quote:
Was een wedstrijd uit Algerije, ging in eerste helft echt snel van 1,2,3,4 naar 5-0 . Dus ik pakte over 8.5 goal voor een dikke quotequote:
homo's daarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een wedstrijd uit Algerije, ging in eerste helft echt snel van 1,2,3,4 naar 5-0 . Dus ik pakte over 8.5 goal voor een dikke quoteHoudt die wedstrijd er na 60 minuten mee op, word hij verwijderd door unibet en is m`n bet lost.
Dus ik naar Live chat met hun medewerkers: Ja, we weten het zelf ook net, we sturen het door naar de sportafdeling.
Nee jullie waren gewoon bang dat mensen van die wedstrijd profiteren en dik gaan cashen, smeerlappen
Toto zuigt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoi Cracksterquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto zuigt.Doe liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoiquote:Hoiquote:
'oh oke' je onderbuurmeisje is sof?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Zag net mn onderbuurmeisje voor het eerst. Echt helemaal onder de piercings in der gezicht, drie in der lippen en shit. Zwarte lippenstift. Volgens mij is ze wel lief maar er kwam niet veel meer uit dan 'ja', 'oh oke', 'ohja' etc etc
Socially awkward pinguinsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Zag net mn onderbuurmeisje voor het eerst. Echt helemaal onder de piercings in der gezicht, drie in der lippen en shit. Zwarte lippenstift. Volgens mij is ze wel lief maar er kwam niet veel meer uit dan 'ja', 'oh oke', 'ohja' etc etc
Dat is dan ook een slaapverwekkend programmaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben gisteren gewoon in slaap gevallen terwijl ik aflevering Keuringsdienst van Waarde aan het kijken was.. werd om 7u 's ochtends pas weer wakker en snapte er even niks van.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook een slaapverwekkend programma
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'oh oke' je onderbuurmeisje is sof?
Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jóú moeten voorstellen of andersomquote:
Nee, leuk johquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook een slaapverwekkend programma
uhm. het kan allebei wel. Het staat leuker als hun het doen,maar door zelf initiatief te tonen word je wel sneller geaccepteerdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jóú moeten voorstellen of andersom
Niks moet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jóú moeten voorstellen of andersom
Hmhmmmmmquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uhm. het kan allebei wel. Het staat leuker als hun het doen,maar door zelf initiatief te tonen word je wel sneller geaccepteerd
Het zou alleen tyfus handig zijn.quote:
Ik net ook weer vers sapje op met peer en appelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb net mn slowjuicer opgehaald dus ik ben supah blij. Heb net alleen grote lunch op () dus ga 'm niet meteen proberen.
Dat wel, maar sommige mensen hebben helemaal geen interesse in contact met hun buren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmhmmmmm.
[..]
Het zou alleen tyfus handig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |