De bond daar niet neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Thas het volgende:
"De Zuid-Koreanen vinden het maar niks" joh 90% is gewoon puur blij dat hij wint, lul toch niet man
Ohja daarom zijn de 10 mensen waarmee ik het er net over had er allemaal blij meequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef Thas het volgende:
[..]
Ohja daarom zijn de 10 mensen waarmee ik het er net over had er allemaal blij mee
바보야
Kans is idd klein dat zij An gaat verslaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef Wilskracht het volgende:
Ter Mors ziet dit en besluit met shortrack te stoppen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Kans is idd klein dat zij An gaat verslaan.
Over een minuut of 25.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneeer weer een Nederlander in de baan?
Oh jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu toch? Naja, da's een nederlandse.
Tactisch niet echt slim idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef DeeBee het volgende:
Twee ronden te gaan, kan je de deur dichtzetten, hoeft alleen te blijven staan, ga je je landgenoot duwen, zelf onderuit en zet je de deur open voor An, echt hoe fucking dom...
China en Kazachstan kunnen er dus geen klote van. Nederland een medaille. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef DeeBee het volgende:
Twee ronden te gaan, kan je de deur dichtzetten, hoeft alleen te blijven staan, ga je je landgenoot duwen, zelf onderuit en zet je de deur open voor An, echt hoe fucking dom...
??? Er is een vrij sizable Koreaanse community in Rusland, waar heb je het in godsnaam overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef alors het volgende:
Ik denk wel eens, nu juichen ze voor hem, maar als hij marktkoopman in Moskou was dan was hij allang meermaals hardhandig inelkaar getikt door Russische nationalisten en niemand die een fuck zou geven.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wijf op de tribune moet een smsje krijgen die zegt dat ze wat anders moet aandoen
Dit is wel representatief voor een volwaardige shorttrackrit ja.quote:
Doen wequote:
En Ter Mors bronsquote:
Ja, toch al snel een minuut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja
Nou ja die B-finale is ook alweer even geleden.
Ze vindt dr eigen wel mooi zo te zienquote:
We zitten op een Nederlands forum dus praat normaal. Anders ga je maar wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:07 schreef Thas het volgende:
금메다~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ㄹ!!!!
Bak seunghi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We zitten op een Nederlands forum dus praat normaal. Anders ga je maar weg.
[..]
Zeg het ze Pino.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst nog B finale van de relay.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, dit was het voorprogramma op de grote Sjinkieshow.
Nu gaat het echt beginnen
Maar ze maakt haar zinnen wel af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef marcodej het volgende:
Annita is een beetje een grijze muis.
Een klein beetje wel ja, hoewel het bijzonder voorspelbaar wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mais non, maintenant il est une topique française.
Als je wordt gedeklasseerd, sta je volgens mij nog in de uitslag, maar lager. Bij diskwalificatie sta je er niet meer in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Joris van der Berg zegt altijd gedeklasseerd. Dat dat moet goed zijn.
Nee, want in de finale gedeclasseerd worden is in principe wel wat anders dan gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Joris van der Berg zegt altijd gedeklasseerd. Dat dat moet goed zijn.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kanniewaarzijn
Stiekem best grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |