Knegt rare naam voor een kopman.quote:
je ziet het gewoonquote:
Goud.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
Nu de Relay final Sjinkie .. daar gaat het om
Is alvast voor de Relayquote:
't wordt toch niksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
Nu de Relay final Sjinkie .. daar gaat het om
Ja. Anders was Sjinkie nog teruggekomen.quote:
Die gast kan alleen starten, die kan er verder helemaal geen klote van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Anders was Sjinkie nog teruggekomen.
Kazachstan achter je houden dan hoeft er maar 1 te vallen en medaille is binnen.quote:
Zou wel logisch zijn. Maar ik zie Korea ook wel een penalty pakken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
Ik vrees dat NL vierde wordt achter Rusland, China en VS.
1 van de 4 die nu aan de start staan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Apolo Ohno is An wel 1 van de favorieten. Kijk, die man heeft er verstand van.
Dat is wel de meest waarschijnlijke situatiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
Ik vrees dat NL vierde wordt achter Rusland, China en VS.
Niet zwart en ook geen homo. Gaat nog dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Cliffy het volgende:
Toch apart dat die Russen allemaal zo uit hun dak gaan voor een Koreaan..
Hij zei het vooraf. Maar dan nog, dat is net zoiets als zeggen dat Wüst wel een kans maakt op een medaille op de 3kmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
1 van de 4 die nu aan de start staan?
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland zelf gaat vallenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kazachstan achter je houden dan hoeft er maar 1 te vallen en medaille is binnen.
Omdat dat spannend is 40 rondjes lang of zo, maar zo doen alle rijders van zo'n weekendje mee ...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zien ze de relay als koningsonderdeel?
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland zelf gaat vallen
Alle rijders wel erg veelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat dat spannend is 40 rondjes lang of zo, maar zo doen alle rijders van zo'n weekendje mee ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |