quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Blijkbaar is het zo dat diegene die de encryptie gemaakt hebben geen crypto experts zijn en dus zitten er fouten in.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maakt die end-to-end encryptie dat niet lastiger? Ik snap wel dat het altijd onderschept kan worden maar dacht dat het met Telegram toch iets minder makkelijk zou zijn.
Ik ben geen crypto expertquote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, maar jij weet er dus eigenlijk ook niks van?
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben geen crypto expertmaar aangezien de mensen die dat wel zijn in de code kunnen kijken lijken me die wel wat betrouwbaarder dan wat de gemiddelde nieuwssite de wereld in gooit.
Mij viel juist op van wel, maar binnenkort zitten we toch allemaal op Telegram want kuddedieren en alles.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde nieuwssite lijkt toch juist niet zo positief over Telegram? Ik dacht juist dat de crypto experts zeiden dat Telegram niet waterdicht is (obviously) maar wel veiliger dan WA.
Ghehe.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:25 schreef Lemans24 het volgende:
Nou, tot nu toe dus twee detacheringsbureau's (waarvan één gelijk verwijderd) en nul vrienden. Ben benieuwd wie de eersten zullen zijn, naast mijzelf, notoir early adaptor
Lees die reacties eensquote:Op zondag 23 februari 2014 15:18 schreef drakin het volgende:
Ik blijf ook nog even bij wa
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)erre-van-veilig.html
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Wat zit iedereen zich hier te druk te maken om al die zooi.
Aan wie moeten jullie nou berichtjes sturen?
Duh, aan wie denk je...quote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb FF een berichtje gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 14:19 schreef Robby87 het volgende:
Stalkwaardig is denk ik ook niet echt waar het om gaat. Ik denk dat het meer gaat om het idee dat alles wat persoonlijk aan 1 iemand gericht is (in tegenstelling tot wat men op fora, FB en twitter zet, dat slinger je inderdaad de hele wereld in) in de gaten gehouden kan worden.. bijvoorbeeld dat een naaktfoto die je naar je vriendje stuurt ook bij iemand anders terecht kan komen. En natuurlijk werd het sms- en WA verkeer ook al onderschept voordat WA in handen kwam van FB, maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waar men zich druk om maakt. Degenen die overstappen hebben dan geen Facebook, posten nooit iets persoonlijks op het internet?
Er wordt zoveel door henzelf het internet op geslingerd op fora, Facebook en Twitter en nu zijn ze opeens bang dat de regering(?) erachter komt waar ze wonen, met wie zij chatten of met wie zij vreemdgaan?
Ik ben erg op mijn privacy gesteld, maar ik heb echt niet de illusie dat ik stalkwaardig ben. Beetje massahysterie en meeloperij.
Ik denk dus dat het helemaal niet zo is, maar dat het gewoon napraten en meelopen is.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.
Ja, en dat kan juist een extra dynamiek aan zo'n situatie geven. Zoals ik ergens eens las met betrekking tot sociale netwerken: "Als je drie populairste vrienden overstappen, dan doe jij dat ook."quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef wyccie het volgende:
Ook opvallend veel die staan te pochen dat zij al Telegram hebben en nog een lege lijst hebben. Zo hip om de eerste te zijn natuurlijk.
Maar Google is het toekomstige Skynet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef wyccie het volgende:
Eerst maar eens zien waar het schip strandt.
Google plus, anyone?
Naaktfoto's sturen via Whatsapp, doe je dat echt?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stalkwaardig is denk ik ook niet echt waar het om gaat. Ik denk dat het meer gaat om het idee dat alles wat persoonlijk aan 1 iemand gericht is (in tegenstelling tot wat men op fora, FB en twitter zet, dat slinger je inderdaad de hele wereld in) in de gaten gehouden kan worden.. bijvoorbeeld dat een naaktfoto die je naar je vriendje stuurt ook bij iemand anders terecht kan komen. En natuurlijk werd het sms- en WA verkeer ook al onderschept voordat WA in handen kwam van FB, maar ik vind het een goede zaak dat mensen blijkbaar toch iets geven om hun privacy en nu op zoek gaan naar een iets betrouwbaarder (?) alternatief.
Waarvan al bij de start duidelijk was, dat het niet veilig is. So much voor mensen die hun privacy belangrijk vinden.quote:
Veel meer mensen dan je denkt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Naaktfoto's sturen via Whatsapp, doe je dat echt?
(bedoel: zou iemand dat nou echt, serieus, werkelijk waar, ooit, bewust, helder en nuchter doen?)
Ja dat zou iemand doen, zoveel mensen doen dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
(bedoel: zou iemand dat nou echt, serieus, werkelijk waar, ooit, bewust, helder en nuchter doen?)
Ik zou niet weten waarom...quote:Op maandag 24 februari 2014 13:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat zou iemand doen, zoveel mensen doen dat.
In jouw geval wel jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lemans24 het volgende:Ik zou niet weten waarom...
Gelijk al je credit verspeeld dan.
Krijg je dan ook foto's terug van al die mannen?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja
Bij mij kunnen ze er geen genoeg van krijgen.
Mijn foto staat nergens online, misschien besta ik wel niet echt.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarvan al bij de start duidelijk was, dat het niet veilig is. So much voor mensen die hun privacy belangrijk vinden.
Overigens staat er van de gemiddelde actieve fokker natuurlijk ook best veel online. Wat vinden jullie daarvan?
Alleen van picoquote:Op maandag 24 februari 2014 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Krijg je dan ook foto's terug van al die mannen?
Credit verspeeld? Hoezo dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom...
Gelijk al je credit verspeeld dan.
Waarom niet? Of je ze nou via mms verstuurde vroeger of nu via WA?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat een pareltje weerquote:
Dan ben je een slet en allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |