nee? moest me inschrijven maar ik heb besloten dit huis over te nemenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij moest toch ook van je moeder eigen woning gaan zoeken?
Oh ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee? moest me inschrijven maar ik heb besloten dit huis over te nemen
welke neger die heb je niet in jouw dorp tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
ja ik ga even die neger wakkermaken zodat hij gta komt spelen
waar we altijd chillenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
welke neger die heb je niet in jouw dorp toch
Je zal wel gebant zijn van de FP. Betekent niet dat je hier gebant bent.quote:
Ik heb daar nog nooit gepostquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal wel gebant zijn van de FP. Betekent niet dat je hier gebant bent.
Hé Chrisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gepost
Ik denk dat je moeder naaktpics heeft gepost op jouw profiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gepost
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder naaktpics heeft gepost op jouw profiel.
Van wie ben je een kloon?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef xxxalina het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje posten.
hoi cachetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef xxxalina het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje posten.
Verweijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, heerlijk om Verweij te zien lachen.
Wat een kut koppen.quote:
mijquote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willekeurige foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
2 Toto's gespeeld
1x €1 = Hoffenheim gelijkspel (CHECK), Juve Stabia gelijkspel (CHECK), Empoli winst (CHECK), Palermo winst (18:00), Barcelona winst (20:00) mogelijke winst: €45
1x €4 = Hertha winst (CHECK), Arsenal winst (CHECK), Empoli winst (CHECK), Barcelona winst (20:00) mogelijke winst: €32
ja ik merk het idd.quote:
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.quote:
Hij heeft ook wel echt een goed lichaam. En goede blonde lokken..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.
Meh weet niet. Vind hem niet zo sympathiek overkomen. Mulderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel echt een goed lichaam. En goede blonde lokken..
Maar vind het gewoon heerlijk om hem nu echt te zien lachen. Zo blij voor hem.
Huh, hoezo niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh weet niet. Vind hem niet zo sympathiek overkomen. Mulder
Ja gewoon gevoelquote:
ik ben er wel vaker niet de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
is sofje niet aanwezig vandaag ofzo het is zo rustig
Oh, nou als ik zie hoe ze allemaal samen done enzo dan vind ik ze allemaal schatjes hoorquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er wel vaker niet de laatste tijd
Haha ja is ook zoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou als ik zie hoe ze allemaal samen done enzo dan vind ik ze allemaal schatjes hoor
quote:
Jaloezie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
Herkenbaar.
m
[..]
Herkenbaar.
Maar je weet welke dag het morgen is he
Ja, gewoon verkeerd gebet dus. Mij hebben ze 50 ook echt afgenomenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben vandaag 4 euro kwijt geraakt aan Unibet
Derhalve een meer dan terechte TT
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jaloezie.
Verweij
[..]Het is dat ik net al mijn sociale prikkels voor een week heb moeten ondergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |