Net seizoen 2.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt geniaal haha.
Hoever ben jij?
Ongeveer. Maar ik ga april per trein naar NL dus ben van plan weer voor een eurootje of 5000 in te slaanquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 episodes te gaan
De demonstranten worden als erger bestempeld dan dat Benno blijft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
Laat hem inderdaad maar mooi in Leiden blijven steintje.
Om Kiev direct af te breken vond ik ook wel wat ver gaan ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De demonstranten worden als erger bestempeld dan dat Benno blijft.
Lulligquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trein vergeet te stoppen bij een station
BIERquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan we drinken dit weekend mensen
Weekend chefquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik heb ook weekend. Ik ga mij dit weekend storten in een sacrum silentium voor FOK! (Tenzij we winnen van Twente, dan kom ik ff gniffelen.)
Fijn weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik heb ook weekend. Ik ga mij dit weekend storten in een sacrum silentium voor FOK! (Tenzij we winnen van Twente, dan kom ik ff gniffelen.)
dag dagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Dus nu stop je niet meer op Delft? Verdomme, dan keer ik weer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trein vergeet te stoppen bij een station
Money money.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Ik weet niet wat die Latijnse Harry Potterspreuk betekent, maar ik doe mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Maar omdat ik morgen moet werken, ben ik er volgende week wel bijquote:
Iets met heilige stilte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die Latijnse Harry Potterspreuk betekent, maar ik doe mee.
Altijd gaan voor een periode waarin je ook nog wel zonder FOK! kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij Ajax had ik bijna een jaar met een PSV UI gelopen, ik denk dat ik UI weddenschappen maar zoveel mogelijk vermijd.
morgen lange chilsessie bij vrienden, beetje zuipen, beetje muziek luisteren enzo je kent het welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He tyron
Ga je nog iets leuks doen?
Morgen op de racefiets, rustig aan dit weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
morgen lange chilsessie bij vrienden, beetje zuipen, beetje muziek luisteren enzo je kent het wel
jij dan?
Niels kan nooit zonder FOK!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd gaan voor een periode waarin je ook nog wel zonder FOK! kan.
hoezo niet, damon is eindelijk weer een baasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Ik heb nu alles gekeken van TVD, ik vind het niet meer zo leuk
Ik vind het niet leuk dat Katherine in Elena zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo niet, damon is eindelijk weer een baas
maar momenteel is het wel the originals > tvd ja
maar is ook wel logisch
oh ja ben wel benieuwd hoe ze dat gaan fixenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat Katherine in Elena zit
Ik wil Elena terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh ja ben wel benieuwd hoe ze dat gaan fixen
Had je nou een apen of berenpak?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa wil dat er mannen in berenpak komen, ze houdt van knuffels
De Nederlandse Bankquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Altijd als ik DNB luister ben ik weer even die kleine blowaka knut. Leeftijd van Stijn zeg maar. Stiekem blowen op t dakterras.
Goede tijden
Rode kool en een bal gehakt. Misschien wel 2 ballen gehaktquote:
Wat voor saus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rode kool en een bal gehakt. Misschien wel 2 ballen gehakt![]()
Ik weet het, ik leef op het randje.
Salade met gamba's en brood.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees voor wat mensen die in zichzelf gaan snijden om het resultaat van Ajax.
Tering, wat een dramaqueens.
Als ik de stemming zo proef. Een wedstrijd van realitycheck en gelijk wordt de negatieve polonaise ingezet.quote:
Ik ben niet eens teleurgesteld meer. Ik voel me er redelijk gelaten bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik de stemming zo proef. Een wedstrijd van realitycheck en gelijk wordt de negatieve polonaise ingezet.
Wat is dan teleurgesteld? Ik ga niet doen alsof ik dit allang heb zien aankomen, maar wat er veelal wordt rondgeschreeuwd is zo mogelijk nog debieler.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens teleurgesteld meer. Ik voel me er redelijk gelaten bij.
Dat je geschrokken bent van de wedstrijd. Ik wist wel dat het lastig zou worden. En ik ben me ervan bewust dat Ajax geen geweldige selectie heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dan teleurgesteld? Ik ga niet doen alsof ik dit allang heb zien aankomen, maar wat er veelal wordt rondgeschreeuwd is zo mogelijk nog debieler.
Wat doe jij nou zoal als je een woedeaanval hebt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar kan ik echt agressief van worden. Dan wordt El Stinho mad.
Hij stampvoet dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe jij nou zoal als je een woedeaanval hebt?
Kortsluiting in mijn hoofd. Niet dat ik met dingen ga gooien of wat, maar dan krijg ik zo'n brok agressiviteit/ergernis dat ik het ergens kwijt moet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe jij nou zoal als je een woedeaanval hebt?
Darten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kortsluiting in mijn hoofd. Niet dat ik met dingen ga gooien of wat, maar dan krijg ik zo'n brok agressiviteit/ergernis dat ik het ergens kwijt moet.
quote:
Ooh dus fappen. Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kortsluiting in mijn hoofd. Niet dat ik met dingen ga gooien of wat, maar dan krijg ik zo'n brok agressiviteit/ergernis dat ik het ergens kwijt moet.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
maar vaak ga ik dan toch weer verder met de irritatiedingen opzoeken.
twitter:
Ik ben blij dat er niet wordt toegegeven aan de randdebielen die komen demonstreren maar ook helemaal niet in de wijk wonen waar Benno ook woont.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er niet wordt toegegeven aan de randdebielen die komen demonstreren maar ook helemaal niet in de wijk wonen waar Benno ook woont.
#Lenferinkiseengod
Ze weten toch waar hij woont? Ik denk niet dat hij daar nog met rust gelaten wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er niet wordt toegegeven aan de randdebielen die komen demonstreren maar ook helemaal niet in de wijk wonen waar Benno ook woont.
#Lenferinkiseengod
Vind het raar dat hij een pedo een god noemt. Volgens mij is zijn goed wies kapot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze weten toch waar hij woont? Ik denk niet dat hij daar nog met rust gelaten wordt.
Ik denk dat die man slechter af is in de buitenwereld dan in de gevangenis ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze weten toch waar hij woont? Ik denk niet dat hij daar nog met rust gelaten wordt.
Hij noemt de burgemeester god.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het raar dat hij een pedo een god noemt. Volgens mij is zijn goed wies kapot.
Foto staat in de OP en als je jonger dan 15 bent dan moet een date met hem niet zo moeilijk te regelen zijn.quote:
en je moet geestelijk gehandicapt zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Foto staat in de OP en als je jonger dan 15 bent dan moet een date met hem niet zo moeilijk te regelen zijn.
en hoi
ik word liever door die gozer misbruikt dan dat ik naar ajax kijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Foto staat in de OP en als je jonger dan 15 bent dan moet een date met hem niet zo moeilijk te regelen zijn.
en hoi
nou gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en je moet geestelijk gehandicapt zijn
Waar was je in het honk dan klapschaats.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik word liever door die gozer misbruikt dan dat ik naar ajax kijk
In beide gevallen zijn we weer terug bij de geestelijk gehandicaptenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was echt vernederend gisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Neem jij de stokken mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wil je ook mee? morgen ga ik langs bij z'n flat
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar was je in het honk dan klapschaats.
Hij wil juist met zijn stokje gaan spelen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vond het een kut sfeerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was weer reuze gezellig... ook in het stadion. Tot de 0-2 wel te verstaan.
Wie in jouw omgeving heeft je zo beïnvloed?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet tegen Benno demonstreren. Hoogstens tegen die randdebielen van buiten de wijken
Lekker samen fluiten zorgt wel voor verbroedering ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was weer reuze gezellig... ook in het stadion. Tot de 0-2 wel te verstaan.
niemand?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wie in jouw omgeving heeft je zo beïnvloed?
hoe doen ze dat in enschede?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lekker samen fluiten zorgt wel voor verbroedering ja.
Geniaal jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef TwenteFC het volgende:
Lilyhammer, een overval met Justin Bieber maskers.
Nee ze moeten als dooie mussen daar staanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja gek hé met 0-3. Vak410 die blij staat te springen terwijl je vernederd wordt![]()
![]()
![]()
Haha kneusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
rens is het allemaal niet zo gewend
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben ik de enige die opgewonden wordt als stijn zo praat????????
Ik vind het echt belachelijk dat mensen blij staan te springen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ze moeten als dooie mussen daar staan
Zwakzinnige
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwakzinnige
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwakzinnige
Hopen op een verlenging, een blessureveld, en mannelijk voetbal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
nu echt zin in salzburg uit
gaat echt leuk worden
ik vond don't worry wel erg grappig in de rustquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja gek hé met 0-3. Vak410 die blij staat te springen terwijl je vernederd wordt![]()
![]()
![]()
Haha jij denkt echt dat Twente Ajax nog inhaaltquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hopen op een verlenging, een blessureveld, en mannelijk voetbal.
Blijf jij voortaan maar bij Heerenveen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die lekker gezellig gaan doen terwijl je club zo slecht presteert moet je het stadion uittrappen.
Ik denk dat het tot de mogelijkheden behoort ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jij denkt echt dat Twente Ajax nog inhaalt
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijf jij voortaan maar bij Heerenveen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef Tjacka het volgende:
ik ging ook telkens juichen als veltman een bal aan een ploeggenoot gaf
ik heb drie keer mogen juichen
te triest dat dit ajax kampioen gaat worden, kut elftalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jij denkt echt dat Twente Ajax nog inhaalt
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef Tjacka het volgende:
U mad?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
te triest dat dit ajax kampioen gaat worden, kut elftal
Ja, wel eens. Vooral treurig dat de Eredivisie zo snel zo hard achteruit gegaan is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
te triest dat dit ajax kampioen gaat worden, kut elftal
Triester dan triest was het. Slechtste wedstrijd van Ajax sinds jaren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:00 schreef Tjacka het volgende:
met het slechtste publiek ooitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Triester dan triest was het. Slechtste wedstrijd van Ajax sinds jaren.
Heb jij de tweede helft nog gekeken of alleen gepraat met mensen op je vak?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met het slechtste publiek ooit
ik snap dat niet
koop je een kaartje ben je de hele wedstrijd saggie
of ga je in de dertigste minuut weg (dat gebeurde serieus)
ga dan sarcastisch doen beetje voetbalhumor
ik heb mij evengoed nog best vermaakt
Terwijl de sfeer eerst heel goed was. Tot de 0-1 stond heel mijn vak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap dat niet
Niet helemaal eerlijk dit. Ik als emotioneel doodpersoon kan nou eenmaal moeilijk oprecht enthousiast overkomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap dat niet
zo zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Terwijl de sfeer eerst heel goed was. Tot de 0-1 stond heel mijn vak.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap dat niet
ik heb de hele tweede helft naar het uitvak gekekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij de tweede helft nog gekeken of alleen gepraat met mensen op je vak?
Ik niet, ik ben bang voor nog zo'n afstraffing. Tegen een club als Real Madrid kan ik dat toch wat beter verdragen dan tegen een club als Salzburg, al vond ik ze wel heel goed spelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
nu echt zin in salzburg uit
gaat echt leuk worden
Ja die mensen daar die fan kunnen worden van zo'n clubquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb de hele tweede helft naar het uitvak gekeken
het was best fascinerend
ik ga heenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben bang voor nog zo'n afstraffing. Tegen een club als Real Madrid kan ik dat toch wat beter verdragen dan tegen een club als Salzburg, al vond ik ze wel heel goed spelen.
Alles erom heen is wel leuk, ik ben alleen wel bang voor de wedstrijd.quote:
stond telkens zo'n gozer met een microfoonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die mensen daar die fan kunnen worden van zo'n club
Hadden ze misschien wat meer Red Bull moeten drinken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stond telkens zo'n gozer met een microfoon
Sta je 3-0 voor en nog deed het uitvak heel weinig
ik maakte nog grapjes over ajax-publiek
maar die werden niet geaccepteerd
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze misschien wat meer Red Bull moeten drinken.
Vrachtwagen, 5 auto's. Gedeelte met grote witte schermen afgezetquote:
Uit dit topic .quote:Doe normaal:-Geen hele landen weg willen vagen.-Geen mensen doodwensen.-Mensen die het niet met je eens zijn, zijn niet meteen pro-moord en doodslag, laten we elkaar enigszins normaal bejegenen.-Dat houdt dus in geen andere users uitschelden/wegsturen/zeggen dat ze het wel goed vinden dat Assad mensen vermoord, omdat ze tegen de rebellen zijn.-Elkaar uitmaken voor aluhoedje. Ga inhoudelijk de discussie aan. Trouw als bron is niet toegestaan. Het zijn geen ingewikkelde regels.
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ADO v GAE begint
[ afbeelding ]
Beide ploegen zullen het niveau van Ajax gaan ontstijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ADO v GAE begint
[ afbeelding ]
Dit boeit vrij weinig mensen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ADO v GAE begint
[ afbeelding ]
#nooitmeerlimburgquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi, als Ado wint komt Roda nog verder op achterstand
Ik zie Tomasson van de zomer al z'n drie jaarsalarissen thuis op de bank tellenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
In het gunstigste geval winnen dan ook even RKC, Cambuur, Utrecht en NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |