Een klein beetje wel ja, hoewel het bijzonder voorspelbaar wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We zitten op een Nederlands forum dus praat normaal. Anders ga je maar weg.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mais non, maintenant il est une topique française.
Als je wordt gedeklasseerd, sta je volgens mij nog in de uitslag, maar lager. Bij diskwalificatie sta je er niet meer in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Joris van der Berg zegt altijd gedeklasseerd. Dat dat moet goed zijn.
Nee, want in de finale gedeclasseerd worden is in principe wel wat anders dan gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Joris van der Berg zegt altijd gedeklasseerd. Dat dat moet goed zijn.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kanniewaarzijn
Stiekem best grappig
Dat wordt het sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop een ding niet: dat ze vierde worden. Dat gezeik op dit forum wordt dan zo
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop een ding niet: dat ze vierde worden. Dat gezeik op dit forum wordt dan zo
Klopt wel een beetje. Zie Dekker in de RVV van 2001. Omdat 'ie dacht dat 't niet meer kon, kon het niet meer.quote:
Ja, maar dat is wel wat er normaal gesproken gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |