 24 februari 2014 @ 15:24:53 #38
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137092256
quote:
Kishna heeft een jonger zusje, waarvan hij haar gezicht op zijn rechterarm heeft laten tatoeëren.
Niet helemaal goed dus _O-
  maandag 24 februari 2014 @ 15:26:46 #39
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137092327
Net zo'n talent als Lukoki en de Sa en nog twintig van die anderen die we hebben gehad de afgelopen paar jaar.
pi_137092499
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Niet helemaal goed dus _O-
:?

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zo'n talent als Lukoki en de Sa en nog twintig van die anderen die we hebben gehad de afgelopen paar jaar.
Argument?
  Forum Admin maandag 24 februari 2014 @ 15:34:54 #41
35723 crew  GGMM
pi_137092590
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zo'n talent als Lukoki en de Sa en nog twintig van die anderen die we hebben gehad de afgelopen paar jaar.
Raar om zoiets te zeggen nadat je hem 1 á 2 keer hebt zien spelen. Beetje voorbarig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137092655
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zo'n talent als Lukoki en de Sa en nog twintig van die anderen die we hebben gehad de afgelopen paar jaar.
Het is meer een talent als Depay qua spel. Maar dan zonder de kansloze schoten.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_137092850
Ricardo Kishna kan tenminste de pers normaal te woord staan, dat is in het geval Willems, Bruma en Rekik toch echt een ander verhaal.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137093339
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zo'n talent als Lukoki en de Sa en nog twintig van die anderen die we hebben gehad de afgelopen paar jaar.
Mwah, op die manier heb ik Lukoki of De Sa niet zien scoren.
  Forum Admin maandag 24 februari 2014 @ 16:02:29 #45
35723 crew  GGMM
pi_137093553
Tom is echt een betere user geworden O+

Al moet hij nog steeds een Ajax-ui nemen. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137093931
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
AFCAjax twitterde op zondag 23-02-2014 om 15:50:05 Scoren bij je Eredivisiedebuut: o.a. Klaassen, Riedewald, Cruijff, Van Basten, Kluivert en De Jong gingen #Kishna voor. #ajaaz reageer retweet
Dit was wel de mooiste debuutgoal denk ik :Y
  maandag 24 februari 2014 @ 16:15:37 #47
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137094025
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
AFCAjax twitterde op zondag 23-02-2014 om 15:50:05 Scoren bij je Eredivisiedebuut: o.a. Klaassen, Riedewald, Cruijff, Van Basten, Kluivert en De Jong gingen #Kishna voor. #ajaaz reageer retweet
De geniale Nordin Wooter wordt vergeten
RED ONS HENNIEGOD
pi_137094048
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:15 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De geniale Nordin Wooter wordt vergeten
Wie?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:18:38 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_137094112
Speelt volgend jaar bij Juventus.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_137094162
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Speelt volgend jaar bij Juventus.
Kratje bier er op zetten van niet?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_137094169
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Speelt volgend jaar bij Juventus.
Hij kan beter naar een Spaanse, Duitse of Engelse club gaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:21:21 #52
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137094199
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wie?
Z,on prachtig product uit de Adriaanse/van Gaal opleiding , net zoals Kizito Musampa
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 februari 2014 @ 16:22:10 #53
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_137094220
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:20 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Kratje bier er op zetten van niet?
Nee :{. Al ben ik er wel van overtuigd dat hij volgend jaar niet meer bij Ajax speelt, maar Mino de pizzaboer kan hem misschien nog wel ergens anders wegzetten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 24 februari 2014 @ 16:22:24 #54
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_137094225
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Z,on prachtig product uit de Adriaanse/van Gaal opleiding , net zoals Kizito Musampa
Musampa was een baas :{w.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 24 februari 2014 @ 16:23:08 #55
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_137094247
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Musampa was een baas :{w.
Was alleen baas als het team lekker draaide.
RED ONS HENNIEGOD
pi_137094255
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee :{. Al ben ik er wel van overtuigd dat hij volgend jaar niet meer bij Ajax speelt, maar Mino de pizzaboer kan hem misschien nog wel ergens anders wegzetten.
Je lult gewoon weer poep. Zoals gewoonlijk.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 24 februari 2014 @ 16:23:45 #57
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_137094270
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je lult gewoon weer poep. Zoals gewoonlijk.
Met volgend jaar bedoel ik niet volgend seizoen he.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 24 februari 2014 @ 17:05:31 #58
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_137095586
Kan een goede speler worden
  zondag 2 maart 2014 @ 15:17:20 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_137307953
Pom pom pom!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_137308027
:D!
hhhhh
pi_137313436
quote:
Tot slot een compliment aan Kishna, die zijn debuut maakte in de basis en een assist gaf bij de 1-1. 'Hij heeft het goed gedaan, maakte de juiste keuzes. In de tweede helft zie je dat hij door de spanning er wat doorheen zit, maar hij is met vlag en wimpel geslaagd voor zijn eerste Klassieker.'
pi_137321423

_O_
pi_137321685
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
Hij maakt gewoon milkshake van die verdediging.
  Forum Admin zondag 2 maart 2014 @ 20:27:09 #64
35723 crew  GGMM
pi_137321766
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
BMI :') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137322780
Lol, die Vilhena in het tweede shot.
pi_137324961
Hij is nu al groter dan al die pannenkoeken van Feyenoord.
pi_137325234
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef Devv het volgende:
Hij is nu al groter dan al die pannenkoeken van Feyenoord.
Dat is ook niet zo moeilijk hè
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137325288
Waar komt die gozer eigenlijk vandaan?
pi_137325356
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar komt die gozer eigenlijk vandaan?
Kishna werd op 4 januari 1995 geboren in Den Haag. Zijn vader heeft een Surinaams-Hindoestaanse achtergrond en zijn moeder een Nederlandse. Hij begon met voetballen bij amateurclub VUC in Den Haag, maar stapte al op zijn zevende over naar de jeugdopleiding van ADO, waar hij speelde met onder anderen Chelsea-speler Nathan Aké.

Op zijn veertiende vond Kishna het tijd voor een stap hogerop en vertrok de Voorburger naar Ajax. Na een jaar in de C1 ging hij verder in de B1. Hij speelde in die tijd als klassieke linksbuiten. Zijn kwaliteiten: creativiteit, techniek, inzicht, passeervermogen, scorend vermogen. Kortom, alles wat een voetbalhart begeert.
pi_137326244
Hmm wist niet dat hij Nederlander is.. benieuwd of dit de zoveelste gehypte jeugdspeler is, of dat het echt wat gaat worden.
pi_137327074
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Lol, die Vilhena in het tweede shot.
haha, alsof ie wordt neergeschoten :D
  Moderator zondag 2 maart 2014 @ 22:18:37 #72
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137327968
quote:
Janmaat: 'Rare provocerende gozer, die Kishna'

Met een fraaie assist bij de 1-1 speelde Ricardo Kishna een belangrijke rol bij Ajax in zijn eerste klassieker. De jonge aanvaller speelde vlak voor rust Bruno Martins Indi uit en legde de bal panklaar voor Kolbeinn Sigthórsson, die eenvoudig binnen kon tikken. Dit doelpunt bleek het breekpunt in de wedstrijd, want na rust kwam Feyenoord eigenlijk amper meer in het stuk voor.

Kishna stond in de Kuip regelmatig tegenover Daryl Janmaat, de rechtsback van Feyenoord. De Oranje-international was niet echt te spreken over het gedrag van het 19-jarige Ajax-talent. "Ik vond het een rare gozer", zei hij na de wedstrijd tegen onder meer FCUpdate.nl. "Hij loopt er een beetje bij alsof hij Cristiano Ronaldo is. Na de rust liep hij ook zo enorm langzaam het veld op. Dan denk ik: doe gewoon normaal en loop een beetje door. Kishna zal vast een goede voetballer zijn, maar hij gedraagt zich een beetje provocerend."
pi_137328139
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dus als je na rust niet gelijk het veld op sprint, dan ben je aan het provoceren _O- ? Die dokwerkers zijn helemaal de weg kwijt.
pi_137328284
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

eindelijk :)
Gino ♥
pi_137330886
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als ie maar half zo goed wordt als Ronaldo ben ik al blij
pi_137332004
Hij heeft ook een beetje een arrogante uitstraling. Toonde die in de jeugd ook al.

Zie ik overigens in t veld niet op negatieve wijze terug ofzo.
pi_137389531
quote:
Kishna opgeroepen voor Jong Oranje

Ricardo Kishna mag zich voor het eerst melden bij Jong Oranje. Bondscoach Albert Stuivenberg heeft de 19-jarige aanvaller van Ajax dinsdag opgeroepen als vervanger van diens clubgenoot Lesly de Sa, die zondagavond bij de selectie was gehaald nadat Guus Hupperts zich had afgemeld. De Sa kampt echter met een bovenbeenblessure en is daardoor ook afgehaakt voor de oefeninterland van woensdag tegen Jong Israël.

Kishna debuteerde ruim een week geleden als invaller tegen AZ (4-0) in de eredivisie. Hij bekroonde zijn invalbeurt direct met een doelpunt. Afgelopen zondag had de aanvaller zelfs een basisplaats in de gewonnen klassieker tegen Feyenoord (1-2). Kishna zat in eerste instantie in de selectie van Oranje onder 19 jaar, maar werd dinsdag overgeheveld naar Jong Oranje. De vriendschappelijke interland tegen Jong Israël begint woensdag om 18.30 uur in het stadion van Telstar in Velsen-Zuid.
_O_
pi_137427967
FreekJansenVI twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:31 Jong Oranje verliest in zeer matig oefenduel met 0-1 van Jong Israël. Spaarzaam lichtpuntje: invalbeurt van Kishna #Ajax reageer retweet
RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 21:01:03 @Joris2309 alleen Kishna viel op reageer retweet
JannekevanderH twitterde op woensdag 05-03-2014 om 21:13:12 Net terug van jong oranje. Kishna was ziek goed. reageer retweet
^O^
pi_137428635
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
FreekJansenVI twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:31 Jong Oranje verliest in zeer matig oefenduel met 0-1 van Jong Israël. Spaarzaam lichtpuntje: invalbeurt van Kishna #Ajax reageer retweet
RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 21:01:03 @Joris2309 alleen Kishna viel op reageer retweet
JannekevanderH twitterde op woensdag 05-03-2014 om 21:13:12 Net terug van jong oranje. Kishna was ziek goed. reageer retweet
^O^
_O_
pi_137428845
Kishna is beter dan Promes. Wat doet Promes dus in Parijs?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137429147
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
Kishna is beter dan Promes. Wat doet Promes dus in Parijs?
Status.

Kongolo was bij de komst van Mathijsen ook al beter dan hem, toch moest hij anderhalf jaar wachten.
pi_137443008

Interview + acties uit de wedstrijd.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2014 @ 12:05:58 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_137443028
Mee naar het WK Louis. Pelé werd ook op zeer jonge leeftijd wereldkampioen.

Wat een held. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137443090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef tong80 het volgende:
Mee naar het WK Louis. Pelé werd ook op zeer jonge leeftijd wereldkampioen.

Wat een held. _O_

:P
Als hij het de rest van het seizoen bij Ajax goed blijft doen, waarom niet zou je zeggen.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2014 @ 12:17:52 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_137443305
Ronaldo was 17 op het WK-94. Speelde helaas niet, maar was wel geselecteerd. Zonder de blessure was Kishna allang eerder gedebuteerd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:36:57 #86
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137443779
Net zoveel talent als Roy Beerens.
pi_137443892
_O_
pi_137444420
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:09 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Als hij het de rest van het seizoen bij Ajax goed blijft doen, waarom niet zou je zeggen.
Staat gewoon in de basis op het wk...
Kishnagod - RVP - Robben
pi_137445460
Hij doet het goed, was in de jeugd het talent maar miste veel door blessures. Laten we waken voor zelfoverschatting en accepteren dat een dip nog wel eraan komt.
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2014 @ 14:06:29 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_137446508
Geweldig als er weer een jong talent van arrogantie wordt verweten als ie ambitieus is.

De haat tegen Seedorf, Ronaldo, Neymar en Zlatan is gewoon afgunst denk ik.

Wees blij met zo'n talent met uitstraling.

Wat moet ie zeggen op de vraag van de interviewer :?

'Ik hoop een middelmatige voetballer te worden om de negatievelingen hun gelijk te geven.'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137448494
als hij de laatste 2 maanden veel minuten zal maken in het eerst en het goed doet. Zie ik hem nog wel opgeroepen worden om mee te gaan naar Brazilie. Had van Gaal het er niet over dat hij iemand op het ook heeft en die nog wel eens kon verassen?
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2014 @ 16:55:21 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_137451971
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef blij_ei het volgende:
als hij de laatste 2 maanden veel minuten zal maken in het eerst en het goed doet. Zie ik hem nog wel opgeroepen worden om mee te gaan naar Brazilie. Had van Gaal het er niet over dat hij iemand op het ook heeft en die nog wel eens kon verassen?
Mijn God, van Gaal denkt zelfs de urn van Cruijff toe te kunnen spreken. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137452248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef j0rdiiii het volgende:

Interview + acties uit de wedstrijd.
Lekker hoor ^O^ _O_
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:50:11 #94
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137453631
Promes kan je weghalen, Kishna als opvolger Robben in de toekomst :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:26:39 #95
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137454685
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef blij_ei het volgende:
als hij de laatste 2 maanden veel minuten zal maken in het eerst en het goed doet. Zie ik hem nog wel opgeroepen worden om mee te gaan naar Brazilie. Had van Gaal het er niet over dat hij iemand op het ook heeft en die nog wel eens kon verassen?
Als dat gebeurd :D
pi_137457514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zoveel talent als Roy Beerens.
Aldus TweeGrolsch, die dit typte terwijl de tranen over zijn wangen rolden van verdriet.
pi_137458001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zoveel talent als Roy Beerens.
Beerens :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 18:01:23 #98
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_137518400
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 23:29 schreef Sandersson het volgende:
Hij heeft ook een beetje een arrogante uitstraling. Toonde die in de jeugd ook al.

Zie ik overigens in t veld niet op negatieve wijze terug ofzo.
Pffffffff.

Dat wordt tegenwoordig ook van iedereen gezegd.
Ja ja
pi_137541799
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Piebe het volgende:

[..]

Pffffffff.

Dat wordt tegenwoordig ook van iedereen gezegd.
Ik zeg dat niet van iedereen hoor. Maar als je hem in de jeugd zag nadat hij scoorde, zag het er vrij arrogant uit. Mag jij vinden van niet hoor :).
  zondag 9 maart 2014 @ 13:11:46 #100
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_137541844
Het is ook gewoon een arrogant ventje maar dat hoeft niet slecht te zijn als je ook daadwerkelijk kan voetballen
pi_137591377
Ik denk dat ze bij Ajax momenteel enige vorm van hoogmoedigheid er wel uitkrijgen. Kijk maar hoe nuchter de technische staf is.
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered
pi_137591553
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Saawan het volgende:
Ik denk dat ze bij Ajax momenteel enige vorm van hoogmoedigheid er wel uitkrijgen. Kijk maar hoe nuchter de technische staf is.
Ze hebben inderdaad al laten zien goed om te kunnen gaan met de wat moeilijkere jongens. :')
pi_137591695
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ze hebben inderdaad al laten zien goed om te kunnen gaan met de wat moeilijkere jongens. :')
Pfoe echt he...met iets meer skills daarin had Mounir de perfecte spits geweest voor het Ajax spel met een inzakkende spits. Maarja :/
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered
pi_137591728
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef Saawan het volgende:

[..]

Pfoe echt he...met iets meer skills daarin had Mounir de perfecte spits geweest voor het Ajax spel met een inzakkende spits. Maarja :/
Mja ok.
  maandag 10 maart 2014 @ 22:20:28 #105
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_137600284
Wat lees ik hier allemaal? Kishna vergelijken met Ronaldo en hem de opvolger van Robben noemen? De beste man heeft 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld.....
pi_137600398
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef Sunri5e het volgende:
Wat lees ik hier allemaal? Kishna vergelijken met Ronaldo en hem de opvolger van Robben noemen? De beste man heeft 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld.....
4, Dirk-Kuijt. En vergelijkingen met Ronaldo... schei nou toch uit joh, deze jongen is veel beter.
pi_137600851
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

4, Dirk-Kuijt. En vergelijkingen met Ronaldo... schei nou toch uit joh, deze jongen is veel beter.
En Jordiii kan het weten, die heeft hem een aantal keren live gezien.
  maandag 10 maart 2014 @ 23:00:09 #108
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137602332
Kishna kan zonder meer een 2e Victor Fisher worden
Wie dit leest is gek
  maandag 10 maart 2014 @ 23:02:33 #109
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_137602440
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef Sunri5e het volgende:
Wat lees ik hier allemaal? Kishna vergelijken met Ronaldo en hem de opvolger van Robben noemen? De beste man heeft 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld.....
Dat heb ik gezegd, geloof mij maar als ik iets over Robben zeg dan is het ook waar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137602477
Doldwaas dravertje. Altijd grappig.
pi_137602913
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

En Jordiii kan het weten, die heeft hem een aantal keren live gezien.
Dat klopt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 maart 2014 @ 10:26:19 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_137610111
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
Doldwaas dravertje. Altijd grappig.
:D

Een held is opgestaan.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_137610425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D

Een held is opgestaan.

:P
:'). Moet ik serieus je citaten erbij halen over het wereldtalent Fischer, of houd je gewoon wijselijk je seniele mond?

Of kom je nu weer met citaten over Messi uit 2005, toen iedereen die een beetje voetbal volgt al jarenlang wist dat die jongen er wel zou komen?
  Forum Admin dinsdag 11 maart 2014 @ 11:01:21 #114
35723 crew  GGMM
pi_137610916
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:40 schreef Helpmefok het volgende:
Moet ik serieus je citaten erbij halen over het wereldtalent Fischer
Je wil dus zijn gelijk bewijzen? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137610940
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je wil dus zijn gelijk bewijzen? :)
Hahahaha. Goeie René. Ik heb weer hard gelachen. Dankje ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2014 11:04:37 ]
pi_143373801
  maandag 10 november 2014 @ 20:43:16 #117
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_146511377
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het is meer een talent als Depay qua spel. Maar dan zonder de kansloze schoten.
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Speelt volgend jaar bij Juventus.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan een goede speler worden
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef Devv het volgende:
Hij is nu al groter dan al die pannenkoeken van Feyenoord.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
Kishna is beter dan Promes. Wat doet Promes dus in Parijs?
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:01 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Staat gewoon in de basis op het wk...
Kishnagod - RVP - Robben
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:50 schreef KingRoland het volgende:
Promes kan je weghalen, Kishna als opvolger Robben in de toekomst :)
:') :') :') !

[ Bericht 11% gewijzigd door Sunri5e op 10-11-2014 21:01:16 ]
  maandag 10 november 2014 @ 20:43:46 #118
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146511403
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:') :') :') !
Soms sta je wel eens voor lul ja. Heb jij ook wel eens.
  maandag 10 november 2014 @ 20:43:47 #119
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_146511404
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Overschat, over 2 jaar quote iedereen dit en gaat mij aanbidden.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zo'n talent als Lukoki en de Sa en nog twintig van die anderen die we hebben gehad de afgelopen paar jaar.
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Overschat, over 2 jaar quote iedereen dit en gaat mij aanbidden.
quote:
99s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kishna kan zonder meer een 2e Victor Fisher worden
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 22:20 schreef Sunri5e het volgende:
Wat lees ik hier allemaal? Kishna vergelijken met Ronaldo en hem de opvolger van Robben noemen? De beste man heeft 3 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld.....
Je gaat gelijk krijgen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sunri5e op 10-11-2014 21:01:28 ]
pi_146511864
quote:
99s.gif Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kishna kan zonder meer een 2e Victor Fisher worden
Speelt die knakker nog weleens?
pi_146513156
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 20:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Speelt die knakker nog weleens?
Geblesseerd. Vandaag voor het eerst weer getraind, pas na de winterstop weer inzetbaar waarschijnlijk.
pi_146524769
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je gaat gelijk krijgen.
Dat zullen we wel zien over 2 jaar.
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:19:45 #123
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_146525742
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:24 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Geblesseerd. Vandaag voor het eerst weer getraind, pas na de winterstop weer inzetbaar waarschijnlijk.
Bullshit

Stond gewoon bij Jong Ajax in de basis afgelopen weekend.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:27:42 #124
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_146525924
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef Keano het volgende:

[..]

Bullshit

Stond gewoon bij Jong Ajax in de basis afgelopen weekend.
:')
pi_146526183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef Keano het volgende:

[..]

Bullshit

Stond gewoon bij Jong Ajax in de basis afgelopen weekend.
Hij heeft het over Viktor Fischer.
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:38:04 #126
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_146526203
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:37 schreef S15 het volgende:

[..]

Hij heeft het over Viktor Fischer.
:o Goeiemorgen. Mijn excuses :z
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_146526248
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:38 schreef Keano het volgende:

[..]

:o Goeiemorgen. Mijn excuses :z
^O^
  Forum Admin zondag 23 november 2014 @ 00:13:26 #128
35723 crew  GGMM
pi_146914984
quote:
Kishna: Ik vond dat ik mijn shirt wel even mocht uittrekken
Ricardo Kishna hielp Ajax zaterdagavond tijdens een sterke invalbeurt met een doelpunt en assist aan een ruime zege op sc Heerenveen (4-1). 'Dit had ik even nodig', zei de aanvaller die de afgelopen periode veel kritiek kreeg. 'Ik speelde niet goed, dus ik mag kritiek krijgen. Maar dit was mijn reactie.'

Kishna trok na zijn doelpunt zijn shirt uit, wat hem op een gele kaart kwam te staan. 'Dat vond ik minder leuk', zei trainer Frank de Boer. 'Maar ik had het even nodig', zei Kishna. 'Ik was zo blij door dat doelpunt. Ik vond dat ik mijn shirt wel mocht uittrekken. Het is fijn dat ik belangrijk kon zijn, maar uiteindelijk is het belangrijk dat we als team in het spoor van PSV zijn gebleven.'


Met dank aan Gramulanion. :)

Speelde weer geweldig. _O_ Had van mij wel gewoon z'n shirt aan mogen houden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_146915140
Inderdaad
Hou gewoon je shirt aan, je scoort tegen Heerenveen niets bijzonder

Een kerel naast mij in het stadion begon helemaal te flippen daardoor :')
  zondag 23 november 2014 @ 00:38:02 #130
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146915725
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 00:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Inderdaad
Hou gewoon je shirt aan, je scoort tegen Heerenveen niets bijzonder

Een kerel naast mij in het stadion begon helemaal te flippen daardoor :')
Weet niet hoor... je moet het wel van zijn kant bekijken om het te begrijpen.

Je weet dat je het in je hebt maar toch scoor je niet. Dit is pas zijn 1e goal van het seizoen terwijl er juist heel veel van hem verwacht werd( niet realistisch op zo een leeftijd ) en om nou zo een goal te maken voor Ajax.. dan gaat er wat los. Ik kan het begrijpen.

Ja, hij kon zijn shirt houden maar het is de leeftijd.
  zondag 23 november 2014 @ 02:18:56 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146917652
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 00:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Weet niet hoor... je moet het wel van zijn kant bekijken om het te begrijpen.

Je weet dat je het in je hebt maar toch scoor je niet. Dit is pas zijn 1e goal van het seizoen terwijl er juist heel veel van hem verwacht werd( niet realistisch op zo een leeftijd ) en om nou zo een goal te maken voor Ajax.. dan gaat er wat los. Ik kan het begrijpen.

Ja, hij kon zijn shirt houden maar het is de leeftijd.
Je kan toch ook op een andere manier je opluchting en blijdschap uiten dan je shirt uittrekken? Desnoods maak je een buikschuiver in de gracht, maar dat primitieve gedrag om je shirt uit te trekken slaat nergens op.
Oh.
  Forum Admin zondag 23 november 2014 @ 02:36:51 #132
35723 crew  GGMM
pi_146917878
quote:
Belangrijke Kishna zag prachtige panna als enige oplossing
In tegenstelling tot Ajax speelde Ricardo Kishna wel uitstekend tegen Heerenveen. Een schitterende assist, een goede goal na sterk doorjagen en een krankzinnig mooie panna maakte hem tot man van de wedstrijd.

Kishna kwam in de tweede helft in het veld voor Schöne. 'Elke wedstrijd die je op de bank begint denk je: als ik erin kom moet ik het gaan doen. Vandaag was een mooi moment.'

Zijn assist op El Ghazi (die de 2-1 in het goal volleerde) was erg mooi, Kishna's doorjagen waarna hij zelf scoorde was ook niet mis, maar zijn achter-het-standbeen-panna bij de achterlijn was misschien wel het hoogtepunt van de wedstrijd. 'Eigenlijk zag ik geen andere oplossing, dan doe je zoiets op gevoel. Ik kon er ook een corner uit halen, maar dat is zo standaard hè.'
Zie video: http://www.at5.nl/artikel(...)-als-enige-oplossing
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 november 2014 @ 03:08:33 #133
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146918247
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan toch ook op een andere manier je opluchting en blijdschap uiten dan je shirt uittrekken? Desnoods maak je een buikschuiver in de gracht, maar dat primitieve gedrag om je shirt uit te trekken slaat nergens op.
Jeugd van tegenwoordig, dat is eigenlijk makkelijk praten zo maar je weet niet wat er in zo een jongen omgaat.. nogmaals.
  zondag 23 november 2014 @ 03:10:37 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146918266
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 03:08 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jeugd van tegenwoordig, dat is eigenlijk makkelijk praten zo maar je weet niet wat er in zo een jongen omgaat.. nogmaals.
Jeugd van tegenwoordig? Hij is van mijn leeftijd :P

Maar ik vind dat shirt uittrekken sowieso maar raar. Ook vind ik eigenlijk dat een gele kaart voor shirt uittrekken onzin is.
Oh.
  zondag 23 november 2014 @ 03:19:12 #135
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146918359
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jeugd van tegenwoordig? Hij is van mijn leeftijd :P

Maar ik vind dat shirt uittrekken sowieso maar raar. Ook vind ik eigenlijk dat een gele kaart voor shirt uittrekken onzin is.
Ja dat telt ook mee als de jeugd van tegenwoordig als je hem goed kent. Ik zag hem wel eens voetballen en zo gedraagt hij zich ook.
  zondag 23 november 2014 @ 03:21:20 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_146918392
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 03:19 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ja dat telt ook mee als de jeugd van tegenwoordig als je hem goed kent. Ik zag hem wel eens voetballen en zo gedraagt hij zich ook.
Werd hij dan niet opgepakt als hij op straat opeens zijn shirt uittrok en begon te schreeuwen?
Oh.
  zondag 23 november 2014 @ 03:23:40 #137
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_146918428
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Werd hij dan niet opgepakt als hij op straat opeens zijn shirt uittrok en begon te schreeuwen?
ja heel vaak
pi_146946684
Heerlijke invalbeurt en wát een actie _O_
pi_146954653
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

Maar ik vind dat shirt uittrekken sowieso maar raar. Ook vind ik eigenlijk dat een gele kaart voor shirt uittrekken onzin is.
Dan komen ze allemaal met bizarre shit op hun ondershirt om te gaan showen. :r Shirt uit moet gewoon rood zijn. :P Je scoort voor je club, niet voor je blote bassie. Kijk naar het juichen van Sven van Beek, dat is echt mooi gewoon.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 24 november 2014 @ 15:18:49 #140
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_146956348
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan komen ze allemaal met bizarre shit op hun ondershirt om te gaan showen.
dat mag niet meer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_146978147
quote:
11s.gif Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat mag niet meer
Nee, maar het gebeurt nog steeds wel. En als je dan ook nog geen geel krijgt voor het uittrekken van 't shirt... En daarnaast krijg je dan weer problemen met de interpretatie van zulke regels. Is het hebben van een shirt onder je shirt verboden? Of is de boodschap belangrijk? Mag een berichtje aan je oma? Is politiek de grens? Religie? En wat als je een grote tatoeage van een kruis hebt? Telt dat als een religieuze boodschap?

Maar meer dan dat vind ik 't uittrekken van 't shirt getuigen van een te groot ego en een tikje respectloos richting de club en haar fans. Zeker ook met een hoop spelers die hun shirt weggooien en dan later van de grond oprapen. Shirt uittrekken en rond je hoofd zwaaien is nog tot daar aan toe.

En het is ook gewoon dom. We weten allemaal Guidetti nog wel. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_146981476
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar ik vind dat shirt uittrekken sowieso maar raar. Ook vind ik eigenlijk dat een gele kaart voor shirt uittrekken onzin is.
Ik begrijp dat shirt uittrekken ook niet zo goed.. maar in dit geval vond ik vooral de arrogante reactie na afloop een beetje ergerlijk. 'ik vond dat ik het wel even mocht doen' Die gozer is er een uit de categorie Arnautovic en Depay.. niet al te snuggere gasten die denken dat ze heel wat zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 06:03 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En het is ook gewoon dom. We weten allemaal Guidetti nog wel. :P
Die van Guidetti had direct consequenties dacht ik voor de volgende wedstrijd, dus die was dommer dan van Kishna.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 december 2014 @ 21:56:29 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_147467883
Weer briljant. :) De held. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_147471778
Wat is dit een heerlijke vleugelspeler _O_ . Zal helaas heel snel weg zijn dankzij de pizzabakker ;(
Oh.
  Forum Admin woensdag 10 december 2014 @ 23:50:19 #145
35723 crew  GGMM
pi_147472009
Wat een enorme baas. Kan z'n man uitspelen en heeft een geweldige voorzet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 10 december 2014 @ 23:53:04 #146
35723 crew  GGMM
pi_147472105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zoveel talent als Roy Beerens.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
Net zo'n talent als Lukoki en de Sa en nog twintig van die anderen die we hebben gehad de afgelopen paar jaar.
Wat een domme opmerkingen zeg. :N Schaam jij je niet helemaal dood als je dit terugleest?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147472265
Eigen jeugd. _O_
  donderdag 11 december 2014 @ 00:44:51 #148
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147473341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Wat een domme opmerkingen zeg. :N Schaam jij je niet helemaal dood als je dit terugleest?
Nee totaal niet. Kan er niet veel van.
  Forum Admin donderdag 11 december 2014 @ 00:45:42 #149
35723 crew  GGMM
pi_147473354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:44 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Nee totaal niet. Kan er niet veel van.
Oei. Het is één ding om zoiets doms te zeggen, maar om dan ook je ongelijk niet durven toe te geven is wel erg sneu zeg.. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 11 december 2014 @ 00:47:26 #150
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147473379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oei. Het is één ding om zoiets doms te zeggen, maar om dan ook je ongelijk niet durven toe te geven is wel erg sneu zeg.. :{
Hij kan er gewoon niet zoveel van. Kan ik verder ook niets aan doen. Lukoki had ook een fantastische wedstrijd gespeeld tegen deze cyprioten.
  donderdag 11 december 2014 @ 00:53:14 #151
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147473479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Hij kan er gewoon niet zoveel van. Kan ik verder ook niets aan doen. Lukoki had ook een fantastische wedstrijd gespeeld tegen deze cyprioten.
Gaan we dit weer krijgen zeker :')
  Forum Admin donderdag 11 december 2014 @ 00:54:35 #152
35723 crew  GGMM
pi_147473500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Hij kan er gewoon niet zoveel van. Kan ik verder ook niets aan doen. Lukoki had ook een fantastische wedstrijd gespeeld tegen deze cyprioten.
Hij heeft het in de competitie ook al meerdere keren laten zien. Speelt sinds z'n terugkeer constant prima.

Voor zover ik wil ingaan op je later toegevoegde 'argument'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147473982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Hij kan er gewoon niet zoveel van. Kan ik verder ook niets aan doen. Lukoki had ook een fantastische wedstrijd gespeeld tegen deze cyprioten.
Als je serieus Kishna en Lukoki van hetzelfde niveau vindt snap je er echt helemaal geen ene kut van.

Lukoki is een dom renpaard. Kishna heeft een actieradius, snelheid, een geweldige voorzet en heeft ook veel meer overzicht.
Oh.
  donderdag 11 december 2014 @ 07:55:50 #154
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_147474742
Geweldig om te zien hij alweer enorm wordt gehyped. Zo goed was hij niet gister.
pi_147475715
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:55 schreef Sunri5e het volgende:
Geweldig om te zien hij alweer enorm wordt gehyped. Zo goed was hij niet gister.
Hij was heel goed. Eerlijk is eerlijk. Met El Ghazi aan de andere kant en Milik in de spits hebben ze toch wel een erg goede aanval.
pi_147475948
Toch jammer dat hij, zoals gisteren gezegd, pas briljant speelt als Ajax voor staat. Maakt ook niet echt uit, misschien moet dat nog groeien. Fijne speler in ieder geval.
  donderdag 11 december 2014 @ 09:43:31 #157
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_147476045
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij was heel goed. Eerlijk is eerlijk. Met El Ghazi aan de andere kant en Milik in de spits hebben ze toch wel een erg goede aanval.
Heel goed? Eerste helft heeft hij niets laten zien. De enige die heel goed was waren Klaassen en Serero.
pi_147476100
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heel goed? Eerste helft heeft hij niets laten zien. De enige die heel goed was waren Klaassen en Serero.
Dat zou kunnen, ik heb de eerste 20/25 minuten niet gezien. Ik vond hem iig goed spelen. Hij liep zijn tegenstander aan alle kanten voorbij en leverde vervolgens meestal een goede voorzet af. Die actie bij de 3-0 was erg sterk.
pi_147476107
_O_ Komt steeds meer in de buurt van de beste buitenspeler in Nederland; Boetius.
  donderdag 11 december 2014 @ 09:50:51 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_147476165
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heel goed? Eerste helft heeft hij niets laten zien. De enige die heel goed was waren Klaassen en Serero.
Hij is tien keer zijn man voorbij gekomen ofzo man.

Een vleugelspeler heeft ook mislukte acties, dat is logisch, want je moet risico nemen als winger
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 december 2014 @ 10:18:07 #161
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147476754
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je serieus Kishna en Lukoki van hetzelfde niveau vindt snap je er echt helemaal geen ene kut van.

Lukoki is een dom renpaard. Kishna heeft een actieradius, snelheid, een geweldige voorzet en heeft ook veel meer overzicht.
_O-

Choo choo all aboard the hypetrain
  donderdag 11 december 2014 @ 10:19:16 #162
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147476777
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heel goed? Eerste helft heeft hij niets laten zien. De enige die heel goed was waren Klaassen en Serero.
Klaassen speelt meestal wel sterk. Dat vind ik een goede speler.

Serero :') :')
Die is zelfs nog slechter dan Hendrix.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:21:44 #163
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_147476826
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:19 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Klaassen speelt meestal wel sterk. Dat vind ik een goede speler.

Serero :') :')
Die is zelfs nog slechter dan Hendrix.
_O-

Ja jongen, je hebt gelijk. Serero was inderdaad heel matig. Weinig intercepties, trage handelingssnelheid, balverlies. Verschrikkelijk was t.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  donderdag 11 december 2014 @ 10:24:17 #164
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147476893
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef Bugno het volgende:

[..]

_O-

Ja jongen, je hebt gelijk. Serero was inderdaad heel matig. Weinig intercepties, trage handelingssnelheid, balverlies. Verschrikkelijk was t.
Nuttig idd.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:25:15 #165
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_147476920
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:24 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Nuttig idd.
Wat is t nou. Nuttig of slechter dan Hendrix (dus butslecht)
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_147476948
beetje jelly in dit topic hier

ik pak de popcorn er even bij. Blijf vooral posten
  donderdag 11 december 2014 @ 10:44:30 #167
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_147477338
quote:
11s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hij is tien keer zijn man voorbij gekomen ofzo man.

Een vleugelspeler heeft ook mislukte acties, dat is logisch, want je moet risico nemen als winger
En dat laatste (risico's nemen) ging hij pas doen bij een voorsprong. Daarvoor heb je niets van hem gezien.
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 10:48:44 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147477429
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

En dat laatste (risico's nemen) ging hij pas doen bij een voorsprong. Daarvoor heb je niets van hem gezien.
Ook omdat er toen veel minder ruimte lag. Tweede helft ging Apoel meer druk zetten. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat hij goed speelde? :') Passeren en goede voorzetten geven, veel meer kan je niet verlangen van een buitenspeler.
  donderdag 11 december 2014 @ 11:52:18 #169
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_147478885
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ook omdat er toen veel minder ruimte lag. Tweede helft ging Apoel meer druk zetten. Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat hij goed speelde? :') Passeren en goede voorzetten geven, veel meer kan je niet verlangen van een buitenspeler.
Ik zeg toch dat hij de tweede helft goed speelde? De eerste helft heeft hij niets laten zien. Dan kun je moeilijk spreker over een goede wedstrijd.
pi_147479097
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:52 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat hij de tweede helft goed speelde? De eerste helft heeft hij niets laten zien. Dan kun je moeilijk spreker over een goede wedstrijd.
Buitenspelers zijn altijd grillig. Is juist knap dat hij zich heeft weten te herpakken en beslissend is geweest.
Oh.
  Forum Admin donderdag 8 januari 2015 @ 16:11:06 #171
35723 crew  GGMM
pi_148471578
quote:
Kishna kijkt goed naar Robben
Om een betere voetballer te worden kijkt Ajacied Ricardo Kishna goed naar Arjen Robben. Telesport spreekt tijdens het trainingskamp in Doha met de linksbuiten van de Amsterdammers. „Mijn spel moet stabieler. Arjen Robben is daar het beste voorbeeld van", aldus Kishna.

"Robben zoekt vijftien keer zijn man op in de wedstrijd en je weet dat er negentig minuten gevaar van hem uit gaat. Bij mij zijn het momenten. Als ik voor rust vier keer de bal krijg, word ik twee keer gevaarlijk. Dat moet vier uit vier worden. Hoe? Door mijn acties te blijven maken en er automatismen in te krijgen. Die vastigheden moet je bespreken met je medespelers, zodat zij ook weten wat je in welke situatie doet.”

„Vorig seizoen rond deze tijd hoorde ik dat ik mee mocht op trainingskamp naar Turkije. Dat was een hoogtepunt, waarna mijn eerste doelstelling was om bij het eerste te blijven. Dat lukte. Maar ik had ook gehoopt nu basisspeler te zijn. Dat is nog niet vast zo. Dat wil ik nu snel regelen.”
Davy en ik vinden Kishna een zeer verstandige jongen :) (die ver gaat komen)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:08:25 #172
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148475838
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Davy en ik vinden Kishna een zeer verstandige jongen :) (die ver gaat komen)
_O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:30:15 #173
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_148481063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Davy en ik vinden Kishna een zeer verstandige jongen :) (die ver gaat komen)
2 uit 4? Deze jonge lijdt echt aan zelfoverschatting. Ja, soms doet hij leuke dingen maar ik zie hem ook wedstrijden dat hij helemaal geen man voorbij komt.
pi_149346883
quote:
Manager Raiola pleit voor vertrek Kishna

Als het aan zijn zaakwaarnemer Mino Raiola ligt, vertrekt aanvaller Ricardo Kishna binnen afzienbare tijd bij Ajax. „Ik denk niet dat hij daar goed zit”, zei de manager van onder anderen Zlatan Ibrahimovic en Mario Balotelli desgevraagd dinsdagavond in het tv-programma Jinek.

„Ik denk dat zijn karakter niet strookt met wat er nu bij Ajax wordt gevraagd. Bij Ajax wordt toch een beetje gevraagd om een beetje in de pas te lopen. Ricardo is toch een heel uitgesproken en sterke persoonlijkheid. Ik denk niet, van een afstandje gezien, dat trainer Frank de Boer en Kishna elkaar goed begrijpen. En dan wordt het een probleem.”

Kishna heeft nog geen vaste basisplaats in de Amsterdamse ploeg kunnen afdwingen. „Ik denk dat het voor zijn ontwikkeling het beste is als hij weggaat bij Ajax”, betoogde Raiola. „Hij zal echter die beslissing zelf moeten nemen. Dat bepaal ik niet. Ik ben geen dictator. Maar hij is nu niet honderd procent tevreden zoals het gaat bij Ajax. “
pi_149362200
Kishna moet juist vertrekken bij Raiola
pi_149514042
Voor wat het waard is: Als Ricardo echt nu bij Ajax weggaat dan voorzie ik nu al dat hij straks als hij ouder is uiteindelijk wegkwijnt in een of andere zandbak van het Midden- Oosten, na eerst bij een club van naam te zijn gekocht en daar vervolgens op de reservebank beland.
  maandag 9 februari 2015 @ 18:10:09 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_149514556
quote:
15s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:47 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is: Als Ricardo echt nu bij Ajax weggaat dan voorzie ik nu al dat hij straks als hij ouder is uiteindelijk wegkwijnt in een of andere zandbak van het Midden- Oosten, na eerst bij een club van naam te zijn gekocht en daar vervolgens op de reservebank beland.
Welke club van naam zou hem nu willen hebben dan? Bij Ajax zakt hij 9 van de 10 wedstrijden nog door het ijs. Vervolgens hoor je hem na die ene goede wedstrijd die hij speelt weer hoog van de toren blazen om vervolgens weer 9 wedstrijden totaal niets te presteren.
pi_149716776
quote:
Kishna: ’Het zit oké met De Boer’

Aanvaller wacht op contractvoorstel van Ajax

De zaakwaarnemer van Ricardo Kishna zei dat het niet boterde met Frank de Boer. Maar na de wedstrijd Ajax-FC Twente (4-2), waarin de buitenspeler uitblonk, meldde de Ajacied dat dit misschien ook wel aan hem lag.

„Dat ik eerder vond dat er geen klik was, zie je wel vaker bij jongens die niet spelen. Dan krijg je irritaties”, verduidelijkte Kishna.

„Maar dat is uit de wereld, klaar. Ik houd me alleen bezig met het voetbal en trainen. De trainer en ik praten nu goed, dus dat zit wel oké”, zei de maker van de 3-2 en 4-2. „Ik denk dat ik tevreden kan zijn. Deze wedstrijd moesten we gewoon winnen. De afgelopen duels hebben we fases gehad dat het goed was. Nu hebben we over negentig minuten meer kansen gecreëerd. Ik had het idee dat we steeds gevaarlijk waren en er iets kon komen.”

Kishna was te spreken over de aanval. „Anwar El Ghazi en ik konden elkaar goed vinden. Met Lasse Schöne en Arek Milik gaat de samenwerking ook prima. Ik moet constant zijn. Als ik dat een paar weken ben, kan ik pas zeggen dat ik het goed doe. Ik was nu met een assist en twee doelpunten belangrijk. Dat wil ik elke wedstrijd zijn.”

Stiekem hoopt hij nog op de titel. „We hebben met de zege op FC Twente een goed signaal afgegeven naar de ploegen die ook om de tweede plaats willen spelen, maar hopen ook dat PSV nog misstappen gaat maken. Maar tot dusver blijven ze het heel goed doen en winnen ze hun wedstrijden. Wij moeten zorgen dat we dat ook doen. En pas als we geen eerste meer kunnen worden, gaan we voor de tweede plaats.”

Kishna ligt tot de zomer van 2016 vast in Amsterdam en zei eerder open te staan voor contractverlenging. „Ik heb nog niks van de club gehoord, dus daar is moeilijk wat over te zeggen. Die keuze zullen zij moeten maken. Tot die tijd heb ik niks om over na te denken. Ik ben nu aan het voetballen, dus maak ik me niet druk over mijn contract.”
pi_149728823
Dat klinkt goed en verstandig.
pi_149793879


Klootzak Bolle Mino in de Nieuwe Revu
pi_149794277
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Klootzak Bolle Mino in de Nieuwe Revu
Mino maakt hem wel rijk.
  Forum Admin zaterdag 14 maart 2015 @ 14:25:26 #182
35723 crew  GGMM
pi_150632317
jackvangelder twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 13:58:45 “@AT5: Ajax neemt disciplinaire maatregelen tegen Ricardo Kishna. De vleugelspits mag niet mee naar Heerenveen. "Gerucht: hij gaat naar PSV" reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150633359
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:25 schreef GGMM het volgende:
jackvangelder twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 13:58:45 “@AT5: Ajax neemt disciplinaire maatregelen tegen Ricardo Kishna. De vleugelspits mag niet mee naar Heerenveen. "Gerucht: hij gaat naar PSV" reageer retweet
:')
pi_150633451
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:25 schreef GGMM het volgende:
jackvangelder twitterde op zaterdag 14-03-2015 om 13:58:45 “@AT5: Ajax neemt disciplinaire maatregelen tegen Ricardo Kishna. De vleugelspits mag niet mee naar Heerenveen. "Gerucht: hij gaat naar PSV" reageer retweet
Ja.. vast :') , 1 april duurt nog even hoor sjek.

En wel komisch, een PSVer gaan halen en hem meteen in de basis moet kunnen maar als iemand de andere kant op wilt is het opeens een verrader en mag ie niet meer spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2015 15:28:21 ]
  Forum Admin zaterdag 14 maart 2015 @ 15:26:25 #185
35723 crew  GGMM
pi_150633754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
een PSV gaan halen en hem meteen in de basis moet kunnen
Wat? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150633792
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat? :?
PSVer gaan halen en dan meteen opstellen in de basis, moet wel kunnen.
  Forum Admin zaterdag 14 maart 2015 @ 15:29:44 #187
35723 crew  GGMM
pi_150633813
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:28 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

PSVer gaan halen en dan meteen opstellen in de basis, moet wel kunnen.
Ik snap echt helemaal niet wat je bedoelt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150633847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik snap echt helemaal niet wat je bedoelt.
Doet er ook niet toe want Kishna komt niet naar PSV, gelukkig :)
  Forum Admin / PR zaterdag 14 maart 2015 @ 15:33:02 #189
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150633865
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Doet er ook niet toe want Kishna komt niet naar PSV, gelukkig :)
Nee, want hij gaat naar Juventus om de CL te winnen
pi_150633885
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:33 schreef Sked het volgende:

[..]

Nee, want hij gaat naar Juventus om de CL te winnen
Ook voor jou geldt dat het nog geen 1 april is.
  Forum Admin / PR zaterdag 14 maart 2015 @ 15:34:59 #191
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150633906
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ook voor jou geldt dat het nog geen 1 april is.
Ik herhaal enkel de woorden van Raiola
pi_150645253
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef KingRoland het volgende:
HIER MOET IK GEPOST HEBBEN wat een EINDBAAS
ok...
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:38:35 #193
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150645435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:33 schreef Vasion het volgende:

[..]

ok...
Nog steeds een leuke voetballer alleen jammer van zijn gedrag dus ik snap je post niet.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:39:49 #194
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150645468
En beter dan Narsingh maar wie is dat tegenwoordig niet :)
pi_150645509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:38 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Nog steeds een leuke voetballer alleen jammer van zijn gedrag dus ik snap je post niet.
Een eindbaas als voetballer is het nog niet eens, laat staan als persoon.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:42:28 #196
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150645539
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:41 schreef Vasion het volgende:

[..]

Een eindbaas als voetballer is het nog niet eens, laat staan als persoon.
Memphis zegt hallo.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 23:19:18 #197
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150649083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Klootzak Bolle Mino in de Nieuwe Revu
Waarom doet Raiola alsof 'temperament' iets positiefs is? :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  Forum Admin zondag 15 maart 2015 @ 00:14:14 #198
35723 crew  GGMM
pi_150650598
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:38 schreef KingRoland het volgende:
ik snap je post niet.
Het is een poging grappig te zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin / PR zondag 15 maart 2015 @ 00:20:40 #199
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150650774
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 23:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom doet Raiola alsof 'temperament' iets positiefs is? :')
Raiola heeft Italiaans temperament, natuurlijk vindt hij het dan iets positiefs.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:17:49 #200
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150658238
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:20 schreef Sked het volgende:

[..]

Raiola heeft Italiaans temperament, natuurlijk vindt hij het dan iets positiefs.
Dat denk ik ook. Maar temperament is toch gewoon een eufemisme voor narcisme en egoïsme?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_150658303
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar temperament is toch gewoon een eufemisme voor narcisme en egoïsme?
Wat soms ook positief is voor een voetballer.
  zondag 15 maart 2015 @ 12:21:10 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_150658358
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat soms ook positief is voor een voetballer.
Alleen als je heel goed bent (CR7, Zlatan). Anders is het alleen maar irritant voor alle mensen om je heen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_150658431
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:21 schreef TC03 het volgende:

[..]

Alleen als je heel goed bent (CR7, Zlatan). Anders is het alleen maar irritant voor alle mensen om je heen.
Mwah, Suarez was het ook in Nederland. Daar kan je verder ook niks aan veranderen.
  Redactie Sport zondag 15 maart 2015 @ 12:37:56 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150658881
Kishna hebben wij bij PSV niet nodig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150659670
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kishna hebben wij bij PSV niet nodig.
Volgend jaar Jozefzoon in de basis toch?
  Redactie Sport zondag 15 maart 2015 @ 13:10:50 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150659785
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:06 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Volgend jaar Jozefzoon in de basis toch?
Das niet minder
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 17 maart 2015 @ 13:48:53 #207
35723 crew  GGMM
pi_150733741
quote:
De Boer neemt Kishna er weer bij
Frank de Boer kan donderdag in het Europa League-treffen met Dnjepr Dnjepropetrovsk weer over Ricardo Kishna beschikken.

De trainer en Kishna botsten over de warming-up van de vleugelaanvaller in Kiev, waarna De Boer hem niet meenam naar Friesland voor het duel met Heerenveen (1-4 zege).

Maandag voerde het duo voor de training een uitgebreid gesprek, waarna de Hagenaar weer bij de groep aansloot.

Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola kondigde aan de moeizame verhouding nog met directeur voetbalzaken Marc Overmars te bespreken. Maar wat Ajax (lees: De Boer) betreft, is de lucht geklaard.

Ajax moet tegen Dnjepr een 1-0 nederlaag goed zien te maken.
http://www.telegraaf.nl/t(...)a_er_weer_bij__.html

Nou, ben benieuwd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:47:28 #208
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_150735489
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kishna hebben wij bij PSV niet nodig.
Zeiden jullie ook over Bazoer.

:)
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2015 @ 14:49:53 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150735567
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:47 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Zeiden jullie ook over Bazoer.

:)
Mwah, Bazoer had ik graag gehouden hoor.
Kishna lijkt me echt geen versterking
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 17 maart 2015 @ 15:46:18 #210
35723 crew  GGMM
pi_150737013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah, Bazoer had ik graag gehouden hoor.
Kishna lijkt me echt geen versterking
Tov Depay niet, maar tov Narsigh of Jozefzoon wel.

Al ligt dat voornamelijk aan Narsigh en Jozefzoon.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2015 @ 15:51:16 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150737139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tov Depay niet, maar tov Narsigh of Jozefzoon wel.

Al ligt dat voornamelijk aan Narsigh en Jozefzoon.
Ja, ik vind Kishna niet het niveau hebben om hem nu even lekker van Ajax over te nemen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150737592
Als meneer De Boer trainer van Romário was geweest, dan was de man louter in tweede elftallen te bewonderen geweest. Dunkt me.

Een speler beoordelen op de kwaliteit van zijn warming-up... Waar gáát dit over?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:08:34 #213
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150737705
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als meneer De Boer trainer van Romário was geweest, dan was de man louter in tweede elftallen te bewonderen geweest. Dunkt me.

Een speler beoordelen op de kwaliteit van zijn warming-up... Waar gáát dit over?
Kishna vergelijken met Romario _O-.

Je hebt een bepaalde dynamiek binnen een groep. Van een Romario pikte iedereen het omdat die man onnavolgbaar en op afstand de allerbeste van de ploeg was.

Ricardo Kishna moet nog heel wat presteren voordat hij in hetzelfde straatje genoemd kan worden. Als hij 5 goede wedstrijden heeft gespeeld zijn het er veel denk ik. Of 5 keer minstens zo belangrijk als Romario.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150737787
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Kishna vergelijken met Romario _O-.

Je hebt een bepaalde dynamiek binnen een groep. Van een Romario pikte iedereen het omdat die man onnavolgbaar en op afstand de allerbeste van de ploeg.

Ricardo Kishna moet nog heel wat presteren voordat hij in hetzelfde straatje genoemd kan worden.
Ja he he dat snap ik zelf ook wel.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:11:40 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_150737809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja he he dat snap ik zelf ook wel.
Tot die tijd moet je als snotneus gewoon doen wat er van je verwacht wordt, zo niet meer.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_150737845
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Tot die tijd moet je als snotneus gewoon doen wat er van je verwacht wordt, zo niet meer.
Ik zeg alleen dat meneer De Boer het nog lastig gaat krijgen in zijn carrière als hij spelers blijft beoordelen op basis van hun warming-up.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150737908
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat meneer De Boer het nog lastig gaat krijgen in zijn carrière als hij spelers blijft beoordelen op basis van hun warming-up.
frank gaf een reactie op de warming up waar kishna op een bepaalde manier op reageerde en dat was volgens frank niet correct, dat is de directe reden
pi_150738036
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

frank gaf een reactie op de warming up waar kishna op een bepaalde manier op reageerde en dat was volgens frank niet correct, dat is de directe reden
Als een trainer in je oor gaat lopen blaffen dat je warming-up niet deugde dan zegt iedere speler toch van ga jij is terug in je mand met je grote bek. Maar blijkbaar is De Boer zo onzeker dat hij zich gelijk aangevallen voelde en zijn autoriteit binnen de groep af voelde brokkelen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150738266
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als een trainer in je oor gaat lopen blaffen dat je warming-up niet deugde dan zegt iedere speler toch van ga jij is terug in je mand met je grote bek. Maar blijkbaar is De Boer zo onzeker dat hij zich gelijk aangevallen voelde en zijn autoriteit binnen de groep af voelde brokkelen.
hahaha jij weet precies hoe het is gegaan dus, wat een onzin kraam je uit

kishna is een talentje die nog niks heeft bereikt in het voetbal, zo moet hij zich dus ook niet gedragen
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:30:45 #220
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_150738293
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

hahaha jij weet precies hoe het is gegaan dus

wat een onzin kraam je uit, kishna is een talentje die nog niks heeft bereikt in het voetbal, zo moet hij zich dus ook niet gedragen
hij laat heel af en toe wat leuks zien, maar hij moet maar eens goed kijken naar het spel en de houding van Ghazi.

En als je je warming up moet doen, moet je dat goed doen, als je met een zure bek 2 sprintjes trekt ben je gewoon een domme lul
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_150738391
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

hahaha jij weet precies hoe het is gegaan dus, wat een onzin kraam je uit

kishna is een talentje die nog niks heeft bereikt in het voetbal, zo moet hij zich dus ook niet gedragen
Haha. Ja.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150738507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Haha. Ja.
wanneer een klaassen of schone(spelers die meer gepresteerd hebben dan kishna) gewoon de warming up doen en kishna blijkbaar niet dan is het toch normaal dat er commentaar op komt?
  Forum Admin dinsdag 17 maart 2015 @ 16:38:53 #223
35723 crew  GGMM
pi_150738547
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

wanneer een klaassen of schone(spelers die meer gepresteerd hebben dan kishna) gewoon de warming up doen en kishna blijkbaar niet dan is het toch normaal dat er commentaar op komt?
Negeer die domme troll lekker joh. Die vent is constant bezig met schijtlollige 'meningen' en conclusies trekken over dingen die hij half gelezen heeft. Zo'n gozer kan je toch niet serieus nemen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_150738559
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:37 schreef Tyron het volgende:

[..]

wanneer een klaassen of schone(spelers die meer gepresteerd hebben dan kishna) gewoon de warming up doen en kishna blijkbaar niet dan is het toch normaal dat er commentaar op komt?
Als jij zegt dat dat in Amsterdam normaal is dan zal het wel zo zijn.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150741333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als jij zegt dat dat in Amsterdam normaal is dan zal het wel zo zijn.
Jezus, jij bent echt dom he :D
pi_150741725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als jij zegt dat dat in Amsterdam normaal is dan zal het wel zo zijn.
Gelukkig wel, jij wilt dat de spelers die net komen kijken wel even zullen bepalen wat ze doen en schijt hebben aan de technische staf ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_150742525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Gelukkig wel, jij wilt dat de spelers die net komen kijken wel even zullen bepalen wat ze doen en schijt hebben aan de technische staf ?
Jij trekt het nu gelijk weer in het belachelijke.
Daar moet je eens een keer mee ophouden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_150747744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Jij trekt het nu gelijk weer in het belachelijke.
Daar moet je eens een keer mee ophouden.
Daar komt het wel op neer. Geef dit soort spelers 1 vinger en ze pakken je hele hand.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_151090808
Gaat naar PSV. Als opvolger van de Memph. Die gaat voor ¤ 31.000.000 naar ManU en dan kan Kishna goedkoop opgehaald worden. Om hem daarna ook weer voor grof geld te verkopen. _O_
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:30:45 #230
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151094508
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Gaat naar PSV. Als opvolger van de Memph. Die gaat voor ¤ 31.000.000 naar ManU en dan kan Kishna goedkoop opgehaald worden. Om hem daarna ook weer voor grof geld te verkopen. _O_
Denk niet dat Marc Netto zoiets nog een keer laat gebeuren.

Wordt een jaartje Jong Ajax of buitenland
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151094889
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Denk niet dat Marc Netto zoiets nog een keer laat gebeuren.

Wordt een jaartje Jong Ajax of buitenland
Wens is de vader van de gedachte.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 15:43:48 #232
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151094985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wens is de vader van de gedachte.
Goeie dooddoener ^O^
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_151095114
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:43 schreef fathank het volgende:

[..]

Goeie dooddoener ^O^
Ik bedoel eigenlijk dat ik hem graag zie komen.
pi_151095829
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef Doublepain het volgende:
Overschat, over 2 jaar quote iedereen dit en gaat mij aanbidden.
Gino ♥
  Forum Admin vrijdag 27 maart 2015 @ 17:35:09 #235
35723 crew  GGMM
pi_151098910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dat ik hem graag zie komen.
Wat dom.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 juli 2015 @ 16:36:21 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_154390589
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee :{. Al ben ik er wel van overtuigd dat hij volgend jaar niet meer bij Ajax speelt, maar Mino de pizzaboer kan hem misschien nog wel ergens anders wegzetten.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:23 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Je lult gewoon weer poep. Zoals gewoonlijk.
en een vertrek lijkt in de maak :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_154390910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

en een vertrek lijkt in de maak :')
Lijkt ja. Nog niet dus.
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:05:46 #238
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_154394039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk dat ik hem graag zie komen.
In je gezicht zeker :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_154399010
quote:
13s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:05 schreef Enchanter het volgende:

[..]

In je gezicht zeker :r
Hoog niveau wat je daar bezigt. Ik gebruik mijn dooddoener maar weer eens, de wens is de vader van de gedachte in jouw geval. Het feit dat jij daaraan moet denken doet mij beseffen dat jij homo-erotische gedachten hebt bij Kishna en Lange_Lans. Om die voor de helft te bevredigen wou ik je eigenlijk een foto van mijn lid sturen, filantropisch als ik aangelegd ben. Maar ik heb mijn bijnaam natuurlijk niet voor niets en wil je geen minderwaardigheidscomplex bezorgen. Misschien kun je een foto van Kishna vragen op de open dag. Die van mij ga je mooi niet krijgen viespeuk.
pi_154399463
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:07 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Kwoot voor het nageslagt
  donderdag 16 juli 2015 @ 23:42:13 #241
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_154402453
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoog niveau wat je daar bezigt. Ik gebruik mijn dooddoener maar weer eens, de wens is de vader van de gedachte in jouw geval. Het feit dat jij daaraan moet denken doet mij beseffen dat jij homo-erotische gedachten hebt bij Kishna en Lange_Lans. Om die voor de helft te bevredigen wou ik je eigenlijk een foto van mijn lid sturen, filantropisch als ik aangelegd ben. Maar ik heb mijn bijnaam natuurlijk niet voor niets en wil je geen minderwaardigheidscomplex bezorgen. Misschien kun je een foto van Kishna vragen op de open dag. Die van mij ga je mooi niet krijgen viespeuk.
:( ;( :'(
Ik ben inmiddels overleden
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 13:09:08 #242
35723 crew  GGMM
pi_154816367
quote:
Kieft: 'Kishna misselijkmakend'
Willem Kieft noemt het gedrag van ex-Ajacied Ricardo KIshna, die afgelopen week de overstap naar Lazio Roma maakte, misselijkmakend. "Dus Ricardo Kishna vond het nodig om na zijn transfer naar Lazio Roma even een rekening te vereffenen met Frank de Boer. Misselijkmakend", schrijft de oud-international in zijn exclusieve column voor Telesport/De Telegraaf.

"Wat heeft meneer Kishna dan gepresteerd bij Ajax? Welk recht heeft hij om te zeuren over een gebrek aan krediet en dat De Boer hem nooit heeft begrepen en hem tweeënhalf jaar ellende heeft bezorgd? Omdat hij zogenaamd een moeilijke, wispelturige, maar wel talentvolle linksbuiten is? Heeft hij ooit twee goede wedstrijden achtereen gespeeld dan bij Ajax? Ik kan het me niet herinneren."

Kieft vergelijkt Kishna met een andere talentvolle aanvaller; Memphis Depay. "En is Memphis Depay dan geen moeilijke jongen? Maar die laat een volledige andere indruk achter rond zijn megatransfer naar Manchester United. Een bijzondere jongen, waar je af en toe wat van kan denken, maar ik kan ervan genieten hoe hij overal mee omgaat. Depay heeft zijn geweldige transfer naar de top van de Premier League volledig op eigen kracht gemaakt. Terwijl Kishna niet moet vergeten dat hij zijn transfer louter te danken heeft aan zijn zaakwaarnemer Mino Raiola en niet aan zijn prestaties in Amsterdam."
http://www.telegraaf.nl/t(...)selijkmakend___.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 13:12:47 #243
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_154816425
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_154816460
Goed bezig, Kieft.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Redactie Sport zaterdag 1 augustus 2015 @ 14:35:03 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_154817603
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef Smoofie het volgende:
Speelt volgend jaar bij Juventus.
Bijna goed. Net effe een andere Italiaanse club.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_154817951
Heb het interview met Kishna gelezen en ben geen fan van de beste man, maar kan het niet zo zijn dat hij een klein beetje gelijk heeft over Frank de Boer?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 15:03:08 #247
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154817989
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb het interview met Kishna gelezen en ben geen fan van de beste man, maar kan het niet zo zijn dat hij een klein beetje gelijk heeft over Frank de Boer?
Dat Frank niet tegen een weerwoord kan , dat klopt ja
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 15:19:12 #248
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154818268
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb het interview met Kishna gelezen en ben geen fan van de beste man, maar kan het niet zo zijn dat hij een klein beetje gelijk heeft over Frank de Boer?
Vraag maar aan Mounir el Hamdaoui.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 15:57:41 #249
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154819000
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Vraag maar aan Mounir el Hamdaoui.
Theo Janssen
RED ONS HENNIEGOD
pi_154819203
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Theo Janssen
Ronald de Boer.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:10:38 #251
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_154819264
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ronald de Boer.
eeehe eheeee mijn broer is de beste eeeeeh
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:14:34 #252
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_154868070
quote:
Kieft snapt er niets van. Kishna heeft vaak om meer persoonlijke begeleiding gevraagd en wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt.

Kieft moet iets minder snuiven en meer lezen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:20:43 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_154868203
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:14 schreef gniffie het volgende:

[..]

Kieft snapt er niets van. Kishna heeft vaak om meer persoonlijke begeleiding gevraagd en wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt.

Kieft moet iets minder snuiven en meer lezen.
Ja, en dat geeft maar aan dat meneer 0 zelfkritiek heeft, komop zeg, wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt? Wat dacht je van meer dan 2 acties maken eens, en dan ook nog gewoon je man dekken waar nodig?

Lijkt me niet dat hem dat 1000 keer hoeft te worden uitgelegd, maar toch deed hij elke wedstrijd weer precies hetzelfde: veels te weinig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:29:17 #254
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_154868419
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en dat geeft maar aan dat meneer 0 zelfkritiek heeft, komop zeg, wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt? Wat dacht je van meer dan 2 acties maken eens, en dan ook nog gewoon je man dekken waar nodig?

Lijkt me niet dat hem dat 1000 keer hoeft te worden uitgelegd, maar toch deed hij elke wedstrijd weer precies hetzelfde: veels te weinig.
Onze aanvallers komen amper in een 1 op 1 situatie. Best lastig om dan vaak acties te kunnen maken. Dat ligt niet aan Kishna zelf, in de eerste jaren onder de Boer zagen we vooral Ebecilio honderden 1 op 1's verneuken. Dat hij niet meeloopt af en toe is uiteraard laks ;) , dat snap ik ook niet

Maar hij geeft wel 100x aan dat die meer persoonlijke aandacht wil en wilt weten wat hij precies verkeerd doet. Natuurlijk hoeft De Boer zelf dat niet te geven, omdat die ook andere selectiespelers onder zijn hoede heeft maar hij had best Spijkerman/Bergkamp of zelfs een jeugdtrainer instructies kunnen geven. Het duidt juist wel dat Kishna wel die zelfkritiek heeft maar dat hij jammer genoeg niet in staat is om zelf de vinger op de zere plek te leggen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_155454295
Vandaag zijn basisdebuut en de winnende gemaakt _O_
pi_159234317
Ik weet nog dat velen in het Ajax-topic moord en brand schreeuwden toen hij tijdens zijn debuut voor Lazio scoorde. Hoe hadden we zo'n speler kunnen laten gaan?
pi_159234446
Waarom een topickick voor deze geblesseerde speler?
  Forum Admin dinsdag 19 januari 2016 @ 18:43:35 #259
35723 crew  GGMM
pi_159234701
Als je een topic kickt, kom dan met nuttige info.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159235923
Goede speler.
  Forum Admin maandag 28 januari 2019 @ 18:14:36 #261
35723 crew  GGMM
pi_184677959
ADODenHaag twitterde op maandag 28-01-2019 om 16:32:50 💪 Lang wachten wordt beloond voor Ricardo Kishna. Hij zit nu nog in de bus, maar maakt over 2 uur zijn rentree bij de beloften tegen Willem II! #wilADO Heel veel succes, Ricardo! 👍 https://t.co/r3UR2pwHCo reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 28 januari 2019 @ 18:21:46 #262
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_184678106
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef GGMM het volgende:
Als je een topic kickt, kom dan met nuttige info.
Hoi
  Forum Admin maandag 28 januari 2019 @ 18:22:25 #263
35723 crew  GGMM
pi_184678114
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:21 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Hoi
Wat? Nuttig toch. Hij gaat binnenkort weer spelen! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_184678196
Bedankt voor deze update @GGMM (in de app werkt dit)
pi_189727217
Kan deze guy de edele voetbalsport überhaupt nog beoefenen? Als ik mij niet vergis zit hij nu in zijn laatste contractjaar bij Lazio maar afgaande op social media zit hij gewoon thuis in Nederland te niksen? Die rentree bij ADO is er ook nooit van gekomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lokale_Notabele op 01-11-2019 11:38:22 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 1 november 2019 @ 19:59:28 #266
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_189734709
mooi sonde :{
pi_194810689
Blijkbaar heeft neerlands hoop in bange dagen Rica Kishna de medische keuring bij Den Haag weer doorstaan:

https://www.vi.nl/nieuws/(...)-bij-ado-den-haag-af

Moet deze jongen niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 31-08-2020 15:26:11 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Forum Admin maandag 31 augustus 2020 @ 15:45:44 #268
35723 crew  GGMM
pi_194810965
Goed nieuws jongens, Kishna leeft nog! *O*

twitter


quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het is meer een talent als Depay qua spel. Maar dan zonder de kansloze schoten.
(lol)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_195997323
Me boy Rica Kishna speelt open kaart:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-ajax-ado-depressie
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 2 november 2020 @ 11:00:08 #270
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_195997394
quote:
"Ik heb verhalen gehoord over jongens die Kuip-vrees hadden en voor elke wedstrijd een pilletje moesten slikken. Heel heftig."
Ik heb ook veel verhalen gehoord over jongens die elke wedstrijd in de Kuip een pilletje slikken, heel heftig ja.

Verder goed dat ie zich zo uitspreekt. Heeft het heel zwaar gehad natuurlijk, erg triest voor hem.
Makkelijk tweede.
  maandag 2 november 2020 @ 12:37:35 #271
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_195999097
Verstandige jongen die ver gaat komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Forum Admin zondag 29 november 2020 @ 00:56:57 #272
35723 crew  GGMM
pi_196461619
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 19 november 2021 @ 12:03:12 #273
35723 crew  GGMM
pi_202243081
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 12:26:32 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202243467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:32:25 #275
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_202243558
Deze jongen gaat nog heel ver komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_212523448
Weet iemand wat deze meneer tegenwoordig doet? 29 jaar oud, geen club, geen social media presence?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')