nee? moest me inschrijven maar ik heb besloten dit huis over te nemenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij moest toch ook van je moeder eigen woning gaan zoeken?
Oh ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee? moest me inschrijven maar ik heb besloten dit huis over te nemen
welke neger die heb je niet in jouw dorp tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
ja ik ga even die neger wakkermaken zodat hij gta komt spelen
waar we altijd chillenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
welke neger die heb je niet in jouw dorp toch
Je zal wel gebant zijn van de FP. Betekent niet dat je hier gebant bent.quote:
Ik heb daar nog nooit gepostquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal wel gebant zijn van de FP. Betekent niet dat je hier gebant bent.
Hé Chrisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gepost
Ik denk dat je moeder naaktpics heeft gepost op jouw profiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit gepost
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder naaktpics heeft gepost op jouw profiel.
Van wie ben je een kloon?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef xxxalina het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje posten.
hoi cachetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:31 schreef xxxalina het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een berichtje posten.
Verweijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, heerlijk om Verweij te zien lachen.
Wat een kut koppen.quote:
mijquote:
Gaaf!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Willekeurige foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef Toto69 het volgende:
2 Toto's gespeeld
1x €1 = Hoffenheim gelijkspel (CHECK), Juve Stabia gelijkspel (CHECK), Empoli winst (CHECK), Palermo winst (18:00), Barcelona winst (20:00) mogelijke winst: €45
1x €4 = Hertha winst (CHECK), Arsenal winst (CHECK), Empoli winst (CHECK), Barcelona winst (20:00) mogelijke winst: €32
ja ik merk het idd.quote:
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.quote:
Hij heeft ook wel echt een goed lichaam. En goede blonde lokken..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.
Meh weet niet. Vind hem niet zo sympathiek overkomen. Mulderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel echt een goed lichaam. En goede blonde lokken..
Maar vind het gewoon heerlijk om hem nu echt te zien lachen. Zo blij voor hem.
Huh, hoezo niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh weet niet. Vind hem niet zo sympathiek overkomen. Mulder
Ja gewoon gevoelquote:
ik ben er wel vaker niet de laatste tijdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:19 schreef Jimbo het volgende:
is sofje niet aanwezig vandaag ofzo het is zo rustig
Oh, nou als ik zie hoe ze allemaal samen done enzo dan vind ik ze allemaal schatjes hoorquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er wel vaker niet de laatste tijd
Haha ja is ook zoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou als ik zie hoe ze allemaal samen done enzo dan vind ik ze allemaal schatjes hoor
quote:
Jaloezie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verweij is echt camera geil. Hele tijd beetje showen met zijn lichaam en zijn blonde lokken.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
Herkenbaar.
m
[..]
Herkenbaar.
Maar je weet welke dag het morgen is he
Ja, gewoon verkeerd gebet dus. Mij hebben ze 50 ook echt afgenomenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben vandaag 4 euro kwijt geraakt aan Unibet
Derhalve een meer dan terechte TT
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jaloezie.
Verweij
[..]Het is dat ik net al mijn sociale prikkels voor een week heb moeten ondergaan.
Ach ja. Hij loopt momenteel nog. Maar wie verwacht nou dat WBA thuis verliest van Fulhamquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gewoon verkeerd gebet dus. Mij hebben ze 50 ook echt afgenomen
Echt he. Verjaardagen hakken erin.quote:
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik HAAT het om in de auto te wachten als anderen boodschappen doen
sowieso, alle sociale verplichtingen zijn kut. helemaal als ze met familie zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Verjaardagen hakken erin.
[..]
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.
Jaaaaa je verjaardagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
Herkenbaar.
m
[..]
Herkenbaar.
Maar je weet welke dag het morgen is he
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Verjaardagen hakken erin.
[..]
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.
hey prinsesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.
quote:
halloquote:
b net de taart al gehadquote:
Wat voor taart?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Jimbo het volgende:
ik he
[..]
b net de taart al gehad(en een klein stukje gegeten
)
waaromquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
De halve trein zag me zojuist halfnaakt.
Leuk he?
Een pet met een grote F eropquote:
Ga nu naar Amsterdam en ga stappen en kom net uit werk en had nog 5 min om trein te halen, en moest me nog even omkleden en wist niet zozeer wanneer t moest dus dan maar in een drukke treinquote:
quote:
uhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nu naar Amsterdam en ga stappen en kom net uit werk en had nog 5 min om trein te halen, en moest me nog even omkleden en wist niet zozeer wanneer t moest dus dan maar in een drukke trein
oudquote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
uhhhhhhh
wat deed je dan
ander shirt ofzo
keken ze raar?quote:
raar getalquote:
Naar hem altijd.quote:
ja hequote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.
Ahw. Arme Jimbo. Gelukkig valt je grijze haar minder snel op blond als je bent.quote:
Hey, ik houd tenminste mn haarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Viel helemaal niet op rond Serious request.
[..]
Ahw. Arme Jimbo. Gelukkig valt je grijze haar minder snel op blond als je bent.
Ik acht de kans ook miniem dat ik ooit kaal word. Dan ook nog eens geen bril/lenzen.quote:
was je maar een wijf, dan was je de ideale vrouwquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook miniem dat ik ooit kaal wordt. Dan ook nog eens geen bril/lenzen.
Super genen
Jij bent m'n droommam.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook miniem dat ik ooit kaal word. Dan ook nog eens geen bril/lenzen.
Supergenen
Die dt blunder was wat minder alleen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was je maar een wijf, dan was je de ideale vrouw
Jij kent mij helemaal nietquote:
Is fietsen goed gegaan? Prima fietsweer was het welquote:
ja was maar vijf minuten naar die anderequote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel ergerlijk deze whatsapp storing...
[..]
Is fietsen goed gegaan? Prima fietsweer was het wel
Godverdomme, mn WW barb is geneft in de nieuwe diablo 2.0 patchquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die dt blunder was wat minder alleen.![]()
En bedankt. Dit ervaar ik als een groot compliment
H7M 3fm, jeweetsquote:
Dat valt inderdaad mee. Op het boodschappen na wel een prima dag gehad?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was maar vijf minuten naar die andere
Je beeld is helemaal verkeerd.quote:
Boodschappen doen is leukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad mee. Op het boodschappen na wel een prima dag gehad?
Niet zoveel bijzonder. Naar een verjaardag geweest en ach... Er was eten en drinken, dan valt het wel te overlevenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuk
Ja prima, jij?
Knijpt zijn stem wel heel erg.quote:
Chill, lekkere taart?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonder. Naar een verjaardag geweest en ach... Er was eten en drinken, dan valt het wel te overleven
[..]
Knijpt zijn stem wel heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |