Organiseer er eentje...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin in een meet.
Ja sabel me maar neer.
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenDan moet je meestal wel van de partij zijn
Meestal zeg ik toch ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte anders
TV / FMT Summermeet - Een meet van ongekende proporties
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
ik wil ook een inhaalmeet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Nou als je komt is het goed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komenquote:
België is zo uit de richting...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie kunnen ook bij mij komen, heb ruimte voor zo'n 3 personen.
Oh, geen idee, ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Okee, dan niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
België is zo uit de richting...
Genoeg marokkanen die het daar gezellig maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Wijchen nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Robby87 het volgende:
Dat krijg bij elke zoekhit met Marokkanen + plaatsnaam, die maken het overal gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |