abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137003171
Ze moeten eigenlijk ook niet met 5 teams rijden. 3 lijkt mij het maximum eigenlijk wil je het nog een beetje overzichtelijk houden. 25 man op zo'n klein baantje is absurd. :')
pi_137006799
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 00:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_137010778
Artikeltje over Sjinkie, met filmpje over z'n werkplaats _O_ :
http://schaatsen.nl/nieuw(...)nocht-aan-werkplaats
pi_137085470
Nos:

De Nederlandse shorttrackers hebben er niets meer aan, maar de aflossingsploeg heeft achteraf wel gelijk gekregen van de ISU. De relayfinale had opnieuw gestart moeten worden na de val van Freek van der Wart in de eerste bocht.

Wilf O'Reilly, disciplinemanager shorttrack bij de KNSB, haalde verhaal bij de ISU. "Ik heb met Nathalie Lambert van de technische commissie gesproken en zij erkende dat de starter fout zat", zo zegt O'Reilly in De Telegraaf.

Topblock
In het shorttrack moet een wedstrijd opnieuw worden gestart als er een valpartij is voor het middelste blokje van de allereerste bocht, het zogenaamde topblock. Meteen na de deceptie riep bondscoach Jeroen Otter al dat de starter een fout had gemaakt, omdat Van der Wart voor dat topblock onderuit ging.

O'Reilly noemt de wedstrijd een slecht uithangbord voor de sport: "Mensen zien deze sport niet vaak. Als zoiets gebeurt op de Olympische Spelen, word je niet serieus genomen. Dan begrijpt het publiek er niets van."
Hallo
  maandag 24 februari 2014 @ 12:11:39 #80
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_137085721
Diskwalificatie van alles deelnemers dan maar ;)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 februari 2014 @ 12:39:01 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137086790
quote:
3s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef clavier het volgende:
Nos:

De Nederlandse shorttrackers hebben er niets meer aan, maar de aflossingsploeg heeft achteraf wel gelijk gekregen van de ISU. De relayfinale had opnieuw gestart moeten worden na de val van Freek van der Wart in de eerste bocht.

Wilf O'Reilly, disciplinemanager shorttrack bij de KNSB, haalde verhaal bij de ISU. "Ik heb met Nathalie Lambert van de technische commissie gesproken en zij erkende dat de starter fout zat", zo zegt O'Reilly in De Telegraaf.

Topblock
In het shorttrack moet een wedstrijd opnieuw worden gestart als er een valpartij is voor het middelste blokje van de allereerste bocht, het zogenaamde topblock. Meteen na de deceptie riep bondscoach Jeroen Otter al dat de starter een fout had gemaakt, omdat Van der Wart voor dat topblock onderuit ging.

O'Reilly noemt de wedstrijd een slecht uithangbord voor de sport: "Mensen zien deze sport niet vaak. Als zoiets gebeurt op de Olympische Spelen, word je niet serieus genomen. Dan begrijpt het publiek er niets van."
:r JSU :r
pi_137086837
Gecockblocked door de ISU :r
pi_137087282
quote:
3s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef clavier het volgende:
Nos:

Topblock

Wut? :{
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_137087431
KNRB :r
pi_137087528
De starter :r :r :r :r Ophangen, vierendelen, martelen, gooien in vat zoutzuur, alles..
pi_137090091
Is er niet iets dat met terugdraaiende kracht atleten gediskwalificeerd kunnen worden en iedereen op de medaille ranglijst een stukje opschuift?
pi_137090156
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef Iwanius het volgende:
Is er niet iets dat met terugdraaiende kracht atleten gediskwalificeerd kunnen worden en iedereen op de medaille ranglijst een stukje opschuift?
Buiten bijzondere omstandigheden zoals bewezen vals spel door materiaalvervalsing of doping lijkt me dat niet. Bovendien wie zou je willen diskwalificeren?

Het is een grote blunder van de starter geweest, daar kunnen de andere landen ook niets aan doen.
pi_137091420
Ontzettend zonde dat zo'n fout nou juist in de Olympische finale moet gebeuren. ;( Het viel overigens ook wel te zien aan de beelden, er had opnieuw gestart moeten worden. Ik snap eigenlijk niet dat zo'n scheidsrechter bij twijfel niet opnieuw laat starten.
pi_137091449
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
KNRB :r
Wat heeft de roeibond er mee te maken? :+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 februari 2014 @ 14:59:50 #90
284411 crew  heywoodu
pi_137091475
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef -0- het volgende:

[..]

Buiten bijzondere omstandigheden zoals bewezen vals spel door materiaalvervalsing of doping lijkt me dat niet. Bovendien wie zou je willen diskwalificeren?

Het is een grote blunder van de starter geweest, daar kunnen de andere landen ook niets aan doen.
Dit inderdaad. Het is niet zo dat je Rusland en de VS maar moet diskwalificeren omdat de starter de boel terug had moeten schieten _O-
pi_137097029
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Wat heeft de roeibond er mee te maken? :+
:D
pi_137097117
Allemaal Blatter. Wat zuur zeg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_137110723
Ze zitten daar continue op videobeelden te kijken maar zo'n starter overrulen was teveel gevraagd... gelukkig is zo'n wedstrijd ook iedere 4 jaar dus je kunt je ook vrij makkelijk revancheren ;)

Stelletje malloten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 24 februari 2014 @ 23:04:21 #94
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_137111847
Hij had gewoon niet moeten vallen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')