quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef Smoofie het volgende:
Niet is sterker dan dat ene woord, pleb.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van die bananenbladeren ga je wel echt zwaar trippen...
Gedroogde bladeren, verkorrelen en dan smoken. Ging nog aardig hard ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat zo?
Oudere gast zei dat je de binnenkant moest roken maar volgens mij werden we toen al keihard getrold want werd er niet waus van
Ik heb het geen van allen gedaan. Maar ik zag in Su mijn vrienden toch wel zwaar flippen na die bananenshit...quote:
Lost het teer op man, is goed voor je als je rookt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gratis gaten in je longen dit dat.
Ja ik was echt kapot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Kan me nog een post van jou herinneren over Amarettoshotjes of zo?
Basenquote:
Wtf. Zat ze echt coke te roken, oftewel crack? Dat is waste of coke man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Basen![]()
Wel rotzooi al vond mijn ex het wel tof want moest altijd stofzuigen na het gebruiken
Volgens Whitney Houston is crack voor arme sloebers.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Zat ze echt coke te roken, oftewel crack? Dat is waste of coke man.
Meeste junkies roken het toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Zat ze echt coke te roken, oftewel crack? Dat is waste of coke man.
Is het ook, je verdunt de coke als het ware met ammonia en vervolgens rokenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens Whitney Houston is crack voor arme sloebers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |