bayern gaat winnen, ozil onzichtbaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer dat ac milan v atletico samen met arsenal v bayern is
ik heb geen zin om op een vercrackte stream te kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
bayern gaat winnen, ozil onzichtbaar
milan kijken dus
twitter:Kevin__RMA twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 21:54:38KANKER MESSI KANKER BARÇA KOGEL DOOR JULLIE KOP reageer retweet
In Fifa krijgen spelers puntenwaardering voor o.a. koppen. Immers heeft 71 en Kompany 85.quote:
jepquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je beter die andere posten, zijn Duitse snipers toch?
zelfs met de cirkel eromheen zag ik hem niet, de volgende 2 weet je alleen na de duidelijke hintquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:44 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Een eerste uitgebreide hint: De schutter zit tussen de takken, midden onderin de foto. Achter hem ligt ook nog een spotter. Zijn uitkijk. Ziet u hen? © Simon Menner
Zie hem hier nog niet eens
Je spelers schieten dus steeds kansloos van verre afstand.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je spelers schieten dus steeds kansloos van verre afstand.
Ligt vast aan de slechte trainer.
Wat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom ga ik ook begrafenismuziek luisteren om 1 uur 's nachts godverdomme
doe eens rustig joh.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat?
En dan durf je mij bipolair te noemen. Krijg ff gauw de hik jij
brothers in armsquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Brothers in arms.
Voor de gevallen helden.
dat kan.quote:
romeo and juliet, private investigations, portobello belle, telegraph roadquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
brothers in arms
sultans of swing mijn favoriet
walk of life
genot
wilde reageren met jammer, maar je had gelijk. de teksten van spinvis slaan werkelijk nergens opquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kan.
ik zag vandaag een post van ggmm en ik wilde het afmaken met de lyrics van spinvis, ik deed het gelukkig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |