ben je nieuw hier ofzoquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben je nieuw hier ofzo
hallo allemaal tyron hier
is een quote die bij yvonne in haar kantoor hangt
Da was niet het hele vak. Dat was jij alleen godsammequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pot dat het hele vak "Mihaylov, HOMO" riep en hij keer op keer de bal over de zijlijn trapte daardoor?
Snap er ook geen kutjekluiver vanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
Die gekke Van der Wiel heeft het daar in Parijs wel voor elkaar he?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Da was niet het hele vak. Dat was jij alleen godsamme
Ik wel. Van der Wiel heeft veel meer talent en heeft blijkbaar ook gewoon hard gewerkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap er ook geen kutjekluiver van
Janmaat gaat sowieso banken.
hoe speelde die?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
Die gekke Van der Wiel heeft het daar in Parijs wel voor elkaar he?
Nicequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steeds meer gasten gingen meedoen toen.
Ik heb dat ook gedaan bij Lljamaljenko (als je het zo schrijft). Echt tientallen minuten zijn naam roepen terwijl hij warm aan het lopen was. Tot hij half lachend half geïrriteerd op keek en ik twee duimen op stak
Ik heb toen zijn shirtje gekregen aan het eind van de pot, gooide hij naar me toe de eindbaas![]()
![]()
Stak een duimpje op en zwaaide nog even.
Ik wel, als het moet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice
Ik heb zelf niet zo'n luide stem dat ergens overheen gaat.
Van der Wiel werd vorige week nog weggespeeld manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel. Van der Wiel heeft veel meer talent en heeft blijkbaar ook gewoon hard gewerkt.
Ook de betere back overall nog steeds imo.
Het moet in je zitten, je hebt het of niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wel, als het moet.
Je moet je keel smeren. Ijsblokjes en veel appelsap, dat zorgt ervoor dat hij niet rauw wordt.
Helpt goed tegen de keelpijn.
En nu is Janmaat beter?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Van der Wiel werd vorige week nog weggespeeld man
Niet gezien. Maar dus?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heeft een leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is kapiteintje eigenlijk?
nou vraag ik me wel af of de linksvoor van PSG actief mee verdedigdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Een backje van Monaco tegen Van der Wiel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Door een backje van Monaco.
Janmaat is veel beter.
Janmaat wordt afentoe hier in Nederland nog te kakken gezet door een linksbuiten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Door een backje van Monaco.
Janmaat is veel beter.
Is er leven buiten FOK! dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft een leven.
Een leven.
Die was altijd al beter, Krek kan niks. Al speelt hij wel op een hoger niveau en CL dus dan kan gaan meewegen voor V Gaal.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was altijd al beter, Krek kan niks. Al speelt hij wel op een hoger niveau en CL dus dan kan gaan meewegen voor V Gaal.
je praat poepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die was altijd al beter, Krek kan niks. Al speelt hij wel op een hoger niveau en CL dus dan kan gaan meewegen voor V Gaal.
Linksvoor dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een backje van Monaco tegen Van der Wiel?
Heb jij überhaupt ooit wel eens een voetbalwedstrijd gezien?
Wat is het? Een plaat? Een rots? Een huis? What the fuck staat er voor je TV?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Janmaat wordt nog afgetroefd door een speler van RKC, kom op man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Linksvoor dan.
Hij werd hoe dan ook zoekgespeeld. Leek nergens op.
Alles wat ik in VI hoor neem ik direct voor waarheid aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
je praat poep
je hebt ze zeker in vi horen blaten
Luister korfbalvriend Janmaat = beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het? Een plaat? Een rots? Een huis? What the fuck staat er voor je TV?
Oppertunist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
Er gaat geen Feyenoorder in de basis staan bij het WK denk ik. Misschien Boëtius en/of Indi.
Dees was wel flauw men.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Smelt je dan?
Haha grapje uiteraaard
Ten eerste is het bijzonder treurig om gelijk weer 'korfbalvriend' te gaan schreeuwen. Een teken van zwakte. Ten tweede komt dit over als: ''Als ik het vind is het gewoon zo :S'' en ten derde helpt het inzetten van je bipolaire stoornis niet mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Luister korfbalvriend Janmaat = beter.
Zolang Van Gaal dat ook maar ziet geeft niemand om jouw infantiele mening en je jodenverheelijking.
Nee ik zit gelukkig binnen. Maar ik wilde morgen op de fiets naar mijn werkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Smelt je dan?
Haha grapje uiteraaard
Hoi BdBB.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Matige aflevering Rijdende Rechter.
Matige wedstrijd.
Matig.
Godverdommequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten eerste is het bijzonder treurig om gelijk weer 'korfbalvriend' te gaan schreeuwen. Een teken van zwakte. Ten tweede komt dit over als: ''Als ik het vind is het gewoon zo :S'' en ten derde helpt het inzetten van je bipolaire stoornis niet mee.
Índerdaad zeg, city dat verzuimd te voetballen. Bah wat laf van zequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallo mensen. Wat een matige wedstrijd was dat net zeg.
Robben op links, 40-45 opties op rechts (Kuijt is zelfs een optie voor Gaal). Lens die zal sowieso spelen: die vuistneukt Gaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja? Als Depay al mee mocht de vorige keer. Weet niet hoe Lens het doet.
ben ik de enige die opgewonden wordt als stijn zo praat????????quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten eerste is het bijzonder treurig om gelijk weer 'korfbalvriend' te gaan schreeuwen. Een teken van zwakte. Ten tweede komt dit over als: ''Als ik het vind is het gewoon zo :S'' en ten derde helpt het inzetten van je bipolaire stoornis niet mee.
Robben, en dan een andere speler rechts.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet het dan worden eigenlijk?
Luister puisterig nerdje, als je anderhalf jaar lang iemand als Christophe Jallet voor je in de pikorde hebt staan dan ben je dus gewoon een waardeloze verdediger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vindenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Robben, en dan een andere speler rechts.
Hey Bruno maatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Matige aflevering Rijdende Rechter.
Matige wedstrijd.
Matig.
vd wiel speelt het hele jaar al zo beetjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Luister puisterig nerdje, als je anderhalf jaar lang iemand als Christophe Jallet voor je in de pikorde hebt staan dan ben je dus gewoon een waardeloze verdediger.
Dus speelt Janmaat. Klaar.
Overigens zou Boeet links en Robben rechts wel lekker zijn.quote:
Ik miste het eerste kwart van de wedstrijd en dat was het beste deel van de avond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallo mensen. Wat een matige wedstrijd was dat net zeg.
Nog meer eten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor je het weet, gaat hij....
....
....................
Johannesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik miste het eerste kwart van de wedstrijd en dat was het beste deel van de avond.
Zo'n beetje inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
vd wiel speelt het hele jaar al zo beetje
Was aan het vergaderenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Hmfgod, heb jij nog de wedstrijd gekeken?
Daar ga je alweer met je debiele gebral. Vind je het gek dat niemand je serieus neemt, kneus.quote:
Onder Carlo Ancelotti ja (daar was Jallet aanvoerder). En onder Laurent Blanc mag hij spelen en bloeit hij helemaal op. Jallet komt voorlopig totaal niet in aanmerking voor een basisplaats. Je moet dieper doordenken, Ellie.quote:als je anderhalf jaar lang iemand als Christophe Jallet voor je in de pikorde hebt staan dan ben je dus gewoon een waardeloze verdediger.
Ik heb je voorlopig alleen horen praten over Van der Wiel. Vertel me eens wat over Janmaat en hoe hij het doet in de Mickey Mouse League? Vertel me eens hoe hij diep in de fout ging thuis tegen Kuban? Uit bij RKC?quote:Dus speelt Janmaat. Klaar.
Ze hadden gewoon net als Ajax moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Índerdaad zeg, city dat verzuimd te voetballen. Bah wat laf van ze
Basis?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
Maar we zullen het zien. Ik duf de weddenschap best met je aan te gaan dat Janmaatgewoon speelt.
Ik zat de helft van de wedstrijd te tinderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik miste het eerste kwart van de wedstrijd en dat was het beste deel van de avond.
daarvoor 22 wedstrijden jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n beetje inderdaad.
Veel invalbeurten en daarvoor alleen op de bank bijna.
Maar we zullen het zien. Ik duf de weddenschap best met je aan te gaan dat Janmaatgewoon speelt.
*durfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n beetje inderdaad.
Veel invalbeurten en daarvoor alleen op de bank bijna.
fokrar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Tyron het volgende:
ik heb een fok! bestand in mijn documenten staan
wat
Jij bent verslaafd aan FOK! hahaha.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Tyron het volgende:
ik heb een fok! bestand in mijn documenten staan
wat
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jou mocht ik altijd toch dat wist je.
basis niet nee, wel een paar reserves, ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
Er gaat geen Feyenoorder in de basis staan bij het WK denk ik. Misschien Boëtius en/of Indi.
Haha, die was aanvoerder en publiekslieveling. Rot op met dat gezwam.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Luister puisterig nerdje, als je anderhalf jaar lang iemand als Christophe Jallet voor je in de pikorde hebt staan dan ben je dus gewoon een waardeloze verdediger.
haha wordt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Depay niet naar het WK gaat wordt ik gek.
van 8 tot 10 gewerkt, was me een dagje welquote:
Op het WK weer lekker 100% kansen missen, de CR7 uithangen, genot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja zoals vanoudsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
van 8 tot 10 gewerkt, was me een dagje wel
verder wel goed hoor, helemaal nu ik weer de gezelligheid in dit topic zie
Iemand afrekenen op 2 wedstrijdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ga je alweer met je debiele gebral. Vind je het gek dat niemand je serieus neemt, kneus.
[..]
Onder Carlo Ancelotti ja (daar was Jallet aanvoerder). En onder Laurent Blanc mag hij spelen en bloeit hij helemaal op. Jallet komt voorlopig totaal niet in aanmerking voor een basisplaats. Je moet dieper doordenken, Ellie.
[..]
Ik heb je voorlopig alleen horen praten over Van der Wiel. Vertel me eens wat over Janmaat en hoe hij het doet in de Mickey Mouse League? Vertel me eens hoe hij diep in de fout ging thuis tegen Kuban? Uit bij RKC?
Nou dan?
Leuk, kun je arme Smoofie en Saind trakteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
van 8 tot 10 gewerkt, was me een dagje wel
verder wel goed hoor, helemaal nu ik weer de gezelligheid in dit topic zie
jij gaf toch niks om het NL elftal? Ouwe rellertquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK weer lekker 100% kansen missen, de CR7 uithangen, genot.
NL elftal is toch ook kut of wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij gaf toch niks om het NL elftal? Ouwe rellert
Als hij op tijd is kan hij gewoon kaartjes kopen hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jallet was de enige fransman nog in de selectie, oude gast en volgens mij zelfs aanvoerder van voor de overname. die je speel je moeilijk eruit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
jij rekent vd wiel af op 1 wedstrijd tegen monacoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand afrekenen op 2 wedstrijden![]()
Was de kritiek in zijn Ajax-periode niet dat hij hele seizoenen achter elkaar matig speelde? Pas in zijn laatste seizoen is hij opgebloeid .
Als zelfs Sjek zegt dat hij waardeloos speelde is dat gewoon zo Stijn. Hou je maar gewoon bezig met darten en schaatsen want Janmaat gaat spelen
Ik wordt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik kom ook zoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn tandjes poetsen, uitkleden en laptop uit zetten.
Daarna lekker slapen
Nou, fijn voor je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Daarna lekker slapen
Dus als iemand nu je laptop hackt, ziet die je naakt voordat je je laptop uitzet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Daarna lekker slapen
gisteren bij een gast naast mijn loon een dikke fooi gekregen en ook nog eens een nieuwe laptop voor mee naar huisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk, kun je arme Smoofie en Saind trakteren.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg weer rare foto's in dm.
Wtfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gisteren bij een gast naast mijn loon een dikke fooi gekregen en ook nog eens een nieuwe laptop voor mee naar huis
13,3 inch sony vaio van ruim een jaar oud, snap die gast niet. maar goed, ben er blij mee
Ik geef alleen voorbeelden, lees eens.quote:
Een sterk seizoen maar daarna een terugval, dat kan gebeuren. Al zal jij vast vinden van niet. Jouw gedachtegang is wel voorspelbaar.quote:Was de kritiek in zijn Ajax-periode niet dat hij hele seizoenen achter elkaar matig speelde? Pas in zijn laatste seizoen is hij opgebloeid .
Ah, het opportunistische studio voetbal. De ene keer is Cocu geweldig, de andere keer niet. Is Feyenoord titelkandidaat en dan weer niet.quote:Als zelfs Sjek zegt dat hij waardeloos speelde is dat gewoon zo Stijn.
Met je kinderachtige gestampvoet breng je jezelf alleen maar dieper in de problemen.quote:Hou je maar gewoon bezig met darten en schaatsen want Janmaat gaat spelen
Als je nou leest...het gaat om zijn gehele oeuvre.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij rekent vd wiel af op 1 wedstrijd tegen monaco
GGMM kan je helaas niet blocken omdat ie crew isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg weer rare foto's in dm.
zoals zo veel spelers, vertonghen speelde ook niet zo goed in zijn laatste jaar, pas na de winterstop werd hij echt goed. vd wiel had al vrij snel het ajaxniveau te pakken, maar wist zich niet te motiveren om een echte drager te worden, sowieso moeilijk op een backpositie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand afrekenen op 2 wedstrijden![]()
Was de kritiek in zijn Ajax-periode niet dat hij hele seizoenen achter elkaar matig speelde? Pas in zijn laatste seizoen is hij opgebloeid .
Als zelfs Sjek zegt dat hij waardeloos speelde is dat gewoon zo Stijn. Hou je maar gewoon bezig met darten en schaatsen want Janmaat gaat spelen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij gaf toch niks om het NL elftal? Ouwe rellert
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het even goed uitleggen. Ik heb een hekel aan interlands door het hele seizoen heen. Ik mis dan het clubvoetbal en er raken spelers onnodig geblesseerd. Al is het altijd beter dan geen voetbal. In de zomer kijk ik graag naar landenvoetbal. Met als minpunt alle hersenloze tokkies die in hun brulshirt of leeuwenpak voor de televisie zitten als Nederland voetbalt. Dan krijg ik bijna de neiging om het andere land te supporteren.
Laat toch gaan joh, broekie uit lekker op de bank met een uitsmijter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef alleen voorbeelden, lees eens.
[..]
Een sterk seizoen maar daarna een terugval, dat kan gebeuren. Al zal jij vast vinden van niet. Jouw gedachtegang is wel voorspelbaar.
[..]
Ah, het opportunistische studio voetbal. De ene keer is Cocu geweldig, de andere keer niet. Is Feyenoord titelkandidaat en dan weer niet.
[..]
Met je kinderachtige gestampvoet breng je jezelf alleen maar dieper in de problemen.
hij is het hele jaar al best aardig, ook in de CL en tegen betere tegenstanders dan janmaatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je nou leest...het gaat om zijn gehele oeuvre.
Moet hij volgens jou dan direct terug in de basis van oranje omdat hij nu weer terugkomt op niveau? Ik mis de hele noodzaak om Janmaat te passeren een beetje.
Janmaat heeft ook niet stilgestaan in zijn ontwikkeling.
Ik ben het zowaar eens helemaal met Stijn eens. Of tenminste met degene die hij napraat dan.quote:
trustenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
ThxTrusten mannen
(behalve Elan)
Deze mening heb ik volledig zelf gevormd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar eens helemaal met Stijn eens. Of tenminste met degene die hij napraat dan.
Wat lief dat je mij apart noemtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
ThxTrusten mannen
(behalve Elan)
Maar als je halfnaakt met een paar honderd man op een tribune indianengeluiden maakt wat maakt dat je?quote:
Die hebben tenminste een binding met voetbal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als je halfnaakt met een paar honderd man op een tribune indianengeluiden maakt wat maakt dat je?
soms cl wedstrijd gekeken en lees weleens over hemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Crack aardig speelt? Stream je alles van PSG?
door 90 min met hun rug naar het veld te staan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste een binding met voetbal.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
door 90 min met hun rug naar het veld te staan?
Alsof de Franse competitie op de top 3 na zoveel voorsteltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij is het hele jaar al best aardig, ook in de CL en tegen betere tegenstanders dan janmaat
maar ik hou erover op, jouw bron is namelijk sjek
Jezus, waar is jouw ruggegraat gebleven?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Ik duik ook mijn bed in, plechtig zwerend dat ik geen opmerkingen meer maak over koeien en biefstukken. Voor je het weet, is er sprake van bedreiging.
Daar wil ik het graag bij laten.
Truste allemaal. We zien morgen wel of ik RIP ben.
CL doet hij het goed thoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof de Franse competitie op de top 3 na zoveel voorstelt.
In de topper tegen Monaco die dan wél goede spelers hebben laat hij het toch ook gewoon liggen man. De rest is nauwelijks beter dan de clubs uit Nederland.
Even goed als Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
CL doet hij het goed tho
hoe deed janmaat het in de CL
In de Franse competitie scoort Toivonen zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
CL doet hij het goed tho
Ik stel voor dat Typisch vanaf nu de wegloopjood is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus, waar is jouw ruggegraat gebleven?
truequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de Franse competitie scoort Toivonen zelfs.
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook. Alle Feyenoorders stromen uit.
PSV party dit dat
Dat was een van de meest effectieve Nederlandse middenvelders Don.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de Franse competitie scoort Toivonen zelfs.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV party dit dat
Die leven, nou ja leven, tenminste wel voor voetbal. Ze hebben passie voor de club en liefde voor het voetbal. Dat zij volgens jou 90 minuten met hun rug naar het veld staan, is wat overdreven. In Nederland gaan mensen zich als debielen kleden en 'juichen' voor Oranje terwijl zij 0 binding hebben met voetbal. Dat is met wel meer dingen hoor. Maar bijvoorbeeld met voetbal valt het meer op dan anders. Doe gewoon wat je altijd doet en laat je niet meeslepen door de groepsdruk denk ik dan.quote:
Ik ben de enige PSVer, maar ik ga ook zo het licht (quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV party dit dat
Kan zijn, ik werd afgeleid door zijn hoge kwalgehalte denk ik...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was een van de meest effectieve Nederlandse middenvelders Don.
Is dit een Guus Meeuwis referentie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben de enige PSVer, maar ik ga ook zo het licht () uitdoen.
Typisch het soort speler dat je wel graag bij je eigen club zou zien, maar haat bij een andere club.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, ik werd afgeleid door zijn hoge kwalgehalte denk ik...
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben de enige PSVer jood, maar ik ga ook zo het licht () uitdoen.
Doe gewoon waar je zin in hebt en laat je niet door anderen afleiden lijkt me beter. Dat het clowns zijn wil niet zeggen dat jij het NL elftal moet steunen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die leven, nou ja leven, tenminste wel voor voetbal. Ze hebben passie voor de club en liefde voor het voetbal. Dat zij volgens jou 90 minuten met hun rug naar het veld staan, is wat overdreven. In Nederland gaan mensen zich als debielen kleden en 'juichen' voor Oranje terwijl zij 0 binding hebben met voetbal. Dat is met wel meer dingen hoor. Maar bijvoorbeeld met voetbal valt het meer op dan anders. Doe gewoon wat je altijd doet en laat je niet meeslepen door de groepsdruk denk ik dan.
Louis bouwt als trainer ook een team en speelsystemen op voor de WK, jouw vriend is er al 2 jaar niet bij en Janmaat wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
CL doet hij het goed tho
Gelukkig. Ik heb nog een papfles nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedereen, onlogisch en ik zijn er nog voor je.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik heb nog een papfles nodig.
Ik denk dat de PSV-ers het niet eens zijn met die stelling.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Typisch het soort speler dat je wel graag bij je eigen club zou zien, maar haat bij een andere club.
NU ECHT WEG
TRUSTE
plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee Typisch is de jood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwachtDie lopen namelijk altijd weg.
Fuck it, ik heb jouw luier al moeten verschonen. Het is nu de beurt aan onlogisch...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gedroogde bananenbladeren smoken.
Pleb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vroeger deden we dat. Of thee. Ook erg gezond
Van die bananenbladeren ga je wel echt zwaar trippen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vroeger deden we dat. Of thee. Ook erg gezond
Meh waarom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker samen lege panden kraken.
plebquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Niet is sterker dan dat ene woord, pleb.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Niet is sterker dan dat ene woord, pleb.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die bananenbladeren ga je wel echt zwaar trippen...
Gedroogde bladeren, verkorrelen en dan smoken. Ging nog aardig hard ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat zo?
Oudere gast zei dat je de binnenkant moest roken maar volgens mij werden we toen al keihard getrold want werd er niet waus van
Ik heb het geen van allen gedaan. Maar ik zag in Su mijn vrienden toch wel zwaar flippen na die bananenshit...quote:
Lost het teer op man, is goed voor je als je rookt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gratis gaten in je longen dit dat.
Ja ik was echt kapot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kan me nog een post van jou herinneren over Amarettoshotjes of zo?
Basenquote:
Wtf. Zat ze echt coke te roken, oftewel crack? Dat is waste of coke man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Basen![]()
Wel rotzooi al vond mijn ex het wel tof want moest altijd stofzuigen na het gebruiken
Volgens Whitney Houston is crack voor arme sloebers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Zat ze echt coke te roken, oftewel crack? Dat is waste of coke man.
Meeste junkies roken het toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Zat ze echt coke te roken, oftewel crack? Dat is waste of coke man.
Is het ook, je verdunt de coke als het ware met ammonia en vervolgens rokenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens Whitney Houston is crack voor arme sloebers.
Het is goedkoper.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste junkies roken het toch?
Dus zal wel heftiger zijn neem ik dan aan.
Neem het sowieso niet meer hooguit een lijntje als ik te dronken ben en door moest.
Hallo. Dat is balen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoi. Ik heb Fifa 14. Wat een enorm kanker spel is dat zeg. Of ik kan er geen klote van. Dat kan natuurlijk ook.
Op PS3?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoi. Ik heb Fifa 14. Wat een enorm kanker spel is dat zeg. Of ik kan er geen klote van. Dat kan natuurlijk ook.
Ja inderdaad.quote:
Nee. XBOX360.quote:
Kappen met die ziektes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
PES idd, jammer dat niemand dat meer speelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
[..]
Nee. XBOX360.
Ik ben PES van 6 jaar geleden gewent en heb Fifa14 gekregen. Ik zuig echt grote tijd. Amateur en semi-pro gaat goed. Professional gaat al mis. Online waag ik me niet eens aan.
Excusez moi. Je hebt helemaal gelijk.quote:
Computer is echt extreem goed. Dat verdedigen is ook enorm moeilijk. En scoren lukt niet. Een erg frustrerende exercitie tot nu toe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
PES idd, jammer dat niemand dat meer speelt.
Ik zit nu met FUT ook weer in divisie 6 dus voel je pijn helemaal.
Door een neger?quote:
Ja heel kut en online ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Computer is echt extreem goed. Dat verdedigen is ook enorm moeilijk. En scoren lukt niet. Een erg frustrerende exercitie tot nu toe.
Corners en vrije trappen tegen zijn steevast tegengoals. Hiero ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja heel kut en online ook.
Positiespel lijkt wel te kloppen hier maar mijn tegenstanders poppetjes lijken agressiever of zo dus elke voorzet is een kopgoal.
Zet je fucking Kompany op Immers dan kopt Immers nog steeds keihard binnen.
Immers is dan ook best een goede kopperquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja heel kut en online ook.
Positiespel lijkt wel te kloppen hier maar mijn tegenstanders poppetjes lijken agressiever of zo dus elke voorzet is een kopgoal.
Zet je fucking Kompany op Immers dan kopt Immers nog steeds keihard binnen.
En Kompany niet natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Immers is dan ook best een goede kopper
jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word aan mijn lot overgelaten?
bayern gaat winnen, ozil onzichtbaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer dat ac milan v atletico samen met arsenal v bayern is
ik heb geen zin om op een vercrackte stream te kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
bayern gaat winnen, ozil onzichtbaar
milan kijken dus
twitter:Kevin__RMA twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 21:54:38KANKER MESSI KANKER BARÇA KOGEL DOOR JULLIE KOP reageer retweet
In Fifa krijgen spelers puntenwaardering voor o.a. koppen. Immers heeft 71 en Kompany 85.quote:
jepquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je beter die andere posten, zijn Duitse snipers toch?
zelfs met de cirkel eromheen zag ik hem niet, de volgende 2 weet je alleen na de duidelijke hintquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Een eerste uitgebreide hint: De schutter zit tussen de takken, midden onderin de foto. Achter hem ligt ook nog een spotter. Zijn uitkijk. Ziet u hen? © Simon Menner
Zie hem hier nog niet eens
Je spelers schieten dus steeds kansloos van verre afstand.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je spelers schieten dus steeds kansloos van verre afstand.
Ligt vast aan de slechte trainer.
Wat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom ga ik ook begrafenismuziek luisteren om 1 uur 's nachts godverdomme
doe eens rustig joh.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?
En dan durf je mij bipolair te noemen. Krijg ff gauw de hik jij
brothers in armsquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Brothers in arms.
Voor de gevallen helden.
dat kan.quote:
romeo and juliet, private investigations, portobello belle, telegraph roadquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
brothers in arms
sultans of swing mijn favoriet
walk of life
genot
wilde reageren met jammer, maar je had gelijk. de teksten van spinvis slaan werkelijk nergens opquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kan.
ik zag vandaag een post van ggmm en ik wilde het afmaken met de lyrics van spinvis, ik deed het gelukkig niet.
als je erover nadenkt is het te debiel voor woorden jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
wilde reageren met jammer, maar je had gelijk. de teksten van spinvis slaan werkelijk nergens op
ik zag het.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:09 schreef Adames het volgende:
saind heeft net ook de hele avond dire straits geluisterd, dat je het even weet
moet nog steeds snoeihard lachen om de tekst van bagagedragerquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als je erover nadenkt is het te debiel voor woorden ja
''ik eet een appel en jij wint'' bijvoorbeeld
Solo is het ook een baasje Mark Knopflerquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
brothers in arms
sultans of swing mijn favoriet
walk of life
genot
die van club insomnia valt nog enigzins te begrijpen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:10 schreef Adames het volgende:
[..]
moet nog steeds snoeihard lachen om de tekst van bagagedrager
jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
maar adames ga jij nou met smoofie en de bups naar ajax az
quote:Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret
ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed
ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip
en sindsdien gaat het met mij niet zo goed
ik weet wel waar ze wonen
want je kunt het zien als je de letters van hun naam omdraait
de waarheid is een raadsel
en dat gaat als volgt
het is een goeie vriend maar altijd te laat.
Ik heb een eigen flat
ik heb de radio aan
het is alweer woensdag
ik heb een Golf GTI
een tijdje terug reed ik een fietser dood
en gelukkig heeft geen mens me gezien
het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
maar je maakt me echt niks wijs
het noodlot is een raadsel
en dat gaat als volgt
het kost je niks en toch altijd prijs.
Als ik uitga ben ik fotograaf
en ik ben schrijver als ik vrienden bezoek
op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
maar binnenkort begin ik aan mijn eerste boek
in de spiegel neem ik soms alvast de pose aan
voor de foto op de achterkant
dromen zijn een raadsel
en dat gaat als volgt
het smelt in je hoofd en niet in je hand.
Ik ben een monoliet
ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen mooi weer aan elkaar
maar soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw
en mijn oude handen trillen heel de dag
beneden kun je kaarten bij de automaat
alhoewel dat van mijn dochter niet mag
dan zeggen ze dat ik zo goed de kaarten schud
en dan lach ik elke keer maar weer mee
ik ken een raadsel over eenzaamheid
het gaat als volgt
wat doet pijn en telt voor twee.
ik kan 'm helemaal meeblerrenquote:Als het goed is moet ik ergens op de gastenlijst staan dan
wat is dit voor taal en waar komen ze vandaan?
het is negen uur
het is heet als de hel
de band is wel goed en het bier is wel koud
en ik wil ook wel klappen maar ik weet niet hoe het moet
want dat gaat best wel lastig
met een glas in je hand
gaat alles over de rand
wat zei je daarnet ook weer?
ik heb je niet gehoord
ik had oogcontact van het eenzaamste soort
De winnaar krijgt een antwoord de verliezer krijgt een vraag
ik trek geen conclusie en
ik antwoord lekker vaag
ik heb geen contract
ik heb geen bezwaar
ik knip mijn nagels
ik was mijn haar
ik scheer me in bad zoals een cowboy doet
met een fles op de rand en een spiegel in mn hand
de dader keek terug
vluchtig als een schaduw
en giftig als een woord
heb ik oogcontact van het eenzaamste soort
In de stilte tussen woorden zit een klein gedicht
over nu en en nooit
over droom en dood
over jij en ik
over kut en pik
wat zou Houdini doen?
of Bobby Fisher dan?
ze vroeg ben je bang
maar hij was niet bang
alleen voor medelijden dan
voor medelijden wel
dan was ie liever dood
ze heeft hem zacht gekust
en toen heeft ze hem vermoord
met oogcontact van het eenzaamste soort
Hij drinkt Salame's Poison
en ik ken hem ergens van
maar acteurs doen toch altijd alsof er iemand naar ze kijkt
hij lacht als een wolf
en hij is bang als een hond
ik weet niet op wie en
ik weet niet op wat
maar hij wacht in de gang
sinds ik hier binnenkwam
op het laatste bericht kreeg hij geen antwoord meer
en twijfelt elke keer
hij vraagt zich maar af
hij begrijpt maar niet hoe
z'n geluk raakt op en z'n geheimen nemen toe
Ik heb een superkracht
ik kijk door alles heen
ik zie alles nu gebeuren en ik ken hier iedereen
ze zijn eeuwenoud
pilaren van zout
que pasa tia?
????
z'n twee vingers breken af
ogen van as
door Medusa geboord
ze hadden oogcontact van het eenzaamste soort
Wie gaat er aan
wij krijgt de trofee
ik ken dit spel
het gaat er hard aan toe
maar het duurt nooit lang
en iedereen speelt vals
hoop je weer te zien
misschien een andere keer
stomkop die je bent
wie dacht je dat je was?
een steentje op een kroon
nummer tweehonderdzes
en de teller staat niet stil
het laatste wat je krijgt
het hoogste wat je scoort
is oogcontact van het eenzaamste soort
Als de deurbel gaat dan komen ze eraan
het hele peloton
laat ze daar niet staan
laat die mannen erin
ze zijn mooi op tijd
ik hoef geen blinddoek om
maar ik hoop dat ik slaap
of zo zat als een aap
of zo oud als een
of zo blij dat het komt
ik laat echt geen traan
ik vind niet dat het hoort
en vlak voor het bevel
vlak voor het schot
is er nog oogcontact
van het eenzaamste soort
live is die echt ontzettend tof, helemaal anders ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kan 'm helemaal meeblerren
dan gaan we je opzoekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aha, zit vlakbij het uitvak zondag.
ben er bang voorquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik dit seizoen 2x az gezien in de arena dan.
met gertjan verbeek en met dickie. Maar nu gaat Ajax 't wel makkelijk pakken denk ik
ja dat dacht ik ook bij utrechtquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarvoor? az mist aanjager gudelj en alleen op de counter met johannsson kunnen ze wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |