Maar dat is toch zo'n beetje bij iedereen die overlijdt het geval?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het toeval, ik bedoel niet dat ik een of andere aluhoedjes-trend ontdekt heb, hoorVind het alleen erg jammer dat ze overlijden.
We zitten in een filmforum, hou me ook meer bezig met filmgeralateerde mensen, dan met anderen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dat is toch zo'n beetje bij iedereen die overlijdt het geval?
Woehoequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
We zitten in een filmforum, hou me ook meer bezig met filmgeralateerde mensen, dan met anderen...
Daarom ook de je Woehoequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef wyccie het volgende:
Het was dan ook gewoon goed.![]()
Die Harold Ramis ken ik niet, heb de film nooit gezien. Van Temple dacht ik dat ze al dood was.
Alleen Hoffman is echt erg zonde.
Die is ook goed!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Daarom ook de je Woehoeen was verbeterd ook goed?
En vorig jaar december waren het Joan Fontaine, Peter O'Toole en Uncle Phil uit de Fresh Prince.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou ja, veel mensen die ik van naam em gezicht ken dan. Het is pas februari en we missen o.a. Philip Seymour Hofmann, Shirley Temple en Harold Ramis al
Ghostbusters ken je toch wel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef wyccie het volgende:
Het was dan ook gewoon goed.![]()
Die Harold Ramis ken ik niet, heb de film nooit gezien. Van Temple dacht ik dat ze al dood was.
Alleen Hoffman is echt erg zonde.
analyse this heeft hij geregisseerd, groundhog day ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ken het wel, niet gezien. En heeft die Ramis nog meer noemenswaardige films gedaan?
Caddyshack, Stripes, National Lampoon's Vacation, Groundhog Day, Analyze This/That, Knocked Up, As Good as it Gets...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ken het wel, niet gezien. En heeft die Ramis nog meer noemenswaardige films gedaan?
Ik vond dat er leukere bij zaten dan Jawsquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:39 schreef hornage het volgende:
Briljant
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/t7ig3
geniale analyse toch?quote:
Is het een mop? Ik snap het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond dat er leukere bij zaten dan Jaws
Scenes uit films nagetekend in kinderboek stijlquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is het een mop? Ik snap het niet.
Ik kan er niet zo om lachenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Scenes uit films nagetekend in kinderboek stijl
Ik vond Predator eigenlijk best grappigquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo om lachen, alleen die van Alien vond ik wel grappig.
Organiseer er eentje...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin in een meet.
Ja sabel me maar neer.
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenDan moet je meestal wel van de partij zijn
Meestal zeg ik toch ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte anders
TV / FMT Summermeet - Een meet van ongekende proporties
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
ik wil ook een inhaalmeet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Nou als je komt is het goed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komenquote:
België is zo uit de richting...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie kunnen ook bij mij komen, heb ruimte voor zo'n 3 personen.
Oh, geen idee, ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Okee, dan niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
België is zo uit de richting...
Genoeg marokkanen die het daar gezellig maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Wijchen nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Robby87 het volgende:
Dat krijg bij elke zoekhit met Marokkanen + plaatsnaam, die maken het overal gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |