Organiseer er eentje...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb zin in een meet.
Ja sabel me maar neer.
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat HIJ em moet organiserenDan moet je meestal wel van de partij zijn
Meestal zeg ik toch ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik kan me een meet herinneren waarbij de organisator ook afhaakte anders
TV / FMT Summermeet - Een meet van ongekende proporties
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
En dan niet komen opdagen zeker?
ik wil ook een inhaalmeet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Nou als je komt is het goed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bij de vorige heb ik niet gezegd dat ik zou komen, dus niet zo katten.
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komenquote:
België is zo uit de richting...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie kunnen ook bij mij komen, heb ruimte voor zo'n 3 personen.
Oh, geen idee, ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Okee, dan niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
België is zo uit de richting...
Genoeg marokkanen die het daar gezellig maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat niemand naar Helmond wil komen
Wijchen nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Robby87 het volgende:
Dat krijg bij elke zoekhit met Marokkanen + plaatsnaam, die maken het overal gezellig.
Als beste getest!quote:
daarom vermelden ze het even snel. Want als ze dat niet zouden doen was het bedrog. Gewoon vuil dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Er kwam net een reclame voor de binck-bank voorbij. En aan het eind van de reclame stond er onder in beeld: Binck vergelijkt zichzelf met een fictieve bankt. Er kwam nog iets na, maar dat was te snel om te lezen...
Maar hoe kunnen ze zich vergelijken met iets fictiefs? Dan kom je toch altijd het beste uit de "test"?
Maar als het toch nergens op slaat... waarom wil je het dan überhaupt vermelden? Is het verplicht?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daarom vermelden ze het even snel. Want als ze dat niet zouden doen was het bedrog. Gewoon vuil dus.
Ik zie al helemaal voor me hoe iemand 100 zeepjes na elkaar moet gebruiken. Geen huid meer over heeft van het smeren. Of alle verschillende elektrische tandenborstels moet proberen en geen gebit meer over heeftquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als beste getest!
Hebben jullie dat ook?
Dat je voor je ziet dat al die onderzoekertjes de kantjes ervan aflopen bij die andere producten, en het reclameproduct heel nauwgezet met formulieren enzo testen?
Als zij zich als beste getest noemen, maar dat in werkelijkheid niet zijn, dan liegen ze. En dat mag niet volgens de reclamecodewet. Dus vergelijken ze zich met een fictieve bank, en vermelden dat netjes. Maar dan wel op zo'n manier dat ze hopen dat je het niet ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar als het toch nergens op slaat... waarom wil je het dan überhaupt vermelden? Is het verplicht?
O, zo goed lees is dat ik niet gehoord heb dat ze zich vergelijken met andere banken... Ik luister toch bijna nooit naar reclames...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als zij zich als beste getest noemen, maar dat in werkelijkheid niet zijn, dan liegen ze. En dat mag niet volgens de reclamecodewet. Dus vergelijken ze zich met een fictieve bank, en vermelden dat netjes. Maar dan wel op zo'n manier dat ze hopen dat je het niet ziet.
Elke keer als iemand zegt: wij zijn beter, bij ons is de spaarrente hoger, etc. dan vergelijken ze zich met een ander.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, zo goed lees is dat ik niet gehoord heb dat ze zich vergelijken met andere banken... Ik luister toch bijna nooit naar reclames...
Damn son!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, zo goed lees is dat ik niet gehoord heb dat ze zich vergelijken met andere banken... Ik luister toch bijna nooit naar reclames...
Ja dat weet ik. En heel vaak zie je dan ook zo'n verschrikkelijk klein tabelletje met allemaal banken en zo. Maar daar heb ik deze keer helemaal niks over horen zeggen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Elke keer als iemand zegt: wij zijn beter, bij ons is de spaarrente hoger, etc. dan vergelijken ze zich met een ander.
Zin om klef te doen op de volgende meet die jij gaat houden.quote:
Ik heb helaas geen plekquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Zin om klef te doen op de volgende meet die jij gaat houden.
Ik heb een woonkamertje in het dichtbijgelegen prachtige landje Friesland, maar niet veel comfortabele stoelen. Eigenlijk zelfs maar 1 bank en verder eetkamerstoelen, of kussens voor op de grond.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen plek, maar ik wil wel meehelpen organiseren natuurlijk als iemand zich aanbiedt
Ik laat geen enkele kans schieten om naar België te gaan!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
België is zo uit de richting...
Het is Quatsch!quote:
Brugge is leuk, Gent is ook een aanrader. En Antwerpen en Leuven ook. En Brussel, de juiste plekjes. Liege heeft ook een mooi centrum. Zoveel redenen om naar Be te komenquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje met me vriendinnetje een weekendje naar Brugge. Dat is de enige rede waarom ik naar België wil
Ik vermoed dat ze een vergelijking maken met een combinatie van eigenschappen van verschillende banken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Er kwam net een reclame voor de binck-bank voorbij. En aan het eind van de reclame stond er onder in beeld: Binck vergelijkt zichzelf met een fictieve bankt. Er kwam nog iets na, maar dat was te snel om te lezen...
Maar hoe kunnen ze zich vergelijken met iets fictiefs? Dan kom je toch altijd het beste uit de "test"?
Misschien kun je een brug slaan ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wil binnenkort een keertje met me vriendinnetje een weekendje naar Brugge. Dat is de enige rede waarom ik naar België wil
Of In Bruges kijken in Brugge.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Misschien kun je een brug slaan ja.
Je bent welkom!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik laat geen enkele kans schieten om naar België te gaan!
Op een brug.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of In Bruges kijken in Brugge.
Ik ben benieuwd hoe jij jouw vriendin gaat verwennen... Laat me maar weten als je er eentje hebt...quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Ja de hele dag in bed naast elkaar meuren en niet eens onder douche, romantisch!!!
Damn die meid van jou mag zich wel gelukkig prijzen met zo'n romantische kerel als jij, als ik een flamoes had stond-ie nou te lekken, jezus wat een geile opdonder ben je toch.
Wat een zieke gedachtenquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jij jouw vriendin gaat verwennen...
Je moet niet alles zo letterlijk lezen...quote:
Sorry.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo letterlijk lezen...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sorry.
Hoe gaat het tussen jou en je vriendin, beiden nog lekker verliefd?
als jij een flamoes had was je een vrouwquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Ja de hele dag in bed naast elkaar meuren en niet eens onder douche, romantisch!!!
Damn die meid van jou mag zich wel gelukkig prijzen met zo'n romantische kerel als jij, als ik een flamoes had stond-ie nou te lekken, jezus wat een geile opdonder ben je toch.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
als jij een flamoes had was je een vrouw
Wat is dit nou, dyon? Na die geniale d/t opleving van gisteren zet jij nu zelfs een t achter een zelfstandig naamwoord?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Binck vergelijkt zichzelf met een fictieve bankt.
Dat was inderdaad een domme fout...quote:Op donderdag 27 februari 2014 03:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dit nou, dyon? Na die geniale d/t opleving van gisteren zet jij nu zelfs een t achter een zelfstandig naamwoord?![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig laat Hornage ons niet op een nieuwe vraag wachten...
Kijk, als jullie je allemaal even lam opstellen als ik dan schiet het hier natuurlijk niets op....quote:Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen
Japie, ik had 's ochtends al een opstarter geplaatst. Ik had niet zin om nog een 2de opstarter op de zelfde dag te posten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:55 schreef hornage het volgende:
[..]Uit het FMT regelhandboekguideline:
[..]
Kijk, als jullie je allemaal even lam opstellen als ik dan schiet het hier natuurlijk niets op....
Dan moet je er niet over zeuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had niet zin om nog een 2de opstarter op de zelfde dag te posten...
Anders bemoei jij je er ff niet meequote:Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet over zeuren.
Hij heeft wel gelijk you knowquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Anders bemoei jij je er ff niet mee
En of hij niet gelijk heeft. Er staat nergens dat ik elke keer een opstarter moet stellen of wel. En ik had er die dag al 1 gesteld. Af en toe wil ik zelf ook wel voor een punt meespelen in plaats van vragen stellen voor anderen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |