Dat wordt het sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop een ding niet: dat ze vierde worden. Dat gezeik op dit forum wordt dan zo
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop een ding niet: dat ze vierde worden. Dat gezeik op dit forum wordt dan zo
Klopt wel een beetje. Zie Dekker in de RVV van 2001. Omdat 'ie dacht dat 't niet meer kon, kon het niet meer.quote:
Ja, maar dat is wel wat er normaal gesproken gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Geen winnaarsmentaliteit!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als je wordt gedeklasseerd, sta je volgens mij nog in de uitslag, maar lager. Bij diskwalificatie sta je er niet meer in.
Volgende keer doe ik een sarcasme-tag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, want in de finale gedeclasseerd worden is in principe wel wat anders dan gediskwalificeerd
In het eerste geval kun je dan nog gewoon derde of vierde staan (en dus een medaille krijgen), bij het tweede niet.
Pics?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als ik twitter mag geloven zit alles behalve de twee TP-ploegen in het shorttrackstadion.
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is denk ik dan ook vlak na de rit opgenomen.
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is denk ik dan ook vlak na de rit opgenomen.
Het boeit mij eigenlijk al niet meer, brons was gewoon een toevalstreffer dat je eens in de 100 jaar mee maakt bij het shorttrack.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Tong zit achter de bocht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als ik twitter mag geloven zit alles behalve de twee TP-ploegen in het shorttrackstadion.
Deze interviewer sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef wimderon het volgende:
Wat een interview dit. 10x naar hetzelfde vragen
Falers etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef BasEnAad het volgende:
Zuig zuig zuig godverdomme NOS, doe er wat aan!
De bobsleedames zag ik zitten. De Muldertjes zitten er, Smeekens, Groothuis, Boer, Nautagodin.quote:
Schaats in z'n nek gooienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Echt idd, ik zou hem slaan als ik haar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |