Net seizoen 2.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt geniaal haha.
Hoever ben jij?
Ongeveer. Maar ik ga april per trein naar NL dus ben van plan weer voor een eurootje of 5000 in te slaanquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 episodes te gaan
De demonstranten worden als erger bestempeld dan dat Benno blijft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
Laat hem inderdaad maar mooi in Leiden blijven steintje.
Om Kiev direct af te breken vond ik ook wel wat ver gaan ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De demonstranten worden als erger bestempeld dan dat Benno blijft.
Lulligquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trein vergeet te stoppen bij een station
BIERquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan we drinken dit weekend mensen
Weekend chefquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik heb ook weekend. Ik ga mij dit weekend storten in een sacrum silentium voor FOK! (Tenzij we winnen van Twente, dan kom ik ff gniffelen.)
Fijn weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik heb ook weekend. Ik ga mij dit weekend storten in een sacrum silentium voor FOK! (Tenzij we winnen van Twente, dan kom ik ff gniffelen.)
dag dagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Dus nu stop je niet meer op Delft? Verdomme, dan keer ik weer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trein vergeet te stoppen bij een station
Money money.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij gaat daar elke keer naar toe. Hij is lelijk, dik en kaal maar scoort de meest mooie chicks aan de lopende band daar...
Ik weet niet wat die Latijnse Harry Potterspreuk betekent, maar ik doe mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Maar omdat ik morgen moet werken, ben ik er volgende week wel bijquote:
Iets met heilige stilte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die Latijnse Harry Potterspreuk betekent, maar ik doe mee.
Altijd gaan voor een periode waarin je ook nog wel zonder FOK! kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij Ajax had ik bijna een jaar met een PSV UI gelopen, ik denk dat ik UI weddenschappen maar zoveel mogelijk vermijd.
morgen lange chilsessie bij vrienden, beetje zuipen, beetje muziek luisteren enzo je kent het welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He tyron
Ga je nog iets leuks doen?
Morgen op de racefiets, rustig aan dit weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
morgen lange chilsessie bij vrienden, beetje zuipen, beetje muziek luisteren enzo je kent het wel
jij dan?
Niels kan nooit zonder FOK!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd gaan voor een periode waarin je ook nog wel zonder FOK! kan.
hoezo niet, damon is eindelijk weer een baasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Ik heb nu alles gekeken van TVD, ik vind het niet meer zo leuk
Ik vind het niet leuk dat Katherine in Elena zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo niet, damon is eindelijk weer een baas
maar momenteel is het wel the originals > tvd ja
maar is ook wel logisch
oh ja ben wel benieuwd hoe ze dat gaan fixenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat Katherine in Elena zit
Ik wil Elena terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh ja ben wel benieuwd hoe ze dat gaan fixen
Had je nou een apen of berenpak?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa wil dat er mannen in berenpak komen, ze houdt van knuffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |