Waarom ben je bang dan? Heb je iets verkeerd gedaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het bericht maakt je eerder "bang" voor de dingen die met je gegevens kunnen gebeuren dan dat het mij duidelijk maakt dat ik niks te verbergen heb Pico..
Fair enough.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als je weet dat er een privacy-problematiek is en alsnog gebruik maakt van die diensten, is dat dan een goede keuze?
Als je een dienst gaat gebruiken terwijl je weet dat die slecht is, dan mag je van mij nog altijd klagen en heb je nog steeds recht op een correcte dienstverlening, maar ik kan me toch onschuldigere slachtoffers voorstellen. Of op zijn minst slimmere.
Beter lezen pico. Ik ben niet bang. Dat artikel probeert de lezer bang te maken met wat er gedaan kan/gaat worden met de dingen die ik deel...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom ben je bang dan? Heb je iets verkeerd gedaan?
En terecht, imo. Maar ik kan nu even geen lange reaxties typen mobielquote:Op maandag 24 februari 2014 18:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beter lezen pico. Ik ben niet bang. Dat artikel probeert de lezer bang te maken met wat er gedaan kan/gaat worden met de dingen die ik deel...
Jij mag dat terecht vinden, maar laat mij dan vinden dat ik niks te verbergen heb. Ik word niet bang van wat er in die tekst staat. Ik weet ook wel dat alles opgeslagen word... Kan ik er wat aan doen? Nee... Dus waarom zou ik me er verder druk om makenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
En terecht, imo. Maar ik kan nu even geen lange reaxties typen mobiel
Elk mens heeft per definitie iets te verbergen, daar gaat het nu juist om.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
maar laat mij dan vinden dat ik niks te verbergen heb.
Maar dat stuk begreep dyon niet helemaal en dus is het een kutstukquote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Elk mens heeft per definitie iets te verbergen, daar gaat het nu juist om.
Jaaa, Dyon van B. vertel, wat heb je allemaal te verbergen?quote:
Wees maar gerustquote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaaa, Dyon van B. vertel, wat heb je allemaal te verbergen?
Anyhow, waarom vind niemand Ender's Game zo goed als ik.![]()
Aan iedereen aan wie ik de film heb aangeraden, willen massaal hun 90 minuten terug
Please kijk hem voor mij en geef het een eerlijk oordeel.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Wees maar gerustIk heb ook geen smaak dus misschien vind ik de film wel goed
Ja, daag. Je gaat toch gewoon nooit naaktfoto's versturen. Waarom zou je dat willen? Afknapper in het kwadraat.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.
[..]
Dat is echt het domste argument ooit, Sorry.
Lees dit eens, ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
https://decorrespondent.n(...)gen/6428004-ab2d5fc2
Ik vind het sowieso dom om naaktfoto's te sturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.
Ik heb hem voor je. 490kb kleinquote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef sasquatsch het volgende:
De film vond ik wel goed en zeker de moeite van nog een keer kijken waard. Het boek heb ik nog niet gelezen.
Ik heb *ahum* er meerdere gemaakt jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
Gek, ik kreeg hier het idee dat iedereen het een goede film vindt. Maar misschien waren alle lofuitingen alleen van FF.
Ik was helemaal vergeten dat deze film me aangeraden werd op de FMT-meeting, tot je het er gisteren in een topic over had.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
Anyhow, waarom vind niemand Ender's Game zo goed als ik.![]()
Ik vond hem ook goed hoor en reageerde toen ook al, dus dat zijn al 2 die je hebt gelezen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb *ahum* er meerdere gemaakt ja
Ik ben wel over mijn Limitless verslaving heen.![]()
Ik neem genoegen met een 8quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat deze film me aangeraden werd op de FMT-meeting, tot je het er gisteren in een topic over had.
Toen maar besloten te kijken en ik geef hem een 8.
Waarbij ik wel even aangeef dat ik van SciFi-actie hou.
In mijn real life omgevingquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed hoor en reageerde toen ook al, dus dat zijn al 2 die je hebt gelezen.
Nu doet Sas ook mee, maar dat maakt nog niet iedereen.
Je eigen familie/vrienden snappen niet dat je gewoon een beetje raar bent?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een 8
[..]
In mijn real life omgeving![]()
Binnen mijn familie en vriendengroep is bekend dat ik graag films kijk, en vragen ze me af en toe advies welke film ik ze kan aanraden.
Meestal krijg ik goede reacties terug, maar Ender's Game viel niet echt in de smaak. en vonden het onbegrijpelijk dat ik hem goed genoeg vond om meerdere keren te zien.
Maar goed, ze snappen sowieso niet waarom ik een film in een korte periode meerdere keren kan kijken
Ze snappen dat maar al te goedquote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je eigen familie/vrienden snappen niet dat je gewoon een beetje raar bent?
Ze zien kinderen in de hoofdrol = kinderfilm = kutquote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een 8
[..]
In mijn real life omgeving![]()
Binnen mijn familie en vriendengroep is bekend dat ik graag films kijk, en vragen ze me af en toe advies welke film ik ze kan aanraden.
Meestal krijg ik goede reacties terug, maar Ender's Game viel niet echt in de smaak. en vonden het onbegrijpelijk dat ik hem goed genoeg vond om meerdere keren te zien.
Maar goed, ze snappen sowieso niet waarom ik een film in een korte periode meerdere keren kan kijken
Dus jij vindt hem ook goed?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zien kinderen in de hoofdrol = kinderfilm = kut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |