Knegt rare naam voor een kopman.quote:
je ziet het gewoonquote:
Goud.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
Nu de Relay final Sjinkie .. daar gaat het om
Is alvast voor de Relayquote:
't wordt toch niksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
Nu de Relay final Sjinkie .. daar gaat het om
Ja. Anders was Sjinkie nog teruggekomen.quote:
Die gast kan alleen starten, die kan er verder helemaal geen klote van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Anders was Sjinkie nog teruggekomen.
Kazachstan achter je houden dan hoeft er maar 1 te vallen en medaille is binnen.quote:
Zou wel logisch zijn. Maar ik zie Korea ook wel een penalty pakken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
Ik vrees dat NL vierde wordt achter Rusland, China en VS.
1 van de 4 die nu aan de start staan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Apolo Ohno is An wel 1 van de favorieten. Kijk, die man heeft er verstand van.
Dat is wel de meest waarschijnlijke situatiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
Ik vrees dat NL vierde wordt achter Rusland, China en VS.
Niet zwart en ook geen homo. Gaat nog dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Cliffy het volgende:
Toch apart dat die Russen allemaal zo uit hun dak gaan voor een Koreaan..
Hij zei het vooraf. Maar dan nog, dat is net zoiets als zeggen dat Wüst wel een kans maakt op een medaille op de 3kmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
1 van de 4 die nu aan de start staan?
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland zelf gaat vallenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kazachstan achter je houden dan hoeft er maar 1 te vallen en medaille is binnen.
Omdat dat spannend is 40 rondjes lang of zo, maar zo doen alle rijders van zo'n weekendje mee ...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zien ze de relay als koningsonderdeel?
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland zelf gaat vallen
Alle rijders wel erg veelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat dat spannend is 40 rondjes lang of zo, maar zo doen alle rijders van zo'n weekendje mee ...
Meest spectaculair?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zien ze de relay als koningsonderdeel?
An is gewoon 3 klassen beter.quote:
overloper ligt daar gevoeligquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Thas het volgende:
"De Zuid-Koreanen vinden het maar niks" joh 90% is gewoon puur blij dat hij wint, lul toch niet man
De bond daar niet neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Thas het volgende:
"De Zuid-Koreanen vinden het maar niks" joh 90% is gewoon puur blij dat hij wint, lul toch niet man
Ohja daarom zijn de 10 mensen waarmee ik het er net over had er allemaal blij meequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Ohja daarom zijn de 10 mensen waarmee ik het er net over had er allemaal blij mee
바보야
Kans is idd klein dat zij An gaat verslaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef Wilskracht het volgende:
Ter Mors ziet dit en besluit met shortrack te stoppen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Kans is idd klein dat zij An gaat verslaan.
Over een minuut of 25.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneeer weer een Nederlander in de baan?
Oh jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu toch? Naja, da's een nederlandse.
Tactisch niet echt slim idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef DeeBee het volgende:
Twee ronden te gaan, kan je de deur dichtzetten, hoeft alleen te blijven staan, ga je je landgenoot duwen, zelf onderuit en zet je de deur open voor An, echt hoe fucking dom...
China en Kazachstan kunnen er dus geen klote van. Nederland een medaille. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef DeeBee het volgende:
Twee ronden te gaan, kan je de deur dichtzetten, hoeft alleen te blijven staan, ga je je landgenoot duwen, zelf onderuit en zet je de deur open voor An, echt hoe fucking dom...
??? Er is een vrij sizable Koreaanse community in Rusland, waar heb je het in godsnaam overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef alors het volgende:
Ik denk wel eens, nu juichen ze voor hem, maar als hij marktkoopman in Moskou was dan was hij allang meermaals hardhandig inelkaar getikt door Russische nationalisten en niemand die een fuck zou geven.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wijf op de tribune moet een smsje krijgen die zegt dat ze wat anders moet aandoen
Dit is wel representatief voor een volwaardige shorttrackrit ja.quote:
Doen wequote:
En Ter Mors bronsquote:
Ja, toch al snel een minuut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja
Nou ja die B-finale is ook alweer even geleden.
Ze vindt dr eigen wel mooi zo te zienquote:
We zitten op een Nederlands forum dus praat normaal. Anders ga je maar wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:07 schreef Thas het volgende:
금메다~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ㄹ!!!!
Bak seunghi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We zitten op een Nederlands forum dus praat normaal. Anders ga je maar weg.
[..]
Zeg het ze Pino.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst nog B finale van de relay.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, dit was het voorprogramma op de grote Sjinkieshow.
Nu gaat het echt beginnen
Maar ze maakt haar zinnen wel af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef marcodej het volgende:
Annita is een beetje een grijze muis.
Een klein beetje wel ja, hoewel het bijzonder voorspelbaar wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mais non, maintenant il est une topique française.
Als je wordt gedeklasseerd, sta je volgens mij nog in de uitslag, maar lager. Bij diskwalificatie sta je er niet meer in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Joris van der Berg zegt altijd gedeklasseerd. Dat dat moet goed zijn.
Nee, want in de finale gedeclasseerd worden is in principe wel wat anders dan gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Joris van der Berg zegt altijd gedeklasseerd. Dat dat moet goed zijn.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kanniewaarzijn
Stiekem best grappig
Dat wordt het sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop een ding niet: dat ze vierde worden. Dat gezeik op dit forum wordt dan zo
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop een ding niet: dat ze vierde worden. Dat gezeik op dit forum wordt dan zo
Klopt wel een beetje. Zie Dekker in de RVV van 2001. Omdat 'ie dacht dat 't niet meer kon, kon het niet meer.quote:
Ja, maar dat is wel wat er normaal gesproken gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Geen winnaarsmentaliteit!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je wordt gedeklasseerd, sta je volgens mij nog in de uitslag, maar lager. Bij diskwalificatie sta je er niet meer in.
Volgende keer doe ik een sarcasme-tag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, want in de finale gedeclasseerd worden is in principe wel wat anders dan gediskwalificeerd
In het eerste geval kun je dan nog gewoon derde of vierde staan (en dus een medaille krijgen), bij het tweede niet.
Pics?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als ik twitter mag geloven zit alles behalve de twee TP-ploegen in het shorttrackstadion.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is denk ik dan ook vlak na de rit opgenomen.
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is denk ik dan ook vlak na de rit opgenomen.
Het boeit mij eigenlijk al niet meer, brons was gewoon een toevalstreffer dat je eens in de 100 jaar mee maakt bij het shorttrack.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Tong zit achter de bocht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als ik twitter mag geloven zit alles behalve de twee TP-ploegen in het shorttrackstadion.
Deze interviewer sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef wimderon het volgende:
Wat een interview dit. 10x naar hetzelfde vragen
Falers etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef BasEnAad het volgende:
Zuig zuig zuig godverdomme NOS, doe er wat aan!
De bobsleedames zag ik zitten. De Muldertjes zitten er, Smeekens, Groothuis, Boer, Nautagodin.quote:
Schaats in z'n nek gooienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Echt idd, ik zou hem slaan als ik haar was.
twitter:ShaniDavis twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 19:21:27Waar. “@SvenKramer86: What doesn't kill you, makes you stronger!” reageer retweet
Hier heb je over nagedacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Kerstholt gaat (f/v)a(l/ll)en.
Klopt, dat kan ze vast wel. Maar de omstandigheden zijn niet gelijk nu. Nu zijn er maar 3 races per dag en hebben de anderen natuurlijk veel meer rust. Wanneer alles gepropt wordt in twee dagen zou ze meer kans hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens Otter kan ze makkelijk 7 races per dag rijden.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat je dit opzoekt geeft maar weer aan hoe weinig je spoort.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef marcodej het volgende:
twitter:ShaniDavis twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 19:21:27Waar. “@SvenKramer86: What doesn't kill you, makes you stronger!” reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
Nee, die zitten allemaal in het vliegtuig.quote:
Aen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
Morgen is de marathon in Heerenveen, logisch dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, die zitten allemaal in het vliegtuig.
Hier ben ik.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
Barbara Barend in het publiek bij het shorttrack![]()
![]()
Wordt een spannende pot dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
![]()
Poetin trollenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
![]()
quote:
Dat wordt een vijfde plek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
![]()
Ik spoor primaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat je dit opzoekt geeft maar weer aan hoe weinig je spoort.
En? Heb je even terug gezwaaid?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Was op de stream. Ging ze nog zwaaien met haar sjaal ook
Ik denk eigelijk dat Sjinkie eerder iets geks doet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
Of Freek of die andere.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat Sjinkie eerder iets geks doet.
Judith Vis was in beeld, weet alleen niet zeker of Esmé Kamphuis (samen 4de(!) in de tweevrouwsbob) naast haar zat maar beide in het Oranje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
Ijshockey ook op en das mijn sport, maar probeer het te volgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
23.10 Nederlandse tijd.Ik zou blijven kijken
Werken bij de NOS.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef wimderon het volgende:
Wat een interview dit. 10x naar hetzelfde vragen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is echt niks aan als Nederland niet mee doet
Daarom kijk ik nooit snelschaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is echt niks aan als Nederland niet mee doet
Was de reserve.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Judith Vis was in beeld, weet alleen niet zeker of Esmé Kamphuis (samen 4de(!) in de tweevrouwsbob) naast haar zat maar beide in het Oranje.
Wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |