quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij gaf toch niks om het NL elftal? Ouwe rellert
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het even goed uitleggen. Ik heb een hekel aan interlands door het hele seizoen heen. Ik mis dan het clubvoetbal en er raken spelers onnodig geblesseerd. Al is het altijd beter dan geen voetbal. In de zomer kijk ik graag naar landenvoetbal. Met als minpunt alle hersenloze tokkies die in hun brulshirt of leeuwenpak voor de televisie zitten als Nederland voetbalt. Dan krijg ik bijna de neiging om het andere land te supporteren.
Laat toch gaan joh, broekie uit lekker op de bank met een uitsmijter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef alleen voorbeelden, lees eens.
[..]
Een sterk seizoen maar daarna een terugval, dat kan gebeuren. Al zal jij vast vinden van niet. Jouw gedachtegang is wel voorspelbaar.
[..]
Ah, het opportunistische studio voetbal. De ene keer is Cocu geweldig, de andere keer niet. Is Feyenoord titelkandidaat en dan weer niet.
[..]
Met je kinderachtige gestampvoet breng je jezelf alleen maar dieper in de problemen.
hij is het hele jaar al best aardig, ook in de CL en tegen betere tegenstanders dan janmaatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je nou leest...het gaat om zijn gehele oeuvre.
Moet hij volgens jou dan direct terug in de basis van oranje omdat hij nu weer terugkomt op niveau? Ik mis de hele noodzaak om Janmaat te passeren een beetje.
Janmaat heeft ook niet stilgestaan in zijn ontwikkeling.
Ik ben het zowaar eens helemaal met Stijn eens. Of tenminste met degene die hij napraat dan.quote:
trustenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
ThxTrusten mannen
(behalve Elan)
Deze mening heb ik volledig zelf gevormd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar eens helemaal met Stijn eens. Of tenminste met degene die hij napraat dan.
Wat lief dat je mij apart noemtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
ThxTrusten mannen
(behalve Elan)
Maar als je halfnaakt met een paar honderd man op een tribune indianengeluiden maakt wat maakt dat je?quote:
Die hebben tenminste een binding met voetbal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als je halfnaakt met een paar honderd man op een tribune indianengeluiden maakt wat maakt dat je?
soms cl wedstrijd gekeken en lees weleens over hemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Crack aardig speelt? Stream je alles van PSG?
door 90 min met hun rug naar het veld te staan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste een binding met voetbal.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
door 90 min met hun rug naar het veld te staan?
Alsof de Franse competitie op de top 3 na zoveel voorsteltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij is het hele jaar al best aardig, ook in de CL en tegen betere tegenstanders dan janmaat
maar ik hou erover op, jouw bron is namelijk sjek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |