quote:
Was een wedstrijd uit Algerije, ging in eerste helft echt snel van 1,2,3,4 naar 5-0 . Dus ik pakte over 8.5 goal voor een dikke quotequote:
homo's daarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een wedstrijd uit Algerije, ging in eerste helft echt snel van 1,2,3,4 naar 5-0 . Dus ik pakte over 8.5 goal voor een dikke quoteHoudt die wedstrijd er na 60 minuten mee op, word hij verwijderd door unibet en is m`n bet lost.
Dus ik naar Live chat met hun medewerkers: Ja, we weten het zelf ook net, we sturen het door naar de sportafdeling.
Nee jullie waren gewoon bang dat mensen van die wedstrijd profiteren en dik gaan cashen, smeerlappen
Toto zuigt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoi Cracksterquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto zuigt.Doe liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoiquote:Hoiquote:
'oh oke' je onderbuurmeisje is sof?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Zag net mn onderbuurmeisje voor het eerst. Echt helemaal onder de piercings in der gezicht, drie in der lippen en shit. Zwarte lippenstift. Volgens mij is ze wel lief maar er kwam niet veel meer uit dan 'ja', 'oh oke', 'ohja' etc etc
Socially awkward pinguinsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Zag net mn onderbuurmeisje voor het eerst. Echt helemaal onder de piercings in der gezicht, drie in der lippen en shit. Zwarte lippenstift. Volgens mij is ze wel lief maar er kwam niet veel meer uit dan 'ja', 'oh oke', 'ohja' etc etc
Dat is dan ook een slaapverwekkend programmaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben gisteren gewoon in slaap gevallen terwijl ik aflevering Keuringsdienst van Waarde aan het kijken was.. werd om 7u 's ochtends pas weer wakker en snapte er even niks van.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook een slaapverwekkend programma
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'oh oke' je onderbuurmeisje is sof?
Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jķú moeten voorstellen of andersomquote:
Nee, leuk johquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook een slaapverwekkend programma
uhm. het kan allebei wel. Het staat leuker als hun het doen,maar door zelf initiatief te tonen word je wel sneller geaccepteerdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jķú moeten voorstellen of andersom
Niks moet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jķú moeten voorstellen of andersom
Hmhmmmmmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhm. het kan allebei wel. Het staat leuker als hun het doen,maar door zelf initiatief te tonen word je wel sneller geaccepteerd
Het zou alleen tyfus handig zijn.quote:
Ik net ook weer vers sapje op met peer en appelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb net mn slowjuicer opgehaald dus ik ben supah blij. Heb net alleen grote lunch op () dus ga 'm niet meteen proberen.
Dat wel, maar sommige mensen hebben helemaal geen interesse in contact met hun buren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmhmmmmm.
[..]
Het zou alleen tyfus handig zijn.
Ik heb ook peeerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik net ook weer vers sapje op met peer en appel
Dan nog is het gewoon netjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige mensen hebben helemaal geen interesse in contact met hun buren.
Maar het moet uiteindelijk tķch welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige mensen hebben helemaal geen interesse in contact met hun buren.
kiwi`s moet je gewoon normaal eten. Kiwisap lijkt me niet lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook peeer. Wat zal ik maken
?
Ik heb bananen, peren, kiwi's, mandarijnen en sinaasappels. Peren zijn eigenlijk wel het oudst.. Peer met mandarijn?
Misschien is het een foksterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt raar om je buurmeisje (teriwjl wij nog shit delen he) op de gang voor 't eerst tegne te komen terwijl ze hier nu al bijna twee weken woont![]()
Pff, jij hebt er geen verstand van. Kiwi zit in super veel sapjesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kiwi`s moet je gewoon normaal eten. Kiwisap lijkt me niet lekker
banaan is ook bij veel dingen erg lekker
Ja vraag het dan ook niet wijsneusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, jij hebt er geen verstand van. Kiwi zit in super veel sapjes![]()
.
Misschien is ze gewoon erg verlegen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt raar om je buurmeisje (teriwjl wij nog shit delen he) op de gang voor 't eerst tegne te komen terwijl ze hier nu al bijna twee weken woont![]()
Ik had zo'n antwoord toch gewoon niet verwachtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vraag het dan ook niet wijsneus
Ja, dat zou nog kunnen ja.. Hoop hetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon erg verlegen.
Googleeequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n antwoord toch gewoon niet verwacht
[..]
Ja, dat zou nog kunnen ja.. Hoop het.
Je hebt bij de Selexzis heul veul boekjes over voeding en sapjes en shit dusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en misschien boekje want boekjes
carnavalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi
gvd kkcarnaval heeft me wakker gemaakt
Ja, weet wel welke je bedoeltquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt bij de Selexzis heul veul boekjes over voeding en sapjes en shit dus
Leuke winkel is datquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:01 schreef wietparkiet het volgende:
mijn muziek komt boven de carnavalsmuziek uit![]()
heil mijn stereo
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Negatief saldo terwijl ze wel gewoon geld hebben afgeschreven.
Hoe vond je House of Cards?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Negatief saldo terwijl ze wel gewoon geld hebben afgeschreven.
Jammer dat alle goeie series al voorbij zijn. Eerste seizoenen van Sherlock en Homeland waren zo tof om voor het eerst te zienquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken, maar ben nog teveel bezig met Homeland.
Maandag weer een nieuwe TD
Alle goede series voorbij? GA TRUE DETECTIVE KIJKEN!!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat alle goeie series al voorbij zijn. Eerste seizoenen van Sherlock en Homeland waren zo tof om voor het eerst te zien
Meh, misschien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alle goede series voorbij? GA TRUE DETECTIVE KIJKEN!!
House of Cards?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat alle goeie series al voorbij zijn. Eerste seizoenen van Sherlock en Homeland waren zo tof om voor het eerst te zien
Ben ik mee bezig.quote:
quote:
Mijn lekkere marsepein, zoet als witte wijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
"jij bent mijn zeekapitein, mijn stoere knuffelkonijn"
wie verzint deze songteksten
ik kom binnenkort naar jou toequote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn lekkere marsepein, zoet als witte wijn
Joun piemel, veel te klein,
voor mijn kletsnatte vagijn.
#Dichterlijke vrijheid
tijd om lekker hard JE MOEDER TE NEUKEN MUAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:38 schreef Ro-ald het volgende:
Tijd om lekker hard hardstyle te luisteren
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:38 schreef Ro-ald het volgende:
Tijd om lekker hard hardstyle te luisteren
Mijn moeder is te duur voor jou 100 euro per uurquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tijd om lekker hard JE MOEDER TE NEUKEN MUAHAHAHAHAHAH
stoer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
oeh ik had nog wiet in mijn overhemd zitten
je weet niet wat ik op mijn rekening heb staanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn moeder is te duur voor jou 100 euro per uur
Dezequote:
SMATJES HOSSELENquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ALLES SNUIVEN WAT LOS EN VAST ZIT
COKE IS VOOR DE ZWAKKE PEP EN BIER ZIJN VOOR DE STRAKKE
Ait laat hem ook weer komen chillen als ik er benquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Was gister nog met Rb chillende
je weet dat ik een oud fokker bedoel met rb hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ait laat hem ook weer komen chillen als ik er ben
Hij leeft nog heb hem op whatsappquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
PZook zo`n opperkneus inderdaad.
Heeft hij zich nog niet doodgedronken?
ja weet ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet dat ik een oud fokker bedoel met rb he
Ouwe lulquote:
ik ben helemaal geen 32.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit jij met je 32 niet heel ver vandaan hoor opa
je dikke moederquote:
goeie comeback man.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet dik. Jouw moeder aan de poeder
quote:
awquote:
Je bedoelt Anal-Joy?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ronald in ieder geval beter dan roro.
Zit die Aziaat nog op het forum eigenlijk
Volgens mij niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:40 schreef Ro-ald het volgende:
Stoned en genieg vodka op met wietparkiet
quote:
nee dit was 2 weken terugquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Dat was zeker die nacht dat ik mijn mobiel had gegeven aan je en de volgende dag niet meer wist
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:09 schreef Ro-ald het volgende:
Shake your house like a motherfucking earthquake.
Niet gelikt. Die gast van de vorige komt hier zo die beetje veel over drugs praatquote:
aiquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet gelikt. Die gast van de vorige komt hier zo die beetje veel over drugs praat
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:09 schreef Ro-ald het volgende:
Shake your house like a motherfucking earthquake.
oh oke. Hoe was dat? Hard Bass was mijn laatste feestjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was naar X-Qlusive Brennan Heart geweest.
Was tof. Ik dacht ze wat minder zacht gingen draaien maar was best wel knallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
oh oke. Hoe was dat? Hard Bass was mijn laatste feestje
Was er vorig jaar geweest. Mooi feest inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijne ookDat is pas ramme!!
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
zijn die mensen hier zelf die kkmuziek niet zat
Oh dacht dat je het over hardstyle hadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
kutcarnaval wie verzint dit waarom
hardstyle kan ik nog wel waarderenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het over hardstyle had
ga naast een hoerenhuisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Nice brief gekregen dat ik nu opzoek kan gaan naar een eigen woning.
boeien dat is de FP niemand komt daarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom staat nou op de voorkant dat ik ben gebant voor permanent wtf man
Moet je wel geld voor hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Nice brief gekregen dat ik nu opzoek kan gaan naar een eigen woning.
ja maar dat staat er heel rando ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeien dat is de FP niemand komt daar
geef eens linkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar dat staat er heel rando ik heb niks gedaan
Geld heb ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel geld voor hebben.
En aanbod is drama
Werk je?quote:
Zuchtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ga je toch naast je moeder wonen
xd xd xd lol #slechtegrappen
alleen fools stelen fietsenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Ro-ald het volgende:
OF steel je nog fietsen heb er eentje nodig
Uitkering hebben is kut wil gewoon mijn eigen geld verdienenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werken is voor mensen zonder uitkering
Mensen zoals jij dusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen fools stelen fietsen
Doe maar screenshot jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedoel je screenshot of wat
Ja, Wajongers worden opnieuw gekeurd he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik heb uitkering toch. Dat wist je toch?
Niet echt. Oud-huisgenoten die zijn toch best snel verhuisd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Wajongers worden gekeurd he.
En sowieso met een uitkering is het lastig om huurwoning te krijgen
Ja weet ik misschien krijg ik geen uitkering meer omdat ik te laag heb zeg maarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Wajongers worden opnieuw gekeurd he.
En sowieso met een uitkering is het lastig om huurwoning te krijgen
wat is jij moeder?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
neeh mensen zoals jij moeder
Zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet echt. Oud-huisgenoten die zijn toch best snel verhuisd.
Daarom. Zijn fucking veel wajongers die gewoon geld vangen en eigelijk geen uitkering verdienen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja weet ik misschien krijg ik geen uitkering meer omdat ik te laag heb zeg maar
ja klopt wel. Hier zit er iemand die 100% is afgekeurd om te werken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Zijn fucking veel wajongers die gewoon geld vangen en eigelijk geen uitkering verdienen.
Ja, dan heb je hem wel echt nodig jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja klopt wel. Hier zit er iemand die 100% is afgekeurd om te werken.
En nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef Ro-ald het volgende:
Maar als ik dus een eigen woning heb krijg ik nog maar 1x per week begeleiding.
Door de weeks zijn ze er van 14:00 tot 21:00. In het weekend van 16:00 tot 21:00. Ik ga alleen naar ze toe als ik wat moet vragen ofzo. Ze laten me nu met rust want heb mijn doelen behaald.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu?
Want je mag toch zelf bepalen in hoeverre je begeleiding wilt?
Of woon je beschermd?
Maar je hebt wel gewoon eigen voorzieningen toch of deel je met huisgenoten?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Door de weeks zijn ze er van 14:00 tot 21:00. In het weekend van 16:00 tot 21:00. Ik ga alleen naar ze toe als ik wat moet vragen ofzo. Ze laten me nu met rust want heb mijn doelen behaald.
Ik heb zelf een eigen keukentje. Badkamer,huiskamer is delen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewoon eigen voorzieningen toch of deel je met huisgenoten?
Oh dat is niet zo erg, zou liever badkamer delen dan keukenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb zelf een eigen keukentje. Badkamer,huiskamer is delen.
Zijn gewoon rijtjeshuizen zeg maar
Badkamer heb ik vlakbij mijn kamer deel die maar met 1 persoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo erg, zou liever badkamer delen dan keuken
ja met mij en ik plas over de brilquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Badkamer heb ik vlakbij mijn kamer deel die maar met 1 persoon.
Jij schijt gewoon beneden op het aanrechtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja met mij en ik plas over de bril
pertinent onwaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij schijt gewoon beneden op het aanrecht
nee? moest me inschrijven maar ik heb besloten dit huis over te nemenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij moest toch ook van je moeder eigen woning gaan zoeken?
Oh ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee? moest me inschrijven maar ik heb besloten dit huis over te nemen
welke neger die heb je niet in jouw dorp tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
ja ik ga even die neger wakkermaken zodat hij gta komt spelen
waar we altijd chillenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
welke neger die heb je niet in jouw dorp toch
Je zal wel gebant zijn van de FP. Betekent niet dat je hier gebant bent.quote:
Ik heb daar nog nooit gepostquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal wel gebant zijn van de FP. Betekent niet dat je hier gebant bent.
Hé Chrisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gepost
Ik denk dat je moeder naaktpics heeft gepost op jouw profiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gepost
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder naaktpics heeft gepost op jouw profiel.
Van wie ben je een kloon?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef xxxalina het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje posten.
hoi cachetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef xxxalina het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje posten.
Verweijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, heerlijk om Verweij te zien lachen.
Wat een kut koppen.quote:
mijquote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willekeurige foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
2 Toto's gespeeld
1x ¤1 = Hoffenheim gelijkspel (CHECK), Juve Stabia gelijkspel (CHECK), Empoli winst (CHECK), Palermo winst (18:00), Barcelona winst (20:00) mogelijke winst: ¤45
1x ¤4 = Hertha winst (CHECK), Arsenal winst (CHECK), Empoli winst (CHECK), Barcelona winst (20:00) mogelijke winst: ¤32
ja ik merk het idd.quote:
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.quote:
Hij heeft ook wel echt een goed lichaam. En goede blonde lokken..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.
Meh weet niet. Vind hem niet zo sympathiek overkomen. Mulderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel echt een goed lichaam. En goede blonde lokken..
Maar vind het gewoon heerlijk om hem nu echt te zien lachen. Zo blij voor hem.
Huh, hoezo niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh weet niet. Vind hem niet zo sympathiek overkomen. Mulder
Ja gewoon gevoelquote:
ik ben er wel vaker niet de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
is sofje niet aanwezig vandaag ofzo het is zo rustig
Oh, nou als ik zie hoe ze allemaal samen done enzo dan vind ik ze allemaal schatjes hoorquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er wel vaker niet de laatste tijd
Haha ja is ook zoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou als ik zie hoe ze allemaal samen done enzo dan vind ik ze allemaal schatjes hoor
quote:
Jaloezie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
Herkenbaar.
m
[..]
Herkenbaar.
Maar je weet welke dag het morgen is he
Ja, gewoon verkeerd gebet dus. Mij hebben ze 50 ook echt afgenomenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben vandaag 4 euro kwijt geraakt aan Unibet
Derhalve een meer dan terechte TT
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jaloezie.
Verweij
[..]Het is dat ik net al mijn sociale prikkels voor een week heb moeten ondergaan.
Ach ja. Hij loopt momenteel nog. Maar wie verwacht nou dat WBA thuis verliest van Fulhamquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gewoon verkeerd gebet dus. Mij hebben ze 50 ook echt afgenomen
Echt he. Verjaardagen hakken erin.quote:
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik HAAT het om in de auto te wachten als anderen boodschappen doen
sowieso, alle sociale verplichtingen zijn kut. helemaal als ze met familie zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Verjaardagen hakken erin.
[..]
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.
Jaaaaa je verjaardagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
Herkenbaar.
m
[..]
Herkenbaar.
Maar je weet welke dag het morgen is he
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Verjaardagen hakken erin.
[..]
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.
hey prinsesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.
quote:
halloquote:
b net de taart al gehadquote:
Wat voor taart?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Jimbo het volgende:
ik he
[..]
b net de taart al gehad(en een klein stukje gegeten
)
waaromquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
De halve trein zag me zojuist halfnaakt.
Leuk he?
Een pet met een grote F eropquote:
Ga nu naar Amsterdam en ga stappen en kom net uit werk en had nog 5 min om trein te halen, en moest me nog even omkleden en wist niet zozeer wanneer t moest dus dan maar in een drukke treinquote:
quote:
uhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nu naar Amsterdam en ga stappen en kom net uit werk en had nog 5 min om trein te halen, en moest me nog even omkleden en wist niet zozeer wanneer t moest dus dan maar in een drukke trein
oudquote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
uhhhhhhh
wat deed je dan
ander shirt ofzo
keken ze raar?quote:
raar getalquote:
Naar hem altijd.quote:
ja hequote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.
Ahw. Arme Jimbo. Gelukkig valt je grijze haar minder snel op blond als je bent.quote:
Hey, ik houd tenminste mn haarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Viel helemaal niet op rond Serious request.
[..]
Ahw. Arme Jimbo. Gelukkig valt je grijze haar minder snel op blond als je bent.
Ik acht de kans ook miniem dat ik ooit kaal word. Dan ook nog eens geen bril/lenzen.quote:
was je maar een wijf, dan was je de ideale vrouwquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook miniem dat ik ooit kaal wordt. Dan ook nog eens geen bril/lenzen.
Super genen
Jij bent m'n droommam.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook miniem dat ik ooit kaal word. Dan ook nog eens geen bril/lenzen.
Supergenen
Die dt blunder was wat minder alleen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was je maar een wijf, dan was je de ideale vrouw
Jij kent mij helemaal nietquote:
Is fietsen goed gegaan? Prima fietsweer was het welquote:
ja was maar vijf minuten naar die anderequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel ergerlijk deze whatsapp storing...
[..]
Is fietsen goed gegaan? Prima fietsweer was het wel
Godverdomme, mn WW barb is geneft in de nieuwe diablo 2.0 patchquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die dt blunder was wat minder alleen.![]()
En bedankt. Dit ervaar ik als een groot compliment
H7M 3fm, jeweetsquote:
Dat valt inderdaad mee. Op het boodschappen na wel een prima dag gehad?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was maar vijf minuten naar die andere
Je beeld is helemaal verkeerd.quote:
Boodschappen doen is leukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad mee. Op het boodschappen na wel een prima dag gehad?
Niet zoveel bijzonder. Naar een verjaardag geweest en ach... Er was eten en drinken, dan valt het wel te overlevenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuk
Ja prima, jij?
Knijpt zijn stem wel heel erg.quote:
Chill, lekkere taart?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonder. Naar een verjaardag geweest en ach... Er was eten en drinken, dan valt het wel te overleven
[..]
Knijpt zijn stem wel heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |