Jezus, waar is jouw ruggegraat gebleven?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Ik duik ook mijn bed in, plechtig zwerend dat ik geen opmerkingen meer maak over koeien en biefstukken. Voor je het weet, is er sprake van bedreiging.
Daar wil ik het graag bij laten.
Truste allemaal. We zien morgen wel of ik RIP ben.
CL doet hij het goed thoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof de Franse competitie op de top 3 na zoveel voorstelt.
In de topper tegen Monaco die dan wél goede spelers hebben laat hij het toch ook gewoon liggen man. De rest is nauwelijks beter dan de clubs uit Nederland.
Even goed als Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
CL doet hij het goed tho
hoe deed janmaat het in de CL
In de Franse competitie scoort Toivonen zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
CL doet hij het goed tho
hoe deed janmaat het in de CL
Ik stel voor dat Typisch vanaf nu de wegloopjood is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus, waar is jouw ruggegraat gebleven?
truequote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de Franse competitie scoort Toivonen zelfs.
Ik ben er nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook. Alle Feyenoorders stromen uit.
PSV party dit dat
Dat was een van de meest effectieve Nederlandse middenvelders Don.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de Franse competitie scoort Toivonen zelfs.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV party dit dat
Die leven, nou ja leven, tenminste wel voor voetbal. Ze hebben passie voor de club en liefde voor het voetbal. Dat zij volgens jou 90 minuten met hun rug naar het veld staan, is wat overdreven. In Nederland gaan mensen zich als debielen kleden en 'juichen' voor Oranje terwijl zij 0 binding hebben met voetbal. Dat is met wel meer dingen hoor. Maar bijvoorbeeld met voetbal valt het meer op dan anders. Doe gewoon wat je altijd doet en laat je niet meeslepen door de groepsdruk denk ik dan.quote:
Ik ben de enige PSVer, maar ik ga ook zo het licht (quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV party dit dat
Kan zijn, ik werd afgeleid door zijn hoge kwalgehalte denk ik...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was een van de meest effectieve Nederlandse middenvelders Don.
Is dit een Guus Meeuwis referentie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben de enige PSVer, maar ik ga ook zo het licht () uitdoen.
Typisch het soort speler dat je wel graag bij je eigen club zou zien, maar haat bij een andere club.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, ik werd afgeleid door zijn hoge kwalgehalte denk ik...
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben de enige PSVer jood, maar ik ga ook zo het licht () uitdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |