quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Blijkbaar is het zo dat diegene die de encryptie gemaakt hebben geen crypto experts zijn en dus zitten er fouten in.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maakt die end-to-end encryptie dat niet lastiger? Ik snap wel dat het altijd onderschept kan worden maar dacht dat het met Telegram toch iets minder makkelijk zou zijn.
Ik ben geen crypto expertquote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, maar jij weet er dus eigenlijk ook niks van?
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben geen crypto expertmaar aangezien de mensen die dat wel zijn in de code kunnen kijken lijken me die wel wat betrouwbaarder dan wat de gemiddelde nieuwssite de wereld in gooit.
Mij viel juist op van wel, maar binnenkort zitten we toch allemaal op Telegram want kuddedieren en alles.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.
Ghehe.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:25 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, tot nu toe dus twee detacheringsbureau's (waarvan één gelijk verwijderd) en nul vrienden. Ben benieuwd wie de eersten zullen zijn, naast mijzelf, notoir early adaptor
Lees die reacties eensquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef drakin het volgende:
Ik blijf ook nog even bij wa
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)erre-van-veilig.html
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Wat zit iedereen zich hier te druk te maken om al die zooi.
Aan wie moeten jullie nou berichtjes sturen?
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb FF een berichtje gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Stalkwaardig is denk ik ook niet echt waar het om gaat. Ik denk dat het meer gaat om het idee dat alles wat persoonlijk aan 1 iemand gericht is (in tegenstelling tot wat men op fora, FB en twitter zet, dat slinger je inderdaad de hele wereld in) in de gaten gehouden kan worden.. bijvoorbeeld dat een naaktfoto die je naar je vriendje stuurt ook bij iemand anders terecht kan komen. En natuurlijk werd het sms- en WA verkeer ook al onderschept voordat WA in handen kwam van FB, maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waar men zich druk om maakt. Degenen die overstappen hebben dan geen Facebook, posten nooit iets persoonlijks op het internet?
Er wordt zoveel door henzelf het internet op geslingerd op fora, Facebook en Twitter en nu zijn ze opeens bang dat de regering(?) erachter komt waar ze wonen, met wie zij chatten of met wie zij vreemdgaan?
Ik ben erg op mijn privacy gesteld, maar ik heb echt niet de illusie dat ik stalkwaardig ben. Beetje massahysterie en meeloperij.
Ik denk dus dat het helemaal niet zo is, maar dat het gewoon napraten en meelopen is.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.
Ja, en dat kan juist een extra dynamiek aan zo'n situatie geven. Zoals ik ergens eens las met betrekking tot sociale netwerken: "Als je drie populairste vrienden overstappen, dan doe jij dat ook."quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
Ook opvallend veel die staan te pochen dat zij al Telegram hebben en nog een lege lijst hebben. Zo hip om de eerste te zijn natuurlijk.
Maar Google is het toekomstige Skynet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef wyccie het volgende:
Eerst maar eens zien waar het schip strandt.
Google plus, anyone?
Naaktfoto's sturen via Whatsapp, doe je dat echt?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stalkwaardig is denk ik ook niet echt waar het om gaat. Ik denk dat het meer gaat om het idee dat alles wat persoonlijk aan 1 iemand gericht is (in tegenstelling tot wat men op fora, FB en twitter zet, dat slinger je inderdaad de hele wereld in) in de gaten gehouden kan worden.. bijvoorbeeld dat een naaktfoto die je naar je vriendje stuurt ook bij iemand anders terecht kan komen. En natuurlijk werd het sms- en WA verkeer ook al onderschept voordat WA in handen kwam van FB, maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.
Waarvan al bij de start duidelijk was, dat het niet veilig is. So much voor mensen die hun privacy belangrijk vinden.quote:
Veel meer mensen dan je denkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Naaktfoto's sturen via Whatsapp, doe je dat echt?
(bedoel: zou iemand dat nou echt, serieus, werkelijk waar, ooit, bewust, helder en nuchter doen?)
Ja dat zou iemand doen, zoveel mensen doen dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
(bedoel: zou iemand dat nou echt, serieus, werkelijk waar, ooit, bewust, helder en nuchter doen?)
Ik zou niet weten waarom...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat zou iemand doen, zoveel mensen doen dat.
In jouw geval wel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lemans24 het volgende:Ik zou niet weten waarom...
Gelijk al je credit verspeeld dan.
Krijg je dan ook foto's terug van al die mannen?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja
Bij mij kunnen ze er geen genoeg van krijgen.
Mijn foto staat nergens online, misschien besta ik wel niet echt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarvan al bij de start duidelijk was, dat het niet veilig is. So much voor mensen die hun privacy belangrijk vinden.
Overigens staat er van de gemiddelde actieve fokker natuurlijk ook best veel online. Wat vinden jullie daarvan?
Alleen van picoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Krijg je dan ook foto's terug van al die mannen?
Credit verspeeld? Hoezo dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom...
Gelijk al je credit verspeeld dan.
Waarom niet? Of je ze nou via mms verstuurde vroeger of nu via WA?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat een pareltje weerquote:
Dan ben je een slet en allesquote:
De nadruk ligt op naaktfoto's, niet op Whatsapp.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom niet? Of je ze nou via mms verstuurde vroeger of nu via WA?
Maar die werden toch ook al lang via mms verstuurd? Dat gebeurd toch al jaren. Maakt toch niet uit waarmeequote:Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
De nadruk ligt op naaktfoto's, niet op Whatsapp.
Precies.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat een pareltje weer
[..]
Dan ben je een slet en alles
Nou ja, ik zou het bijvoorbeeld ook jammer vinden als sommige vrienden/bekenden mijn hele postgeschiedenis van FOK gaan doornemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Gewoon zorgen dat je niks te verbergen hebt. Hoef je je ook nergens druk om te maken...
Het is dan nog maar de vraag of je die mensen als vrienden moet zien... maar tis niet dat je er wat aan kan doen... of tegen kan doenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het bijvoorbeeld ook jammer vinden als sommige vrienden/bekenden mijn hele postgeschiedenis van FOK gaan doornemen.
Het helpt als je je echte naam niet als username gaat gebruiken..denk ik zoquote:Op maandag 24 februari 2014 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is dan nog maar de vraag of je die mensen als vrienden moet zien... maar tis niet dat je er wat aan kan doen... of tegen kan doen
Het gaat er niet om of je wat te verbergen hebt, het gaat erom dat er geen misbruik van gemaakt kan worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Gewoon zorgen dat je niks te verbergen hebt. Hoef je je ook nergens druk om te maken...
Welke idioot doet dat dan ookquote:Op maandag 24 februari 2014 17:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Het helpt als je je echte naam niet als username gaat gebruiken..denk ik zo
Tja, maar dan is het altijd slecht... maar dan krijg je weer wat is misbruik....quote:Op maandag 24 februari 2014 17:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je wat te verbergen hebt, het gaat erom dat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:42 schreef wyccie het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van.
Zeuren over privacy terwijl je naaktfoto's verstuurt. Vind ik echt eigen schuld, dikke bult als dat ergens anders terecht komt dan bedoeld.
Net zoals die sekstapes van celebrities. Je weet gewoon dat zulke dingen uit kunnen lekken.
Dat is echt het domste argument ooit, Sorry.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:44 schreef dyonvbaal het volgende:
+1 op beide reacties. (te lui om er mooie proza voor uit te poepenquote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.
[..]
Dat is echt het domste argument ooit, Sorry.
Lees dit eens, ben benieuwd of je er dan nog zo over denkt.
https://decorrespondent.n(...)gen/6428004-ab2d5fc2
Dat vond ik wel een leuke.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy.
Klopjacht, alles. Bleek een schrijver te zijn voor een CSI-achtige show. Toen stond de politie wel even met hun mond vol tanden.quote:17556639 how to kill your wife
17556639 how to kill your wife
17556639 wife killer
17556639 how to kill a wife
17556639 poop
17556639 dead people
17556639 pictures of dead people
17556639 killed people
17556639 dead pictures
17556639 dead pictures
17556639 dead pictures
17556639 murder photo
17556639 steak and cheese
17556639 photo of death
17556639 photo of death
17556639 death
17556639 dead people photos
17556639 photo of dead people
17556639 www.murderdpeople.com
17556639 decapatated photos
17556639 decapatated photos
17556639 car crashes3
17556639 car crashes3
17556639 car crash photo
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist als je naaktfoto's verstuurt verwacht je privacy. Je stuurt die naar iemand die je kan vertrouwen (ga ik even vanuit, is ook niet altijd zo) dus dan verwacht je ook dat ze onder een publiek van 1 blijven.
[..]
Dat had ook niemand verwacht.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een k*ttekst om te lezen... Jammer genoeg heeft het mijn mening niet doen veranderen..
Maar als je weet dat er een privacy-problematiek is en alsnog gebruik maakt van die diensten, is dat dan een goede keuze?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook nog steeds je telefoon? Ook al weet je dat daar geregeld onrechtmatig opnames van worden gemaakt...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als je weet dat er een privacy-problematiek is en alsnog gebruik maakt van die diensten, is dat dan een goede keuze?
Als je een dienst gaat gebruiken terwijl je weet dat die slecht is, dan mag je van mij nog altijd klagen en heb je nog steeds recht op een correcte dienstverlening, maar ik kan me toch onschuldigere slachtoffers voorstellen. Of op zijn minst slimmere.
Ik gebruik mijn telefoon enkel voor mijn werk, daar is voorlopig nog geen behoefte vastgesteld aan naaktfoto's, ik denk niet dat mijn collega's (behalve 1) dat zouden waarderen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch ook nog steeds je telefoon? Ook al weet je dat daar geregeld onrechtmatig opnames van worden gemaakt...
Het bericht maakt je eerder "bang" voor de dingen die met je gegevens kunnen gebeuren dan dat het mij duidelijk maakt dat ik niks te verbergen heb Pico..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had het gehoopt. Ik had beter moeten weten.
Ik had het meer over dit stukje..quote:Op maandag 24 februari 2014 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon enkel voor mijn werk, daar is voorlopig nog geen behoefte vastgesteld aan naaktfoto's, ik denk niet dat mijn collega's (behalve 1) dat zouden waarderen.
quote:Als je een dienst gaat gebruiken terwijl je weet dat die slecht is, dan mag je van mij nog altijd klagen en heb je nog steeds recht op een correcte dienstverlening, maar ik kan me toch onschuldigere slachtoffers voorstellen. Of op zijn minst slimmere.
Er zijn onderdelen van die dienstverlening die ik zelf niet belangrijk vind. Dat ze opnemen wat ze willen, daar lig ik niet wakker van, dat is ook gewoon een keuze. Maar sommige dingen vind ik wel relevant of gevoelig, die doe ik dan niet via een telefoon.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had het meer over dit stukje..
[..]
Waarom ben je bang dan? Heb je iets verkeerd gedaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het bericht maakt je eerder "bang" voor de dingen die met je gegevens kunnen gebeuren dan dat het mij duidelijk maakt dat ik niks te verbergen heb Pico..
Fair enough.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar als je weet dat er een privacy-problematiek is en alsnog gebruik maakt van die diensten, is dat dan een goede keuze?
Als je een dienst gaat gebruiken terwijl je weet dat die slecht is, dan mag je van mij nog altijd klagen en heb je nog steeds recht op een correcte dienstverlening, maar ik kan me toch onschuldigere slachtoffers voorstellen. Of op zijn minst slimmere.
Beter lezen pico. Ik ben niet bang. Dat artikel probeert de lezer bang te maken met wat er gedaan kan/gaat worden met de dingen die ik deel...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waarom ben je bang dan? Heb je iets verkeerd gedaan?
En terecht, imo. Maar ik kan nu even geen lange reaxties typen mobielquote:Op maandag 24 februari 2014 18:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Beter lezen pico. Ik ben niet bang. Dat artikel probeert de lezer bang te maken met wat er gedaan kan/gaat worden met de dingen die ik deel...
Jij mag dat terecht vinden, maar laat mij dan vinden dat ik niks te verbergen heb. Ik word niet bang van wat er in die tekst staat. Ik weet ook wel dat alles opgeslagen word... Kan ik er wat aan doen? Nee... Dus waarom zou ik me er verder druk om makenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
En terecht, imo. Maar ik kan nu even geen lange reaxties typen mobiel
Elk mens heeft per definitie iets te verbergen, daar gaat het nu juist om.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
maar laat mij dan vinden dat ik niks te verbergen heb.
Maar dat stuk begreep dyon niet helemaal en dus is het een kutstukquote:Op maandag 24 februari 2014 18:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Elk mens heeft per definitie iets te verbergen, daar gaat het nu juist om.
Jaaa, Dyon van B. vertel, wat heb je allemaal te verbergen?quote:
Wees maar gerustquote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaaa, Dyon van B. vertel, wat heb je allemaal te verbergen?
Anyhow, waarom vind niemand Ender's Game zo goed als ik.![]()
Aan iedereen aan wie ik de film heb aangeraden, willen massaal hun 90 minuten terug
Please kijk hem voor mij en geef het een eerlijk oordeel.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Wees maar gerustIk heb ook geen smaak dus misschien vind ik de film wel goed
Ja, daag. Je gaat toch gewoon nooit naaktfoto's versturen. Waarom zou je dat willen? Afknapper in het kwadraat.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het sowieso dom om naaktfoto's te sturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:38 schreef picodealion het volgende:
Ik heb hem voor je. 490kb kleinquote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef sasquatsch het volgende:
De film vond ik wel goed en zeker de moeite van nog een keer kijken waard. Het boek heb ik nog niet gelezen.
Ik heb *ahum* er meerdere gemaakt jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
Gek, ik kreeg hier het idee dat iedereen het een goede film vindt. Maar misschien waren alle lofuitingen alleen van FF.
Ik was helemaal vergeten dat deze film me aangeraden werd op de FMT-meeting, tot je het er gisteren in een topic over had.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:22 schreef FireFox1 het volgende:
Anyhow, waarom vind niemand Ender's Game zo goed als ik.![]()
Ik vond hem ook goed hoor en reageerde toen ook al, dus dat zijn al 2 die je hebt gelezen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb *ahum* er meerdere gemaakt ja
Ik ben wel over mijn Limitless verslaving heen.![]()
Ik neem genoegen met een 8quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat deze film me aangeraden werd op de FMT-meeting, tot je het er gisteren in een topic over had.
Toen maar besloten te kijken en ik geef hem een 8.
Waarbij ik wel even aangeef dat ik van SciFi-actie hou.
In mijn real life omgevingquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed hoor en reageerde toen ook al, dus dat zijn al 2 die je hebt gelezen.
Nu doet Sas ook mee, maar dat maakt nog niet iedereen.
Je eigen familie/vrienden snappen niet dat je gewoon een beetje raar bent?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een 8
[..]
In mijn real life omgeving![]()
Binnen mijn familie en vriendengroep is bekend dat ik graag films kijk, en vragen ze me af en toe advies welke film ik ze kan aanraden.
Meestal krijg ik goede reacties terug, maar Ender's Game viel niet echt in de smaak. en vonden het onbegrijpelijk dat ik hem goed genoeg vond om meerdere keren te zien.
Maar goed, ze snappen sowieso niet waarom ik een film in een korte periode meerdere keren kan kijken
Ze snappen dat maar al te goedquote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Je eigen familie/vrienden snappen niet dat je gewoon een beetje raar bent?
Ze zien kinderen in de hoofdrol = kinderfilm = kutquote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een 8
[..]
In mijn real life omgeving![]()
Binnen mijn familie en vriendengroep is bekend dat ik graag films kijk, en vragen ze me af en toe advies welke film ik ze kan aanraden.
Meestal krijg ik goede reacties terug, maar Ender's Game viel niet echt in de smaak. en vonden het onbegrijpelijk dat ik hem goed genoeg vond om meerdere keren te zien.
Maar goed, ze snappen sowieso niet waarom ik een film in een korte periode meerdere keren kan kijken
Dus jij vindt hem ook goed?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zien kinderen in de hoofdrol = kinderfilm = kut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |