oh oke. Hoe was dat? Hard Bass was mijn laatste feestjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was naar X-Qlusive Brennan Heart geweest.
Was tof. Ik dacht ze wat minder zacht gingen draaien maar was best wel knallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
oh oke. Hoe was dat? Hard Bass was mijn laatste feestje
Was er vorig jaar geweest. Mooi feest inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijne ookDat is pas ramme!!
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
zijn die mensen hier zelf die kkmuziek niet zat
Oh dacht dat je het over hardstyle hadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
kutcarnaval wie verzint dit waarom
hardstyle kan ik nog wel waarderenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het over hardstyle had
ga naast een hoerenhuisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Nice brief gekregen dat ik nu opzoek kan gaan naar een eigen woning.
boeien dat is de FP niemand komt daarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom staat nou op de voorkant dat ik ben gebant voor permanent wtf man
Moet je wel geld voor hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:21 schreef Ro-ald het volgende:
Nice brief gekregen dat ik nu opzoek kan gaan naar een eigen woning.
ja maar dat staat er heel rando ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeien dat is de FP niemand komt daar
geef eens linkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar dat staat er heel rando ik heb niks gedaan
Geld heb ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel geld voor hebben.
En aanbod is drama
Werk je?quote:
Zuchtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ga je toch naast je moeder wonen
xd xd xd lol #slechtegrappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |