alleen fools stelen fietsenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Ro-ald het volgende:
OF steel je nog fietsen heb er eentje nodig
Uitkering hebben is kut wil gewoon mijn eigen geld verdienenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werken is voor mensen zonder uitkering
Mensen zoals jij dusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen fools stelen fietsen
Doe maar screenshot jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bedoel je screenshot of wat
Ja, Wajongers worden opnieuw gekeurd he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik heb uitkering toch. Dat wist je toch?
Niet echt. Oud-huisgenoten die zijn toch best snel verhuisd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Wajongers worden gekeurd he.
En sowieso met een uitkering is het lastig om huurwoning te krijgen
Ja weet ik misschien krijg ik geen uitkering meer omdat ik te laag heb zeg maarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Wajongers worden opnieuw gekeurd he.
En sowieso met een uitkering is het lastig om huurwoning te krijgen
wat is jij moeder?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
neeh mensen zoals jij moeder
Zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet echt. Oud-huisgenoten die zijn toch best snel verhuisd.
Daarom. Zijn fucking veel wajongers die gewoon geld vangen en eigelijk geen uitkering verdienen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja weet ik misschien krijg ik geen uitkering meer omdat ik te laag heb zeg maar
ja klopt wel. Hier zit er iemand die 100% is afgekeurd om te werken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Zijn fucking veel wajongers die gewoon geld vangen en eigelijk geen uitkering verdienen.
Ja, dan heb je hem wel echt nodig jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja klopt wel. Hier zit er iemand die 100% is afgekeurd om te werken.
En nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef Ro-ald het volgende:
Maar als ik dus een eigen woning heb krijg ik nog maar 1x per week begeleiding.
Door de weeks zijn ze er van 14:00 tot 21:00. In het weekend van 16:00 tot 21:00. Ik ga alleen naar ze toe als ik wat moet vragen ofzo. Ze laten me nu met rust want heb mijn doelen behaald.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nu?
Want je mag toch zelf bepalen in hoeverre je begeleiding wilt?
Of woon je beschermd?
Maar je hebt wel gewoon eigen voorzieningen toch of deel je met huisgenoten?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Door de weeks zijn ze er van 14:00 tot 21:00. In het weekend van 16:00 tot 21:00. Ik ga alleen naar ze toe als ik wat moet vragen ofzo. Ze laten me nu met rust want heb mijn doelen behaald.
Ik heb zelf een eigen keukentje. Badkamer,huiskamer is delen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewoon eigen voorzieningen toch of deel je met huisgenoten?
Oh dat is niet zo erg, zou liever badkamer delen dan keukenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb zelf een eigen keukentje. Badkamer,huiskamer is delen.
Zijn gewoon rijtjeshuizen zeg maar
Badkamer heb ik vlakbij mijn kamer deel die maar met 1 persoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo erg, zou liever badkamer delen dan keuken
ja met mij en ik plas over de brilquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Badkamer heb ik vlakbij mijn kamer deel die maar met 1 persoon.
Jij schijt gewoon beneden op het aanrechtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja met mij en ik plas over de bril
pertinent onwaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij schijt gewoon beneden op het aanrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |