Als je dat meent ben je wel ontzettend kortzichtig zeg.quote:
Volgens mij meent hij hetquote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je dat meent ben je wel ontzettend kortzichtig zeg.
En als het je vriendin is? Saaie relatie als je elkaar nooit een pikante foto stuurtquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als een lief meisje mij een naaktfoto zou sturen zou ik daar ook op afknappen eigenlijk
Maar jij bent raarquote:Op maandag 24 februari 2014 20:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als een lief meisje mij een naaktfoto zou sturen zou ik daar ook op afknappen eigenlijk
Dat zou ik wel spannend vinden ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als het je vriendin is? Saaie relatie als je elkaar nooit een pikante foto stuurt
Van daar de smileys lieverd...quote:
Maar volgens lemans ben je dan gewoon een slet.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als het je vriendin is? Saaie relatie als je elkaar nooit een pikante foto stuurt
Vind jij. Ik heb wel eens spannende smsjes uitgewisseld en daar ook fotos bij ontvangen. Niks mis mee. Dat jij het een afknapper vindt maakt het allemaal meteen belachelijk en dus hebben ze geen recht meer op privacy?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, daag. Je gaat toch gewoon nooit naaktfoto's versturen. Waarom zou je dat willen? Afknapper in het kwadraat.
Dat je dat nodig hebt in een relatie zegt misschien meer.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee, ik meen het. Zowel van een crush, als van een vaste vriendin zou ik het ronduit belachelijk vinden als ik hun naaktfoto toegestuurd krijg. Naakt doe je live.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je dat meent ben je wel ontzettend kortzichtig zeg.
Wel recht op privacy natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vind jij. Ik heb wel eens spannende smsjes uitgewisseld en daar ook fotos bij ontvangen. Niks mis mee. Dat jij het een afknapper vindt maakt het allemaal meteen belachelijk en dus hebben ze geen recht meer op privacy?
Ik was niet serieus, zie de 'quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je dat nodig hebt in een relatie zegt misschien meer.
Af en toe lijk je mij een heel saai persoonquote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat je dat nodig hebt in een relatie zegt misschien meer.
Wat is daar ronduit belachelijk aan? Waarom moet het live? Wat nou als je elkaar 2 weken niet kan zien?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Zowel van een crush, als van een vaste vriendin zou ik het ronduit belachelijk vinden als ik hun naaktfoto toegestuurd krijg. Naakt doe je live.
Soms ben je echt heel erg grappig Dyon, zonder dat je het zelf in de gaten hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe lijk je mij een heel saai persoon![]()
Offtopic/
Ik lees net dat 1 van de ghostbusters is overleden..
Nou gelukkig maar... ik hoor ook wel es andere dingen...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Soms ben je echt heel erg grappig Dyon, zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Dat zijn de momenten dat je bewust grappig wil zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar... ik hoor ook wel es andere dingen...
Die zijn er niet zo vaak...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat je bewust grappig wil zijn.
Als je een relatie hebt, bedoel je?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Al zou ik wel afknappen op iemand die zo fel tegen het uitwisselen van naaktfoto's is. Zulke dingen horen er toch bij, vind ik dan.
Ben ik ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe lijk je mij een heel saai persoon![]()
In dat opzicht? Heel saaiquote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef wyccie het volgende:
Dyon, hoe spannend is jouw relatie? Hoeveel naaktfoto's heb jij je vriendin al gestuurd?
Eerst jijquote:Op maandag 24 februari 2014 20:57 schreef wyccie het volgende:
Dyon, hoe spannend is jouw relatie? Hoeveel naaktfoto's heb jij je vriendin al gestuurd?
Natuurlijk zijn er belangrijkere dingen, that goes without saying. Net als dat het wel of niet sturen van naaktpics niks zegt over de kwaliteit van je relatie.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt, bedoel je?
Ik vind het apart dat je vindt dat het erbij hoort. Alsof je geen goede relatie kunt hebben zonder naaktfoto's te sturen. Ik vind het net zoiets banaals als dat je in een relatie per se anale seks moet hebben, of dat de ander per se mee moet gaan winkelen, om maar iets te noemen.
Wat mij betreft zijn er belangrijkere dingen die bij een relatie horen.
Overigens vind ik het geen afknapper om pikante foto's te sturen in een relatie, wel tijdens het daten.
Dat weet je pas als je er een gestuurd hebtquote:Op maandag 24 februari 2014 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In dat opzicht? Heel saai0 namelijk... Maar zj is ook niet echt het meisje daarvoor denk ik..
Vergeet je al zo snel hoe hij eruitziet?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is daar ronduit belachelijk aan? Waarom moet het live? Wat nou als je elkaar 2 weken niet kan zien?
Pfff daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vergeet je al zo snel hoe hij eruitziet?
Eerst maar eens wachten op spannende berichtjes, daarna foto's...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je er een gestuurd hebt
Rukken of roeren kan dan toch ook op fantasie....quote:Op maandag 24 februari 2014 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pfff daar gaat het toch helemaal niet om?
Wachten?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op spannende berichtjes, daarna foto's...
Ja, duh...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En voor andere koppels zal anale seks (en samen winkelen) er vast ook bijhoren inderdaad
O yeah, advies van de persoon die geen relatie aan durft te gaan...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wachten?
Dude, neem initiatief en stuur een pic van je cock (dat bekt lekker, hè pico?)
Ja, vooral doen...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wachten?
Dude, neem initiatief en stuur een pic van je cock...
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O yeah, advies van de persoon die geen relatie aan durft te gaan...
Dyon +1quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O yeah, advies van de persoon die geen relatie aan durft te gaan...
Daar gaat het ook niet om, lemans. Of in ieder geval niet alleen daarom.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Rukken of roeren kan dan toch ook op fantasie....
Dit. En als een van de twee het niet zitten is die spanning er dus ook niet en is er niks aan de hand. Maar als je het beiden wel leuk vindt, mooi toch? Net als telefoonseks, lang niet iedereen ziet dat zitten maar als je het allebei wel spannend vindt kan dat gewoon erg leuk zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, lemans. Of in ieder geval niet alleen daarom.
Het gaat om de verrassing, de spanning, de ondeugd, de opwinding van de ander, je eigen geilheid, blabla. Hopelijk stuurt je tinder meisje je straks niet opeens een foto van zichzelf in haar blootje in de hoop je te verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |