quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Blijkbaar is het zo dat diegene die de encryptie gemaakt hebben geen crypto experts zijn en dus zitten er fouten in.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maakt die end-to-end encryptie dat niet lastiger? Ik snap wel dat het altijd onderschept kan worden maar dacht dat het met Telegram toch iets minder makkelijk zou zijn.
Ik ben geen crypto expertquote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, maar jij weet er dus eigenlijk ook niks van?
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben geen crypto expertmaar aangezien de mensen die dat wel zijn in de code kunnen kijken lijken me die wel wat betrouwbaarder dan wat de gemiddelde nieuwssite de wereld in gooit.
Mij viel juist op van wel, maar binnenkort zitten we toch allemaal op Telegram want kuddedieren en alles.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.
Ghehe.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:25 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, tot nu toe dus twee detacheringsbureau's (waarvan één gelijk verwijderd) en nul vrienden. Ben benieuwd wie de eersten zullen zijn, naast mijzelf, notoir early adaptor
Lees die reacties eensquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef drakin het volgende:
Ik blijf ook nog even bij wa
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)erre-van-veilig.html
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Wat zit iedereen zich hier te druk te maken om al die zooi.
Aan wie moeten jullie nou berichtjes sturen?
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb FF een berichtje gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Stalkwaardig is denk ik ook niet echt waar het om gaat. Ik denk dat het meer gaat om het idee dat alles wat persoonlijk aan 1 iemand gericht is (in tegenstelling tot wat men op fora, FB en twitter zet, dat slinger je inderdaad de hele wereld in) in de gaten gehouden kan worden.. bijvoorbeeld dat een naaktfoto die je naar je vriendje stuurt ook bij iemand anders terecht kan komen. En natuurlijk werd het sms- en WA verkeer ook al onderschept voordat WA in handen kwam van FB, maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waar men zich druk om maakt. Degenen die overstappen hebben dan geen Facebook, posten nooit iets persoonlijks op het internet?
Er wordt zoveel door henzelf het internet op geslingerd op fora, Facebook en Twitter en nu zijn ze opeens bang dat de regering(?) erachter komt waar ze wonen, met wie zij chatten of met wie zij vreemdgaan?
Ik ben erg op mijn privacy gesteld, maar ik heb echt niet de illusie dat ik stalkwaardig ben. Beetje massahysterie en meeloperij.
Ik denk dus dat het helemaal niet zo is, maar dat het gewoon napraten en meelopen is.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.
Ja, en dat kan juist een extra dynamiek aan zo'n situatie geven. Zoals ik ergens eens las met betrekking tot sociale netwerken: "Als je drie populairste vrienden overstappen, dan doe jij dat ook."quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
Ook opvallend veel die staan te pochen dat zij al Telegram hebben en nog een lege lijst hebben. Zo hip om de eerste te zijn natuurlijk.
Maar Google is het toekomstige Skynet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef wyccie het volgende:
Eerst maar eens zien waar het schip strandt.
Google plus, anyone?
Naaktfoto's sturen via Whatsapp, doe je dat echt?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stalkwaardig is denk ik ook niet echt waar het om gaat. Ik denk dat het meer gaat om het idee dat alles wat persoonlijk aan 1 iemand gericht is (in tegenstelling tot wat men op fora, FB en twitter zet, dat slinger je inderdaad de hele wereld in) in de gaten gehouden kan worden.. bijvoorbeeld dat een naaktfoto die je naar je vriendje stuurt ook bij iemand anders terecht kan komen. En natuurlijk werd het sms- en WA verkeer ook al onderschept voordat WA in handen kwam van FB, maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.
Waarvan al bij de start duidelijk was, dat het niet veilig is. So much voor mensen die hun privacy belangrijk vinden.quote:
Veel meer mensen dan je denkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Naaktfoto's sturen via Whatsapp, doe je dat echt?
(bedoel: zou iemand dat nou echt, serieus, werkelijk waar, ooit, bewust, helder en nuchter doen?)
Ja dat zou iemand doen, zoveel mensen doen dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
(bedoel: zou iemand dat nou echt, serieus, werkelijk waar, ooit, bewust, helder en nuchter doen?)
Ik zou niet weten waarom...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat zou iemand doen, zoveel mensen doen dat.
In jouw geval wel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lemans24 het volgende:Ik zou niet weten waarom...
Gelijk al je credit verspeeld dan.
Krijg je dan ook foto's terug van al die mannen?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja
Bij mij kunnen ze er geen genoeg van krijgen.
Mijn foto staat nergens online, misschien besta ik wel niet echt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarvan al bij de start duidelijk was, dat het niet veilig is. So much voor mensen die hun privacy belangrijk vinden.
Overigens staat er van de gemiddelde actieve fokker natuurlijk ook best veel online. Wat vinden jullie daarvan?
Alleen van picoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Krijg je dan ook foto's terug van al die mannen?
Credit verspeeld? Hoezo dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom...
Gelijk al je credit verspeeld dan.
Waarom niet? Of je ze nou via mms verstuurde vroeger of nu via WA?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat een pareltje weerquote:
Dan ben je een slet en allesquote:
De nadruk ligt op naaktfoto's, niet op Whatsapp.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom niet? Of je ze nou via mms verstuurde vroeger of nu via WA?
Maar die werden toch ook al lang via mms verstuurd? Dat gebeurd toch al jaren. Maakt toch niet uit waarmeequote:Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
De nadruk ligt op naaktfoto's, niet op Whatsapp.
Precies.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat een pareltje weer
[..]
Dan ben je een slet en alles
Nou ja, ik zou het bijvoorbeeld ook jammer vinden als sommige vrienden/bekenden mijn hele postgeschiedenis van FOK gaan doornemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Gewoon zorgen dat je niks te verbergen hebt. Hoef je je ook nergens druk om te maken...
Het is dan nog maar de vraag of je die mensen als vrienden moet zien... maar tis niet dat je er wat aan kan doen... of tegen kan doenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het bijvoorbeeld ook jammer vinden als sommige vrienden/bekenden mijn hele postgeschiedenis van FOK gaan doornemen.
Het helpt als je je echte naam niet als username gaat gebruiken..denk ik zoquote:Op maandag 24 februari 2014 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is dan nog maar de vraag of je die mensen als vrienden moet zien... maar tis niet dat je er wat aan kan doen... of tegen kan doen
Het gaat er niet om of je wat te verbergen hebt, het gaat erom dat er geen misbruik van gemaakt kan worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Gewoon zorgen dat je niks te verbergen hebt. Hoef je je ook nergens druk om te maken...
Welke idioot doet dat dan ookquote:Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Het helpt als je je echte naam niet als username gaat gebruiken..denk ik zo
Tja, maar dan is het altijd slecht... maar dan krijg je weer wat is misbruik....quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je wat te verbergen hebt, het gaat erom dat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van.
Zeuren over privacy terwijl je naaktfoto's verstuurt. Vind ik echt eigen schuld, dikke bult als dat ergens anders terecht komt dan bedoeld.
Net zoals die sekstapes van celebrities. Je weet gewoon dat zulke dingen uit kunnen lekken.
Dat is echt het domste argument ooit, Sorry.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
+1 op beide reacties. (te lui om er mooie proza voor uit te poepenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.
[..]
Dat is echt het domste argument ooit, Sorry.
Lees dit eens, ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
https://decorrespondent.n(...)gen/6428004-ab2d5fc2
Dat vond ik wel een leuke.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy.
Klopjacht, alles. Bleek een schrijver te zijn voor een CSI-achtige show. Toen stond de politie wel even met hun mond vol tanden.quote:17556639 how to kill your wife
17556639 how to kill your wife
17556639 wife killer
17556639 how to kill a wife
17556639 poop
17556639 dead people
17556639 pictures of dead people
17556639 killed people
17556639 dead pictures
17556639 dead pictures
17556639 dead pictures
17556639 murder photo
17556639 steak and cheese
17556639 photo of death
17556639 photo of death
17556639 death
17556639 dead people photos
17556639 photo of dead people
17556639 www.murderdpeople.com
17556639 decapatated photos
17556639 decapatated photos
17556639 car crashes3
17556639 car crashes3
17556639 car crash photo
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.
[..]
Dat had ook niemand verwacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een k*ttekst om te lezen... Jammer genoeg heeft het mijn mening niet doen veranderen..
Maar als je weet dat er een privacy-problematiek is en alsnog gebruik maakt van die diensten, is dat dan een goede keuze?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook nog steeds je telefoon? Ook al weet je dat daar geregeld onrechtmatig opnames van worden gemaakt...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als je weet dat er een privacy-problematiek is en alsnog gebruik maakt van die diensten, is dat dan een goede keuze?
Als je een dienst gaat gebruiken terwijl je weet dat die slecht is, dan mag je van mij nog altijd klagen en heb je nog steeds recht op een correcte dienstverlening, maar ik kan me toch onschuldigere slachtoffers voorstellen. Of op zijn minst slimmere.
Ik gebruik mijn telefoon enkel voor mijn werk, daar is voorlopig nog geen behoefte vastgesteld aan naaktfoto's, ik denk niet dat mijn collega's (behalve 1) dat zouden waarderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook nog steeds je telefoon? Ook al weet je dat daar geregeld onrechtmatig opnames van worden gemaakt...
Het bericht maakt je eerder "bang" voor de dingen die met je gegevens kunnen gebeuren dan dat het mij duidelijk maakt dat ik niks te verbergen heb Pico..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had het gehoopt. Ik had beter moeten weten.
Ik had het meer over dit stukje..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon enkel voor mijn werk, daar is voorlopig nog geen behoefte vastgesteld aan naaktfoto's, ik denk niet dat mijn collega's (behalve 1) dat zouden waarderen.
quote:Als je een dienst gaat gebruiken terwijl je weet dat die slecht is, dan mag je van mij nog altijd klagen en heb je nog steeds recht op een correcte dienstverlening, maar ik kan me toch onschuldigere slachtoffers voorstellen. Of op zijn minst slimmere.
Er zijn onderdelen van die dienstverlening die ik zelf niet belangrijk vind. Dat ze opnemen wat ze willen, daar lig ik niet wakker van, dat is ook gewoon een keuze. Maar sommige dingen vind ik wel relevant of gevoelig, die doe ik dan niet via een telefoon.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had het meer over dit stukje..
[..]
Waarom ben je bang dan? Heb je iets verkeerd gedaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het bericht maakt je eerder "bang" voor de dingen die met je gegevens kunnen gebeuren dan dat het mij duidelijk maakt dat ik niks te verbergen heb Pico..
Fair enough.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als je weet dat er een privacy-problematiek is en alsnog gebruik maakt van die diensten, is dat dan een goede keuze?
Als je een dienst gaat gebruiken terwijl je weet dat die slecht is, dan mag je van mij nog altijd klagen en heb je nog steeds recht op een correcte dienstverlening, maar ik kan me toch onschuldigere slachtoffers voorstellen. Of op zijn minst slimmere.
Beter lezen pico. Ik ben niet bang. Dat artikel probeert de lezer bang te maken met wat er gedaan kan/gaat worden met de dingen die ik deel...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom ben je bang dan? Heb je iets verkeerd gedaan?
En terecht, imo. Maar ik kan nu even geen lange reaxties typen mobielquote:Op maandag 24 februari 2014 18:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beter lezen pico. Ik ben niet bang. Dat artikel probeert de lezer bang te maken met wat er gedaan kan/gaat worden met de dingen die ik deel...
Jij mag dat terecht vinden, maar laat mij dan vinden dat ik niks te verbergen heb. Ik word niet bang van wat er in die tekst staat. Ik weet ook wel dat alles opgeslagen word... Kan ik er wat aan doen? Nee... Dus waarom zou ik me er verder druk om makenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
En terecht, imo. Maar ik kan nu even geen lange reaxties typen mobiel
Elk mens heeft per definitie iets te verbergen, daar gaat het nu juist om.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
maar laat mij dan vinden dat ik niks te verbergen heb.
Maar dat stuk begreep dyon niet helemaal en dus is het een kutstukquote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Elk mens heeft per definitie iets te verbergen, daar gaat het nu juist om.
Jaaa, Dyon van B. vertel, wat heb je allemaal te verbergen?quote:
Wees maar gerustquote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaaa, Dyon van B. vertel, wat heb je allemaal te verbergen?
Anyhow, waarom vind niemand Ender's Game zo goed als ik.![]()
Aan iedereen aan wie ik de film heb aangeraden, willen massaal hun 90 minuten terug
Please kijk hem voor mij en geef het een eerlijk oordeel.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Wees maar gerustIk heb ook geen smaak dus misschien vind ik de film wel goed
Ja, daag. Je gaat toch gewoon nooit naaktfoto's versturen. Waarom zou je dat willen? Afknapper in het kwadraat.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het sowieso dom om naaktfoto's te sturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
Ik heb hem voor je. 490kb kleinquote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef sasquatsch het volgende:
De film vond ik wel goed en zeker de moeite van nog een keer kijken waard. Het boek heb ik nog niet gelezen.
Ik heb *ahum* er meerdere gemaakt jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
Gek, ik kreeg hier het idee dat iedereen het een goede film vindt. Maar misschien waren alle lofuitingen alleen van FF.
Ik was helemaal vergeten dat deze film me aangeraden werd op de FMT-meeting, tot je het er gisteren in een topic over had.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
Anyhow, waarom vind niemand Ender's Game zo goed als ik.![]()
Ik vond hem ook goed hoor en reageerde toen ook al, dus dat zijn al 2 die je hebt gelezen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb *ahum* er meerdere gemaakt ja
Ik ben wel over mijn Limitless verslaving heen.![]()
Ik neem genoegen met een 8quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat deze film me aangeraden werd op de FMT-meeting, tot je het er gisteren in een topic over had.
Toen maar besloten te kijken en ik geef hem een 8.
Waarbij ik wel even aangeef dat ik van SciFi-actie hou.
In mijn real life omgevingquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed hoor en reageerde toen ook al, dus dat zijn al 2 die je hebt gelezen.
Nu doet Sas ook mee, maar dat maakt nog niet iedereen.
Je eigen familie/vrienden snappen niet dat je gewoon een beetje raar bent?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een 8
[..]
In mijn real life omgeving![]()
Binnen mijn familie en vriendengroep is bekend dat ik graag films kijk, en vragen ze me af en toe advies welke film ik ze kan aanraden.
Meestal krijg ik goede reacties terug, maar Ender's Game viel niet echt in de smaak. en vonden het onbegrijpelijk dat ik hem goed genoeg vond om meerdere keren te zien.
Maar goed, ze snappen sowieso niet waarom ik een film in een korte periode meerdere keren kan kijken
Ze snappen dat maar al te goedquote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je eigen familie/vrienden snappen niet dat je gewoon een beetje raar bent?
Ze zien kinderen in de hoofdrol = kinderfilm = kutquote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een 8
[..]
In mijn real life omgeving![]()
Binnen mijn familie en vriendengroep is bekend dat ik graag films kijk, en vragen ze me af en toe advies welke film ik ze kan aanraden.
Meestal krijg ik goede reacties terug, maar Ender's Game viel niet echt in de smaak. en vonden het onbegrijpelijk dat ik hem goed genoeg vond om meerdere keren te zien.
Maar goed, ze snappen sowieso niet waarom ik een film in een korte periode meerdere keren kan kijken
Dus jij vindt hem ook goed?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zien kinderen in de hoofdrol = kinderfilm = kut![]()
Als je dat meent ben je wel ontzettend kortzichtig zeg.quote:
Volgens mij meent hij hetquote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je dat meent ben je wel ontzettend kortzichtig zeg.
En als het je vriendin is? Saaie relatie als je elkaar nooit een pikante foto stuurtquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als een lief meisje mij een naaktfoto zou sturen zou ik daar ook op afknappen eigenlijk
Maar jij bent raarquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als een lief meisje mij een naaktfoto zou sturen zou ik daar ook op afknappen eigenlijk
Dat zou ik wel spannend vinden ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als het je vriendin is? Saaie relatie als je elkaar nooit een pikante foto stuurt
Van daar de smileys lieverd...quote:
Maar volgens lemans ben je dan gewoon een slet.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als het je vriendin is? Saaie relatie als je elkaar nooit een pikante foto stuurt
Vind jij. Ik heb wel eens spannende smsjes uitgewisseld en daar ook fotos bij ontvangen. Niks mis mee. Dat jij het een afknapper vindt maakt het allemaal meteen belachelijk en dus hebben ze geen recht meer op privacy?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, daag. Je gaat toch gewoon nooit naaktfoto's versturen. Waarom zou je dat willen? Afknapper in het kwadraat.
Dat je dat nodig hebt in een relatie zegt misschien meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee, ik meen het. Zowel van een crush, als van een vaste vriendin zou ik het ronduit belachelijk vinden als ik hun naaktfoto toegestuurd krijg. Naakt doe je live.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je dat meent ben je wel ontzettend kortzichtig zeg.
Wel recht op privacy natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind jij. Ik heb wel eens spannende smsjes uitgewisseld en daar ook fotos bij ontvangen. Niks mis mee. Dat jij het een afknapper vindt maakt het allemaal meteen belachelijk en dus hebben ze geen recht meer op privacy?
Ik was niet serieus, zie de 'quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je dat nodig hebt in een relatie zegt misschien meer.
Af en toe lijk je mij een heel saai persoonquote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je dat nodig hebt in een relatie zegt misschien meer.
Wat is daar ronduit belachelijk aan? Waarom moet het live? Wat nou als je elkaar 2 weken niet kan zien?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Zowel van een crush, als van een vaste vriendin zou ik het ronduit belachelijk vinden als ik hun naaktfoto toegestuurd krijg. Naakt doe je live.
Soms ben je echt heel erg grappig Dyon, zonder dat je het zelf in de gaten hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe lijk je mij een heel saai persoon![]()
Offtopic/
Ik lees net dat 1 van de ghostbusters is overleden..
Nou gelukkig maar... ik hoor ook wel es andere dingen...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Soms ben je echt heel erg grappig Dyon, zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Dat zijn de momenten dat je bewust grappig wil zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar... ik hoor ook wel es andere dingen...
Die zijn er niet zo vaak...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat je bewust grappig wil zijn.
Als je een relatie hebt, bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Al zou ik wel afknappen op iemand die zo fel tegen het uitwisselen van naaktfoto's is. Zulke dingen horen er toch bij, vind ik dan.
Ben ik ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe lijk je mij een heel saai persoon![]()
In dat opzicht? Heel saaiquote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef wyccie het volgende:
Dyon, hoe spannend is jouw relatie? Hoeveel naaktfoto's heb jij je vriendin al gestuurd?
Eerst jijquote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef wyccie het volgende:
Dyon, hoe spannend is jouw relatie? Hoeveel naaktfoto's heb jij je vriendin al gestuurd?
Natuurlijk zijn er belangrijkere dingen, that goes without saying. Net als dat het wel of niet sturen van naaktpics niks zegt over de kwaliteit van je relatie.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt, bedoel je?
Ik vind het apart dat je vindt dat het erbij hoort. Alsof je geen goede relatie kunt hebben zonder naaktfoto's te sturen. Ik vind het net zoiets banaals als dat je in een relatie per se anale seks moet hebben, of dat de ander per se mee moet gaan winkelen, om maar iets te noemen.
Wat mij betreft zijn er belangrijkere dingen die bij een relatie horen.
Overigens vind ik het geen afknapper om pikante foto's te sturen in een relatie, wel tijdens het daten.
Dat weet je pas als je er een gestuurd hebtquote:Op maandag 24 februari 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In dat opzicht? Heel saai0 namelijk... Maar zj is ook niet echt het meisje daarvoor denk ik..
Vergeet je al zo snel hoe hij eruitziet?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is daar ronduit belachelijk aan? Waarom moet het live? Wat nou als je elkaar 2 weken niet kan zien?
Pfff daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vergeet je al zo snel hoe hij eruitziet?
Eerst maar eens wachten op spannende berichtjes, daarna foto's...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je er een gestuurd hebt
Rukken of roeren kan dan toch ook op fantasie....quote:Op maandag 24 februari 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfff daar gaat het toch helemaal niet om?
Wachten?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op spannende berichtjes, daarna foto's...
Ja, duh...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En voor andere koppels zal anale seks (en samen winkelen) er vast ook bijhoren inderdaad
O yeah, advies van de persoon die geen relatie aan durft te gaan...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wachten?
Dude, neem initiatief en stuur een pic van je cock (dat bekt lekker, hè pico?)
Ja, vooral doen...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wachten?
Dude, neem initiatief en stuur een pic van je cock...
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O yeah, advies van de persoon die geen relatie aan durft te gaan...
Dyon +1quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O yeah, advies van de persoon die geen relatie aan durft te gaan...
Daar gaat het ook niet om, lemans. Of in ieder geval niet alleen daarom.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Rukken of roeren kan dan toch ook op fantasie....
Dit. En als een van de twee het niet zitten is die spanning er dus ook niet en is er niks aan de hand. Maar als je het beiden wel leuk vindt, mooi toch? Net als telefoonseks, lang niet iedereen ziet dat zitten maar als je het allebei wel spannend vindt kan dat gewoon erg leuk zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, lemans. Of in ieder geval niet alleen daarom.
Het gaat om de verrassing, de spanning, de ondeugd, de opwinding van de ander, je eigen geilheid, blabla. Hopelijk stuurt je tinder meisje je straks niet opeens een foto van zichzelf in haar blootje in de hoop je te verrassen.
En toen schopte je tegen haar aan?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:15 schreef picodealion het volgende:
Overigens heb ik ook wel eens redelijk vanuit het niets een kinky foto van een dame gekregen die blijkbaar op me uit was, dat vond ik dan weer een stuk minder aantrekkelijk. Zat er niet op te wachten, en was dan ook meer verbaasd dan iets anders.
Pas wel op, hè. De overheid luistert mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:14 schreef picodealion het volgende:
Net als telefoonseks, lang niet iedereen ziet dat zitten maar als je het allebei wel spannend vindt kan dat gewoon erg leuk zijn.
Om hier nog even op terug te komen nu ik weer voluit kan typen: daar kan ik zo een handvol argumenten voor opnoemen, maar die heeft iemand anders al een stuk beter geformuleerd in dat artikel. 11 verschillende punten met elk een onderbouwing, die jij in 1 keer afdoet als 'kutartikel' dat er alleen maar op uit is om mensen bang te maken. Terwijl ze vanuit meerdere hoeken beredeneren waarom je juist wél iets te verbergen hebt, iedereen.quote:
Ik heb nergens gezegd dat het een kutartikel is.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen nu ik weer voluit kan typen: daar kan ik zo een handvol argumenten voor opnoemen, maar die heeft iemand anders al een stuk beter geformuleerd in dat artikel. 11 verschillende punten met elk een onderbouwing, die jij in 1 keer afdoet als 'kutartikel' dat er alleen maar op uit is om mensen bang te maken. Terwijl ze vanuit meerdere hoeken beredeneren waarom je juist wél iets te verbergen hebt, iedereen.
Tussen kuttekst om te lezen en een kutartikel zitten een groot verschil.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een k*ttekst om te lezen... Jammer genoeg heeft het mijn mening niet doen veranderen..
Dat is jouw goed recht. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook dingen te verbergen heb? Ik heb algemeen gezegd, gewoon zorgen dat je niks te verbergen hebt, dan hoef je je nergens druk om te maken. De 1 kan daar wel voor zorgen de ander niet.quote:Daarnaast is het prima dat jij vindt dat je niks te verbergen hebt, maar dat wil toch niet zeggen dat niemand maar iets te verbergen hoeft te hebben? Ik zeg zat dingen tegen mijn vrienden die ik niet tegen mijn ouders of collega's zou vertellen, bijvoorbeeld. Ik doe niks fout, maar ik zou ook niet willen dat zulke info om wat voor reden dan op straat komt te liggen.
Ga terug naar pen en papier als dat de veiligste optie is. Of gewoon wachten tot zij weer hier is, cq jij weer daar bent...quote:Ik heb vrij persoonlijke gesprekken met een vriendin in Australië, we hebben weinig andere opties dan het digitaal te doen dus ik ben ook wel overgeleverd aan partijen waarvan ik niet weet of ik ze kan vertrouwen. Dan moet ik er maar vanuit gaan dat zulke informatie niet zomaar uitlekt.
Buiten dat zij misschien haar persoonlijke problemen met die andere persoon niet met jou hoort te bespreken? Maar daar kunnen meningen over verschillen.quote:Zij is bevriend met mensen zeer dichtbij een beroemd persoon waar ik overigens ook meer over weet dan diegene ooit in de roddelbladen terug zou willen zien. Dan kan je wel zeggen 'dan moet je dat maar niet bespreken via het internet' maar dat is m.i. de wereld achterstevoren. Zij bespreekt dingen met diegene, bespreekt vervolgens haar problemen die ze met diegene heeft met mij, allemaal in vertrouwelijke sfeer. Niemand doet wat fout in dit verhaal, maar allemaal hebben we wél wat te verbergen.
Tuurlijk klopt dit niet. En natuurlijk hebben die mensen het recht om er vooruit te komen dat ze op het zelfde geslacht vallen. Maar dit is tot nu toe de enige echt begrijpelijke groep die iets te verbergen heeft omdat het ze in gevaar brengt.quote:Wist je trouwens dat sinds Facebook Graphs is uitgekomen (waarmee je heel gemakkelijk mensen kan vinden/filteren) op bepaalde criteria, er homohaters in Rusland actief zoeken naar mensen die homo zijn en ze dan in elkaar gaan slaan? Afgezien van of het dom van ze is om dat te delen, ze doen niks fout maar hebben absoluut wat te verbergen. Wat denk je van Uganda, waar homoseksualiteit sinds gisteren een celstraf van 14 jaar op staat? Hebben die mensen dan ook niks te verbergen omdat ze niks fout doen? Of doen ze volgens jou juist wel wat fout door homo te zijn in een land waar dat verboden is?
Nou weet ik van jou dat je de tekst niet gelezen hebt...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef Robby87 het volgende:
Je hebt een belachelijk denkbeeld.
G*dverdomme wat heb jij een belachelijk denkbeeld.
Er is ook nooit iemand op de maan geweest, wist je dat al?quote:
Wrong.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou weet ik van jou dat je de tekst niet gelezen hebt...
Als je de maan kan programmeren, kan je er ook wel mannetjes op programmeren.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er is ook nooit iemand op de maan geweest, wist je dat al?
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als je de maan kan programmeren, kan je er ook wel mannetjes op programmeren.
Is er echt niemand op FOK! die jouw ware identiteit kent?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef wyccie het volgende:
Mwah.
Voor de overheid en instanties heb ik ook niks te verbergen, daarom vul ik ook gerust mijn adresgegevens in op formulieren en websites.
Privédingen gooi ik dan weer niet op fora.
Haar ex is een Fok!ker.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is er echt niemand op FOK! die jouw ware identiteit kent?
Ja, jij wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er echt niemand op FOK! die jouw ware identiteit kent?
Ja, was eigenlijk een weinig subtiele test om te checken of je dat nog wistquote:Op maandag 24 februari 2014 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Er zijn wel mensen die ik heb gezien.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die is dan ook mooier dan mijn achternaam, dus het beste stuk ken je.
Jezus, dat is ondertussen al bijna 10 jaar geleden. We worden oud, wyccie.
quote:
En toen voelde je je natuurlijk ook misplaatst?quote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef wyccie het volgende:
Zumbales van vandaag bij een vrouwelijke docent: veel meer oude taarten in de les.
Ook een mooi stukje proza toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik lees het nu pas, 'rukken of roeren'.
Misschien gaan ze hem wel opnieuw draaien als hij de oscar zou winnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar Gravity. Als klein meisje heb ik me altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om in outerspace losgelaten te worden. Hoe zou je je voelen (zowel mentaal als fysiek), hoe ga je dood, hoe voelt het om rond te dolen, wetende dat je nergens zult arriveren. Lijkt me heel eng, nog enger dan midden op zee in het water te geraken.
De film zal vast nergens meer draaien ...
Oh ja, porno is ook niet live, meestal...quote:
Gewoon downloaden/dvd kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar Gravity. Als klein meisje heb ik me altijd al afgevraagd hoe het zou zijn om in outerspace losgelaten te worden. Hoe zou je je voelen (zowel mentaal als fysiek), hoe ga je dood, hoe voelt het om rond te dolen, wetende dat je nergens zult arriveren. Lijkt me heel eng, nog enger dan midden op zee in het water te geraken.
De film zal vast nergens meer draaien ...
2D-versie verliest erg veel van zijn kracht vergeleken met 3D.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef wyccie het volgende:
Het is een 3D film?
Geen normale variant?
Ik raad de 3D versie echt aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef wyccie het volgende:
Het is een 3D film?
Geen normale variant?
Nee, is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef Lemans24 het volgende:
Vinden jullie ook dat er de laatste maanden veel bekende acteurs en actrices overlijden?
Nou ja, veel mensen die ik van naam em gezicht ken dan. Het is pas februari en we missen o.a. Philip Seymour Hofmann, Shirley Temple en Harold Ramis alquote:
Deze alledrie in februari zelfs! In januari geen bekenden, voor mij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef wyccie het volgende:
Die laatste twee mis ik niet. Temple was ook al oud.
Heb je gezocht naar wie er in de andere maanden is overleden? Ik denk dat het even veel is.
Natuurlijk is het toeval, ik bedoel niet dat ik een of andere aluhoedjes-trend ontdekt heb, hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga het niet bijhouden. Maar denk dat het nou gewoon toeval is dat jij die 3 ook kent.
Maar dat is toch zo'n beetje bij iedereen die overlijdt het geval?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het toeval, ik bedoel niet dat ik een of andere aluhoedjes-trend ontdekt heb, hoorVind het alleen erg jammer dat ze overlijden.
We zitten in een filmforum, hou me ook meer bezig met filmgeralateerde mensen, dan met anderen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat is toch zo'n beetje bij iedereen die overlijdt het geval?
Woehoequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
We zitten in een filmforum, hou me ook meer bezig met filmgeralateerde mensen, dan met anderen...
Daarom ook de je Woehoequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef wyccie het volgende:
Het was dan ook gewoon goed.![]()
Die Harold Ramis ken ik niet, heb de film nooit gezien. Van Temple dacht ik dat ze al dood was.
Alleen Hoffman is echt erg zonde.
Die is ook goed!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Daarom ook de je Woehoeen was verbeterd ook goed?
En vorig jaar december waren het Joan Fontaine, Peter O'Toole en Uncle Phil uit de Fresh Prince.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou ja, veel mensen die ik van naam em gezicht ken dan. Het is pas februari en we missen o.a. Philip Seymour Hofmann, Shirley Temple en Harold Ramis al
Ghostbusters ken je toch wel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef wyccie het volgende:
Het was dan ook gewoon goed.![]()
Die Harold Ramis ken ik niet, heb de film nooit gezien. Van Temple dacht ik dat ze al dood was.
Alleen Hoffman is echt erg zonde.
analyse this heeft hij geregisseerd, groundhog day ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ken het wel, niet gezien. En heeft die Ramis nog meer noemenswaardige films gedaan?
Caddyshack, Stripes, National Lampoon's Vacation, Groundhog Day, Analyze This/That, Knocked Up, As Good as it Gets...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ken het wel, niet gezien. En heeft die Ramis nog meer noemenswaardige films gedaan?
Ik vond dat er leukere bij zaten dan Jawsquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:39 schreef hornage het volgende:
Briljant
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/t7ig3
geniale analyse toch?quote:
Is het een mop? Ik snap het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond dat er leukere bij zaten dan Jaws
Scenes uit films nagetekend in kinderboek stijlquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is het een mop? Ik snap het niet.
Ik kan er niet zo om lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Scenes uit films nagetekend in kinderboek stijl
Ik vond Predator eigenlijk best grappigquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo om lachen, alleen die van Alien vond ik wel grappig.
Organiseer er eentje...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin in een meet.
Ja sabel me maar neer.
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenDan moet je meestal wel van de partij zijn
Meestal zeg ik toch ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte anders
TV / FMT Summermeet - Een meet van ongekende proporties
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
ik wil ook een inhaalmeet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Nou als je komt is het goed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komenquote:
België is zo uit de richting...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie kunnen ook bij mij komen, heb ruimte voor zo'n 3 personen.
Oh, geen idee, ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Okee, dan niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
België is zo uit de richting...
Genoeg marokkanen die het daar gezellig maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Wijchen nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Robby87 het volgende:
Dat krijg bij elke zoekhit met Marokkanen + plaatsnaam, die maken het overal gezellig.
Als beste getest!quote:
daarom vermelden ze het even snel. Want als ze dat niet zouden doen was het bedrog. Gewoon vuil dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Er kwam net een reclame voor de binck-bank voorbij. En aan het eind van de reclame stond er onder in beeld: Binck vergelijkt zichzelf met een fictieve bankt. Er kwam nog iets na, maar dat was te snel om te lezen...
Maar hoe kunnen ze zich vergelijken met iets fictiefs? Dan kom je toch altijd het beste uit de "test"?
Maar als het toch nergens op slaat... waarom wil je het dan überhaupt vermelden? Is het verplicht?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daarom vermelden ze het even snel. Want als ze dat niet zouden doen was het bedrog. Gewoon vuil dus.
Ik zie al helemaal voor me hoe iemand 100 zeepjes na elkaar moet gebruiken. Geen huid meer over heeft van het smeren. Of alle verschillende elektrische tandenborstels moet proberen en geen gebit meer over heeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als beste getest!
Hebben jullie dat ook?
Dat je voor je ziet dat al die onderzoekertjes de kantjes ervan aflopen bij die andere producten, en het reclameproduct heel nauwgezet met formulieren enzo testen?
Als zij zich als beste getest noemen, maar dat in werkelijkheid niet zijn, dan liegen ze. En dat mag niet volgens de reclamecodewet. Dus vergelijken ze zich met een fictieve bank, en vermelden dat netjes. Maar dan wel op zo'n manier dat ze hopen dat je het niet ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar als het toch nergens op slaat... waarom wil je het dan überhaupt vermelden? Is het verplicht?
O, zo goed lees is dat ik niet gehoord heb dat ze zich vergelijken met andere banken... Ik luister toch bijna nooit naar reclames...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als zij zich als beste getest noemen, maar dat in werkelijkheid niet zijn, dan liegen ze. En dat mag niet volgens de reclamecodewet. Dus vergelijken ze zich met een fictieve bank, en vermelden dat netjes. Maar dan wel op zo'n manier dat ze hopen dat je het niet ziet.
Elke keer als iemand zegt: wij zijn beter, bij ons is de spaarrente hoger, etc. dan vergelijken ze zich met een ander.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, zo goed lees is dat ik niet gehoord heb dat ze zich vergelijken met andere banken... Ik luister toch bijna nooit naar reclames...
Damn son!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, zo goed lees is dat ik niet gehoord heb dat ze zich vergelijken met andere banken... Ik luister toch bijna nooit naar reclames...
Ja dat weet ik. En heel vaak zie je dan ook zo'n verschrikkelijk klein tabelletje met allemaal banken en zo. Maar daar heb ik deze keer helemaal niks over horen zeggen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Elke keer als iemand zegt: wij zijn beter, bij ons is de spaarrente hoger, etc. dan vergelijken ze zich met een ander.
Zin om klef te doen op de volgende meet die jij gaat houden.quote:
Ik heb helaas geen plekquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Zin om klef te doen op de volgende meet die jij gaat houden.
Ik heb een woonkamertje in het dichtbijgelegen prachtige landje Friesland, maar niet veel comfortabele stoelen. Eigenlijk zelfs maar 1 bank en verder eetkamerstoelen, of kussens voor op de grond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen plek, maar ik wil wel meehelpen organiseren natuurlijk als iemand zich aanbiedt
Ik laat geen enkele kans schieten om naar België te gaan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
België is zo uit de richting...
Het is Quatsch!quote:
Brugge is leuk, Gent is ook een aanrader. En Antwerpen en Leuven ook. En Brussel, de juiste plekjes. Liege heeft ook een mooi centrum. Zoveel redenen om naar Be te komenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje met me vriendinnetje een weekendje naar Brugge. Dat is de enige rede waarom ik naar België wil
Ik vermoed dat ze een vergelijking maken met een combinatie van eigenschappen van verschillende banken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Er kwam net een reclame voor de binck-bank voorbij. En aan het eind van de reclame stond er onder in beeld: Binck vergelijkt zichzelf met een fictieve bankt. Er kwam nog iets na, maar dat was te snel om te lezen...
Maar hoe kunnen ze zich vergelijken met iets fictiefs? Dan kom je toch altijd het beste uit de "test"?
Misschien kun je een brug slaan ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje met me vriendinnetje een weekendje naar Brugge. Dat is de enige rede waarom ik naar België wil
Of In Bruges kijken in Brugge.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Misschien kun je een brug slaan ja.
Je bent welkom!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik laat geen enkele kans schieten om naar België te gaan!
Op een brug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of In Bruges kijken in Brugge.
Ik ben benieuwd hoe jij jouw vriendin gaat verwennen... Laat me maar weten als je er eentje hebt...quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Ja de hele dag in bed naast elkaar meuren en niet eens onder douche, romantisch!!!
Damn die meid van jou mag zich wel gelukkig prijzen met zo'n romantische kerel als jij, als ik een flamoes had stond-ie nou te lekken, jezus wat een geile opdonder ben je toch.
Wat een zieke gedachtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jij jouw vriendin gaat verwennen...
Je moet niet alles zo letterlijk lezen...quote:
Sorry.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk lezen...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sorry.
Hoe gaat het tussen jou en je vriendin, beiden nog lekker verliefd?
als jij een flamoes had was je een vrouwquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Ja de hele dag in bed naast elkaar meuren en niet eens onder douche, romantisch!!!
Damn die meid van jou mag zich wel gelukkig prijzen met zo'n romantische kerel als jij, als ik een flamoes had stond-ie nou te lekken, jezus wat een geile opdonder ben je toch.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als jij een flamoes had was je een vrouw
Wat is dit nou, dyon? Na die geniale d/t opleving van gisteren zet jij nu zelfs een t achter een zelfstandig naamwoord?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Binck vergelijkt zichzelf met een fictieve bankt.
Dat was inderdaad een domme fout...quote:Op donderdag 27 februari 2014 03:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dit nou, dyon? Na die geniale d/t opleving van gisteren zet jij nu zelfs een t achter een zelfstandig naamwoord?![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig laat Hornage ons niet op een nieuwe vraag wachten...
Kijk, als jullie je allemaal even lam opstellen als ik dan schiet het hier natuurlijk niets op....quote:Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen
Japie, ik had 's ochtends al een opstarter geplaatst. Ik had niet zin om nog een 2de opstarter op de zelfde dag te posten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:55 schreef hornage het volgende:
[..]Uit het FMT regelhandboekguideline:
[..]
Kijk, als jullie je allemaal even lam opstellen als ik dan schiet het hier natuurlijk niets op....
Dan moet je er niet over zeuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had niet zin om nog een 2de opstarter op de zelfde dag te posten...
Anders bemoei jij je er ff niet meequote:Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet over zeuren.
Hij heeft wel gelijk you knowquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je er ff niet mee
En of hij niet gelijk heeft. Er staat nergens dat ik elke keer een opstarter moet stellen of wel. En ik had er die dag al 1 gesteld. Af en toe wil ik zelf ook wel voor een punt meespelen in plaats van vragen stellen voor anderen...quote:
Ik kom dan ook uit Steenwijk, bekend van Mannenkoor Karrespoor en de mooiequote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, hornage heet dus Japie. En hij is lam. Aha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |