Ik heb ook peeerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik net ook weer vers sapje op met peer en appel
Dan nog is het gewoon netjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige mensen hebben helemaal geen interesse in contact met hun buren.
Maar het moet uiteindelijk tóch welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige mensen hebben helemaal geen interesse in contact met hun buren.
kiwi`s moet je gewoon normaal eten. Kiwisap lijkt me niet lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook peeer. Wat zal ik maken
?
Ik heb bananen, peren, kiwi's, mandarijnen en sinaasappels. Peren zijn eigenlijk wel het oudst.. Peer met mandarijn?
Misschien is het een foksterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt raar om je buurmeisje (teriwjl wij nog shit delen he) op de gang voor 't eerst tegne te komen terwijl ze hier nu al bijna twee weken woont![]()
Pff, jij hebt er geen verstand van. Kiwi zit in super veel sapjesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kiwi`s moet je gewoon normaal eten. Kiwisap lijkt me niet lekker
banaan is ook bij veel dingen erg lekker
Ja vraag het dan ook niet wijsneusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, jij hebt er geen verstand van. Kiwi zit in super veel sapjes![]()
.
Misschien is ze gewoon erg verlegen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt raar om je buurmeisje (teriwjl wij nog shit delen he) op de gang voor 't eerst tegne te komen terwijl ze hier nu al bijna twee weken woont![]()
Ik had zo'n antwoord toch gewoon niet verwachtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vraag het dan ook niet wijsneus
Ja, dat zou nog kunnen ja.. Hoop hetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon erg verlegen.
Googleeequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n antwoord toch gewoon niet verwacht
[..]
Ja, dat zou nog kunnen ja.. Hoop het.
Je hebt bij de Selexzis heul veul boekjes over voeding en sapjes en shit dusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en misschien boekje want boekjes
carnavalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoi
gvd kkcarnaval heeft me wakker gemaakt
Ja, weet wel welke je bedoeltquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt bij de Selexzis heul veul boekjes over voeding en sapjes en shit dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |