Denk het niet. Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel nog rode kaarten. Ajax is iedere keer te laat bij de bal en er komt een doodschop uit.
Waar werk jij dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut, de baas belt op.
Ze hebben extra man nodig achter de kassa
Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Ja maar Salzburg is een koopclub bla bla bla
Godver, ik moest lachenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut, de baas belt op.
Tsja, alleen hopen dat Bayern gewoon wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef --3S-- het volgende:
Niet dat ik een Ajax fan ben ofzo. Normaal hoop ik dat Nederlandse clubs Europees ver komen, maar de .Europa League doet me toch minder dan CL.
Mwah. Dit snap ik dan weer niet zo. Je kan je tegelijk kapot lachen om deze wedstrijd en Ajax maar tegelijkertijd realistisch blijven over dat Salzburg inderdaad een tragische club is. Kom op jongen, je kan hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
waarvan aktequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef --3S-- het volgende:
Niet dat ik een Ajax fan ben ofzo. Normaal hoop ik dat Nederlandse clubs Europees ver komen, maar de Europa League doet me toch minder dan CL.
Overschat spelertje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Veltman weer met een enorme kutpass.
Nog goed nieuws tenminstetwitter:olympisch twitterde op donderdag 20-02-2014 om 20:35:58Frank de Boer schaatst nieuw baanrecord in Olympisch Stadion. Ronald de Boer nu uit de boeken. http://t.co/qwzMCTPDrz reageer retweet
Wij doen alleen gerichte aankopen, Van Der Hoornquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Error 1011 Ray ID: ffe3d76d0ba0479quote:
Robbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja, alleen hopen dat Bayern gewoon wint.
Het gras is groen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef FRseezu het volgende:
Tis dat ze slordig zijn nu anders allang 0-4
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Error 1011 Ray ID: ffe3d76d0ba0479
Access denied
What happened?
The owner of this website (thepostonline.nl) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/2013/09/janroos-621x328.jpg).
Dat is altijd achteraf gelul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef S0nic het volgende:
Hij had godverdomme met Kishna moeten starten.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het is altijd fijn dat jij inhoudelijk altijd zoveel te melden hebtquote:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kut, de baas belt op.
Het is altijd fijn dat mensen als jij zulke dingen opzoeken alsof je niks beters te doen hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is altijd fijn dat jij inhoudelijk altijd zoveel te melden hebt
''Lucas Andersen - De nieuwe Laudrup''quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Thas het volgende:
Waar is na "Het Deense Wonderkind - Viktor Fischer #1" het topic "Het Surinaams-Nederlandse Wonderkind - Ricardo Kishna #1"?
Doe even openen iemand
Hij is hier om users op spelfouten te wijzen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan nou niet echt zeggen dat we naar een boeiende wedstrijd zitten te kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is altijd fijn dat mensen als jij zulke dingen opzoeken alsof je niks beters te doen hebt.
Tevens juich ik alle negativiteit over Ajacieden toe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan nou niet echt zeggen dat we naar een boeiende wedstrijd zitten te kijken.
Gaat ie voor Duitsland spelen ja?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
Weer een winnaar van het WK 2018 ingebracht.
VBL / Lucas Andersen #1: Het andere Deense wonderkindquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Lucas Andersen - De nieuwe Laudrup''
Plaatsvervanger voor GGMM.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hij is wel stil nu.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
de wissel werd hij wel goed in beeld gebracht,
Triple alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis J0rdiiii, die is helemaal voor niks naar de ArenA gegaan.
Onbegrijpelijk dat hij zo is afgezakt. In de jeugd bij Barça scoorde ie meer dan Messi. Meer dan 700 doelpunten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Bojan is ook wel echt een groot talent.
Heel 127 is naar huisquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste lege plekken beginnen zich te vormen.
Mij negeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Bojan is ook wel echt een groot talent.
Jij hoeft straks enkel je tv uit te zettenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
last van haaruitval?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
de laatste bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
In een druk op de knop, echt fantastisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hoeft straks enkel je tv uit te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: Fischer moet gaan rugbyenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef S0nic het volgende:
Fischer verneukt een aanval.
Bal is rond.
bedankt voor deze detailsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er met een scheerapparaat overheen gegaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
Onlogisch is een beetje op zijn pik getrapt geloof ik.
Dit wilde je altijd al weten. Ik ga binnenkort mijn memoires uitbrengen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bedankt voor deze details
grgr
Laat je niet kennen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Al die schuimbekkende mensen hierAls Ajax nou voor of achterstaat, schuimbekken doen jullie altijd als het om Ajax gaat
Hey dat rijmt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Al die schuimbekkende mensen hierAls Ajax nou voor of achterstaat, schuimbekken doen jullie altijd als het om Ajax gaat
Heel Twente leegkopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Fuck die hele jeugdopleiding, ik wil dat we NU 50 miljoen gaan investeren in nieuwe spelers.
HUILEN!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Beter ga je gewoon weg. Je hebt je al belachelijk genoeg gemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Schöne speelt niet eens manquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef S0nic het volgende:
Kishna gewoon in de basis tegen AZ ipv Schöne bitte.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon weg. Je hebt je al belachelijk genoeg gemaakt.
Sorry, ik zal de volgende keer betere smoothies maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Nee hoor, waarom zou ik dat zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
Onlogisch is een beetje op zijn pik getrapt geloof ik.
Echte supporters hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schöne speelt niet eens man
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Tassendief het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wacht weer op die goude tijden
'Zegt de ene troll tegen de ander.'quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Omdat je reactie nergens op slaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik dat zijn?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Hij kan er misschien ook niets aan doen. Zou niet de eerste keer zijn dat teletekst er naast zit.quote:
Wat zal Barney doen als hij er zometeen met 7-0 af gaat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is langzamerhand wat rustiger geworden. De TV is langzaam uitgegaan.
Hoe zou het met de playstation van Frank de Boer zijn?
Heb jij een spelcomputer Stinho?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is langzamerhand wat rustiger geworden. De TV is langzaam uitgegaan.
Hoe zou het met de playstation van Frank de Boer zijn?
gaat het?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon weg. Je hebt je al belachelijk genoeg gemaakt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zal Barney doen als hij er zometeen met 7-0 af gaat?
Het was geen reactie, slechts een constatering.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat je reactie nergens op slaat.
Mijn Xbox. Die is al een tijdje overleden maar ik laat hem in vrede rusten naast mijn TV.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij een spelcomputer Stinho?
Als hij nog geblesseerd is ja randdebiel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schöne speelt niet eens man
Sylvia uit frustratie uit elkaar trekkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen PS4 hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Xbox. Die is al een tijdje overleden maar ik laat hem in vrede rusten naast mijn TV.
Je zegt dat hij op de plaats van Schöne moet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als hij nog geblesseerd is ja randdebiel.
Nee, ik blijf als een echte die-hard achter m'n computer zitten, welke op zolder staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lange rij in de supermarkt?
Ja als je zou opletten zou je gezien hebben dat Schöne geblesseerd is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zegt dat hij op de plaats van Schöne moet.
Beter formuleren.
Jawel hoor. Vroeger zou ik mad worden, nu gewoon berusting. Het is gewoon een heel matig elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen.
Arjen van de Giessen ontlopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat merkte ik dan ook op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja als je zou opletten zou je gezien hebben dat Schöne geblesseerd is.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vroeger zou ik mad worden, nu gewoon berusting. Het is gewoon een heel matig elftal.
En kaarsjes.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat het zo kort duurde. Ik wil weer zwart beeld...
Genotquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vroeger zou ik mad worden, nu gewoon berusting. Het is gewoon een heel matig elftal.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doorgaan, anders verscheur ik je kaart.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Fischer, het grootste talent ooit
Kishna zit nu al in het illustere rijtje Ozbiliz, Fischer, Andersenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Fischer, het grootste talent ooit
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Tassendief het volgende:
Die keeper kan maar beter een stoeltje neer zettenzelf Feyenoord kan van dit ajax winnen.
Het is toch best sneu, dat hypen voordat er überhaupt één wedstrijd gespeeld is? Eerst Fischer, nu Kishna, morgen Nouri...quote:
Ebecilio.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Kishna zit nu al in het illustere rijtje Ozbiliz, Fischer, Andersen
Onee wacht Ozbiliz was uiteindelijk wel goed
Welkom op internet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is toch best sneu, dat hypen voordat er überhaupt één wedstrijd gespeeld is? Eerst Fischer, nu Kishna, morgen Nouri...
Het voelt als een kampioenswedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
als Salzburg aanzet wordt het 0-7
Inderdaad, alleen een ongunstig scoreverloop.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft ze helemaal kapot gespeeld.
Ik snap het wel hoor, ik kijk wel eens naar de highlights van een 13 jarig talentquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is toch best sneu, dat hypen voordat er überhaupt één wedstrijd gespeeld is? Eerst Fischer, nu Kishna, morgen Nouri...
Daar dacht ik nog aan maar die vond ik niet genoeg gehypedquote:
Details.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen een ongunstig scoreverloop.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Ben ik de enige die dit verdacht vind. Salzburg komt ineens uit het niets en rollen de beste teams van de wereld op. Die gasten zijn topfit, komen uit het niets en maken zomaar gehakt van de driedubbele landskampioen van Nederland terwijl Ajax met gemak van het ongeslagen Barcelona wist te winnen en recentelijk van teams als Manchester united, city and milan.
Dit ruikt naar doping.
Komt gewoon door de Red-Bull man.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Ben ik de enige die dit verdacht vind. Salzburg komt ineens uit het niets en rollen de beste teams van de wereld op. Die gasten zijn topfit, komen uit het niets en maken zomaar gehakt van de driedubbele landskampioen van Nederland terwijl Ajax met gemak van het ongeslagen Barcelona wist te winnen en recentelijk van teams als Manchester united, city and milan.
Dit ruikt naar doping.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
Dit ruikt naar doping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |