Kieft snapt er niets van. Kishna heeft vaak om meer persoonlijke begeleiding gevraagd en wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)selijkmakend___.html
Ja, en dat geeft maar aan dat meneer 0 zelfkritiek heeft, komop zeg, wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt? Wat dacht je van meer dan 2 acties maken eens, en dan ook nog gewoon je man dekken waar nodig?quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kieft snapt er niets van. Kishna heeft vaak om meer persoonlijke begeleiding gevraagd en wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt.
Kieft moet iets minder snuiven en meer lezen.
Onze aanvallers komen amper in een 1 op 1 situatie. Best lastig om dan vaak acties te kunnen maken. Dat ligt niet aan Kishna zelf, in de eerste jaren onder de Boer zagen we vooral Ebecilio honderden 1 op 1's verneuken. Dat hij niet meeloopt af en toe is uiteraard laksquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat geeft maar aan dat meneer 0 zelfkritiek heeft, komop zeg, wat hij precies niet goed doet na een wisselbeurt? Wat dacht je van meer dan 2 acties maken eens, en dan ook nog gewoon je man dekken waar nodig?
Lijkt me niet dat hem dat 1000 keer hoeft te worden uitgelegd, maar toch deed hij elke wedstrijd weer precies hetzelfde: veels te weinig.
twitter:ADODenHaag twitterde op maandag 28-01-2019 om 16:32:50💪 Lang wachten wordt beloond voor Ricardo Kishna. Hij zit nu nog in de bus, maar maakt over 2 uur zijn rentree bij de beloften tegen Willem II! #wilADO Heel veel succes, Ricardo! 👍 https://t.co/r3UR2pwHCo reageer retweet
Hoiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef GGMM het volgende:
Als je een topic kickt, kom dan met nuttige info.
(lol)quote:Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is meer een talent als Depay qua spel. Maar dan zonder de kansloze schoten.
Ik heb ook veel verhalen gehoord over jongens die elke wedstrijd in de Kuip een pilletje slikken, heel heftig ja.quote:"Ik heb verhalen gehoord over jongens die Kuip-vrees hadden en voor elke wedstrijd een pilletje moesten slikken. Heel heftig."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |