Ach ja. Hij loopt momenteel nog. Maar wie verwacht nou dat WBA thuis verliest van Fulhamquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gewoon verkeerd gebet dus. Mij hebben ze 50 ook echt afgenomen
Echt he. Verjaardagen hakken erin.quote:
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik HAAT het om in de auto te wachten als anderen boodschappen doen
sowieso, alle sociale verplichtingen zijn kut. helemaal als ze met familie zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Verjaardagen hakken erin.
[..]
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.
Jaaaaa je verjaardagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Jimbo het volgende:
Herkenbaar.
m
[..]
Herkenbaar.
Maar je weet welke dag het morgen is he
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Verjaardagen hakken erin.
[..]
Zet anders 3fm op, je favoriete radiostation.
hey prinsesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze lieten niet eens de radio aan staan en ik verafschuw 3fm.
quote:
halloquote:
b net de taart al gehadquote:
Wat voor taart?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Jimbo het volgende:
ik he
[..]
b net de taart al gehad(en een klein stukje gegeten
)
waaromquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
De halve trein zag me zojuist halfnaakt.
Leuk he?
Een pet met een grote F eropquote:
Ga nu naar Amsterdam en ga stappen en kom net uit werk en had nog 5 min om trein te halen, en moest me nog even omkleden en wist niet zozeer wanneer t moest dus dan maar in een drukke treinquote:
quote:
uhhhhhhhquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nu naar Amsterdam en ga stappen en kom net uit werk en had nog 5 min om trein te halen, en moest me nog even omkleden en wist niet zozeer wanneer t moest dus dan maar in een drukke trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |