ben je nieuw hier ofzoquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben je nieuw hier ofzo
hallo allemaal tyron hier
is een quote die bij yvonne in haar kantoor hangt
Da was niet het hele vak. Dat was jij alleen godsammequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die pot dat het hele vak "Mihaylov, HOMO" riep en hij keer op keer de bal over de zijlijn trapte daardoor?
Snap er ook geen kutjekluiver vanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
Die gekke Van der Wiel heeft het daar in Parijs wel voor elkaar he?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Da was niet het hele vak. Dat was jij alleen godsamme
Ik wel. Van der Wiel heeft veel meer talent en heeft blijkbaar ook gewoon hard gewerkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap er ook geen kutjekluiver van
Janmaat gaat sowieso banken.
hoe speelde die?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Typisch het volgende:
Die gekke Van der Wiel heeft het daar in Parijs wel voor elkaar he?
Nicequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Steeds meer gasten gingen meedoen toen.
Ik heb dat ook gedaan bij Lljamaljenko (als je het zo schrijft). Echt tientallen minuten zijn naam roepen terwijl hij warm aan het lopen was. Tot hij half lachend half geïrriteerd op keek en ik twee duimen op stak
Ik heb toen zijn shirtje gekregen aan het eind van de pot, gooide hij naar me toe de eindbaas![]()
![]()
Stak een duimpje op en zwaaide nog even.
Ik wel, als het moet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice
Ik heb zelf niet zo'n luide stem dat ergens overheen gaat.
Van der Wiel werd vorige week nog weggespeeld manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel. Van der Wiel heeft veel meer talent en heeft blijkbaar ook gewoon hard gewerkt.
Ook de betere back overall nog steeds imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |