abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137011818

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
hou vab julliw
kate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpg

Welkom in het GRTD Slowchat topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

V: Mag ik topic hunten?
A: Ja, dat mag, vraag maar aan Yvonne en Kanovinnie! Dus niet zo zeuren allemaal

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

kate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpgkate2.jpg

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2014 13:38:36 ]
pi_137011867
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:

[..]

wattan
Was een wedstrijd uit Algerije, ging in eerste helft echt snel van 1,2,3,4 naar 5-0 . Dus ik pakte over 8.5 goal voor een dikke quote :+ Houdt die wedstrijd er na 60 minuten mee op, word hij verwijderd door unibet en is m`n bet lost. :') Dus ik naar Live chat met hun medewerkers: Ja, we weten het zelf ook net, we sturen het door naar de sportafdeling.

Nee jullie waren gewoon bang dat mensen van die wedstrijd profiteren en dik gaan cashen, smeerlappen :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137011881
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Was een wedstrijd uit Algerije, ging in eerste helft echt snel van 1,2,3,4 naar 5-0 . Dus ik pakte over 8.5 goal voor een dikke quote :+ Houdt die wedstrijd er na 60 minuten mee op, word hij verwijderd door unibet en is m`n bet lost. :') Dus ik naar Live chat met hun medewerkers: Ja, we weten het zelf ook net, we sturen het door naar de sportafdeling.

Nee jullie waren gewoon bang dat mensen van die wedstrijd profiteren en dik gaan cashen, smeerlappen :')
homo's daar :r
pi_137011887
daarom Toto _O_

:')
pi_137011924
HOI!
Baby darling doll face honey
pi_137011927
hoi
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_137011939
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
daarom Toto _O_

:')
Toto zuigt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_137011942
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef Crack_ het volgende:
HOI!
Hoi Crackster O+
pi_137011944
Zag net mn onderbuurmeisje voor het eerst. Echt helemaal onder de piercings in der gezicht, drie in der lippen en shit. Zwarte lippenstift _O-. Volgens mij is ze wel lief maar er kwam niet veel meer uit dan 'ja', 'oh oke', 'ohja' etc etc :'(
pi_137011949
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Toto zuigt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe lief :(
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef Crack_ het volgende:
HOI!
Hoi
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:42 schreef eNGine10 het volgende:
hoi
Hoi
pi_137011958
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Zag net mn onderbuurmeisje voor het eerst. Echt helemaal onder de piercings in der gezicht, drie in der lippen en shit. Zwarte lippenstift _O-. Volgens mij is ze wel lief maar er kwam niet veel meer uit dan 'ja', 'oh oke', 'ohja' etc etc :'(
'oh oke' je onderbuurmeisje is sof?
pi_137011966
die zegt ook altijd 'oh oke'
pi_137011970
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Socially awkward pinguins O+
pi_137011971
En ik ben gisteren gewoon in slaap gevallen terwijl ik aflevering Keuringsdienst van Waarde aan het kijken was.. werd om 7u 's ochtends pas weer wakker en snapte er even niks van.
pi_137011981
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben gisteren gewoon in slaap gevallen terwijl ik aflevering Keuringsdienst van Waarde aan het kijken was.. werd om 7u 's ochtends pas weer wakker en snapte er even niks van.
Dat is dan ook een slaapverwekkend programma
pi_137011986
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

pi_137011991
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

'oh oke' je onderbuurmeisje is sof?
Nee
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Socially awkward pinguins O+
Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jóú moeten voorstellen of andersom :?
pi_137011998
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, leuk joh :D.
pi_137012007
Heb net mn slowjuicer opgehaald dus ik ben supah blij. Heb net alleen grote lunch op ( :~ ) dus ga 'm niet meteen proberen.
pi_137012016
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nee

[..]

Ja, wat vind jij.. als jij ergens in een huis kwam te wonen met twee andere mensen.. Vind jij dan dat de huidige bewoners zich aan jóú moeten voorstellen of andersom :?
uhm. het kan allebei wel. Het staat leuker als hun het doen,maar door zelf initiatief te tonen word je wel sneller geaccepteerd :P
pi_137012017
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nee

[..]

Niks moet.
pi_137012036
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

uhm. het kan allebei wel. Het staat leuker als hun het doen,maar door zelf initiatief te tonen word je wel sneller geaccepteerd :P
Hmhmmmmm :D.
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Niks moet.
Het zou alleen tyfus handig zijn.
pi_137012041
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Heb net mn slowjuicer opgehaald dus ik ben supah blij. Heb net alleen grote lunch op ( :~ ) dus ga 'm niet meteen proberen.
Ik net ook weer vers sapje op met peer en appel _O_
pi_137012051
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hmhmmmmm :D.

[..]

Het zou alleen tyfus handig zijn.
Dat wel, maar sommige mensen hebben helemaal geen interesse in contact met hun buren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')